En plop ik zit weer op een eilandje visjes te kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:34 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh Leia![]()
doerak kecil
hihi wat een heerlijke donder zo <3
Ik schrik er dan weer een beetje van dat Elin bijvoorbeeld alweer zo groot wordt.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:34 schreef huuphuup het volgende:
Jellejemig mrien! Ik vind het echt een hele mijlpijl zo haha. Op de een of andere manier voelen de baby's vanaf Jelle 'net zo oud' als mijnes, als ik Jelle dan nu zo zie eten realiseer ik me weer dat wij ook moeten strakjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag weer naar CB dus dan gaan we het zien!
Niet alleen in jou gedachten en ik vind haar ook nog heel jong... Jaël draaide pas met 6 maand... Misschien was het een eendagsactiequote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Sarah aan de draai in mijn gedachte is ze nog heel jong
En tm voer je haar pokon? ben benieuwd naar haar curve
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Sarah aan de draai in mijn gedachte is ze nog heel jong
En tm voer je haar pokon? ben benieuwd naar haar curve
Die is van Dutch Design Bakery Takkembah. Maar niet van de 2011-collectie, hij is namelijk van mijn nichtje geweest en die zat er in 2009 inquote:Op maandag 20 juni 2011 12:40 schreef Takkembah het volgende:
TM je spekkie !!!
En wat een cute rompertje, waar is die van???
Succes!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Wij gaan op naar de KA. Krijgen vandaag de uitslag van de bloedtest voor allergie. Spannend wel. Voor de rest zal het allemaal wel goed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef huuphuup het volgende:
oh TM blurgh![]()
en dat hoop ik ook voor de gyn
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
Bloed en zo...dat had ik de eerste keer ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan ook aan de tampons gelegen hebben
hoewel ik tegenwoordig wel erger ongesteld ben dan vroeger, ik lek nu sneller door super, dan ik vroeger door normaal deed...Dus tja...
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
Bloed en zo...Had ik de eerste keer ook, wordt steeds beter (al is het wel meer dan het voorheen was)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Ik ben opeens langer ongesteld.. Echt gewoon 4 dagen en goed ziek ervan ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat had ik de eerste keer ook!
Maar kan ook aan de tampons gelegen hebben
hoewel ik tegenwoordig wel erger ongesteld ben dan vroeger, ik lek nu sneller door super, dan ik vroeger door normaal deed...Dus tja...
kunstmatig he ik ben weer begonnen met de pil ivm misselijkheidquote:Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef danic het volgende:
Oh ongesteld, dat jij dat al hebt gehad f_r!
Ik ben geloof ik nu eindelijk klaar met navloeien (pfff 6 hele weken!).
En Saffier, dat stemt me een beetje ongerust, ik heb net al mijn restant kraamverband aan mijn zusje meegegeven die over een paar weken uitgerekend is.
Heb al wel een receptje voor de pil en donderdag naar de verloskundige, dus dan even bespreken hoe we dat gaan doen; gelijk beginnen en dus 'kunstmatig' opwekken, of starten nadat ik uit mezelf voor het eerst ongesteld ben geworden.
As, nog steeds zo beroerd joh! Als je in de knoop komt met Yaro kan hij ook hierheen komen hè. We kunnen em komen halen ook dus dat is geen enkel probleem. (mocht opa ook andere plannen hebben deze week.....)
Ik ga uit van een dagje grootheidswaan gisterquote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef As1981 het volgende:
L'tiekje, FR en Twentemeisjevoor de goede nachten. Wat een heerlijk meisje heb je daar TM.
MamaP heeft ineens geen kleine baby meer, wat gaat ze hard zeg, nu al rollen.
Sola, hopelijk hebben jullie nu wat meer duidelijkheid van de ka gekregen.
DML, fijn dat jullie nu een oorzaak hebben gevonden. Hopelijk biedt de osteopaat snel verlichting.
Juud, lekker met z'n 3-tjes, geniet er van. Fijn dat je ook even buiten bent geweest. En wat is ze prachtig![]()
Niena wat sneu dat ze zo last had vannacht. Hopelijk was het eenmalig en gaat ze vannacht weer lekker slapen.
Hier was Yaro vannacht ook even ontroostbaar wakker. Meestal gaan we er dan samen uit, maar ik ben echt beroerd dus lief heeft alleen voor hem gezorgd. Het leek of hij last had van zijn tanden. Vandaag is er niets aan de hand. Nou ja, dat hij niet meer wil slapen na 1 slaapje vanmorgen gedaan te hebben. Gelukkig is manlief nog thuis vandaag. Morgen ben ik ook nog ziek. Als het te zwaar is kan ik Yaro gelukkig bij opa brengen morgen.
Slaapt ze 's nachts wel redelijk?? Dan is eht toch helemaal niet erg dat ze 's aovnds wakker is beter zo dan de hele nacht wakkerquote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat de dag zo goed was MP
Mooie curve djmo
As beterschap nog
Ik heb een heel wakker kind op mijn buik liggen. Echt he waarom is ze 's avonds zo wakker?
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef -Nienna- het volgende:
Mooie curve DJMO.
MamaP, wat heerlijk zo'n goede dag.
F-R, Marinde was in het begin ook vaak 's avonds wakker.
Sterker nog, ze ligt nu wel op bed, maar ik hoor door de babyfoon dat ze wakker is en duim ligt te zuigen.
Wij mogen morgenvroeg weer naar het CB trouwens, ik ben benieuwd...
Wisselend maar ze redt het echt niet van 12:00 tot 06:00 ze heeft dan ook echt honger.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Slaapt ze 's nachts wel redelijk?? Dan is eht toch helemaal niet erg dat ze 's aovnds wakker is beter zo dan de hele nacht wakker
Maar wat As zegt er komt vanzelf een ritme dat ze de avonden en nachten achter elkaar gaan slapen
Filmpje uploaden duurt lang
Sarah weigert ook 's avonds in haar bedje te slapen dus die ligt heir in de wagenbak te slapen, het lijkt wel of ze haar slaapkamertje te stil vind ofzo! Terwijl ze daar 's nachts wel gewoon heel goed slaapt, gek is dat he?!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze slaapt nu maar ik vrees als ik haar in haar eigen bedje legt ze wakker wordt en echt niet meer gaat slapen.
Ik snap dat niet helemaal hoor zit ze al helemaal op de max overdag? Ik weet natuurlijk ook niet hoe het werkt met te vroeg geboren kindjes.. Maar Sarah mag ook niet meer, maar wij geven overdag gewoon 2 of 3 keer een flesje met iets minder zodat we voor nood 's nachts iets kunnen geven, zij krijgt dus niet de max zeg maar.. Nou is Sarah ook wel een echt flink spekkie en een goed voldragen (overtijd zelfs) babietjequote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanuit het z-huis staat ze op 7 voedingen de laatste om 00:00 en dan weer om 06:00 maar dat redt ze dus niet. Ze mag weer niet teveel aankomen ineens en dat doet ze wel want honger is echt honger. Ik vind het het niet erg dat ze komt maar ben een beetje onzeker over d'r gewicht.
Mijn pas geboren neefje moet van de kraamhulp eigenlijk ook van 00:00 tot 06:00 doorslapen redt hij ook niet.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef As1981 het volgende:
FR probeer te genieten van het feit dat ze nu nog lekker bij je lig. Het kan soms lastig zijn. Ik heb dat in ieder geval zelf ook zo ervaren. Tot het moment dat Yaro dat niet meer ging doen. Toen baalde ik dat ik er niet meer van heb genoten.
Zaterdag bleef hij in mijn armen slapen, zo moe was hij. Vond het zo fijn, zo even samen 1 zijn.
Is toch eigenlijk alleen maar fijn dat ze zo goed groeit! Ze zet de voeding wel goed om in spekkies dus als ze aankomtquote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze mag eigenlijk maar 7x50cc en krijgt al zeker 7x60 a 65cc met minder neemt ze geen genoegen nu weegt ze al bijna 3000gram denk ik. Terwijl ze bij ontslag zeiden tot de terug kom afspraak heeft ze genoeg aan 7x50cc want dan is echt nog geen 3000gram. Dat gaat ze echt wel redden hoor.
mama is heel leuk!!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef As1981 het volgende:
Spelen is leuk, maar mama is nog veel leuker!!!
Wanneer moet je terug FR? Jullie hadden ook een babyweegschaal gekocht toch? Als ze 3 kg weeg, mag ze 450 cc. Met 7x60 = 420, dus zou ze in de avond 30 extra mogen volgens mij.
Ja dat is ook vet irritant, maar heeft volgens mij te maken met alle toegevoegde vitaminen enzo in KV, die moet je bij BV nog ernaast geven! En als ze van bepaalde vitamientjes te veel binnen krijgen is dat ook niet goed.... Maar in dit soort gevallen is KV wel k*t zeg maar...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat wij nu doen is 's avonds wat extra water toevoegen zodat ze wat meer vocht binnen krijgt.
Ik vind het zo raar dat je BV onbeperkt mag geven en FV niet. Bij BV kunnen ze toch ook heel veel drinken?
Ik dacht dat de max voor schepjes flesvoeding meer te maken had met de belasting voor de niertjes, bv is een lichaamseigen product wat heel makkelijk af te breken is voor het kindje, bij fv moeten die niertjes veel harder werken om het te verwerkenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat wij nu doen is 's avonds wat extra water toevoegen zodat ze wat meer vocht binnen krijgt.
Ik vind het zo raar dat je BV onbeperkt mag geven en FV niet. Bij BV kunnen ze toch ook heel veel drinken?
Dat mocht wel zolang ze het niet terug geeft vooral als het warm is kan wat extra vocht geen kwaadquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef -Nienna- het volgende:
Met extra water bedoel je meer water maar zelfde hoeveelheid schepjes voeding?
Mag dat wel zomaar dan....de samenstelling is dan toch verkeerd?
Ja deden wij ook op warme dagen, maar ja die dagen zijn alweer een tijdje geleden helaas...quote:
ow je had hem nog niet op FB gezienquote:
en dragen in een doek dan Nienna dan is ze ook heel dichtbij aan jou geplakt misschien vind ze dat wel heel lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ja! Dat bedoel ik....dat zou ik af en toe ook wel willen!
haha nu al een lekker eigen willetje en duimekindjes zijn ook heel lief!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef -Nienna- het volgende:
Nee. vindt ze ook niks. Het enige wat belangrijk is, is haar duim.
En die krijgt ze alleen nog maar plat liggend in haar mond.
Echt....raar duimkind...voor de fles, na de fles, tijdens verschonen, voor het slapen direct na te slapen, nou ja...eigenlijk gewoon altijd dus op het moment.
Die duim is zo belangrijk voor haar, dat het zijligkussen waar ze in slaapt om haar afplatting te bestrijden, totaal geen nut heeft. Ze heeft al helemaal door hoe ze moet bewegen om op haar rug terecht te komen en hoe hoog ze uit het kussen moet komen om haar hoofd weer de verkeerde kant op te draaien.
Donderdag komt de fysio weer, dus dat gaan we dan maar eens bespreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook voor op mijn eigen bed, lijkt me heerlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Dat háár!
Ik wil geloof ik ook zo'n kussen.
Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Nee das allemaal AmelieElin heeft geen afplatting, zo plat als Amelie was (en is) zo rond is Elin
das dan weer het voordeel van een buikslaper I guess...
En B. en ik waren ook jaloers hahaha, het zag er altijd zo comfi en knus uit
Het zijn echt zusjes, geen kopietjes, allebei hun eigen trekjes en gezichtjes maar wel heel duidelijk zusjes. Vind ik zelf danquote:Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef -Nienna- het volgende:
Zo, nog niet bijgelezen...Marinde moet ook al weer bijna een fles, dus ga ik later even doen.
Maar wij zijn terug van het CB.
Marinde is nu 59 cm en weegt 4835 gram. De curves waren prima.
Ook weer prikken gehad en ik hoop net als de vorige keer op geen reactie ;-)
Ik ben toch zooo braaf...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Vanyel, anders gooi je t ff in t babytopic ofzo?
Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Hi
Ik overweeg op aanraden van een niet nader te noemen fokker mijn mooie maar nog niet echt ingedragen bruine Zara mt 6 op reis te sturen. Zouden daar evt gegadigden voor zijn?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef As1981 het volgende:
De laatste post nog niet bijgelezen. Maar hier zijn de traphekjes dus nu echt noodzakelijk. Ze liggen er al even, maar moeten er nog steeds op. Ik stond er direct achter hoor. Maar ik wilde weten wat hij ging doen. Na de derde tree vond ik het wel welletjes. Meneer overigens niet.
De kwaliteit is niet heel goed, maar dat is meer omdat ik nu niet om mijn gemak foto's ging maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben toch zooo braaf...
[..]
Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.
Kraamweek? welke kraamweek?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Vanyel een doorslaper!
FR, kv is idd belastend voor de niertjes bij een grotere hoeveelheid, komt door de natrium die erin zit. Er zitten in bv en kv ongeveer evenveel calorieën. Bv is alleen lichter verteerbaar.
"Moeten" doorslapen in de kraamweek, das toch een risico bij wiegendood?
Die kraamweek waarin de kraamverzorgster bij je thuis komt. Die ene die jij helaas niet gehad hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
As heeft een klimgeitje
goede cb bezoeken voor son en niena
Barba klaar met poepruimen?
[..]
Kraamweek? welke kraamweek?
Ik plak je aanmelding ook ff in het opreistopic. Zelf denk ik dat het nu nog niet de makkelijkste doek is om mee te knopen, maar als je richting het eind aansluit heeft huup m vast wel enorm voor je ingedragenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef As1981 het volgende:
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
Uhmmzz.. gefeliciteerd? Niet leuk, maar toch ook wel fijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er is een oordeel van het UWV. Ik ben op het moment arbeidsongeschikt. Mijn werkgever moet dus mijn loon gaan betalen. HallelujaWeer een extra rustpuntje in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef bitterend het volgende:
fijn! een uitkering dml!
ik bedoel het niet zo maar ja je snapt hem!
Ik denk dat Mr.DML me er wel af en toe van verdenktquote:
geitenmelk (en geitenkaas) worden afgeraden als vervangers omdat de eiwit-structuur erg veel op koemelk lijkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef danic het volgende:
Oh Huup, óók geen soja, jemig zeg! Dat is een domper. En nu? Klinkt misschien raar, maar ik weet hier gewoon weinig vanaf, maar zouden producten van geitenmelk wel kunnen?
Wij hebben hier vanmiddag de baby fotoshoot gehad. Eerst de zwangerschapsreportage en nu deze erbij. Eva heeft het super gedaan. Helaas moeten we even wachten op de foto's, omdat ze eerst op vakantie gaat, maar hopelijk kan ik daarna nog even showen hier. Ik kan ze niet van haar site afhalen omdat ze dat beveiligd heeft, dus ik kan et pas laten zien nadat wij onze bestelling hebben gedaan.
Toppunt was wel dat Eva even lekker in haar blote billen in een doek lag voor een mooie pure foto en ze toen bedacht dat het fijn was om alles onder te plassen én poepen!![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal heeft ze eens in de 3 dagen een poepluier, maar sinds afgelopen weekend lijkt ze daar dus vanaf gestapt te zijn!
Misschien de zeeuwse lucht van afgelopen zaterdag
Ja Nannycare is dat geloof ik. Maar tegenwoordig wordt geitenmelk afgeraden als vervangen voor koemelk omdat het dus op elkaar lijkt. En zelfde verhaal voor soja de eerste 9/10 maanden. Als er geen allergie voor soja is dan kan die wel uitgelokt worden door soja melk te gebruiken begreep ik. Door baby dan, ik weet niet hoe dat zit met moeders.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef danic het volgende:
Ik lust het ook niet hoor, maar ik dacht eraan omdat ik pas ook ergens een reclame zag van een flesvoedingsmerk (welke) die gemaakt was van geitenmelk i.p.v. koemelk.
Shoot was echt heel leuk. Voordeel was dan ook wel dat Eva heel goed meewerkte en het niet erg vond dat er een beetje met haar gezeuld werd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef huuphuup het volgende:
Elin is nu een beetje hangerig weer, de afgelopen paar dagen gierende diarreesoja is ook een no-go dus, helaas helaas.
Dat probleem hadden wij ook! Oplossing: Steeds heen gaan en weer neerleggen. Ik ga ervanuit dat ze het dan vanzelf leren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef Solagratia het volgende:
Dat zelf gaan zitten is helemaal niet zo leuk! Ze gaat nu niet meer slapen in bed, maar steeds zitten en daardoor kan ze niet meer slapen. Zelf gaan liggen heeft ze nog niet uitgevonden.
zwangerschapsvergiftigingquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef Solagratia het volgende:
Kans op herhaling van wat FR?
Ik heb haar maar weer teruggelegd ja, meer kan ik niet doenFijn he als ze zelf hun speen in kunnen doen Cantare! Amy kan dat ook, die geef ik de speen tegenwoordig aan. Ik heb ook ontdekt dat als je voor haar bedje staat en ze gaat hangen richting haar bedje, dan wil ze wel naar bed. Gaat ze jammeren dan kun je het beter niet proberen.
Nathan die op schoot in slaap valt! Dat is zo zeldzaam he als ze deze leeftijd hebben. Amy deed het voor het laatst met de kerst, daarna niet meer. Ik mis dat wel eens, want Amy is ook echt geen knuffelbaby. Nathan wel?
Handig dat ze het zo aangeeft! Hier merk ik ook snel of het slapen gaat lukken. Meestal gaat E makkelijk slapen, maar een enkele keer wil ze 's avonds Echt Niet. Dan gaat het luchtalarm aan zo gauw ze het matras raakt. Heel bijzonder, want ze huilt verder vrijwel nooit. Wat het dan is? Geen idee. Dan kan ze gewoon haar rust niet vinden, denk ik. De ervaring leert dat laten huilen (lees: krijsen) bij haar absoluut geen (gewenst) effect heeft. Dus haal ik haar er weer uit. Meestal speelt ze dan even en kan ik haar daarna zo weer op bed leggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb haar maar weer teruggelegd ja, meer kan ik niet doenFijn he als ze zelf hun speen in kunnen doen Cantare! Amy kan dat ook, die geef ik de speen tegenwoordig aan. Ik heb ook ontdekt dat als je voor haar bedje staat en ze gaat hangen richting haar bedje, dan wil ze wel naar bed. Gaat ze jammeren dan kun je het beter niet proberen.
Nou idd! Elise is ongeveer een maand geleden nog op schoot in slaap gevallen. Toen was ze zo moe dat ze bij haar fles wegzakte en toen de speen erin ging was ze vertrokken. Maar anders? Echt niet, veel te gezellig en veel te veel te zien en te pakken. Voor mij wel jammer, ik vond dat knuffelen zo fijn.quote:Nathan die op schoot in slaap valt! Dat is zo zeldzaam he als ze deze leeftijd hebben. Amy deed het voor het laatst met de kerst, daarna niet meer. Ik mis dat wel eens, want Amy is ook echt geen knuffelbaby. Nathan wel?
Haar verliezen begon hier na een maand of 4, dus inderdaad wel wat laat, maar volgens mij heeft het met de hormonen te maken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was.Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug!
Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan.
Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
Ja, had ik ergens gelezen! Waarschijnlijk op facebook tijdens het kolven op m'n werk. Hoera voor jou!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef mignonne het volgende:
Vorige keer verloor ik pas na een maand of 7 haar, nu trek k dr nu alweer hele bossen uit
maarr.... ik pas wel mn spijkerbroeken van voor zwangerschap van oudste weer![]()
dat maakt een hoop goed
![]()
nu nog de broeken van voor zwangerschap 115 kilo geleden
quote:
Ja mijn leven word weer normaal en ik ben er eigenlijk wel erg blij mee! Ik voel me fris in mijn hoofd en het gaat gewoon lekker allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
MP, je leven is dus weer normaal aan het worden? Ik mis je wel een beetje hier!
Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was.Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug!
Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan.
Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan ook wel janken als ik naar m'n buik en heupen kijk, en m'n borsten. Dat vind ik echt een nadeel aan borstvoeding geven, dat je er grotere borsten door krijgt. Daardoor voel ik me veel ronder dan ik wil zijn.
Ik hoop dat het goed komt bij je met het ontzwangeren. Bij mij is het echt spek, heb ik gemerkt. (Is ook niet zo moeilijk te merken.) Ik weet van Twinkly die altijd een heel smal postuur had dat haar heupen breder bleven na de bevalling. Ik ben benieuwd of dat nog zo is.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Hier nog steeds een maar 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht
Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HHquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Jore het volgende:
[..]
Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijk![]()
![]()
Ik had Silke net op m'n rug geknoopt en ik kan dan echt alleen maar kijken naar die massieve voorgevel. Ik voel me net zo'n Brunhilde. Blergh![]()
Zo, dat lucht op.
Hahah voor de zwangerschap zat er ook al zo'n 7 kilo teveel naar mijn zin aan, dus maakt totaal 17 kilo.. das wat minder 'nog maar'...quote:
Idem. Ik heb ontdekt dat borstgroei bij mij ook heel erg gerelateerd is aan hormonale veranderingen: zwanger worden, pil slikken, weer zwanger worden. Ik denk dat de enige manier om ze weer tot een fatsoenlijk formaat te doen slinken een operatie isquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Orea het volgende:
[..]
Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HHen er gaat gaan gram vanaf en inderdaad als ik muppet op mijn rug slinger dan ligt ze nadruk er nóg meer op (ik had ook een Cup F voor de zwangerschap..)
Maar ik troost me nu met de gedachte dat ze er op een dag af gaaneerst klaar zijn met kindjes krijgen (want ik wil ze het liefst wel zelf voeden het eerste jaar) en daarna project Orea-lijf
)
Maar it sucks!
Nigella wordt gewoon altijd vanuit haar allervoordeligste hoek gefilmd en gefotografeerd. Dr zit een beste trekhaak op dat mens hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat is heel treffend, een Brunhilde! Ik wou Nigella schrijven, maar Nigella ziet er juist geweldig uit.
[ afbeelding ]
Hier nog 3 kilo van strevenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Way to go dames!!
Hier nog steeds een 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewichtbeetje fail achtig
Ik merkte bij oudste gewoon een enorm verschil in krampjes toen ik ui etc. weg liet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Jore het volgende:
Oja, de soja. Heftig hoor, maar wel fijn dat je het op zo'n manier kan provoceren lijkt me. Ik vraag me hierdoor wel af wat er van waar is dat kindjes geen krampjes zouden krijgen van bepaalde voedingsmiddelen (prei, ui, bonen e.d.).
Dat had ik ook...en dat is er allemaal bij gekomen, plus wat extra...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zit iets onder mijn gewicht van voordat ik zwanger raakte. En mijn buik is nog wat blubberig, maar ook weer terug op het formaat van voor die tijd...
En bartje is nog geen 3 weken...
Maar ik moet nu wel zoeken naar wat ik dan kan eten zonder aan te komen, ik wil nu eigenlijk wel op dit gewicht blijven hangen, tijdens de zwangerschap waren vooral mijn porties avondeten minder dan dat ze nu zijn...
Ik val blijkbaar overal af, als k afval. Na mn zwangerschap was k echt dunnigquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef pessie het volgende:
eerste keer fietsen na de bevalling
![]()
Ik kon ook niet lopen vanwege mn bekken, dus na een dag of 10 dacht ik ik fiets wel even naar de supermarkt. Ik ging zitten, ben weer afgestapt en heb de fiets teruggezet.
Son hoe doe je dat?! Vooral je buik! Wow zeg! Super!
Hangt er ook vanaf hoeveel foto's je krijgt. Ik kreeg 6 voor 9.95 meen ik.
dat voel je vanzelf welquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Als ik straks weer kan gaan sporten dan zal het wel makkelijk zijn om op gewicht te blijven, aangezien ik altijd een redelijk fanatieke skater was..
Maarja, wanneer dat precies mag(en handig is met de knip) weet ik niet.. Verloskundige riep alleen maar lachend dat ik voorlopig maar niet moest gaan fietsen, maar wanneer ik dat dan wel weer mag doen weet ik ook niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging op een gegeven moment wel weer fietsen maar het is nog een hele tijd gevoelig geweest. Ik voel et soms nog steeds wel (beetje raar gehecht).
Sola, zo zie je maar dat echt iedereen anders is! Ik kan juist goed fietsen!
Ik was zo rond de 3 weken na de bevalling inderdaad ook weer op gewicht van voor de zwangerschap van leyla.. alleen toen moest er nog 10 af.. Dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb van de week op de weegschaal gestaan, toen was er al 7 kilo vanaf, nu vandaag, drie dagen later nog eens 2 kilo. Dus nog 3 kilo en dan ben ik op het gewicht van voor mijn zwangerschap. Ik hoop wel dat er de komende weken nog iets vanaf gaat. Voor mijn zwangerschap was ik eigenlijk een kilo of 5/7 te zwaar, dus als dat zou verdwijnen door BV, bewegen en goed op mijn eten blijven letten, zou ik heel gelukkig zijn.
Ik ben blij dat het nu loont dat ik tijdens mijn zwangerschap zo goed heb opgelet op mijn gewicht.
Mijn buik zal nog wel een poosje blubber blijven, ik had een flinke buik en de KS helpt niet bepaald bij het krijgen van een strakke buik...![]()
Huup, wat rot zeg, dat Elin ook reageerd op soja, je had zo gehoopt dat dat niet zo zou zijn. Petje af, want het zal niet altijd makkelijk zijn zoveel te moeten laten staan wat betreft je eigen voeding.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef pessie het volgende:
Die pasfoto van Floris is echt al dreumes-achtig!
Ik ben dol op fietsen. Is mijn "auto" als het ware.Hij is idd echt geen baby meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging op een gegeven moment wel weer fietsen maar het is nog een hele tijd gevoelig geweest. Ik voel et soms nog steeds wel (beetje raar gehecht).
Sola, zo zie je maar dat echt iedereen anders is! Ik kan juist goed fietsen!
En wat betreft fietsen, ik heb gewoon mijn eigen auto, dus voor lange(re) stukken had ik die en naar t dorp ging ik gewoon lopen.
Dus fietsen was niet noodzakelijk, dus vandaar dat ik zolang niet gefietst had![]()
Later als ik groot ben enzo dan komt er hier ook een eigen auto hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik had m wel nodig toen ik naar dit gat verhuisde![]()
en avond- en nachtdiensten had
,moet zeggen dat ik nu ook niet zonder zou kunnen hoor. Dan zou ik niet kunnen tennsisen (althans niet waar ik nu tennis en al jaren tennis), niet kunnen werken waar ik nu werk. Nou ja lastig dus
En wat een ongelooflijk pestweer is t buiten zeg
Niet normaal!
Nope niet dat ik weet. Maar ik moet echt zeggen dat ik het niet de moeite vind om zo'n ding te gaan zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:25 schreef pessie het volgende:
Heb je in je omgeving niet iemand met een baby-mee, ik had hem geleend van freecell. Zij had em volgens mij van mp voor een tientje. Werkt perfect. Nieuw zijn ze inderdaad duur voor die paar maandjes.
dat moet je niet doen hoor, dat mag echt nog nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben net even wegen met Bartje..
vorige week was hij 3430 gram, zonet was hij 3740 gram....
Ik geef hem echt slagroom geloof ik...
Ik vin fransen prima in fransland ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
zelluf venjul!
ken ge geen frans ofzo dan?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef pessie het volgende:
Laiv![]()
Mignonne begrijp ik wel, Vanyel niet
Is een naam, geen betekeniswoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat mocht ik weer van de gyn. Maar goed meer dan 10x lukte ook niet
Van mijn fysio mag dat juist absoluut niet. Op de wc spelen met je spieren verpest volgens haar je reflexen daar met meer plasproblemen als gevolg. Ik ben wel na een dag of 4 op aanraden van de vk begonnen met aanspannen, maar niet op de wc. Brandt het ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Troeta het volgende:
De kraamhulp vertelde ook doodleuk dat ik al moest beginnen met plas ophouden op de wc enzo, maar uhh, het was echt een ravage, beurs en branden met het plassen.
Wie gaat die oefeningen dan braaf doen?
Mijn baby, die mocht ze vasthouden. Heb ik daarna wel weer mee terug genomen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:34 schreef danic het volgende:
Even een snelle vraag tussendoor: hebben jullie een kleinigheidje meegenomen naar de nacontrole bij de verloskundige. Voor de goede zorgen zeg maar?
haha, de mijne heeft ze niet eens vastgehoudenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn baby, die mocht ze vasthouden. Heb ik daarna wel weer mee terug genomen.
Oh ja, mn bevallingsverhaal. Vond ze leuk.
Verstandig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
En ik zie de weegschaal nu elke dag iets omhoog gaan.. Ik geloof dat ik maar even niet meer moet gaan wegen....
haha herkenbaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:21 schreef Solagratia het volgende:
Amy moppert. Gister heel de dag, vandaag is het nog erger. Ze tijgert al mopperend en huuhend over de grond alsof dit de ergste dag van haar leven is. Als ik haar dan op haar billen zet, want he, misschien wil ze gewoon zitten, dan moppert ze nog harder en kijkt me verontwaardigd aan. Ze is alleen stil als ze dingen doet die niet mogen, bijvoorbeeld aan de voeding van de laptop zitten of aan andere kabel.
Is het al 18:00?
10 dagen, 3 weken, 6 weken, 3 maanden, 6 maanden en sommige zeggen ook nog 9 maanden. Gewoon lekker blijven aanleggen. Dan ben je er het snelst vanaf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:23 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb net al rondjes door de woonkamer gereden, aangezien Bartje ligt te mopperen en niet in slaap viel... Ik las in het boekje van het cb dat je bij borstvoeding ook bij 3 weken regeldagen hebt(?), dus ik gooi het daar maar even op..
Dat helpt vaak ook wel idd, even eruitquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:47 schreef Solagratia het volgende:
@ Son. Haha ik ook ja, dan is die rust even zo heerlijk. Alleen jammer dat dat nu ook steeds moeizamer gaat. [i]Wij gaan vanmiddag maar shoppen denk ik[/i]
Blij te horen dat Amy niet de enige is die hele dagen moppert af en toe. Ik dacht al dat die van jullie zulke engeltjes waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |