quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet. Voorschrift had ik vrij jeugdig gezicht vond ik. Echt zo'n pesterskop, de rotzak die vroeger stelselmatig alle zwakke kinderen belachelijk maakte.
Wat zit je dwars. Het helpt als je het er direct uit gooit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet. Voorschrift had ik vrij jeugdig gezicht vond ik. Echt zo'n pesterskop, de rotzak die vroeger stelselmatig alle zwakke kinderen belachelijk maakte.
Nee hoor, was alleen m'n eerste associatie. Voorschrift is verder gewoon een prima kerel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef GSbrder het volgende:
Nou, dat is onaardig
Alleen omdat hij je 30+ schatte?
Die kids in die clip zijn bijna zo nep als Lady Gaga.quote:
Hoho, Rebecca Black dan hè?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die kids in die clip zijn bijna zo nep als Lady Gaga.
Heb jij bepaalde neigingen naar de meisjes uit dit filmpje of waarom blijven ze terugkomen?quote:
Gemiddeld 650/800.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Hoeveel opdrachten heb je zo per maand, 3-voud?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde neigingen naar de meisjes uit dit filmpje of waarom blijven ze terugkomen?
Lijkt me vrij druk.quote:
Ach, ik heb in ieder geval geen jeugdtrauma.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee hoor, was alleen m'n eerste associatie. Voorschrift is verder gewoon een prima kerel.
Meeste ervan zijn online orders. Hebben we enkel controle functie voor nodig.quote:
Die vind ik echt goed. Heb er blauw om gelegen, nu weer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ziet er niet echt nep uit in mijn ogen.
Daarom kan ik beter één dagje zelf gaan html-en voor een portfolio-vak van 3 studiepunten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meeste ervan zijn online orders. Hebben we enkel controle functie voor nodig.
Over een paar maandjes zijn ze gewoon legaal hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde neigingen naar de meisjes uit dit filmpje of waarom blijven ze terugkomen?
oct.2013quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Over een paar maandjes zijn ze gewoon legaal hoor.
Motie verworpenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
Het zal misschien een bizarre vergelijking zijn voor mensen, maar ik vind dat Voorschrift wel iets weg heeft van Klaas Jan Huntelaar.
[ afbeelding ]
Was ook niet serieus. Dat soort attention whore websites mag je zelf wel bouwen. Joomla, Drupal of Wordpress kom je een eind mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom kan ik beter één dagje zelf gaan html-en voor een portfolio-vak van 3 studiepunten.
Maar niet dat ik er zin in heb.
Vanwaar die drang een vergelijk/foto te zoeken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
Het zal misschien een bizarre vergelijking zijn voor mensen, maar ik vind dat Voorschrift wel iets weg heeft van Klaas Jan Huntelaar.
[ afbeelding ]
Ja, dan worden ze 16.quote:
Bedankt, maar nee, ik ga niet betalen voor persoonlijke promotie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was ook niet serieus. Dat soort attention whore websites mag je zelf wel bouwen. Joomla, Drupal of Wordpress kom je een eind mee.
Maar als je serieus een TV commercial nodig hebt krijg je nu al 40% korting van me.
Een diep jeugdtrauma vol pesterijen, gescheiden ouders, mislukte liefdes en nog meer drama.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanwaar die drang een vergelijk/foto te zoeken?
Huntelaar lijkt een beetje op een holbewoner.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom val je ons daarmee lastig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een diep jeugdtrauma vol pesterijen, gescheiden ouders, mislukte liefdes en nog meer drama.
Dan wil ik niet weten wat voor gedrocht je bent.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Och, ik vind het wel leuk waar je mee aan komt zetten als suggestiesquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk neurotisch om aandacht vraag.
Goede vraag, ik had niet zo snel een favoriet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Ach, je moet wat te doen hebben.
Wie van de Partyanimals wil jij zijn Friek?
Die ene met dat haar was wel origineel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Ach, je moet wat te doen hebben.
Wie van de Partyanimals wil jij zijn Friek?
Wel iets ander kapsel, ietwat andere gezichtsvorm, maar dat beeld bleef me wel bij.quote:
Verleidelijk spul inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef Nautilus. het volgende:
Ik wil graag af van mijn rookverslaving, maar ik ben bang dat ik dan verslaafd raak aan Prince Mini Stars.
Het tegenovergestelde zou juist raar zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat voor gedrocht je bent.
Moment... ben jij die flapdrol met suffe uitdrukking en bomberjack hier achter in de bosjes?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Nautilus. het volgende:
3-voud lijkt een beetje op een ouwe vent.
Vanwaar toch altijd die zure houding 3-voud? Zit daar soms iets achter?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moment... ben jij die flapdrol met suffe uitdrukking en bomberjack hier achter in de bosjes?
Zure houding? lol.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vanwaar toch altijd die zure houding 3-voud? Zit daar soms iets achter?
Grappig hoe je aan iemands mond al kunt zien dat ie slist.quote:
Laat ik het anders uitdrukken: druk jij je computer eens uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moment... ben jij die flapdrol met suffe uitdrukking en bomberjack hier achter in de bosjes?
Done. En nu?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Laat ik het anders uitdrukken: druk jij je computer eens uit.
Die heb ik vanmorgen op de WC al voor je bij elkaar verdient. Laat jij maar eens zien dat je het waard bent dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En nu aan het werk, 3-voud. Hop hop, mijn studiefinanciering moet ergens van betaald worden.
Dat komt wel als jij met pensioen bent en wij voor al jullie luxe mogen opdraaien, zonder er zelf ooit eens wat van terug te zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen op de WC al voor je bij elkaar verdient. Laat jij maar eens zien dat je het waard bent dan.
Dat is oneerlijk, wij zijn jongerquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen op de WC al voor je bij elkaar verdient. Laat jij maar eens zien dat je het waard bent dan.
MLG is jonger.quote:
Je mag je tijd er ook wel voor nemen.quote:
Wie niet?quote:
3-voud zal wel zijn vader zijn dan.quote:
Die heb ik al betaald. Maak je daar maar niet druk over. En aangezien ik er nog eens belasting van gaan betalen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat komt wel als jij met pensioen bent en wij voor al jullie luxe mogen opdraaien, zonder er zelf ooit eens wat van terug te zien.
Ach, als ik op mijn 24/25e klaar ben, heb ik niet aangeklooidquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je mag je tijd er ook wel voor nemen.
Maar aanklooien en misbruik maken is de zee in vegen met jullie.
Dus betyar is timmerman en 3-voud is loodgieter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt lekker van een door de overheid gegenereerde astronomische prijsstijging kunnen profiteren en ook nog een gesubsidieerd werd, dat zit er voor ons niet meer in. Jij hebt van relatief goedkope zorg kunnen genieten en wij zullen dat in de toekomst steeds minder kunnen. En het allerbeste, jullie profiteren straks het meeste van de pensioenen terwijl de risico's van dergelijk optreden door het huidige akkoord naar onze generatie wordt doorgeschoven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb ik al betaald. Maak je daar maar niet druk over. En aangezien ik er nog eens belasting van gaan betalen...
Bahahaha, ik ben al zo'n oude bok en het einde is nog steeds niet in zicht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als ik op mijn 24/25e klaar ben, heb ik niet aangeklooid
Correct. Maar dat is dan nog maar de opleiding. En opleiding zegt me niet zo veel meer. Ik heb mensen met minder tot niks, meer zien presteren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als ik op mijn 24/25e klaar ben, heb ik niet aangeklooid
Alles kent zijn 2 kanten. Waar jij het idee hebt verneukt te worden en daar je argumenten voor kunt aandragen, kan ik legio aan argumenten opnoemen van de voordelen van het jong zijn nu t.o.v. vroegah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt lekker van een door de overheid gegenereerde astronomische prijsstijging kunnen profiteren en ook nog een gesubsidieerd werd, dat zit er voor ons niet meer in. Jij hebt van relatief goedkope zorg kunnen genieten en wij zullen dat in de toekomst steeds minder kunnen. En het allerbeste, jullie profiteren straks het meeste van de pensioenen terwijl de risico's van dergelijk optreden door het huidige akkoord naar onze generatie wordt doorgeschoven.
Kortom, onze generatie wordt verneukt waar we bij staan.
Mlgquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan rest de vraag, vader van welke users hier.
Oh, dat meen je niet! Biertje?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft een maand een ban voor het beetje sarren van Betyar.
Vasthouden dat idee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dus betyar is timmerman en 3-voud is loodgieter.
Wees gerust, ik ben 40. En een kloon van de X en Y van mijn ouders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als 3-voud de vader van mlg zou zijn, dan zou 3-voud toch ergens in de 80 moeten zijn?
Laat ik het zo stellen, iedereen draagt lasten, maar een gedeelte van die lasten wordt naar toekomstige generaties doorgeschoven. Feit blijft wel dat de toekomstige generaties een slechtere deal heeft dan de generaties die in de jaren 50, 60 en 70 zijn geboren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles kent zijn 2 kanten. Waar jij het idee hebt verneukt te worden en daar je argumenten voor kunt aandragen, kan ik legio aan argumenten opnoemen van de voordelen van het jong zijn nu t.o.v. vroegah.
Een DNA-test is maar 150 euro of iets.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben 40. En een kloon van de X en Y van mijn ouders.
Alhoewel mijn vader daar anders over denkt
Vreemd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben 40. En een kloon van de X en Y van mijn ouders.
Alhoewel mijn vader daar anders over denkt
Lood om oud ijzer. De lasten van vroeger draag ik nu. En zo gaat dta spelletje telkens door.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, iedereen draagt lasten, maar een gedeelte van die lasten wordt naar toekomstige generaties doorgeschoven. Feit blijft wel dat de toekomstige generaties een slechtere deal heeft dan de generaties die in de jaren 50, 60 en 70 zijn geboren.
Moet je als tandarts niet ergens ingeschreven staan, wat alleen maar met de benodigde papieren lukt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat diploma's niets voorstellen. Mijn tandarts heeft alleen basisschool gedaan, die heeft het vak gewoon in de praktijk geleerd, en hij doet veel harder zijn best dan al die uitvreters die op de universiteit hebben gezeten.
Gelijk aan olie verversen van mijn helicopter. De keus is niet moeilijk dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een DNA-test is maar 150 euro of iets.
Kijk. Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat diploma's niets voorstellen. Mijn tandarts heeft alleen basisschool gedaan, die heeft het vak gewoon in de praktijk geleerd, en hij doet veel harder zijn best dan al die uitvreters die op de universiteit hebben gezeten.
Het was een parodie op de proletenretoriek. Speel het spelletje nou eens gewoon mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je als tandarts niet ergens ingeschreven staan, wat alleen maar met de benodigde papieren lukt?
Net zoals een advocaat bij de orde van advocaten?
Soms moet je keuzes maken met een beperkt budget. Ik weet daar nix van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gelijk aan olie verversen van mijn helicopter. De keus is niet moeilijk dan.
Scherp.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je als tandarts niet ergens ingeschreven staan, wat alleen maar met de benodigde papieren lukt?
Net zoals een advocaat bij de orde van advocaten?
Mijn tandarts assistente heet Tara Singh Varma.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was een parodie op de proletenretoriek. Speel het spelletje nou eens gewoon mee.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn tandarts assistente heet Tara Singh Varma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |