Ja, maar jij hebt lekker van een door de overheid gegenereerde astronomische prijsstijging kunnen profiteren en ook nog een gesubsidieerd werd, dat zit er voor ons niet meer in. Jij hebt van relatief goedkope zorg kunnen genieten en wij zullen dat in de toekomst steeds minder kunnen. En het allerbeste, jullie profiteren straks het meeste van de pensioenen terwijl de risico's van dergelijk optreden door het huidige akkoord naar onze generatie wordt doorgeschoven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb ik al betaald. Maak je daar maar niet druk over. En aangezien ik er nog eens belasting van gaan betalen...
Bahahaha, ik ben al zo'n oude bok en het einde is nog steeds niet in zicht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als ik op mijn 24/25e klaar ben, heb ik niet aangeklooid
Correct. Maar dat is dan nog maar de opleiding. En opleiding zegt me niet zo veel meer. Ik heb mensen met minder tot niks, meer zien presteren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als ik op mijn 24/25e klaar ben, heb ik niet aangeklooid
Alles kent zijn 2 kanten. Waar jij het idee hebt verneukt te worden en daar je argumenten voor kunt aandragen, kan ik legio aan argumenten opnoemen van de voordelen van het jong zijn nu t.o.v. vroegah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt lekker van een door de overheid gegenereerde astronomische prijsstijging kunnen profiteren en ook nog een gesubsidieerd werd, dat zit er voor ons niet meer in. Jij hebt van relatief goedkope zorg kunnen genieten en wij zullen dat in de toekomst steeds minder kunnen. En het allerbeste, jullie profiteren straks het meeste van de pensioenen terwijl de risico's van dergelijk optreden door het huidige akkoord naar onze generatie wordt doorgeschoven.
Kortom, onze generatie wordt verneukt waar we bij staan.
Mlgquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan rest de vraag, vader van welke users hier.
Oh, dat meen je niet! Biertje?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft een maand een ban voor het beetje sarren van Betyar.
Vasthouden dat idee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dus betyar is timmerman en 3-voud is loodgieter.
Wees gerust, ik ben 40. En een kloon van de X en Y van mijn ouders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als 3-voud de vader van mlg zou zijn, dan zou 3-voud toch ergens in de 80 moeten zijn?
Laat ik het zo stellen, iedereen draagt lasten, maar een gedeelte van die lasten wordt naar toekomstige generaties doorgeschoven. Feit blijft wel dat de toekomstige generaties een slechtere deal heeft dan de generaties die in de jaren 50, 60 en 70 zijn geboren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles kent zijn 2 kanten. Waar jij het idee hebt verneukt te worden en daar je argumenten voor kunt aandragen, kan ik legio aan argumenten opnoemen van de voordelen van het jong zijn nu t.o.v. vroegah.
Een DNA-test is maar 150 euro of iets.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben 40. En een kloon van de X en Y van mijn ouders.
Alhoewel mijn vader daar anders over denkt
Vreemd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben 40. En een kloon van de X en Y van mijn ouders.
Alhoewel mijn vader daar anders over denkt
Lood om oud ijzer. De lasten van vroeger draag ik nu. En zo gaat dta spelletje telkens door.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, iedereen draagt lasten, maar een gedeelte van die lasten wordt naar toekomstige generaties doorgeschoven. Feit blijft wel dat de toekomstige generaties een slechtere deal heeft dan de generaties die in de jaren 50, 60 en 70 zijn geboren.
Moet je als tandarts niet ergens ingeschreven staan, wat alleen maar met de benodigde papieren lukt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat diploma's niets voorstellen. Mijn tandarts heeft alleen basisschool gedaan, die heeft het vak gewoon in de praktijk geleerd, en hij doet veel harder zijn best dan al die uitvreters die op de universiteit hebben gezeten.
Gelijk aan olie verversen van mijn helicopter. De keus is niet moeilijk dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een DNA-test is maar 150 euro of iets.
Kijk. Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat diploma's niets voorstellen. Mijn tandarts heeft alleen basisschool gedaan, die heeft het vak gewoon in de praktijk geleerd, en hij doet veel harder zijn best dan al die uitvreters die op de universiteit hebben gezeten.
Het was een parodie op de proletenretoriek. Speel het spelletje nou eens gewoon mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je als tandarts niet ergens ingeschreven staan, wat alleen maar met de benodigde papieren lukt?
Net zoals een advocaat bij de orde van advocaten?
Soms moet je keuzes maken met een beperkt budget. Ik weet daar nix van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gelijk aan olie verversen van mijn helicopter. De keus is niet moeilijk dan.
Scherp.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je als tandarts niet ergens ingeschreven staan, wat alleen maar met de benodigde papieren lukt?
Net zoals een advocaat bij de orde van advocaten?
Mijn tandarts assistente heet Tara Singh Varma.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was een parodie op de proletenretoriek. Speel het spelletje nou eens gewoon mee.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn tandarts assistente heet Tara Singh Varma.
Dus als je vulling slecht gevuld is laat ze je geloven dat ze ongenezelijk ziek is en neem je er als klant genoegen mee?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn tandarts assistente heet Tara Singh Varma.
NOG meer Potter?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
My guilty pleasure krijgt een vervolg
![]()
Balkenende 5?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
My guilty pleasure krijgt een vervolg
![]()
Als ik een fortuin zou kunnen verdienen met het schrijven van sprookjes, zou ik het ook zo doen eilkquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
NOG meer Potter?!
Mens mijn God, heeft die vervloekte verveelde huisvrouw niks beters te doen, dom wijf.
Sterf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
NOG meer Potter?!
Mens mijn God, heeft die vervloekte verveelde huisvrouw niks beters te doen, dom wijf.
Ze is al gegarandeerd van stinkend rijk zijn, en blijven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik een fortuin zou kunnen verdienen met het schrijven van sprookjes, zou ik het ook zo doen eilk
Waarom zou je nieuw ondergoed maken als je nog geld kunt verdienen met het volschijten van je huidige onderbroek?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is al gegarandeerd van stinkend rijk zijn, en blijven.
Laat haar een keer wat anders schrijven dan die vervloekte Potter serie, uitgemolken gedoe.
Die knul zat nou eenmaal zeven jaar op school. Dan is het logisch dat de boekreeks zeven delen krijgtquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is al gegarandeerd van stinkend rijk zijn, en blijven.
Laat haar een keer wat anders schrijven dan die vervloekte Potter serie, uitgemolken gedoe.
Waarom, laat dat mens het per semester doen, kan ze er 14 schrijven, hurr durr durr.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die knul zat nou eenmaal zeven jaar op school. Dan is het logisch dat de boekreeks zeven delen krijgtMaar goed, je hebt wel een beetje gelijk.
Dat was weer een drukke dag. Toch weer 2 minuten overgewerkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway genoeg Rowling ergernis, huiswaarts met de koets.
Dan gaan we verkleed in de rij van de boekenwinkel staanquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:02 schreef Zeeland het volgende:
Als er een nieuw HP boek komt dan lees ik hem.Van mij mag hij komen, maar die films worden steeds slechter. Dat hoeft van mij niet.
Ik ga als Loena Leeflang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan gaan we verkleed in de rij van de boekenwinkel staan
Dan kunnen er in het weekend weer 6 man meer in de g-spot.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, goed nieuws. Die smerige vetklep Terror Jaap moet een flinke lading belasting gaan betalen.
Mijn hemel, jij leest de Nederlandse versiequote:
In het zesde deel krijgt hij geen studiefinanciering meer. Maar Hagrid komt met een plan...quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die knul zat nou eenmaal zeven jaar op school. Dan is het logisch dat de boekreeks zeven delen krijgt![]()
6 jaar op een toverschool en dan nog geen geld kunnen toveren, je zou je bijna afvragen of er wel zo goed lesgegeven word.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In het zesde deel krijgt hij geen studiefinanciering meer. Maar Hagrid komt met een plan...
Wegbezuinigd door kabinet Voldemort I?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In het zesde deel krijgt hij geen studiefinanciering meer.
De gevechten in de bijbel zijn over het algemeen ook nep, alleen zijn die niet verzonnen zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef Picchia het volgende:
Die gevechten in de Harry Potter films zijn zo ongelooflijk nep.
En de boeken zijn niet veel beter, want dan moet ik de neppe effecten erbij gaan bedenken.
In die zin was Barbamama even waardeloos.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Nautilus. het volgende:
Die films waren waardeloos. Hermelien had niet eens haar borsten groter getoverd.
Dit is een echo van een msn-opmerking die ik tien jaar geleden maakte. De tijd gaat snel, gebruik hem wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Nautilus. het volgende:
Die films waren waardeloos. Hermelien had niet eens haar borsten groter getoverd.
Je bent een ouwe lul Nautilus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:26 schreef Nautilus. het volgende:
Toen was Britney Spears nog knap en had ik een abonnement op de Break Out.
Ga alsjeblieft nooit iets doen in de financiële sectorquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef Nautilus. het volgende:
In die tijd heb ik een keer 30 exemplaren van dat blad gekocht bij Albert Heijn, omdat je bij aankoop een stuk Moam-kauwgum kreeg. Ik realiseer me nu dat ik beter dertig pakjes Moam-kauwgom had kunnen kopen.
Nu weet je ook hoe de crisis in elkaar steekt, dat had helemaal niets met bonussen te maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft nooit iets doen in de financiële sector
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef Zeeland het volgende:
Ik ben beheerder van de Horace Slughorn hyves.
Verleden? Dat kwam pas tien jaar nadat ik op het internet kwamquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
Hyves, nog zo'n relict uit het verleden.
Waarom moet daar toch constant op worden gehamerd? Deze opmerking heb ik het laatste jaar wel een paar miljoen keer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu weet je ook hoe de crisis in elkaar steekt, dat had helemaal niets met bonussen te maken.
Hyves had niet zo'n lange looptijd, vandaar dat het voor mij ook tot het verleden hoort.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Verleden? Dat kwam pas tien jaar nadat ik op het internet kwam
Vroeger kreeg je een Ajax-shirt cadeau bij het openen van een rekening bij ABN AMRO. Dat wil nog niet zeggen dat ik dertig bankrekeningen heb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft nooit iets doen in de financiële sector
Omdat de graaiende bestuurders op Maoam kauwgom uit waren, niet op geld. Alleen verdraaid men dat in de media nog wel eens graag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet daar toch constant op worden gehamerd? Deze opmerking heb ik het laatste jaar wel een paar miljoen keer voorbij zien komen.
Dat ontkent toch ook niemand?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat de graaiende bestuurders op Maoam kauwgom uit waren, niet op geld. Alleen verdraaid men dat in de media nog wel eens graag.
"M00ie Cu2 heb jijs. Love your style. Xxxjes, PonyLoveGurl."quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
Hyves, nog zo'n relict uit het verleden.
Baas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:36 schreef Zeeland het volgende:
Gratis Hyves account. ==> http://slughorn.hyves.nl
Wachtwoord: hufter
Let vooral niet op die foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |