Hehe, 13 kilometer van mij vandaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:35 schreef Cerbie het volgende:
De Duitse milieuflippo's zijn ook goed in autorijder pesten trouwens, wie uit de omgeving Nijmegen kent deze nu niet![]()
http://maps.google.nl/map(...)86,0.055747&t=h&z=15
Onzin, ongeveer 3% van de oppervlakte van Nederland beslaat infrastructuur en daarvan is het grootste deel wegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:26 schreef Webschip het volgende:
Nog geen promille aan oppervlakte is weg.
Verminderen.quote:
De wegen rond Parijs zijn anders één grote rijdende parkeerplaats.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever dat dan om de haveklap tegen een file.
Ook kwantitatief doen we het helemaal niet slecht in NL.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, de afgelopen jaren heeft er nogal wat asfalt gemist, maar men is nu goed op weg om de knelpunten aan te pakken (vorige kabinet al).
Kwalitatief zijn de wegen goed, daar heb je gelijk in.
Mensen gaan spontaan minder rijden? ik weet dat je in het sprookje van de "vrije" markt gelooft die elk denkbaar probleem oplost, maar kom op zeg.quote:
Dacht dat jij in Eindhoven woonde.quote:
Jij hebt echt een hekel aan de overheid, of niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verminderen.
En daarnaast, ook tolwegen kunnen in de toekomst efficienter worden met minder poortjes.
Vloet? Die postte ik tig topics terug al.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef dotCommunism het volgende:
Malafide huisbaas die stront op de muren smeert en in huurders hun koelkast urineert.
En voor spoorwegen is midden in de Randstad wel altijd plaats om het naar 4 of 6 sporen te verbreden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeer regelmatig. En dan blijkt dat het juist bij de knelpunten (en die liggen meestal niet midden in de polder waar je er makkelijk een baan bij aanknoopt) vrij druk is met allerlei functies.
Er botst dan van alles, dat zie je misschien niet vanaf google maps maar in de echte wereld valt het toch wat tegen.
Aha, dat is een puur particulier proces zonder enige overheidsbemoeienis in een zeer dichtbevolkt gebied?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, particulieren zijn niet in staat tot projecten als dit hè?
[ afbeelding ]
Ja, ouders.quote:
Ik heb ooit eens onderzoek gedaan naar kilomterbeprijzing. Was erg leuk, voornamelijk de literatuur over privatisering van snelwegen. Maar ook de marktwerking van kilometerbeprijzing in het algemeen is interessant. Het is derhalve raar dat vele VVD'ers weer direct moeten janken als ze het horen. En ik hoef niets te horen over privacy-bezwaren, van de VVD dan.quote:
Jullie posten zo verrekte veel dat ik altijd gewoon bij de laatste post begin en niet meer teruglees.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vloet? Die postte ik tig topics terug al.
Oh wacht, het beeldmateriaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vloet? Die postte ik tig topics terug al.
Nee, meer asfalt dat gecreeerd wordt bij meer behoefte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Mensen gaan spontaan minder rijden? ik weet dat je in het sprookje van de "vrije" markt gelooft die elk denkbaar probleem oplost, maar kom op zeg.
Och, niet meer dan jij aan topbankiers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan de overheid, of niet?
Gezonde eigenschap.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan de overheid, of niet?
Dat heeft de overheid niet zo graag hè? Geen overheidsbemoeienis is maar eng.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, dat is een puur particulier proces zonder enige overheidsbemoeienis in een zeer dichtbevolkt gebied?
Leuk.
Een kleine nuance lijkt mij op zn plaats.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, niet meer dan jij aan topbankiers.
Nee. Vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En voor spoorwegen is midden in de Randstad wel altijd plaats om het naar 4 of 6 sporen te verbreden?
Dus de vrije markt kan ook spontaan extra km2 grond aan Nederland plakken om die wegen op te bouwen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, meer asfalt dat gecreeerd wordt bij meer behoefte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |