quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet. Voorschrift had ik vrij jeugdig gezicht vond ik. Echt zo'n pesterskop, de rotzak die vroeger stelselmatig alle zwakke kinderen belachelijk maakte.
Wat zit je dwars. Het helpt als je het er direct uit gooit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet. Voorschrift had ik vrij jeugdig gezicht vond ik. Echt zo'n pesterskop, de rotzak die vroeger stelselmatig alle zwakke kinderen belachelijk maakte.
Nee hoor, was alleen m'n eerste associatie. Voorschrift is verder gewoon een prima kerel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef GSbrder het volgende:
Nou, dat is onaardig
Alleen omdat hij je 30+ schatte?
Die kids in die clip zijn bijna zo nep als Lady Gaga.quote:
Hoho, Rebecca Black dan hè?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die kids in die clip zijn bijna zo nep als Lady Gaga.
Heb jij bepaalde neigingen naar de meisjes uit dit filmpje of waarom blijven ze terugkomen?quote:
Gemiddeld 650/800.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Hoeveel opdrachten heb je zo per maand, 3-voud?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde neigingen naar de meisjes uit dit filmpje of waarom blijven ze terugkomen?
Lijkt me vrij druk.quote:
Ach, ik heb in ieder geval geen jeugdtrauma.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee hoor, was alleen m'n eerste associatie. Voorschrift is verder gewoon een prima kerel.
Meeste ervan zijn online orders. Hebben we enkel controle functie voor nodig.quote:
Die vind ik echt goed. Heb er blauw om gelegen, nu weer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ziet er niet echt nep uit in mijn ogen.
Daarom kan ik beter één dagje zelf gaan html-en voor een portfolio-vak van 3 studiepunten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meeste ervan zijn online orders. Hebben we enkel controle functie voor nodig.
Over een paar maandjes zijn ze gewoon legaal hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde neigingen naar de meisjes uit dit filmpje of waarom blijven ze terugkomen?
oct.2013quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Over een paar maandjes zijn ze gewoon legaal hoor.
Motie verworpenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
Het zal misschien een bizarre vergelijking zijn voor mensen, maar ik vind dat Voorschrift wel iets weg heeft van Klaas Jan Huntelaar.
[ afbeelding ]
Was ook niet serieus. Dat soort attention whore websites mag je zelf wel bouwen. Joomla, Drupal of Wordpress kom je een eind mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom kan ik beter één dagje zelf gaan html-en voor een portfolio-vak van 3 studiepunten.
Maar niet dat ik er zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |