Dus?quote:
Rokers stoppen vaker bij het tankstation om een pakje sigaretten te halen. Onzin!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ex-rokers gebruiken meer benzine. Feit!
Eehhh, nee, ik zie echt niet in voor de gewone snelwegen te moeten betalen. Als ze nieuw aanleggen (zoals dat stukje A15) dan mag het, maar dat rampenwegennet in NL verdient niet nog extra geld. Dat kunnen ze nu al ruim uit de accijnzen, MRB en BPM bekostigen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus?
Opdat er maar vele tolwegen mogen volgen
Van BMWquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen zou aan de hybride moeten gaan.
Dus vind ik dat wel mededelenswaardig, zo veel heb je er niet in NLquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus?
Ja, of van Mercedes Benz of Audi, dat maakt me geen zak uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Van BMW![]()
Ik hoop nog steeds of die Cradle to Cradle auto van Ford.Zal nog wel even duren.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus?
| 1 |
We moeten de VVD tot in de hemel dankbaar zijn. Veel meer wegen, en veel bredere wegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef Cerbie het volgende:
remlof, ze trekken de A15 eindelijk door!
</gelders nieuws>
Zo goed zelfs dat ze 40 jaar lang moeten debatteren of ze een stukje A4 bij Delft doortrekken of niet, terwijl op de snelweg ernaast de file alleen maar langer wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
Het wegennet in Nederland is relatief goed, toch?
De gemiddelde automobilist die hier over het asfalt scheurt komt niet hoger dan gemiddeld 50 km/u uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
Niet voor de huidige snelwegen, die zijn dan ook gewoon publiek bezit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eehhh, nee, ik zie echt niet in voor de gewone snelwegen te moeten betalen. Als ze nieuw aanleggen (zoals dat stukje A15) dan mag het, maar dat rampenwegennet in NL verdient niet nog extra geld. Dat kunnen ze nu al ruim uit de accijnzen, MRB en BPM bekostigen.
Het zou hoog tijd worden dat die weg er komt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
We moeten de VVD tot in de hemel dankbaar zijn. Veel meer wegen, en veel bredere wegen.
Nee, betalen om niet met de pont te hoeven.quote:
Klimaatneutraal ben je ook met een Prius niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, of van Mercedes Benz of Audi, dat maakt me geen zak uit.
Maar dan ben je iig klimaatneutraal maar heb je alsnog een V8 met 465pk onder je reet.
Klimaatneutraal ben je pas als je onder 2 meter aarde ligt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klimaatneutraal ben je ook met een Prius niet.
Op zich is het een interessant idee, in Duitsland zijn een aantal snelwegen verpacht aan particuliere partijen. Die krijgen dan de tol die vrachtwagens moeten betalen (- een bepaald bedrag voor de overheid) maar moeten dan ook de snelwegen onderhouden. Gevolg is dat de laatste jaren opeens veel route's werden aangepakt waar de overheid jarenlang geen geld voor had.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet voor de huidige snelwegen, die zijn dan ook gewoon publiek bezit.
Zodra het argument De overheid legt immers ook asfalt aan, dus is belasting en accijns gerechtvaardigd nog opgaat, zitten we vast aan een publiek wegennet. Private wegen lijken mij veel beter en veel goedkoper.
Ja, maar het klinkt tenminste sympathiek, dat je een hybride rijdt. Is de milieulobby ook weer tevreden, terwijl je zelf nog op stand en met grote snelheid over des lands wegen kan zoeven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klimaatneutraal ben je ook met een Prius niet.
Nee, ik dacht dat je het over de kwaliteit van bestaande wegen had. Die lijkt me niet zo slecht. Beter dan België en Frankrijk, maar minder goed dan die van Duitsland.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo goed zelfs dat ze 40 jaar lang moeten debatteren of ze een stukje A4 bij Delft doortrekken of niet, terwijl op de snelweg ernaast de file alleen maar langer wordt.
Dat ligt helemaal aan de zuurgraad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:13 schreef Webschip het volgende:
Ik las net dat vrouwen ook vaker miljonair zijn. Ik vraag me af of ze ook klimaatneutraal zijn.
Of als je Cradle to Cradle leeft. Iets wat ik ook niet doe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Klimaatneutraal ben je pas als je onder 2 meter aarde ligt.
Dat hangt weer af hoe links ze zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de zuurgraad.
Inderdaad, nu sta je gewoon op een pont te wachtenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het zou hoog tijd worden dat die weg er komt.
Op die fiets, daar heb je helemaal gelijk in hoor, de wegen in Nederland zijn zeer goed. Afhankelijk van waar je rijdt zelfs beter dan in Duitsland, hoewel daar nu veel achterstallig onderhoud in het westen wordt aangepakt. Momenteel vind je de beste wegen in Duitsland juist in het oosten (geen verkeer, maar wél driebaans en ongelimiteerd) omdat na de eenwording daar juist al het geld geinvesteerd werd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je het over de kwaliteit van bestaande wegen had. Die lijkt me niet zo slecht. Beter dan België en Frankrijk, maar minder goed dan die van Duitsland.
Jezus tering, is het niet sneller om gewoon via Arnhem te rijden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, nu sta je gewoon op een pont te wachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij tochquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef Nautilus. het volgende:
Obsessies met vrouwen en miljonairs. Wie had dat ook alweer?
Ja, echter file.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus tering, is het niet sneller om gewoon via Arnhem te rijden?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, nu sta je gewoon op een pont te wachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft natuurlijk een vooroorlogs transport middel.quote:
Met de achterhoek heb ik niet zoveel te bakken, maar als ik vanuit Nijmegen kom pak ik regelmatig de A325 en ga dan via die ringweg richting Velperbroek om via de A348 (A345?) naar het noorden te rijden. Als je daar niet midden in de spits rijdt is het best te doen, althans, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, echter file.
Je moet praktisch Arnhem IN om de achterhoek te bereiken.
Kogelvrij vest kopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Webschip het volgende:
Kutbrowser schiet iedere keer terug.
V_P gaarne advies.
Heiligschennisquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Robert Palmer dan?
[ afbeelding ]
Het heeft natuurlijk ook te maken of het rendabel is, de pontjes die hier in de regio nog varen liggen op plekken waarbij het al amper tijswinst oplevert en nog maar de vraag is of een brug zich in de komende 50 jaar terug betalen zal(aangezien men die evt bruggen 10 jaar geleden ook al had kunnen bouwen)quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk een vooroorlogs transport middel.
En als je nu voor de pont betaald, kan je ook prima een paar euro aan tol missen om over glad asfalt te glijden.
Nu log ik uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kittekat rijmt op vieze rat, hihihi.
Probleem zou de zuinigheid van Nederlanders kunnen zijn, die liever het alternatief via Arnhem / A12 nemen om een euro aan tol uit te sparen, ondanks de kans op file.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook te maken of het rendabel is, de pontjes die hier in de regio nog varen liggen op plekken waarbij het al amper tijswinst oplevert en nog maar de vraag is of een brug zich in de komende 50 jaar terug betalen zal(aangezien men die evt bruggen 10 jaar geleden ook al had kunnen bouwen)
Klopt, we hebben hier ongeveer evenveel kilometers snelweg als in heel Oost-Europa bij elkaar meen ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
dat heeft met al of geen goed wegennet natuurlijk niets te maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo goed zelfs dat ze 40 jaar lang moeten debatteren of ze een stukje A4 bij Delft doortrekken of niet, terwijl op de snelweg ernaast de file alleen maar langer wordt.
Alleen zullen ze nooit aangelegd worden, dat is het kleine nadeel ervanquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
Private wegen lijken mij veel beter en veel goedkoper.
Schei toch uit man. Geen plekquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, we hebben hier ongeveer evenveel kilometers snelweg als in heel Oost-Europa bij elkaar meen ik.
Een heel dicht en intensief gebruikt snelwegennet dus, alleen het onderliggende net kan nog wel een stuk beter maar we zitten hier gewoon vrij krap in de beschikbare ruimte..
Ja, daar zijn de PvdA en ik ook blij meequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef Cerbie het volgende:
remlof, ze trekken de A15 eindelijk door!
</gelders nieuws>
hmm ja, een snelweg in noord-oost groningen gaat vast de Randstad help.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Geen plek![]()
Heb je wel eens een satellietkaart van Nederland gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |