De gevechten in de bijbel zijn over het algemeen ook nep, alleen zijn die niet verzonnen zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef Picchia het volgende:
Die gevechten in de Harry Potter films zijn zo ongelooflijk nep.
En de boeken zijn niet veel beter, want dan moet ik de neppe effecten erbij gaan bedenken.
In die zin was Barbamama even waardeloos.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Nautilus. het volgende:
Die films waren waardeloos. Hermelien had niet eens haar borsten groter getoverd.
Dit is een echo van een msn-opmerking die ik tien jaar geleden maakte. De tijd gaat snel, gebruik hem wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Nautilus. het volgende:
Die films waren waardeloos. Hermelien had niet eens haar borsten groter getoverd.
Je bent een ouwe lul Nautilus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:26 schreef Nautilus. het volgende:
Toen was Britney Spears nog knap en had ik een abonnement op de Break Out.
Ga alsjeblieft nooit iets doen in de financiële sectorquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef Nautilus. het volgende:
In die tijd heb ik een keer 30 exemplaren van dat blad gekocht bij Albert Heijn, omdat je bij aankoop een stuk Moam-kauwgum kreeg. Ik realiseer me nu dat ik beter dertig pakjes Moam-kauwgom had kunnen kopen.
Nu weet je ook hoe de crisis in elkaar steekt, dat had helemaal niets met bonussen te maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft nooit iets doen in de financiële sector
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef Zeeland het volgende:
Ik ben beheerder van de Horace Slughorn hyves.
Verleden? Dat kwam pas tien jaar nadat ik op het internet kwamquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
Hyves, nog zo'n relict uit het verleden.
Waarom moet daar toch constant op worden gehamerd? Deze opmerking heb ik het laatste jaar wel een paar miljoen keer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu weet je ook hoe de crisis in elkaar steekt, dat had helemaal niets met bonussen te maken.
Hyves had niet zo'n lange looptijd, vandaar dat het voor mij ook tot het verleden hoort.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Verleden? Dat kwam pas tien jaar nadat ik op het internet kwam
Vroeger kreeg je een Ajax-shirt cadeau bij het openen van een rekening bij ABN AMRO. Dat wil nog niet zeggen dat ik dertig bankrekeningen heb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft nooit iets doen in de financiële sector
Omdat de graaiende bestuurders op Maoam kauwgom uit waren, niet op geld. Alleen verdraaid men dat in de media nog wel eens graag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet daar toch constant op worden gehamerd? Deze opmerking heb ik het laatste jaar wel een paar miljoen keer voorbij zien komen.
Dat ontkent toch ook niemand?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat de graaiende bestuurders op Maoam kauwgom uit waren, niet op geld. Alleen verdraaid men dat in de media nog wel eens graag.
"M00ie Cu2 heb jijs. Love your style. Xxxjes, PonyLoveGurl."quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
Hyves, nog zo'n relict uit het verleden.
Baas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:36 schreef Zeeland het volgende:
Gratis Hyves account. ==> http://slughorn.hyves.nl
Wachtwoord: hufter
Let vooral niet op die foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |