abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98392254
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 19

08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Sofie, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)
*poef* nu is het weg
pi_98392366
Orea, laat je je meisje zelf weer zien??
*poef* nu is het weg
pi_98392464
Nog een keer dan :P Zet een camera in de buurt van mijn kind en ze gaat raar doen...

Dít gezicht bedoel ik :')

En om het dan nóg een tikje erger te maken...

En nu ga ik naar mijn bed :P
pi_98393293
Haha Leia O+

Jelle heeft vrijdag voor het eerst een stukje banaan gehad (rapley) en vandaag een stukje peer. Hij vond d'r niet echt wat aan geloof ik :D , beetje sabbelen en vies kijken enzo. Komt vanzelf :)
pi_98393372
Hihi dat hoofd van Jelle :) geweldige foto!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 20 juni 2011 @ 08:16:15 #6
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98400908
Mooie foto's van Leia!

FR kan me voorstellen dat dat heel dubbel is.

Jelle O+
pi_98401100
Ooooh Leia O+ :D doerak kecil O+ hihi wat een heerlijke donder zo <3

Jelle :D jemig mrien! Ik vind het echt een hele mijlpijl zo haha. Op de een of andere manier voelen de baby's vanaf Jelle 'net zo oud' als mijnes, als ik Jelle dan nu zo zie eten realiseer ik me weer dat wij ook moeten strakjes.
Ik zie het hier nog niet goed gaan voorlopig, oog-hand coordinatie zero _O-
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98401308
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:34 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh Leia O+ :D doerak kecil O+ hihi wat een heerlijke donder zo <3
En plop ik zit weer op een eilandje visjes te kijken. *O* voor de associatie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98401394
Hi hi Leia wat een grappig gezicht trek je daar. Het zwaaien naar eigen foto's is heel herkenbaar. Of wijzen naar zichzelf op een foto of in de spiegel.

Was de peer niet zo lekker Jelle, komt vanzelf hoor.
pi_98401794
Hihi, Leia en Jelle...
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:34 schreef huuphuup het volgende:
Jelle :D jemig mrien! Ik vind het echt een hele mijlpijl zo haha. Op de een of andere manier voelen de baby's vanaf Jelle 'net zo oud' als mijnes, als ik Jelle dan nu zo zie eten realiseer ik me weer dat wij ook moeten strakjes.
Ik schrik er dan weer een beetje van dat Elin bijvoorbeeld alweer zo groot wordt. :o Want in mijn beleving is Elin nog steeds 1 maand en Elise 6 maanden ofzo. :')

Maar weet je waar ik me nou zo vaak over verbaas? Dat ik het echt steeds leuker vind worden. Ik geniet zo van mijn grote (relatief dan he ;) ) meid. Dat kleine was geweldig, maar dit is ook zó leuk. Ik rammel ook helemaal niet. :? :D
pi_98402255
herkenbaar Cantare behalve het niet rammelen, maar hij is zooooooooo leuk op het moment. Zo geweldig om te zien wat ie leert, wat ie bedenkt enzo O+

En ook wat betreft leeftijd enzo, ik heb ook gewoon t idee dat ie idd een half jaar jonger is ofzo. De tijd is zo ongelooflijk snel voorbij gegaan.
En al die minibaby's uit januari/februari zijn gewoon ook allemaal al bijna 6 maanden (nou ja relatief bijna he).

Oh en hier ook nog even (had ik al in t vorige topic gedaan :P):
:D Leia O+ Echt ik vind dr zoooooooo leuk Orea!
pi_98404241
Die foto van Floris wat geef je mij nu??
Ean heeft doorgeslapen van 12:00 tot 05:00 *O*
Alleen dacht vriend om 02:00 dat hij een fles moet klaarmaken hij sliep nog half.
pi_98404315
Lekker ferrari_rood!!

Wij hadden gisteren vanaf half 8 een redelijk rustig jongetje in de wieg liggen. Dus ik heb ook weer redelijk geslapen... Nu ligt hij alleen alweer eventjes onrustig te zijn, maar liever nu dan als ik ook nog wil slapen..
pi_98404528
Lekker FR en L'tiekje :)

Ik heb hier een klein meisje dat op mijn buik slaapt in de bondolino :)
Ze heeft zich gister gewoon 3x van de buik naar de rug gedraaid... :o Maar dat kan helemaal nog niet want mijn baby is echt nog heel klein O-)
Vanmiddag komen mijn broertje en schoonzusje oppassen, ben benieuwd hoe dat gaat! Deze week gelukkig maar 2 avonddiensten en dan lekker 5 dagen vrij ben ik wel aan toe, lekker koetelen met mijn meiden :)
  maandag 20 juni 2011 @ 11:56:36 #15
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98405496
Leia :D O+! Wat ben je toch een geweldige pretletter! Doet me ook denken aan de mega-neplach van Amelie die Huup laatst eens plaatste :D.

Jelle aan de banaan! Hij kijkt er inderdaad niet heel verlekkerd naar ;).

Fijn weekje MP en dan 5 hele dagen vrij, lekkerrrr! En jemig, mevrouwtje draait dus als een dolle? :o

LT en f_r wat heerlijk die rust O+.

Ook hier een meisje dat steeds langere rukken slaap maakt, zou het soms te maken hebben met de grote flessen die ze ineens wegtankt sinds ze aan de Nexium zit? :D Ze plant de nachten alleen wat slecht soms, gisteren meende ze dat deze al om 17u begon :o. We hebben haar om middernacht maar uit bed gehaald om d'r te verschonen en toen ging er een volle fles (180/6) in en als bonus sliep ze toen (wel wat onrustig maar soit) door tot half zeven vanmorgen. Volgens mij groeit ze ook zooooooo hard, ineens passen heel veel kleertjes niet meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag weer naar CB dus dan gaan we het zien!
pi_98405950
haha, twentemeisje, ze is echt geweldig! :D
pi_98406072
TM ik ben echt heel benieuwd naar haar stats!!!

En Sarah draait als een dolle als zij daar zin in heeft, vandaag dus niet tot nu toe :P
pi_98406141
Sarah aan de draai in mijn gedachte is ze nog heel jong
En tm voer je haar pokon? ben benieuwd naar haar curve
pi_98406246
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet alleen in jou gedachten en ik vind haar ook nog heel jong... Jaël draaide pas met 6 maand... Misschien was het een eendagsactie :P Hope so stiekem want ze wordne zo groot als ze eenmaal echt kunnen draaien.
pi_98406285
TM, wat een spekkie zeg!!!

Ik ben net even een rondje wezen lopen, en ja hoor, Bartje sliep voordat ik de straat uit was... Zo maar even snel wat eten, en dan kijken wanneer hij zich weer meldt voor de volgende voeding..
  maandag 20 juni 2011 @ 12:23:09 #21
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98406376
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
:D Maar meer standaard dan Nutrilon 1 kan het niet zijn... (okee, met anderhalf schepje Nutriton, maar daar zitten niet zoveel kcal in zag ik ;)). Ik vermoed dat ze op zo'n 6400 gram zit vrijdag.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:40:58 #22
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98406940
TM je spekkie !!! O+

En wat een cute rompertje, waar is die van??? :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 20 juni 2011 @ 12:52:19 #23
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98407297
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:40 schreef Takkembah het volgende:
TM je spekkie !!! O+

En wat een cute rompertje, waar is die van??? :P
Die is van Dutch Design Bakery Takkembah. Maar niet van de 2011-collectie, hij is namelijk van mijn nichtje geweest en die zat er in 2009 in O+.
pi_98407388
Wij gaan op naar de KA. Krijgen vandaag de uitslag van de bloedtest voor allergie. Spannend wel. Voor de rest zal het allemaal wel goed zijn.
pi_98408046
Even snel tussendoor (sorry :@ )

Wij zijn bij de osteopaat geweest vanochtend. Puck had zijn elleboog naast zijn hoofd toen hij werd geboren maar ze hebben daarna eigenlijk nooit zijn sleutelbeen gecheckt. De aanhechting naar de schouder is heel gespannen en zijn nek ook en daar komt de voorkeurshouding naar links vandaan en daarom spant hij zo al zijn spieren aan en is hij onrustig. Ook het huilen bij een trui aantrekken is hierdoor niet vreemd bijvoorbeeld.

Ik wilde gewoon even kwijt dat er dus wel degelijk iets is waardoor Puck waarschijnlijk zo onrustig is. Ik vind het ontzettend zielig voor mijn kleine mannetje. Hij moest ook heel hard huilen ;( maar ik ben ook wel 'blij' dat er iets is wat dit veroorzaakt en we dat dus gericht kunnen behandelen.
Ik hoop zo dat er een vrolijk mannetje tevoorschijn komt binnenkort.

Het was ook bijzonder dat zijn fontanel al bijna gesloten is. Dit gebeurt tussen de 3 maanden en 3 jaar maar hij vond het toch vrij vroeg.
Hij zei ook dat hij spanning op zijn hoofdje heeft en het voor hem voelt alsof hij de hele dag een badmuts op heeft. Het arme ding :'(

Het is in ieder geval stap één ook in de chaos in mijn hoofd. Het ligt niet aan mij dat ik hem anders vind dan andere baby's en dat ik het best zwaar vind 24/7 die onrust van hem.

Om met een positieve noot af te sluiten hier een heel kort filmpje van mijn lieve kleine man.

En hulde aan Fok! Zelfs mijn lief is er blij mee want wij hadden nog nooit van een osteopaat gehoord totdat ik er hier vaker over las.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98408539
Fijn dat er ze wat gevonden hebben dml en hopelijk is puck snel zichzelf want altijd pijn hebben is voor niemand fijn en zo'n kleintje kan het nog niet vertellen natuurlijk
pi_98408647
DML dat filmpje! O+
Goed dat er iets aan gedaan kan worden!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98408901
haha herkenbaar dml, wij hadden ook nog nooit van een osteo gehoord, en ook niet van draagdoeken bijvoorbeeld.

Wat enorm fijn zeg dat je in ieder geval een verhaal hebt! Een oorzaak. Het fijne daaraan is dat je gericht aan een oplossing komt werken, en ik hoop toch wel zo ontzettend van harte dat die oplossing de osteopaat is en dat Puck daarmee gewoon van zijn pijn afkomt en snel dat lieve vrolijke mannetje wordt dat hij soms laat zien O+ dat filmpje is te schetig O+
Dikke zoen voor jullie :* het is dan een dure grap, zo'n osteopaat, maar zo te horen iedere cent waard strakjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98408926
Ow DML wat fijn een beetje duidelijkheid! en wat een lief moppie zeg O+
pi_98409179
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Wij gaan op naar de KA. Krijgen vandaag de uitslag van de bloedtest voor allergie. Spannend wel. Voor de rest zal het allemaal wel goed zijn.
Succes! :* ik duim dat het alleszins mee zal vallen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juni 2011 @ 13:47:49 #31
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98409349
Succes Sola, ik duim voor jullie! :*

DML, fijn dat je toch een aanwijsbare reden hebt :* Hopelijk levert het werk van de osteopaat snel resultaat op voor je mannetje!
  maandag 20 juni 2011 @ 14:44:18 #32
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98412077
Bloed en zo...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98412125
oh TM blurgh -O-
en dat hoop ik ook voor de gyn :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juni 2011 @ 14:52:40 #34
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98412459
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef huuphuup het volgende:
oh TM blurgh -O-
en dat hoop ik ook voor de gyn :+
_O-
pi_98413267
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
Bloed en zo...
SPOILER
dat had ik de eerste keer ook!
Maar kan ook aan de tampons gelegen hebben :')
hoewel ik tegenwoordig wel erger ongesteld ben dan vroeger, ik lek nu sneller door super, dan ik vroeger door normaal deed...Dus tja...
  maandag 20 juni 2011 @ 15:48:39 #36
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98414988
Even een update...
Gisteren voor het laatst kraamzorg gehad, nu nog een weekje lekker thuis met hulp van manlief. Blij dat hij twee weken thuis zou zijn, dat komt nu wel heel erg goed van pas. Ik zou me alleen al best redden wat betreft de zorg voor mezelf en Lientje, maar zijn hulp is nog wel heel welkom.
Lientje haar geboortegewicht was 3835, ze is afgevallen tot 3550 en woog gisteren alweer 3820.
Slagroom rules... :D

Ik lees vanaf vandaag weer mee, heb nu langzaam weer een beetje tijd om wat te computeren zo nu en dan. We hebben ook vanochtend voor het eerst een klein blokje om gelopen met de kinderwagen, dat was nog pittig wat betreft bekken en buik, maar wel lekker even buiten te zijn.

pi_98415064
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
Bloed en zo...
SPOILER
Had ik de eerste keer ook, wordt steeds beter (al is het wel meer dan het voorheen was)
*poef* nu is het weg
pi_98415340
Schrikken is dat het tm
Ik had het hier ook. Ik vloeide nog na van de bevalling+ongesteld zo heftig had ik het nog nooit gehad. En dan viel het nog wel mee zo te lezen. Maar ik was altijd maar matig ongesteld. Ik moest er echt aan denken naar de wc te gaan want ik lekte toch nooit door.
pi_98415461
DML, fijn dat er een oorzaak is, nu kunnen jullie tenminste werken aan herstel.
Sola, succes.
Juud, prachtige foto en wat lekker dat je even buiten bent geweest.

Ik ben inmiddels al weer 2x ongesteld geweest, beide keren erg weinig. Ik prijs me gelukkig.

Ons doorslapertje had vannacht ineens ontzettend last van kramp, zo sneu. Ze heeft een kwartier de boel bij elkaar gekrijst...echt keihard...zijn we niet van haar gewend. Toen besloten om maar een fles te doen. Gister zat ze namelijk maar op 4 flessen.
Vandaag haalt ze wat slaap in van gister, maar tussen het slapen door is ze wel weer lekker vrolijk.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:43:38 #40
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98417621
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dat had ik de eerste keer ook!
Maar kan ook aan de tampons gelegen hebben :')
hoewel ik tegenwoordig wel erger ongesteld ben dan vroeger, ik lek nu sneller door super, dan ik vroeger door normaal deed...Dus tja...
Ik ben opeens langer ongesteld.. Echt gewoon 4 dagen en goed ziek ervan ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98418289
L'tiekje, FR en Twentemeisje *O* voor de goede nachten. Wat een heerlijk meisje heb je daar TM.

MamaP heeft ineens geen kleine baby meer, wat gaat ze hard zeg, nu al rollen.

Sola, hopelijk hebben jullie nu wat meer duidelijkheid van de ka gekregen.

DML, fijn dat jullie nu een oorzaak hebben gevonden. Hopelijk biedt de osteopaat snel verlichting.

Juud, lekker met z'n 3-tjes, geniet er van. Fijn dat je ook even buiten bent geweest. En wat is ze prachtig O+

Niena wat sneu dat ze zo last had vannacht. Hopelijk was het eenmalig en gaat ze vannacht weer lekker slapen.

Hier was Yaro vannacht ook even ontroostbaar wakker. Meestal gaan we er dan samen uit, maar ik ben echt beroerd dus lief heeft alleen voor hem gezorgd. Het leek of hij last had van zijn tanden. Vandaag is er niets aan de hand. Nou ja, dat hij niet meer wil slapen na 1 slaapje vanmorgen gedaan te hebben. Gelukkig is manlief nog thuis vandaag. Morgen ben ik ook nog ziek. Als het te zwaar is kan ik Yaro gelukkig bij opa brengen morgen.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:59:50 #42
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_98418434
1e keer kon ik het kraamverband weer uit de kast halen :{ 2e en 3e keer was weer redelijk normaal voor mijn doen en nu zijn alle sluizen weer open :{

Tico, langer ongesteld en 4 dagen :{w ik was altijd al 7 dagen ongesteld en dat is nu mooi 8-9 geworden :( Wel balen dat je er goed ziek van bent, ook wel herkenbaar hier helaas :{
En geen enkele regelmaat te bekennen, maar dat was te verwachten helaas.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_98425895
Oh ongesteld, dat jij dat al hebt gehad f_r!
Ik ben geloof ik nu eindelijk klaar met navloeien (pfff 6 hele weken!).
En Saffier, dat stemt me een beetje ongerust, ik heb net al mijn restant kraamverband aan mijn zusje meegegeven die over een paar weken uitgerekend is.

Heb al wel een receptje voor de pil en donderdag naar de verloskundige, dus dan even bespreken hoe we dat gaan doen; gelijk beginnen en dus 'kunstmatig' opwekken, of starten nadat ik uit mezelf voor het eerst ongesteld ben geworden.

As, nog steeds zo beroerd joh! Als je in de knoop komt met Yaro kan hij ook hierheen komen hè. We kunnen em komen halen ook dus dat is geen enkel probleem. (mocht opa ook andere plannen hebben deze week.....)
pi_98425950
ow juud, wat een schatje is het toch O+
pi_98426194
Oh vergeet ik het nog bijna:
DML, wat is Puck een schatje!! O+ Zo rustig en boelkloedig om zich heen aan het kijken!

En Juud ook al zo'n poppetje! Ik denk dat ze later juffie wordt, ze kan nu al heel streng kijken hihi.
pi_98426221
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef danic het volgende:
Oh ongesteld, dat jij dat al hebt gehad f_r!
Ik ben geloof ik nu eindelijk klaar met navloeien (pfff 6 hele weken!).
En Saffier, dat stemt me een beetje ongerust, ik heb net al mijn restant kraamverband aan mijn zusje meegegeven die over een paar weken uitgerekend is.

Heb al wel een receptje voor de pil en donderdag naar de verloskundige, dus dan even bespreken hoe we dat gaan doen; gelijk beginnen en dus 'kunstmatig' opwekken, of starten nadat ik uit mezelf voor het eerst ongesteld ben geworden.

As, nog steeds zo beroerd joh! Als je in de knoop komt met Yaro kan hij ook hierheen komen hè. We kunnen em komen halen ook dus dat is geen enkel probleem. (mocht opa ook andere plannen hebben deze week.....)
kunstmatig he ik ben weer begonnen met de pil ivm misselijkheid
pi_98426316
als ik het allemaal zo lees ga ik echt direct na de bevalling (als het kan dan) op cerazette...heerlijk 5 jaar zonder 1 keer ongesteld te zijn!

Juud je Lientje is een schatje! O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98426725
Ah vandaar f_r, ik vond het al zo snel.
pi_98427018
Bedankt Danic voor het aanbod. Het gaat wel iets beter, maar het kost gewoon veel energie. Opa moest morgen toch al oppassen, dus dat gaat hij ook gewoon doen.
Ik ga er vanuit dat ik donderdag gewoon weer ga werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juni 2011 @ 20:28:28 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98428976
DML :*

Sola hoe is het gegaan?

Ik heb bijna niets bijgelezen, kom er gewoon niet aan toe zo hard gaat het :@ :@ ik ben vanmorgen met Jan bij de KA geweest, en wie mijn zorgen met Jan nog kent, weet hoe gefixeerd ik ben op de babyweegschaal :') Toen ik dus toch in 't ziekenhuis moest wezen, heb ik gelijk gevraagd of ik Geert ook even mocht wegen en meten :+ resultaat:

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_98433858
Juud wat een plaatje! En wat een mooi mondje heeft ze O+

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef As1981 het volgende:
L'tiekje, FR en Twentemeisje *O* voor de goede nachten. Wat een heerlijk meisje heb je daar TM.

MamaP heeft ineens geen kleine baby meer, wat gaat ze hard zeg, nu al rollen.
Sola, hopelijk hebben jullie nu wat meer duidelijkheid van de ka gekregen.

DML, fijn dat jullie nu een oorzaak hebben gevonden. Hopelijk biedt de osteopaat snel verlichting.

Juud, lekker met z'n 3-tjes, geniet er van. Fijn dat je ook even buiten bent geweest. En wat is ze prachtig O+

Niena wat sneu dat ze zo last had vannacht. Hopelijk was het eenmalig en gaat ze vannacht weer lekker slapen.

Hier was Yaro vannacht ook even ontroostbaar wakker. Meestal gaan we er dan samen uit, maar ik ben echt beroerd dus lief heeft alleen voor hem gezorgd. Het leek of hij last had van zijn tanden. Vandaag is er niets aan de hand. Nou ja, dat hij niet meer wil slapen na 1 slaapje vanmorgen gedaan te hebben. Gelukkig is manlief nog thuis vandaag. Morgen ben ik ook nog ziek. Als het te zwaar is kan ik Yaro gelukkig bij opa brengen morgen.
Ik ga uit van een dagje grootheidswaan gister :+ Vandaag niet een keer gedaan, dusss!

Arme ontroostbare kindjes en midden in de nacht ook nog, arme papa's en mama's :*

Ow Geert word ook een echt spekkie!!! Lekker hoor DJMO :D

Sarah had vandaag een extreem goede dag, kwam minder vaak voor een fles, hopelijk gaat ze het zelf een beetje afbouwen en nu eindelijk langere periodes dan 3 uurtjes ertussen laten :) Ze heeft zomaar neit 1 hysterische bui gehad vandaag, ze heeft wel gehuild natuurlijk maar niet tot paars worden aan toen ;) En ik heb zo een leuk filmpje van haar gemaakt vandaag, staat op FB, maar zal hem voor hier even uploaden!
  maandag 20 juni 2011 @ 21:47:59 #52
259886 pessie
pi_98433955
DML wat naar allemaal zeg! Wel fijn dat je nu een waarschijnlijke oorzaak hebt :*
pi_98434000
Mooie curve DJMO.

Wat heerlijk zo'n dag MamaP. En kom maar op met het filmpje.
pi_98434091
Fijn dat de dag zo goed was MP
Mooie curve djmo
As beterschap nog

Ik heb een heel wakker kind op mijn buik liggen. Echt he waarom is ze 's avonds zo wakker?
pi_98434194
Bedankt FR. Ze is waarschijnlijk haar ritme nog aan het zoeken. Als ze straks wat langer gaat doorslapen kan je het misschien wat sturen. Nu is ze nog zo klein (en toch ook een beetje groot).
pi_98434323
Mooie curve DJMO.

MamaP, wat heerlijk zo'n goede dag.

F-R, Marinde was in het begin ook vaak 's avonds wakker.
Sterker nog, ze ligt nu wel op bed, maar ik hoor door de babyfoon dat ze wakker is en duim ligt te zuigen.

Wij mogen morgenvroeg weer naar het CB trouwens, ik ben benieuwd...
pi_98434368
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat de dag zo goed was MP
Mooie curve djmo
As beterschap nog

Ik heb een heel wakker kind op mijn buik liggen. Echt he waarom is ze 's avonds zo wakker?
Slaapt ze 's nachts wel redelijk?? Dan is eht toch helemaal niet erg dat ze 's aovnds wakker is beter zo dan de hele nacht wakker ;)
Maar wat As zegt er komt vanzelf een ritme dat ze de avonden en nachten achter elkaar gaan slapen :)
Filmpje uploaden duurt lang
pi_98434407
Ze slaapt nu maar ik vrees als ik haar in haar eigen bedje legt ze wakker wordt en echt niet meer gaat slapen.
pi_98434413
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef -Nienna- het volgende:
Mooie curve DJMO.

MamaP, wat heerlijk zo'n goede dag.

F-R, Marinde was in het begin ook vaak 's avonds wakker.
Sterker nog, ze ligt nu wel op bed, maar ik hoor door de babyfoon dat ze wakker is en duim ligt te zuigen.
Wij mogen morgenvroeg weer naar het CB trouwens, ik ben benieuwd...
O+ O+ O+
pi_98434506
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Slaapt ze 's nachts wel redelijk?? Dan is eht toch helemaal niet erg dat ze 's aovnds wakker is beter zo dan de hele nacht wakker ;)
Maar wat As zegt er komt vanzelf een ritme dat ze de avonden en nachten achter elkaar gaan slapen :)
Filmpje uploaden duurt lang
Wisselend maar ze redt het echt niet van 12:00 tot 06:00 ze heeft dan ook echt honger.
pi_98434582
Maar F-R, ze is nog zo jong...ze hoeft het toch ook nog niet te redden van 12 tot 6?
pi_98434602
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze slaapt nu maar ik vrees als ik haar in haar eigen bedje legt ze wakker wordt en echt niet meer gaat slapen.
Sarah weigert ook 's avonds in haar bedje te slapen dus die ligt heir in de wagenbak te slapen, het lijkt wel of ze haar slaapkamertje te stil vind ofzo! Terwijl ze daar 's nachts wel gewoon heel goed slaapt, gek is dat he?!

Maar Ean is ook nog wel erg klein he!! (ze lijkt groot omdat ze al zo lang bij jullie is maar ze is echt nog klein) Zou heel bijzonder zijn als ze al doorsliep helemaal enzo :)
pi_98434772
Vanuit het z-huis staat ze op 7 voedingen de laatste om 00:00 en dan weer om 06:00 maar dat redt ze dus niet. Ze mag weer niet teveel aankomen ineens en dat doet ze wel want honger is echt honger. Ik vind het het niet erg dat ze komt maar ben een beetje onzeker over d'r gewicht.

Mijn pas geboren neefje moet van de kraamhulp eigenlijk ook van 00:00 tot 06:00 doorslapen redt hij ook niet.
pi_98434879
Dat klinkt wel heel lief Niena.
FR probeer te genieten van het feit dat ze nu nog lekker bij je lig. Het kan soms lastig zijn. Ik heb dat in ieder geval zelf ook zo ervaren. Tot het moment dat Yaro dat niet meer ging doen. Toen baalde ik dat ik er niet meer van heb genoten.
Zaterdag bleef hij in mijn armen slapen, zo moe was hij. Vond het zo fijn, zo even samen 1 zijn.
pi_98435044
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanuit het z-huis staat ze op 7 voedingen de laatste om 00:00 en dan weer om 06:00 maar dat redt ze dus niet. Ze mag weer niet teveel aankomen ineens en dat doet ze wel want honger is echt honger. Ik vind het het niet erg dat ze komt maar ben een beetje onzeker over d'r gewicht.

Mijn pas geboren neefje moet van de kraamhulp eigenlijk ook van 00:00 tot 06:00 doorslapen redt hij ook niet.
Ik snap dat niet helemaal hoor zit ze al helemaal op de max overdag? Ik weet natuurlijk ook niet hoe het werkt met te vroeg geboren kindjes.. Maar Sarah mag ook niet meer, maar wij geven overdag gewoon 2 of 3 keer een flesje met iets minder zodat we voor nood 's nachts iets kunnen geven, zij krijgt dus niet de max zeg maar.. Nou is Sarah ook wel een echt flink spekkie en een goed voldragen (overtijd zelfs) babietje ;)
pi_98435056
Maar hebben ze echt gezegd dat het moet?
Hier was het advies dat hij 8 flessen kreeg en dat hij er 1 over mocht slaan. Het fijnste voor onszelf is/was de nacht. Volgens mij deed Yaro dat echt niet gelijk. In het begin 4/5 uur max hoor.
Het duurde hier niet heel lang, maar hij is dan ook met 40 weken geboren en was niet klein. Als je wil kan ik morgen wel even de tijden enzo opzoeken, volgens mij moet ik die nog wel ergens hebben liggen (jeetje wat vergeet je die dingen snel).
pi_98435082
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef As1981 het volgende:

FR probeer te genieten van het feit dat ze nu nog lekker bij je lig. Het kan soms lastig zijn. Ik heb dat in ieder geval zelf ook zo ervaren. Tot het moment dat Yaro dat niet meer ging doen. Toen baalde ik dat ik er niet meer van heb genoten.
Zaterdag bleef hij in mijn armen slapen, zo moe was hij. Vond het zo fijn, zo even samen 1 zijn.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Ik lees hier veel over kindjes die graag bij mama plakken, dat heeft Marinde helemaal niet en ook nooit gehad. Vanaf het moment dat ze geboren was, vindt ze op haar buik bij papa of mama maar niks. In het begin viel ze nog wel eens in onze armen in slaap, maar dat is ook al helemaal over.
pi_98435218
Jaaaaaaaa daar is het filmpje :)
pi_98435255
Ze mag eigenlijk maar 7x50cc en krijgt al zeker 7x60 a 65cc met minder neemt ze geen genoegen nu weegt ze al bijna 3000gram denk ik. Terwijl ze bij ontslag zeiden tot de terug kom afspraak heeft ze genoeg aan 7x50cc want dan is echt nog geen 3000gram. Dat gaat ze echt wel redden hoor.
pi_98435493
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze mag eigenlijk maar 7x50cc en krijgt al zeker 7x60 a 65cc met minder neemt ze geen genoegen nu weegt ze al bijna 3000gram denk ik. Terwijl ze bij ontslag zeiden tot de terug kom afspraak heeft ze genoeg aan 7x50cc want dan is echt nog geen 3000gram. Dat gaat ze echt wel redden hoor.
Is toch eigenlijk alleen maar fijn dat ze zo goed groeit! Ze zet de voeding wel goed om in spekkies dus als ze aankomt :) En als ze niet spuugt na de voeding betekent dat toch dat ze de hoeveelheid op zich ook wel aan kan volgens mij.. Maar ja ik ben geen arts of specialist.
Maar het lijkt me wel heel lastig hoor!
Wij klooien al wat af met voeding, laatst ook vollere flessen geprobeert maar dat werd spugen teken dat het nog niet kan dus terug gedraaid aldoende leert men :)
pi_98435499
Spelen is leuk, maar mama is nog veel leuker!!!

Wanneer moet je terug FR? Jullie hadden ook een babyweegschaal gekocht toch? Als ze 3 kg weeg, mag ze 450 cc. Met 7x60 = 420, dus zou ze in de avond 30 extra mogen volgens mij.
pi_98435673
Hadden ja maar ging niet door
Ik ben ook gewoon een beetje klaar met dat piep ziekenhuis. Ze spuugt helemaal niet dus zou nog best meer aankunnen maar ze zullen wel een reden heb dat ze max zoveel mag.
pi_98435695
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef As1981 het volgende:
Spelen is leuk, maar mama is nog veel leuker!!!

Wanneer moet je terug FR? Jullie hadden ook een babyweegschaal gekocht toch? Als ze 3 kg weeg, mag ze 450 cc. Met 7x60 = 420, dus zou ze in de avond 30 extra mogen volgens mij.
mama is heel leuk!! ;)

En ja dat is wel de berekening idd As maar ik weet niet of ze die ook zo toepassen op te vroeg geborenen hoor...
pi_98435723
Ahh, Sarah O+

F-R, ik zou ook een beetje mijn eigen gevoel volgen hoor, als jij ziet dat ze honger heeft en ze spuugt het niet weer uit....

Marinde heeft ook een tijdje meer gekregen dan volgens haar gewicht mocht, de kinderarts vertelde ons dat ze waarschijnlijk een sprong aan het maken was, omdat ze zo licht was bij geboorte.
pi_98435788
Wat wij nu doen is 's avonds wat extra water toevoegen zodat ze wat meer vocht binnen krijgt.
Ik vind het zo raar dat je BV onbeperkt mag geven en FV niet. Bij BV kunnen ze toch ook heel veel drinken?
pi_98435810
Nee van te vroeg geboren baby's heb ik ook geen verstand. Wat naar dat je, je niet echt fijn voelt bij het ziekenhuis FR. Kan je niet bij een ander ziekenhuis of huisarts een tweede mening vragen anders.
En extra wegen bij het cb?
pi_98435873
Alleen is dat weeguurtje zo niet prettig qua tijd en volgende week moet ze toch naar het z-huis
En ik ga maar op jacht naar een nieuwe weegschaal
pi_98435942
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat wij nu doen is 's avonds wat extra water toevoegen zodat ze wat meer vocht binnen krijgt.
Ik vind het zo raar dat je BV onbeperkt mag geven en FV niet. Bij BV kunnen ze toch ook heel veel drinken?
Ja dat is ook vet irritant, maar heeft volgens mij te maken met alle toegevoegde vitaminen enzo in KV, die moet je bij BV nog ernaast geven! En als ze van bepaalde vitamientjes te veel binnen krijgen is dat ook niet goed.... Maar in dit soort gevallen is KV wel k*t zeg maar...
pi_98436054
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht dat de max voor schepjes flesvoeding meer te maken had met de belasting voor de niertjes, bv is een lichaamseigen product wat heel makkelijk af te breken is voor het kindje, bij fv moeten die niertjes veel harder werken om het te verwerken :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98436136
Met extra water bedoel je meer water maar zelfde hoeveelheid schepjes voeding?
Mag dat wel zomaar dan....de samenstelling is dan toch verkeerd?
pi_98436180
Op dit moment baal ik er wel een beetje van. En dan denk ik weer had ik toch niet door moeten zetten.
Ik ben vandaag sowieso al een emotioneel wrak
pi_98436235
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef -Nienna- het volgende:
Met extra water bedoel je meer water maar zelfde hoeveelheid schepjes voeding?
Mag dat wel zomaar dan....de samenstelling is dan toch verkeerd?
Dat mocht wel zolang ze het niet terug geeft vooral als het warm is kan wat extra vocht geen kwaad
pi_98436247
Ja dat wat huup zegt!!! En omdat BV zo makkelijk te verteren is komen BV kindjes ook vaak vaker toch, dan KV kindjes?! (mijn KV kindje niet hoor die wil evnegoed de hele dag door ;))

En dat met de extra water doen wij ook, extra voeding mag niet extra water akn niet veel kwaad, al mogen ze ook weer neit te veel vocht, Sarah mag bijv niet meer dna een liter heb ik me vorige week op het CB laten vertellen.
pi_98436296
Ah oké, dat wist ik dan weer niet. Ik heb Marinde dan ook nog geen extra water gegeven...
pi_98436307
FR :* het is ook allemaal niet makkelijk hoor!! Maar aan had ik maar vragen heb je nu niets :*
pi_98436355
Wij geven max 10cc water extra
pi_98436360
Helaas herken ik dat probleem FR van die uurtjes. Wij hebben een alecto gekocht, zie dat ze nu nog maar slecht te verkrijgen zijn. hier hebben ze hem nog wel.
pi_98436442
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij geven max 10cc water extra
Ja deden wij ook op warme dagen, maar ja die dagen zijn alweer een tijdje geleden helaas...
  maandag 20 juni 2011 @ 22:22:15 #89
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98436648
Sarah O+! Wat een leuk fimje MP!
pi_98436732
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef twentemeisje het volgende:
Sarah O+! Wat een leuk fimje MP!
ow je had hem nog niet op FB gezien ;) Ja wat is ze leuk he O+ Ik heb dat filmpje vandaag echt al tig keer gekeken, kan er maar geen genoeg van krijgen :)
pi_98437398
Sarah O+ scheetje <3

en plakbaby check! :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98437596
f_r: het gaat hartstikke goed met je meisje hoor, maak je niet teveel zorgen. We hebben een datumtweeling, maar vergelijken met Eva kan natuurlijk niet, omdat die eigenlijk 6 weken ouder zou moeten zijn.
Als je 10cc water extra in haar flesje doet is dat niet zo erg. Je verdunt het wat meer en daardoor heb je iets meer kans dat ze het teruggeeft, maar als ean niet spuugt....prima toch.
Ik zou voor je eigen geruststelling toch een mogelijkheid zoeken om even een keer te gaan wegen op het cb. Voor iedere kg lichaamsgewicht mag ze 150cc. Dus als ze 3000gr weegt, mag ze 450 cc per dag. Volgens mij doe je het dan hartstikke goed hoor.

En je mag niet meer kv geven, omdat er meer kalorieën inzitten dan in borstvoeding. De kans op overgewicht (ook op latere leeftijd) is dan veel groter.

En dat slapen, troost je, dat blijft nog wel even zo denk ik. Ean heeft een achterstand in te halen denk ik doordat ze te vroeg geboren is, dus 's nachts ook nog een flesje wil. Wij hebben toevallig de mazzel dat Eva 9 van de 10 keer wel 7 uurtjes (of langer) door kan slapen, maar dat is eerder de uitzondering dan regel hoor.
pi_98437631
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef huuphuup het volgende:
en plakbaby check! :Y)
Ja! Dat bedoel ik....dat zou ik af en toe ook wel willen!
pi_98438034
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ja! Dat bedoel ik....dat zou ik af en toe ook wel willen!
en dragen in een doek dan Nienna dan is ze ook heel dichtbij aan jou geplakt misschien vind ze dat wel heel lekker :)
Onze Sarah vind het heerlijk, krijsen als ze eruit moet ;) nu is zij zowieso ook wel net een sticker hoor als ze mama eenmaal in het vizier heeft O+
pi_98438360
Nee. vindt ze ook niks. Het enige wat belangrijk is, is haar duim.
En die krijgt ze alleen nog maar plat liggend in haar mond.
Echt....raar duimkind...voor de fles, na de fles, tijdens verschonen, voor het slapen direct na te slapen, nou ja...eigenlijk gewoon altijd dus op het moment.

Die duim is zo belangrijk voor haar, dat het zijligkussen waar ze in slaapt om haar afplatting te bestrijden, totaal geen nut heeft. Ze heeft al helemaal door hoe ze moet bewegen om op haar rug terecht te komen en hoe hoog ze uit het kussen moet komen om haar hoofd weer de verkeerde kant op te draaien.

Donderdag komt de fysio weer, dus dat gaan we dan maar eens bespreken.
pi_98438469
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef -Nienna- het volgende:
Nee. vindt ze ook niks. Het enige wat belangrijk is, is haar duim.
En die krijgt ze alleen nog maar plat liggend in haar mond.
Echt....raar duimkind...voor de fles, na de fles, tijdens verschonen, voor het slapen direct na te slapen, nou ja...eigenlijk gewoon altijd dus op het moment.

Die duim is zo belangrijk voor haar, dat het zijligkussen waar ze in slaapt om haar afplatting te bestrijden, totaal geen nut heeft. Ze heeft al helemaal door hoe ze moet bewegen om op haar rug terecht te komen en hoe hoog ze uit het kussen moet komen om haar hoofd weer de verkeerde kant op te draaien.

Donderdag komt de fysio weer, dus dat gaan we dan maar eens bespreken.
haha nu al een lekker eigen willetje en duimekindjes zijn ook heel lief!!! O+
pi_98438574
De duim houdt haar inderdaad ook heerlijk rustig hoor, dus ik vind het niet erg.
En haar afplatting is al bijna niet meer te zien...dus ik hoop dat we binnenkort van dat rotkussen verlost zijn.
pi_98439050
Als je nou toch nog aan het kussen moet enzo kun je ook overwegen om om zo'n kussen te vragen:

een soort pitten-matrasje, dat kun je dan zo vormen dat de druk van het matrasje minder is op het hoofdje ofzo.
Mijn fysio verhuurde die dingen destijds gewoon :)
Amelie heeft er altijd heerlijk op geslapen, ze vond het volgens mij erg lekker liggen.

SPOILER
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98439146
Huup is die bovenste foto Elin??? Zo ja wat heeft ze daar een wijze Amelie blik zeg!!! :o
pi_98439294
Dat háár!
Ik wil geloof ik ook zo'n kussen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98439346
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Dat háár!
Ik wil geloof ik ook zo'n kussen.
Ik ook voor op mijn eigen bed, lijkt me heerlijk :)
  maandag 20 juni 2011 @ 23:01:54 #102
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98439417
Nee das allemaal Amelie :)
Elin heeft geen afplatting, zo plat als Amelie was (en is) zo rond is Elin :D das dan weer het voordeel van een buikslaper I guess...

En B. en ik waren ook jaloers hahaha, het zag er altijd zo comfi en knus uit O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98439517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Nee das allemaal Amelie :)Elin heeft geen afplatting, zo plat als Amelie was (en is) zo rond is Elin :D das dan weer het voordeel van een buikslaper I guess...

En B. en ik waren ook jaloers hahaha, het zag er altijd zo comfi en knus uit O+
Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!
  maandag 20 juni 2011 @ 23:08:40 #104
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98439784
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!
Het zijn echt zusjes, geen kopietjes, allebei hun eigen trekjes en gezichtjes maar wel heel duidelijk zusjes. Vind ik zelf dan ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98439847
Nou dat ben ik wel met je eens Huup :) Ze zijn leuk!!
  maandag 20 juni 2011 @ 23:09:56 #106
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_98439848
Zo goed nieuws van mijn kant ;)
Larissa haar eczeem trekt erg snel weg, of het nou ligt aan het feit dat ik gestopt ben met melk, of aan de zalfjes dat weet ik niet. Gelukkig ben ik vanwege mijn moeder haar melk allergie toch al gewend aan geitenyoghurt/kaas en sojamelk, dus die omschakeling was vrij makkelijk voor mij :P Woensdag hebben we alweer een afspraak bij de huisarts, dus ben benieuwd wat hij ervan zegt.

Gisteravond en vandaag was Larissa erg onrustig, misschien een regeldag, we weten het niet. Gisteren hebben we haar gewogen bij mijn ouders (met en zonder baby wegen), en we kwamen op *tromgeroffel*: 4,9kg :o
Ze woog bij haar geboorte 3625 gr en ze is nu dus 5 weken :D
Ze groeit goed in ieder geval O+

Leuke foto's allen O+
En dat bedje/kussen, geef mij maar een XXXXXL versie ervan, lijkt mij ook heeeerlijk
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_98441375
Fijn dat haar eczeem goed wegtrekt, en je hebt later nog tijd genoeg om erachter te komen waar het nou vandaan kwam toch! En inderdaad goed gegroeid!
pi_98449904
Fijn dat het eczeem snel verdwijnt the Tankgirl.

En dat kussen lijkt inderdaad heel comfotabel. En die foto's zijn echt O+ .

Misschien een overbodige tip, maar wat hier goed hielp om beter te slapen en/of bij onrust was masseren. Ik ben bij een haptonoom geweest die het mij heeft uitgelegd en het is echt heel makkelijk (als je weet wat je moet doen). Ik heb Yaro tot zeker zijn 4de maand elke dag op een vast tijdstip gemasseerd en dat heeft hem zo goed gedaan. Bij ons was het prettige tijdstip na de ochtendfles net voordat hij weer moe werd, door het masseren kon hij daarna heerlijk slapen. Dit was omdat hij 's nachts wel sliep, maar overdag een moeilijke slaper was. Hij werd er echt heerlijk ontspannen van en het contact met je baby, even helemaal met z'n tweeën was heerlijk.
Ik had de mazzel dat mijn man en oma ook mee masseerde, waardoor hij zeker 5x per week een massage kreeg.
pi_98450232
Oh dat klinkt heerlijk As! iets om te onthouden, Amy was ook een moeilijke slaper overdag. Nu is ze een moeilijke slaper in de avond en nacht :D Doorslapen is ook zo relatief.

De uitslag gister bij de KA was dat je zegt "we zijn nu nog niets wijzer". Uit het bloed kwam niets (maar zei de KA, dat zegt niets op deze leeftijd) Omdat ze zoveel beter is gaan eten toen we weer stopten met de gluten, houden we het voorlopig toch bij een glutenvrij dieet. Misschien gaat ze anders weer zo slecht eten. Over een paar weken gaan we de koemelk provoceren, hopelijk gaat dat helemaal goed. Dan zijn we in elk geval van 1 allergie af.

Verder:
8165 gram
71, 5 cm

[ Bericht 0% gewijzigd door Solagratia op 21-06-2011 11:44:22 ]
pi_98450760
Dubbel lijkt me dat Sola. Aan de ene kant fijn dat er niets uit komt, aan de andere kant weet je nu nog niets. Wel fijn dat ze nu zo goed eet en hopelijk blijft het goed gaan als je gaat provoceren.

Vervelend ook dat ze in de avond en nacht zo slecht slaapt. Wat dat betreft mogen we echt in onze handjes knijpen als ik al die verhalen hier soms zo lees. Maar überhaupt hoor. We hebben zo'n lekker mannetje die zo makkelijk overal mee naar toe gaat. Daar vallen zijn buien die hij soms heeft echt bij in het niet.
pi_98451157
Niks opgeschoten eigenlijk sola. Hopelijk kan ze straks weer tegen koemelk

Slaapt ean door maakt mij vriend mij vannacht wakker om te melden dat de kleinste maat luiers op zijn :? hij praat wel vaker in zijn slaap maar normaal reageer ik er niet echt op maar nu dacht ik dat ean wakker werd en echt lekker geslapen heb ik daarna niet meer
pi_98451363
Balen FR, dat praten van die mannen ook in hun slaap |:( . Wel fijn dat Ean door sliep.
pi_98451375
Ik vind het onvoorstelbaar dat zo'n kleintje kan doorslapen op het beetje melk wat nog maar in dat maagje past.

Bij ons lijkt het nu ook echt zo te zijn. Afgelopen week 1 nachtvoeding en 1x speen geplopt. Soms nog wel schandalig vroeg voor de voeding, maar dat is meer omdat 6 uur in het weekend nogal kut is. Doordeweeks zou ik dat ook doorslapen vinden, dus een voorzichtige *O*
pi_98451393
*O* Vanyel, klinkt goed.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:02:55 #115
259886 pessie
pi_98451645
Vanyel een doorslaper!

FR, kv is idd belastend voor de niertjes bij een grotere hoeveelheid, komt door de natrium die erin zit. Er zitten in bv en kv ongeveer evenveel calorieën. Bv is alleen lichter verteerbaar.

"Moeten" doorslapen in de kraamweek :o , das toch een risico bij wiegendood?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:05:02 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98451700
Ik snap het ook niet zo, babies van een paar dagen/weken oud die moeten doorslapen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98452020
Bij ons werd er gezegd 'als ze slaapt dan hoef je haar niet wakker te maken voor een fles'. Dus ook niet gedaan, maar Eva kwam gewoon heel netjes 1x per nacht. Op een enkele nacht na slaapt ze nu aardig door. Ze valt nog wat laat in slaap, meestal rond 00.30, maar slaapt dan tot ongeveer 07.30.

Tankgirl, bij jou zit er dus echt slagroom in hè!
Ik ben gisteren ook even gaan wegen, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ze is nu 6 weken en weegt 4630. Bijna 150 gr per week, dus helemaal super, maar als ik dan jou gewicht hoor :o (nou ja, die van Larissa dan).
Fijn ook dat het eczeem wegtrekt!

Vanyel *O* fijn joh! dat ze nu langere nachten maakt. En ja, 06.00 in het weekend is ruk, maar gelukkig is het voor doordeweeks juist positief!

Huup, stop es met die foto's van Amélie O+ Ik ga nu alweer rammelen, *zucht*
pi_98454200
Zo, nog niet bijgelezen...Marinde moet ook al weer bijna een fles, dus ga ik later even doen.
Maar wij zijn terug van het CB.
Marinde is nu 59 cm en weegt 4835 gram. De curves waren prima.
Ook weer prikken gehad en ik hoop net als de vorige keer op geen reactie ;-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:20:32 #119
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98454453
F_R ik moest heel fftjes lachen :@ dat je vriends onderbewuste (ofzo) bezig is met de luiers :D

Vanyel, dat zijn mooie tijden!!!

Nienna, dat zijn mooie specs van Marlinde :Y

Seth heeft na twee regeldagen vannacht van 12-5 geslapen. En nu denk ik dat zijn flessen dus wat voller moeten, even aan het groeistuipen vermoeden we. En kijken of er nog genoeg uit Mem&Mem komen :P
Alexa en Seth zijn lief
pi_98454670
Tankgirl wat een mooi gewicht!

Hier net ook bij cb geweest en dat er andere mensen behalve k zo positief over m kind kunnen zijn O+
Ze wilde dat ieder kindje als floris was, dan gingen alle bezoeken zo snel :D
Ook wat betreft babbelen enzo, ik zei dat hij daar relatief laat mee was. Toen zei ze: hij OS zo actief hij heeft geen tijd om te luisteren.
Prikken gingen ook super. Prik 1 geen kik, prik 2 even huilen, maar was meer omdat k m vast moest houden. Toen k m iets minder stevig vast hield was t alweer goed.
En alleen maar lachen he O+
Ik heb zo'n leuk kind.
Oh en de stats: 9890 en 71cm.
De arts had zoiets van oh dan zal ie later harder gaan groeien (t was allemaal prima, was nadat ze had gevraagd hoelang ik en R zijn)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:35:53 #121
259886 pessie
pi_98455042
Goede cb-bezoekjes *O*

Takkembah, als je de flessen ophoogt zal hij jou minder stimuleren he?
pi_98455526
Ik kom alleen even :W Morgen weer een dagje vrij dus dan lees ik bij! *nu weer verder met poep ruimen gaat, kind heeft een buikvirus }:| *
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_98456385
De laatste post nog niet bijgelezen. Maar hier zijn de traphekjes dus nu echt noodzakelijk. Ze liggen er al even, maar moeten er nog steeds op. Ik stond er direct achter hoor. Maar ik wilde weten wat hij ging doen. Na de derde tree vond ik het wel welletjes. Meneer overigens niet.
De kwaliteit is niet heel goed, maar dat is meer omdat ik nu niet om mijn gemak foto's ging maken.

pi_98456514
Regeldagen voor Seth, hopelijk zijn die voorbij. En goede cb bezoeken van Niena en Sonnetje.
Wat is Floris een "kleintje". Maar dat komt inderdaad vast wel weer ergens goed. En geen tijd om te luisteren hi hi, als hij dat later maar niet tegen je gaat gebruiken als hij geen zin heeft om zijn kamer op te ruimen :P

Sterkte met poep ruimen barba.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:17:17 #125
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98458958
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef -Nienna- het volgende:
Zo, nog niet bijgelezen...Marinde moet ook al weer bijna een fles, dus ga ik later even doen.
Maar wij zijn terug van het CB.
Marinde is nu 59 cm en weegt 4835 gram. De curves waren prima.
Ook weer prikken gehad en ik hoop net als de vorige keer op geen reactie ;-)
:o wat is Saar dan een speklap vergeleken bij je meisje :D. Die is twee weken ouder (maar 3 weken te vroeg) en ik vermoed dat ze vrijdag richting de 6500gr zal wegen bij ca. dezelfde lengte (laat het 60cm wezen). _O-

As, das oppassen geblazen met je klimgeitje :D O+!

Wat een fijne nacht Vanyel!
pi_98460930
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Vanyel, anders gooi je t ff in t babytopic ofzo?
Ik ben toch zooo braaf...

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Hi :W
Ik overweeg op aanraden van een niet nader te noemen fokker mijn mooie maar nog niet echt ingedragen bruine Zara mt 6 op reis te sturen. Zouden daar evt gegadigden voor zijn?
Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.
pi_98460942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef As1981 het volgende:
De laatste post nog niet bijgelezen. Maar hier zijn de traphekjes dus nu echt noodzakelijk. Ze liggen er al even, maar moeten er nog steeds op. Ik stond er direct achter hoor. Maar ik wilde weten wat hij ging doen. Na de derde tree vond ik het wel welletjes. Meneer overigens niet.
De kwaliteit is niet heel goed, maar dat is meer omdat ik nu niet om mijn gemak foto's ging maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D Dat ziet eruit als een minibaby die zomaar kan traplopen O+
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:17:58 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98461413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ben toch zooo braaf...

[..]

Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.
:D _O_

sluit aan sluit aan mensen!

As O+ skills!! wat knap!
en nu snel die hekjes dr op :P

Elin probeert dr beentjes onder zich te wurmen en zich op te drukken 0.o :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98463889
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:57:19 #130
259886 pessie
pi_98466311
As, ik heb een Ellevil Jade en die knoopt echt super! Zara is volgens mij vergelijkbaar maar dan andere weving meen ik. Op internet staan verschillende flimpjes hoe je een ruck knoopt. Anders even vragen in het draagtopic.
Eng zeg, zomaar de trap op! Wel heel knap dat ie dat al kan! Zie ik Nathan nog niet doen (scheelt dat wij geen trap in huis hebben).
pi_98466520
Dat scheelt dan wel Pessie. Ik haalde hem meestal weg, maar dacht nu laat ik eens kijken wat hij doet. Gewoon klimmen dus.

Als ik hem mag lenen/in dragen ga ik zeker op zoek naar goede manieren van knopen.
pi_98466655
As heeft een klimgeitje
goede cb bezoeken voor son en niena
Barba klaar met poepruimen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Vanyel een doorslaper!

FR, kv is idd belastend voor de niertjes bij een grotere hoeveelheid, komt door de natrium die erin zit. Er zitten in bv en kv ongeveer evenveel calorieën. Bv is alleen lichter verteerbaar.

"Moeten" doorslapen in de kraamweek :o , das toch een risico bij wiegendood?
Kraamweek? welke kraamweek?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:17:57 #133
259886 pessie
pi_98467431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
As heeft een klimgeitje
goede cb bezoeken voor son en niena
Barba klaar met poepruimen?

[..]

Kraamweek? welke kraamweek?
Die kraamweek waarin de kraamverzorgster bij je thuis komt. Die ene die jij helaas niet gehad hebt -O-
pi_98468823
Ik heb zelf een bruine Zara dus ik sla over :+

Yaro :o

TM wat een speklapje is Saar. Puck is 4,5 maand en woog 31 mei 6355gr.

Check dit :D

en weer weg

Er is een oordeel van het UWV. Ik ben op het moment arbeidsongeschikt. Mijn werkgever moet dus mijn loon gaan betalen. Halleluja _O_ Weer een extra rustpuntje in mijn hoofd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 21-06-2011 20:15:47 ]
The way you rock'n'roll
pi_98469676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef As1981 het volgende:
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
Ik plak je aanmelding ook ff in het opreistopic. Zelf denk ik dat het nu nog niet de makkelijkste doek is om mee te knopen, maar als je richting het eind aansluit heeft huup m vast wel enorm voor je ingedragen :+
pi_98469699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er is een oordeel van het UWV. Ik ben op het moment arbeidsongeschikt. Mijn werkgever moet dus mijn loon gaan betalen. Halleluja _O_ Weer een extra rustpuntje in mijn hoofd.
Uhmmzz.. gefeliciteerd? Niet leuk, maar toch ook wel fijn.

Heb ik nu al 10x gevraagd of jouw Zara nieuw was of denk ik die vraag steeds alleen maar?
pi_98469922
Ik denk dat je die vraag 1x in het draagdoek topic gesteld hebt gisteravond maar toen moest ik afsluiten, sorry.

Mijn zara was nieuw ja dus nog stugger dan de jouwe want ik gebruik hem minder.
The way you rock'n'roll
pi_98471156
Vanaf wanneer kunnen baby's dromen? Puck begint heel hard te gillen dus ik storm er naar toe en hij ligt gewoon te slapen :?
The way you rock'n'roll
pi_98471202
fijn! een uitkering dml! *O*

:') ik bedoel het niet zo maar ja je snapt hem!
pi_98471307
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef bitterend het volgende:
fijn! een uitkering dml! *O*

:') ik bedoel het niet zo maar ja je snapt hem!
:')
:Y
Dank je :*

Nu kan ik rustig gaan werken met de fysio aan mijn herstel. En het zou me niks verbazen dat als de stress over verschillende dingen nu een beetje weg valt dat het opeens beter gaat.

OT: Sola wat vervelend dat je nu uiteindelijk nog net niks weet. Hopelijk groeit ze over haar KMA heen.

MP, wat een schattig filmpje van Sarah zag ik voorbij komen O+

Huup, is Elin inmiddels herstelt van de provocatie?

Beterschap voor bientje :*
The way you rock'n'roll
pi_98471369
inderdaad! een ding minder om je zorgen om te maken!!
ik ben ook benieuwd of baby's al zo vroeg kunnen dromen! mooi foto van puckie trouwens! lijkt ie op jou of op zijn papa?
pi_98471439
Geen van beide :P
The way you rock'n'roll
pi_98471513
_O- De melkman zeker
pi_98471556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef bitterend het volgende:
_O- De melkman zeker
Ik denk dat Mr.DML me er wel af en toe van verdenkt :')

Maar als hij toch op geen van beide lijkt had hij ook wel in een mandje voor de deur gezet mogen worden i.p.v. 20 uur bevallen :+
The way you rock'n'roll
pi_98473816
In het boekje wat wij van het CB hebben, staat dat baby's tussen de 3 en 6 maanden beginnen met dromen.

Wat eng, dat traplopen!

Huup, het ziet er uit als een heerlijk kussen, alleen gaat het nu nog niet om verlichting maar echt haar schedeltje 'terugduwen' zeg maar.
pi_98474801
:o Yaro! :o
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:17:46 #147
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98474811
Nou ken ik mr_dml verder niet maar ik vind Puck, zeker op deze foto toch echt op je lijken hoor DML! :Y
Elin is nu een beetje hangerig weer, de afgelopen paar dagen gierende diarree -O- soja is ook een no-go dus, helaas helaas. Yay voor de uitkering!

Sola vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98475012
Oh Huup, óók geen soja, jemig zeg! Dat is een domper. En nu? Klinkt misschien raar, maar ik weet hier gewoon weinig vanaf, maar zouden producten van geitenmelk wel kunnen?

Wij hebben hier vanmiddag de baby fotoshoot gehad. Eerst de zwangerschapsreportage en nu deze erbij. Eva heeft het super gedaan. Helaas moeten we even wachten op de foto's, omdat ze eerst op vakantie gaat, maar hopelijk kan ik daarna nog even showen hier. Ik kan ze niet van haar site afhalen omdat ze dat beveiligd heeft, dus ik kan et pas laten zien nadat wij onze bestelling hebben gedaan.

Toppunt was wel dat Eva even lekker in haar blote billen in een doek lag voor een mooie pure foto en ze toen bedacht dat het fijn was om alles onder te plassen én poepen! :@ :X }:| _O-
Normaal heeft ze eens in de 3 dagen een poepluier, maar sinds afgelopen weekend lijkt ze daar dus vanaf gestapt te zijn!
Misschien de zeeuwse lucht van afgelopen zaterdag :?
pi_98475226
wat een leuke foto DML, en wat fijn van die uitkering en dat je nu met de fysio aan de slag kan.

Jeetje ook geen soja dus. Ik heb er ook weinig verstand van verder. Hopelijk blijft er nog wat over wat je wel kan geven. En de kans bestaat toch ook dat ze er over heen kan groeien?

Leuk Danic de fotoshoot. Misschien kan ik morgen even voor spieken als je hier bent. En geweldig toch dat ze daar poept en plast, zal vast niet de eerste keer zijn geweest.
Heerlijke zeeuwse lucht, en zondag ga je weer dus maak je borst maar nat voor volgende week. Dan poept ze ineens twee keer per dag.
pi_98475483
As, dat zou em wel zijn hè, ineens poepkoningin!

Helaas kan je morgen niet voorspieken. Ze gaat de foto's pas na haar vakantie bewerken en op de site plaatsen, dus we moeten even geduld hebben. Ik vind het jammer, maar het belangrijkste is dat de foto's gemaakt zijn nu ze nog zo lekker klein is O+
Heb sommige al wel even op haar camera gezien en dat zag er heeeeeel mooi uit, ben zo benieuwd!!
pi_98475593
Roep het maar niet te hard, straks krijg je er nog spijt van ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:36:44 #152
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98475662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef danic het volgende:
Oh Huup, óók geen soja, jemig zeg! Dat is een domper. En nu? Klinkt misschien raar, maar ik weet hier gewoon weinig vanaf, maar zouden producten van geitenmelk wel kunnen?

Wij hebben hier vanmiddag de baby fotoshoot gehad. Eerst de zwangerschapsreportage en nu deze erbij. Eva heeft het super gedaan. Helaas moeten we even wachten op de foto's, omdat ze eerst op vakantie gaat, maar hopelijk kan ik daarna nog even showen hier. Ik kan ze niet van haar site afhalen omdat ze dat beveiligd heeft, dus ik kan et pas laten zien nadat wij onze bestelling hebben gedaan.

Toppunt was wel dat Eva even lekker in haar blote billen in een doek lag voor een mooie pure foto en ze toen bedacht dat het fijn was om alles onder te plassen én poepen! :@ :X }:| _O-
Normaal heeft ze eens in de 3 dagen een poepluier, maar sinds afgelopen weekend lijkt ze daar dus vanaf gestapt te zijn!
Misschien de zeeuwse lucht van afgelopen zaterdag :?
geitenmelk (en geitenkaas) worden afgeraden als vervangers omdat de eiwit-structuur erg veel op koemelk lijkt.

Daarnaast, en veel belangrijker, vind ik geitenmelk uitermate smerig :') :D dus zelfs al mocht t, zou k nog bedanken ;)

Wat leuk zo'n shoot O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98475763
Ik lust het ook niet hoor, maar ik dacht eraan omdat ik pas ook ergens een reclame zag van een flesvoedingsmerk (welke :? ) die gemaakt was van geitenmelk i.p.v. koemelk.

Shoot was echt heel leuk. Voordeel was dan ook wel dat Eva heel goed meewerkte en het niet erg vond dat er een beetje met haar gezeuld werd.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:41:20 #154
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98475888
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef danic het volgende:
Ik lust het ook niet hoor, maar ik dacht eraan omdat ik pas ook ergens een reclame zag van een flesvoedingsmerk (welke :? ) die gemaakt was van geitenmelk i.p.v. koemelk.

Shoot was echt heel leuk. Voordeel was dan ook wel dat Eva heel goed meewerkte en het niet erg vond dat er een beetje met haar gezeuld werd.
Ja Nannycare is dat geloof ik. Maar tegenwoordig wordt geitenmelk afgeraden als vervangen voor koemelk omdat het dus op elkaar lijkt. En zelfde verhaal voor soja de eerste 9/10 maanden. Als er geen allergie voor soja is dan kan die wel uitgelokt worden door soja melk te gebruiken begreep ik. Door baby dan, ik weet niet hoe dat zit met moeders.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98476045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef huuphuup het volgende:
Elin is nu een beetje hangerig weer, de afgelopen paar dagen gierende diarree -O- soja is ook een no-go dus, helaas helaas.
:'(
:* erop, dat suckt echt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:47:00 #156
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98476224
Elin en huup :* pffff
Alexa en Seth zijn lief
pi_98476861
Zo, wij zijn weer terug van onze stedentrip naar Wenen. Was erg leuk, maar ik heb Anne ook wel érg gemist (die was bij opa & oma) en voorlopig doen we dat dus even niet meer ;)

Ik heb alles bijgelezen, maar 't is geen doen om op iedereen te reageren. Huup, vervelend dat Elin ook op soja reageert... en DML, 'fijn' dat je voorlopig even niet hoeft te werken en dat de osteopaat iets is voor Puck! En verder gewoon even een :* voor iedereen die het nodig heeft!
pi_98477311
Huup wat balen van de soja arme Elin zo ziek ervan
DML fijn dat er een uitspraak is en je nu aan je herstel kunt werken.
Fannetje lekker even bijgekomen op vakantie

Wij hebben net zo'n 45min gewandeld en nu is ze wakker en gaat ze zo in bad. Kijken of het luchtalarm weer af gaat.
pi_98492809
DML een uitkering! Fijn en nu eerst goed herstellen! (shit foto gemist van Puck, geloof ik)

Yaro, trapklimmende baby!

Arme Elin, je hebt al wat no go's zo in je jonge leventje..

Eva poepie ;) ben benieuwd naar de foto's, ga je er een paar hier paatsen Danic?

Hier werkende mama en ik moet zeggen dat ik me er steeds beter bij voel :) Sarah logeert nu met haar zus bij opa en oma. Hopelijk slaapt ze nu wel netjes uit, bij ons komt ze altijd rond acht uur en bij mijn ouders tot nu toe half zes :X
pi_98497246
Ik denk wel dat ik een paar foto's ga spammen ja, maar dat gaat wel even duren dus. Zal wel augustus worden ofzo (wij zijn ook nooit zo snel met bestellen en zo, hoewel het nu misschien anders gaat).
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:17:24 #161
259886 pessie
pi_98497555
Huup -O- Dat is echt balen!

DML fijn dat je weer een rustpunt hebt op deze manier. Ik hoop dat dit je herstel ten goede komt!
pi_98500260
Huup, wat balen zeg.
DML, lekker een beetje rust in je hoofd.
Danic, ik ben benieuwd naar de foto's.
MamaPurk, lekker weer aan het werk. Ik mis het ook wel een beetje, maar hoef pas in september weer te beginnen.

Marinde heeft behalve slaperigheid weer geen reactie op de prikken gehad. Tussen het slapen door was ze heerlijk vrolijk.
pi_98501435
Nienna, geniet nog maar even goed van je verlof hoor!!
Ik ben nu alweer even klaar met werken en nog even lekker met de kindjes bij mijn ouders!
Het schijnt dat Sarah er vannacht een potje van gemaakt heeft hier, maar het hele verhaal moet ik nog even horen, als het echt leuk is deel ik het misschien nog wel ;)
pi_98501843
Oh Huup ook geen soja. Pfff pittig zeg, wat balen -O- Ook zo sneu dat ze er direct heel veel last van heeft.
Fijn DML in elk geval weer een zorgpuntje van je lijstje!

Ja wij zijn niet echt verder gekomen met dit onderzoek, daar baal ik wel van. Ik had gehoopt op een duidelijk antwoord. Nu zit ik ook in dubio, want de logopediste wil heel graag dat we met brood beginnen. Moet ik nu aan de gluten- en koemelkvrij brood? Of alleen koemelkvrij of zou ik dat ook wel weer kunnen proberen. Dit wil trouwens niet zeggen dat ze glutenallergie heeft, het kan ook net zo goed niets zijn. Alleen we varen nu op de klachten van Amy.

Verder een *O* -dag vandaag. Vanochtend trof ik Amy zittend in bed aan (zelf gaan zitten dus) en zostraks was ze aan het knieschuifelen achter haar loopauto :+ en daarna zag ik haar vanuit buiklig op haar billen gaan zitten. Allemaal mijlpalen. Mag ook wel want ze ging pas om half 1 slapen vannacht. Op een gegeven moment was ze even stil en toen begon ze hard te krijsen en dat stopte niet meer, echt overstuur. Geen idee wat er was. Maar even getemperatuurd en toen had ze 36.0 graden, terwijl ze wel warm aanvoelde (van het krijsen denk ik).
pi_98502439
Dat zelf gaan zitten is helemaal niet zo leuk! Ze gaat nu niet meer slapen in bed, maar steeds zitten en daardoor kan ze niet meer slapen. Zelf gaan liggen heeft ze nog niet uitgevonden.
pi_98502755
Gheheh, herkenbaar Sola! Dat had Elise toen ze naar haar buik kon rollen en zich opdrukte. Dan lag ze in bed,draaide ze zich om, drukte ze zich op en *plop*... speen eruit. :')

Ze kan 'm tegenwoordig zelf terugstoppen. Wat een heerlijkheid!
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:57:53 #167
259886 pessie
pi_98502756
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef Solagratia het volgende:
Dat zelf gaan zitten is helemaal niet zo leuk! Ze gaat nu niet meer slapen in bed, maar steeds zitten en daardoor kan ze niet meer slapen. Zelf gaan liggen heeft ze nog niet uitgevonden.
Dat probleem hadden wij ook! Oplossing: Steeds heen gaan en weer neerleggen. Ik ga ervanuit dat ze het dan vanzelf leren.
Als ik jou was zou ik beginnen met glutenvrij en koemelkvrij brood. Dan kun je eerst kijken of ze brood wil eten, als dat goed gaat kun je altijd nog gewoon brood aanbieden.

Nathan viel net bij mij op schoot in slaap :o . Na een kwartier mekkeren had ik hem uit bed gehaald, broek weer aan, en even lekker op schoot en binnen 5 minuten sliep hij! Lekker in bed gelegd, vond het wel heel apart.
pi_98502858
Knap allemaal van je meisje sola

Ik ben terug geweest op controle bij de gyn. In augustus moet ik bloed laten prikken want ze gaan onderzoeken of er een kans op herhaling is.
pi_98502979
Kans op herhaling van wat FR?

Ik heb haar maar weer teruggelegd ja, meer kan ik niet doen :P Fijn he als ze zelf hun speen in kunnen doen Cantare! Amy kan dat ook, die geef ik de speen tegenwoordig aan. Ik heb ook ontdekt dat als je voor haar bedje staat en ze gaat hangen richting haar bedje, dan wil ze wel naar bed. Gaat ze jammeren dan kun je het beter niet proberen.

Nathan die op schoot in slaap valt! Dat is zo zeldzaam he als ze deze leeftijd hebben. Amy deed het voor het laatst met de kerst, daarna niet meer. Ik mis dat wel eens, want Amy is ook echt geen knuffelbaby. Nathan wel?
pi_98503179
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef Solagratia het volgende:
Kans op herhaling van wat FR?

Ik heb haar maar weer teruggelegd ja, meer kan ik niet doen :P Fijn he als ze zelf hun speen in kunnen doen Cantare! Amy kan dat ook, die geef ik de speen tegenwoordig aan. Ik heb ook ontdekt dat als je voor haar bedje staat en ze gaat hangen richting haar bedje, dan wil ze wel naar bed. Gaat ze jammeren dan kun je het beter niet proberen.

Nathan die op schoot in slaap valt! Dat is zo zeldzaam he als ze deze leeftijd hebben. Amy deed het voor het laatst met de kerst, daarna niet meer. Ik mis dat wel eens, want Amy is ook echt geen knuffelbaby. Nathan wel?
zwangerschapsvergiftiging
pi_98503256
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef Solagratia het volgende:
Handig dat ze het zo aangeeft! Hier merk ik ook snel of het slapen gaat lukken. Meestal gaat E makkelijk slapen, maar een enkele keer wil ze 's avonds Echt Niet. Dan gaat het luchtalarm aan zo gauw ze het matras raakt. Heel bijzonder, want ze huilt verder vrijwel nooit. Wat het dan is? Geen idee. Dan kan ze gewoon haar rust niet vinden, denk ik. De ervaring leert dat laten huilen (lees: krijsen) bij haar absoluut geen (gewenst) effect heeft. Dus haal ik haar er weer uit. Meestal speelt ze dan even en kan ik haar daarna zo weer op bed leggen.
quote:
Nou idd! Elise is ongeveer een maand geleden nog op schoot in slaap gevallen. Toen was ze zo moe dat ze bij haar fles wegzakte en toen de speen erin ging was ze vertrokken. Maar anders? Echt niet, veel te gezellig en veel te veel te zien en te pakken. Voor mij wel jammer, ik vond dat knuffelen zo fijn.
pi_98503868
o, wat leuk dat Amy zelf gaat zitten!!! Maar lijkt me ook vreselijk met naar bed gaan,haha,nog niet eerder over nagedacht.
Mex kronkelt al alle kanten op en kan z'n draai al niet vinden steeds.
Wij hebben een hele slechte week gehad met slapen. Meneer slaapt nu liever op z'n buik.
Ik heb een aerosleepdekje gehad van de buren, dus nu durf ik hem wel zo te laten liggen, maar als ie moe is en hij ligt in het donker weet ie soms niet meer hoe die moet gaan liggen en dan stoot ie z'n hoofdje tegen het bed.
Verder word ie midden in de nacht ook huilend wakker en wil dan alleen maar bij mij zijn...dus we leggen hem tussen ons in, maar dat slaapt voor mij toch niet helemaal lekekr, want hij pikt mijn plekje in.

Op schoot in slaap vallen doet ie trouwens nog elke dag bij het laatste flesje en soms ook overdag. Moet ik misschien wel een beetje gaan afleren, maar het is zo lief O+
pi_98504457
Huup, wat een bummer, zeg. Hoe zat dat nou met soja? Is dat ook een allergie waar ze overheen kan groeien?

DML, fijn nieuws! Ik hoop dat je zorgen gauw voorbij zijn. :* Nog fijner nieuws was hetgeen ik las over het sleutelbeen van Puck. Ik hoop dat de behandelingen zoden aan de dijk zetten zodat hij minder vaak huilt.

MP, je leven is dus weer normaal aan het worden? Ik mis je wel een beetje hier!

Sola, wat gaaf al die ontwikkelingen van Amy!

pessie, wat jij doet werkt hier nog steeds! Als Ivan in zijn slaapzak gaat staan in bed is de kans klein dat 'ie lekker gaat liggen slapen. We moeten dan echt teruglopen om hem neer te leggen. En hij kan natuurlijk allang zelf zitten. :+ Het is een vorm van onrust waar we hem bij kunnen helpen.

Cantare, wacht maar tot ze de speen tegen je gaat gebruiken. }:|

Vertrouw je het buikslapen nog niet, Troeta? Kan Mex goed rollen? We hebben er bij Ivan eigenlijk nooit zo bij stilgestaan. Toen hij oud genoeg was om naar zijn buik te rollen en het comfortabel vond om zo in slaap te vallen vonden we hem ook oud genoeg om zichzelf te 'redden' in bed.

Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was. :Y) Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug! :D Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan. :Y) Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98504974
De dag dat ik weer een normale spijkerbroek aan kon, was de dag die ik gedacht had nooit mee te maken :D Fijn Claudia! Helaas heb ik nog steeds een maat groter dan voor de zwangerschap qua schoenen. Haaruitval vond ik echt verschrikkelijk. Bij mij was het zo erg dat ik kale plekken kreeg. Mensen dachten dat ik ziek was, echt bizar. Nu heb ik ook heel veel korte nieuwe haartjes, moet allemaal weer aangroeien. Dat vond ik echt het ergste van ontzwangeren. Fijn hoor dat je de positiespijkerbroeken de deur uit kan doen. Ga je nieuwe kleding shoppen?

Cantare, het laten krijsen werkt hier ook niet, dus ook hier eruit en spelen. Alleen slaat dat wat door tegenwoordig waardoor ze zo tot half tien aan het spelen is beneden. Het werkt niet om er naast te gaan zitten bij het bed daar wordt ze heel actief van. Of juist heel boos en dan is niets goed. Lief dat E lekker nog bij je in slaap viel!

Mex kan ondertussen wel rollen en heeft een sterke nek? Amy ging ook ineens buikslapen, maar dat gaat prima zo op deze leeftijd. Wat een knuffeltje heb je toch, dat hij elke dag nog bij je in slaap valt.

FR, ik ben benieuwd wat eruit komt, want dat heeft zeker ook consequenties voor een volgende zwangerschap? Spannend wel hoor.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:09:07 #175
259886 pessie
pi_98505239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was. :Y) Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug! :D Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan. :Y) Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
Haar verliezen begon hier na een maand of 4, dus inderdaad wel wat laat, maar volgens mij heeft het met de hormonen te maken?
Tof dat je weer in een normale spijkerbroek past! Mijlpaal! En schoenen ook! Op de een of andere manier heb ik dat volgens mij niet gehad, dat mn schoenen niet meer pasten. Maar goed, zo richting het eind was het hittegolf en droeg ik slippers. Ik kon niet meer langs mn buik de gespjes van mn sandalen vastmaken :')

Nathan valt nooit meer in slaap op schoot. Wel 's ochtends tijdens het voeden maar niet overdag omdat hij even op schoot zit. Hij heeft zn knuffelige buien. Nu behoorlijk omdat zn voortanden boven op doorkomen staan. Ik vond het zo schattig! Maar goed, aangezien ik woensdag weer tentamen heb toch maar in bed gelegd en gaan studeren.

Nathan slaapt trouwens op zn buik. Ik leg hem tegenwoordig op zn rug in bed en binnen een halve tel ligt hij dan op zn buik.
pi_98505320
Vorige keer verloor ik pas na een maand of 7 haar, nu trek k dr nu alweer hele bossen uit ;(
maarr.... ik pas wel mn spijkerbroeken van voor zwangerschap van oudste weer O+ *O* dat maakt een hoop goed :D
nu nog de broeken van voor zwangerschap 1 :') 15 kilo geleden :X
:)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:15:45 #177
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_98505494
Oh, haar verliezen :'( na de zwangerschap van de middelste viel het er met bossen uit. Misschien ook omdat ik toen zo'n 20 kilo afgevallen was. Ik was echt bang om kale plekken te krijgen.

Nu, heb ik nog geen last van haaruitval. Mijn haar is juist nog steeds extra wijd. Wel ben ik sinds vorige week aan het lijnen, dus wanneer dat een beetje succes oplevert, begint het misschien alsnog. Ik hoop het niet natuurlijk.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_98505633
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef mignonne het volgende:
Vorige keer verloor ik pas na een maand of 7 haar, nu trek k dr nu alweer hele bossen uit ;(
maarr.... ik pas wel mn spijkerbroeken van voor zwangerschap van oudste weer O+ *O* dat maakt een hoop goed :D
nu nog de broeken van voor zwangerschap 1 :') 15 kilo geleden :X
Ja, had ik ergens gelezen! Waarschijnlijk op facebook tijdens het kolven op m'n werk. Hoera voor jou!

Ik heb nu maar een extra spijkerbroek gekocht. Eéntje, natuurlijk, want de verleiding moet niet te groot worden om in deze maat te blijven hangen. :+ Het streven is om voor mijn verjaardag in december op mijn gewicht van voor de zwangerschap van Ivan te zitten. Daarna mag er nog wel iets vanaf, maar dat is muggenziften.
pi_98505834
Misschien moet ik mijn haren eens op gaan sparen. Je kan er zo een pruik van maken volgens mij, zoveel vind ik er in bed elke morgen }:|

Ik pas wel mijn spijkerbroeken van voor de zwangerschap maar er mag best wat af O-)
The way you rock'n'roll
pi_98505893
Jij bent volgens mij reteslank, DML.
pi_98506040
quote:
18s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Jij bent volgens mij reteslank, DML.
:N

De bovenkant past prima in maatje M maar de onderkant is een ander verhaal hoor. Mijn heupen en kont zijn behoorlijk. Ik moet daarom een behoorlijk grote maat spijkerbroeken die vervolgens te wijd zitten aan de bovenkant. Reuze onhandig.

Ik heb gisteren net geshopt en ik ging bijna huilen van de maat broeken die ik nodig had. Ik hoop maar dat mijn heupen nog in standje baar staan en nog iets terug vormen.

Mr.DML voegde er gisteren nog even aan toe dat mijn buik ook wel wat dikker is dan voor de zwangerschap. Thanks ;(
The way you rock'n'roll
pi_98506139
9 maanden ontzwangeren DML, bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Mijn buik is ook nog steeds dikker. Het is ook logisch want mijn buik is zo enorm uitgerekt. So be it. Niet dat ik het vrolijk ga showen in een bikini, want daar moet ik dan zelf ook van huilen :P
pi_98506195
Ik kan ook wel janken als ik naar m'n buik en heupen kijk, en m'n borsten. Dat vind ik echt een nadeel aan borstvoeding geven, dat je er grotere borsten door krijgt. Daardoor voel ik me veel ronder dan ik wil zijn.

Ik hoop dat het goed komt bij je met het ontzwangeren. Bij mij is het echt spek, heb ik gemerkt. (Is ook niet zo moeilijk te merken. :') ) Ik weet van Twinkly die altijd een heel smal postuur had dat haar heupen breder bleven na de bevalling. Ik ben benieuwd of dat nog zo is.
pi_98506234
Wooh, dat is raar ineens Claudia, voelt zeker goed?? Een gewone spijkerbroek is wel ineens zo koud op je rug en buik zonder die heerlijke band, vond ik dan..
En mijne ene spijkerbroek die ik in maat heel groot heb gekocht zit eindelijk te ruim, dus dat weinig shoppen is een goed plan.

Mex is bijna 9 maanden...en dan moet ik ontzwangerd zijn?? hihi, gaat me nooit meer lukken!

Ik vind het idd nog een beetje een eng idee dat buikslapen, maar goed na 3 nachten bijna niet slapen heb ik me er over heen gezet en nu slaapt ie heerlijk.
En hij kan wel rollen, maar hij doet het niet zo soepel als ik bij andere kindjes zie, nekje is altijd sterk geweest...maar toch, moet me er even over heen zetten.
pi_98506587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:

MP, je leven is dus weer normaal aan het worden? Ik mis je wel een beetje hier!

Ja mijn leven word weer normaal en ik ben er eigenlijk wel erg blij mee! Ik voel me fris in mijn hoofd en het gaat gewoon lekker allemaal :D Ik ben gewoon heel gelukkig geloof ik op het moment! En ik probeer hier wel alles mee te lezen maar reageren lukt niet altijd meer, want de momentjes dan ik kan lezen is tussen de bedrijven door en reageren deed ik meestal 's avonds, maar aangezine ik veel voornamelijk avonddiensten werk zit dat vele reageren er gewoon even niet in, maar komt misschien wel weer!

Wat fijn Claudia dat ontzwangeren daardoor kom je volgens mij ook wel weer lekkerder in je lijf en word je lijf ook weer meer eigen of niet?? (ik merk dat ik echt nog vol hormonen zit en soms echt buiten proporties reageer :'( )

Ow en ik paste meteen na de bevalling alweer in mijn spijkerbroeken, alleen zat dat niet zo lekker ivm buikwond. Maar goed bij mij mogen er zowieso kilo's vanaf, alleen heb ik daar nog niet zo de motivatie voor..
Haar uitval nu nog niks, vorige keer wel enorm!
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:56:13 #186
259886 pessie
pi_98507111
Toen ik gisteren op de weegschaal stond stond daar 0.9 kg minder dan voor de zwangerschap *O* . Maar goed, ik heb nog wel een duidelijk dikkere buik dan voor de zwangerschap, alleen mn kont is langzaam aan het wegkwijnen.
Ik ga zo ontzettend wel in bikini wanneer we in Rome zijn! Bij die temperaturen is badpak voornamelijk zweten!

Ik vond die zwangerschapsbroeken heerlijk vanwege de ruimte die je buik heeft. Alleen pas ik ze niet meer omdat ze te breed zijn voor mn heupen.

Ow, maatje M heb ik nooit gepast, zal ik ook nooit passen by the way.
pi_98507240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan ook wel janken als ik naar m'n buik en heupen kijk, en m'n borsten. Dat vind ik echt een nadeel aan borstvoeding geven, dat je er grotere borsten door krijgt. Daardoor voel ik me veel ronder dan ik wil zijn.

Ik hoop dat het goed komt bij je met het ontzwangeren. Bij mij is het echt spek, heb ik gemerkt. (Is ook niet zo moeilijk te merken. :') ) Ik weet van Twinkly die altijd een heel smal postuur had dat haar heupen breder bleven na de bevalling. Ik ben benieuwd of dat nog zo is.
Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijk :'( :@
Ik had Silke net op m'n rug geknoopt en ik kan dan echt alleen maar kijken naar die massieve voorgevel. Ik voel me net zo'n Brunhilde. Blergh :{

Zo, dat lucht op.
pi_98507331
Way to go dames!! *O*

Hier nog steeds een 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht :') beetje fail achtig :P
pi_98507369
Ja, dat is heel treffend, een Brunhilde! Ik wou Nigella schrijven, maar Nigella ziet er juist geweldig uit.

pi_98507396
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Hier nog steeds een maar 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht
*O*
pi_98507397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Jore het volgende:

[..]

Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijk :'( :@
Ik had Silke net op m'n rug geknoopt en ik kan dan echt alleen maar kijken naar die massieve voorgevel. Ik voel me net zo'n Brunhilde. Blergh :{

Zo, dat lucht op.
Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HH :'( en er gaat gaan gram vanaf en inderdaad als ik muppet op mijn rug slinger dan ligt ze nadruk er nóg meer op (ik had ook een Cup F voor de zwangerschap..)

Maar ik troost me nu met de gedachte dat ze er op een dag af gaan :Y eerst klaar zijn met kindjes krijgen (want ik wil ze het liefst wel zelf voeden het eerste jaar) en daarna project Orea-lijf :Y)

Maar it sucks! :*
pi_98507439
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

*O*
Hahah voor de zwangerschap zat er ook al zo'n 7 kilo teveel naar mijn zin aan, dus maakt totaal 17 kilo.. das wat minder 'nog maar'... :P

En in combi met de tweeling, een redelijk massief geheel! :|W
pi_98507515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Orea het volgende:

[..]

Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HH :'( en er gaat gaan gram vanaf en inderdaad als ik muppet op mijn rug slinger dan ligt ze nadruk er nóg meer op (ik had ook een Cup F voor de zwangerschap..)

Maar ik troost me nu met de gedachte dat ze er op een dag af gaan :Y eerst klaar zijn met kindjes krijgen (want ik wil ze het liefst wel zelf voeden het eerste jaar) en daarna project Orea-lijf :Y) )

Maar it sucks! :*
Idem. Ik heb ontdekt dat borstgroei bij mij ook heel erg gerelateerd is aan hormonale veranderingen: zwanger worden, pil slikken, weer zwanger worden. Ik denk dat de enige manier om ze weer tot een fatsoenlijk formaat te doen slinken een operatie is :{
De herkenning is wel fijn! :Y
pi_98507629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat is heel treffend, een Brunhilde! Ik wou Nigella schrijven, maar Nigella ziet er juist geweldig uit.

[ afbeelding ]

Nigella wordt gewoon altijd vanuit haar allervoordeligste hoek gefilmd en gefotografeerd. Dr zit een beste trekhaak op dat mens hoor :D

kijk linksonder bij dr hand :D
aan de andere kant heeft ze wel weer een goed hoofd O+

Brunhilde check! shit dat had een betere nieuwe nick geweest _O-
ik herken het gevoel ook wat Jore beschrijft.
En dat je dan afvalt zeg maar, maar dan eerst altijd mn benen en mn billen en armen, waardoor mn buik nog kwabbiger lijkt en je borsten nog enormer :') en daarna pas die buik en als allerallerlaatste pas die cupmaat een keertje omlaag pffrt...
pi_98507638
Die operatie gaat er hier hoe dan ook komen ;) ben een aantal jaar geleden ook flink afgevallen (geen uitersten hoor maar van maat 40-42 naar maat 36-38) en de boobs bleven gewoon nog (hun destijds) cupje D-E. Ivf-je erboven op en huppa weer een cupmaat erbij.. zwangerschap + bv geven.. nog weer een cup, 2 cupmaten erbij... ook gerelateerd aan hormonen dus, i guess :{

Ik heb dan ook niet de illusie dat als ik stop met bv, dat mijn borsten zullen slinken...
pi_98507702
Wat balen van de soja huup!
En bedankt voor het hema kleed tip, ik heb er net eentje gehaald in de pauze :D fijn voor binnen en buiten lijkt me, zeker nu met rollend kind
pi_98507794
Silke blijft al niet meer op een kleedje liggen. Die speelt namelijk graag met de Duplo van haar broer ("Mij rails! Mij rails! Mama maken!").
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:13:56 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98507837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Way to go dames!! *O*

Hier nog steeds een 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht :') beetje fail achtig :P
Hier nog 3 kilo van streven :D
pi_98507883
Oja, de soja. Heftig hoor, maar wel fijn dat je het op zo'n manier kan provoceren lijkt me. Ik vraag me hierdoor wel af wat er van waar is dat kindjes geen krampjes zouden krijgen van bepaalde voedingsmiddelen (prei, ui, bonen e.d.).
pi_98508087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Jore het volgende:
Oja, de soja. Heftig hoor, maar wel fijn dat je het op zo'n manier kan provoceren lijkt me. Ik vraag me hierdoor wel af wat er van waar is dat kindjes geen krampjes zouden krijgen van bepaalde voedingsmiddelen (prei, ui, bonen e.d.).
Ik merkte bij oudste gewoon een enorm verschil in krampjes toen ik ui etc. weg liet.
Bij jongste ben ik daar uit voorzorg al matig mee geweest.
Het zal vast niet zo zijn dat ze er enorm gassy van worden en er komen natuurlijk geen hele voedingsmiddelen uit, maar ik merkte er zelf wel echt verschil in. :Y

Het nadeel van provoceren nu vind ik wel dat het toch allemaal niet heel duidelijk blijft. Een kindje op flesvoeding krijgt in principe enkel koemelk binnen, mijn kindje krijgt via mij zoveel andere dingen binnen dat het nooit 100% zeker zal zijn denk ik.
Maar goed, ze is nu weer rustig en haar lieve zelf en de reacties waren vrij duidelijk.

Ze rolde vanmorgen weer terug trouwens :o eerst van rug naar buik en toen weer terug! :o t was voorlopig wel een eenmalig aanbod.
pi_98508231
Net zoals dat Jelle wel van buik naar rug kan in bed maar op de grond nog niet ;)

Maar jeuh voor het rollen!
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:23:57 #202
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98508285
Ik heb van de week op de weegschaal gestaan, toen was er al 7 kilo vanaf, nu vandaag, drie dagen later nog eens 2 kilo. Dus nog 3 kilo en dan ben ik op het gewicht van voor mijn zwangerschap. Ik hoop wel dat er de komende weken nog iets vanaf gaat. Voor mijn zwangerschap was ik eigenlijk een kilo of 5/7 te zwaar, dus als dat zou verdwijnen door BV, bewegen en goed op mijn eten blijven letten, zou ik heel gelukkig zijn.

Ik ben blij dat het nu loont dat ik tijdens mijn zwangerschap zo goed heb opgelet op mijn gewicht.
Mijn buik zal nog wel een poosje blubber blijven, ik had een flinke buik en de KS helpt niet bepaald bij het krijgen van een strakke buik... }:|

Huup, wat rot zeg, dat Elin ook reageerd op soja, je had zo gehoopt dat dat niet zo zou zijn. Petje af, want het zal niet altijd makkelijk zijn zoveel te moeten laten staan wat betreft je eigen voeding.
pi_98508620
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zit iets onder mijn gewicht van voordat ik zwanger raakte. En mijn buik is nog wat blubberig, maar ook weer terug op het formaat van voor die tijd...
En bartje is nog geen 3 weken...

Maar ik moet nu wel zoeken naar wat ik dan kan eten zonder aan te komen, ik wil nu eigenlijk wel op dit gewicht blijven hangen, tijdens de zwangerschap waren vooral mijn porties avondeten minder dan dat ze nu zijn...
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:32:00 #204
259886 pessie
pi_98508639
Ik heb toen Nathan een maand of 3 was een keer hachee gemaakt met heel veel ui. Arm ventje :X . Daarna toch maar rustig aan gedaan met ui, dat ging wel goed.

Wat betreft borsten, Die zijn slapper dan voor de zwangerschap en hangen meer, maar ik ben wel weer terug naar mn C-cup. Jammer, bij mijn postuur zou D ook heel mooi staan. Hier gaat qua gewicht alles eraf behalve buik. Ik ben op het moment zo'n buik op pootjes (en dan zo'n jongetje op straat dat ook nog roept "papa, ik weet hoe die mevlouw heet, die mevlouw heet mevlouw dikzak". En bedankt }:| ).

SPOILER
pi_98508964
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zit iets onder mijn gewicht van voordat ik zwanger raakte. En mijn buik is nog wat blubberig, maar ook weer terug op het formaat van voor die tijd...
En bartje is nog geen 3 weken...

Maar ik moet nu wel zoeken naar wat ik dan kan eten zonder aan te komen, ik wil nu eigenlijk wel op dit gewicht blijven hangen, tijdens de zwangerschap waren vooral mijn porties avondeten minder dan dat ze nu zijn...
Dat had ik ook...en dat is er allemaal bij gekomen, plus wat extra...
Ik had precies t zelfde, k at veel minder tijdens mn zwangerschap. Tel daar 5,5maand thuisblijven bij op et voila...

Maar ben nu weer ruim 6kg lichter *O*
En mn borsten worden er ook kleiner mee *O* móet zeggen dat k over mn hele lijf lichter wordt. Mn buik gaat ook goed *O*

Mn kind heeft vandaag zn pasfoto laten maken.
Volgens mij bij dezelfde fotograaf als huup (aan de kleuren té zien :') hij heeft opeens bruine ogen)
pi_98509076
Hoeveel was jij er voor kwijt Son, die pasfoto's?

Ik betaalde in Leidschenhage ¤14,99 }:| (kreeg wel 8 foto's)

Ik ben twee kilo lichter dan voor mijn zwangerschap maar het gaat er nergens af }:|
The way you rock'n'roll
pi_98509211
12,95, vond dat al veel. Voor 1euro had k 4 foto's extra, dat wel
Hier in t dorp hebben we geen fotograaf meer..dus maar even na t werk er naartoe

pi_98509226
Als ik straks weer kan gaan sporten dan zal het wel makkelijk zijn om op gewicht te blijven, aangezien ik altijd een redelijk fanatieke skater was..

Maarja, wanneer dat precies mag(en handig is met de knip) weet ik niet.. Verloskundige riep alleen maar lachend dat ik voorlopig maar niet moest gaan fietsen, maar wanneer ik dat dan wel weer mag doen weet ik ook niet..
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:49:41 #209
259886 pessie
pi_98509328
:X eerste keer fietsen na de bevalling :X
Ik kon ook niet lopen vanwege mn bekken, dus na een dag of 10 dacht ik ik fiets wel even naar de supermarkt. Ik ging zitten, ben weer afgestapt en heb de fiets teruggezet :X .

Son hoe doe je dat?! Vooral je buik! Wow zeg! Super!

Hangt er ook vanaf hoeveel foto's je krijgt. Ik kreeg 6 voor 9.95 meen ik.
pi_98509358
Wanneer t fijn voelt denk ik :)
Hier is nooit een limiet gezegd. Ging ook pas met 9maanden weer fietsen (met floris :D)
pi_98509397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef pessie het volgende:
:X eerste keer fietsen na de bevalling :X
Ik kon ook niet lopen vanwege mn bekken, dus na een dag of 10 dacht ik ik fiets wel even naar de supermarkt. Ik ging zitten, ben weer afgestapt en heb de fiets teruggezet :X .

Son hoe doe je dat?! Vooral je buik! Wow zeg! Super!

Hangt er ook vanaf hoeveel foto's je krijgt. Ik kreeg 6 voor 9.95 meen ik.
Ik val blijkbaar overal af, als k afval. Na mn zwangerschap was k echt dunnig :)
pi_98509448
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Als ik straks weer kan gaan sporten dan zal het wel makkelijk zijn om op gewicht te blijven, aangezien ik altijd een redelijk fanatieke skater was..

Maarja, wanneer dat precies mag(en handig is met de knip) weet ik niet.. Verloskundige riep alleen maar lachend dat ik voorlopig maar niet moest gaan fietsen, maar wanneer ik dat dan wel weer mag doen weet ik ook niet..
dat voel je vanzelf wel :')
ik ben bij allebei pas gaan fietsen toen de knip volledig genezen was. Duurde nogal een tijd dus ik was best lang toos fietsloos.

Son :D t zou zomaar dezelfde kunnen zijn ja.
pi_98509764
Ik durfde pas na een half jaar te fietsen (totaal ruptuur) Gaat nu wel goed. Wel snel last van mijn bekken op de fiets.

Ik viel pas af toen ik stopte met bv en daarna weer verder toen ik weer ging werken. Nu ben ik lichter dan voor de zwangerschap. Heb alleen wel vaak dat ik duizelig ben of me gewoon flauw voel.
pi_98509771
Nebo ben k geweest
pi_98510054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nebo ben k geweest
:Y idem.
pi_98510408
De uitnodiging voor Floris zijn feestje is echt O+ O+ O+ :D!!
pi_98510450
O+
En hoe vind je zn pasfoto dan :P
pi_98511028
Geniaal!! :D Hij kijkt echt heel verdwaasd :D

Mijn jabba :') slechte foto, mijn tel kan niet zover inzoomen scherp..

Maar toen was ze 8 weken O+ en steeds vielen die oogjes maar dicht, en de fotograaf maar blijven bléren zodat ze af en toe zo verontwaardigd haar ogen open deed en hij de foto kon schieten!
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:35:58 #219
259886 pessie
pi_98511156
Die pasfoto van Floris is echt al dreumes-achtig!

Ik ben dol op fietsen. Is mijn "auto" als het ware.
SPOILER
Ik ging op een gegeven moment wel weer fietsen maar het is nog een hele tijd gevoelig geweest. Ik voel et soms nog steeds wel (beetje raar gehecht).

Sola, zo zie je maar dat echt iedereen anders is! Ik kan juist goed fietsen!
pi_98511195
O+
Die is ook zo leuk!
De foto was hier in 1 keer goed :) hij kijkt altijd verbaasd naar technische dingen *lol*
daarom heb k m amper lachen op de foto, meneer kijkt altijd van: he wat heb jij daar nou :D
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:46:16 #221
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98511620
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb van de week op de weegschaal gestaan, toen was er al 7 kilo vanaf, nu vandaag, drie dagen later nog eens 2 kilo. Dus nog 3 kilo en dan ben ik op het gewicht van voor mijn zwangerschap. Ik hoop wel dat er de komende weken nog iets vanaf gaat. Voor mijn zwangerschap was ik eigenlijk een kilo of 5/7 te zwaar, dus als dat zou verdwijnen door BV, bewegen en goed op mijn eten blijven letten, zou ik heel gelukkig zijn.

Ik ben blij dat het nu loont dat ik tijdens mijn zwangerschap zo goed heb opgelet op mijn gewicht.
Mijn buik zal nog wel een poosje blubber blijven, ik had een flinke buik en de KS helpt niet bepaald bij het krijgen van een strakke buik... }:|

Huup, wat rot zeg, dat Elin ook reageerd op soja, je had zo gehoopt dat dat niet zo zou zijn. Petje af, want het zal niet altijd makkelijk zijn zoveel te moeten laten staan wat betreft je eigen voeding.
Ik was zo rond de 3 weken na de bevalling inderdaad ook weer op gewicht van voor de zwangerschap van leyla.. alleen toen moest er nog 10 af.. Dus.
pi_98511772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef pessie het volgende:
Die pasfoto van Floris is echt al dreumes-achtig!

Ik ben dol op fietsen. Is mijn "auto" als het ware.
SPOILER
Ik ging op een gegeven moment wel weer fietsen maar het is nog een hele tijd gevoelig geweest. Ik voel et soms nog steeds wel (beetje raar gehecht).

Sola, zo zie je maar dat echt iedereen anders is! Ik kan juist goed fietsen!
Hij is idd echt geen baby meer :)

En wat betreft fietsen, ik heb gewoon mijn eigen auto, dus voor lange(re) stukken had ik die en naar t dorp ging ik gewoon lopen.
Dus fietsen was niet noodzakelijk, dus vandaar dat ik zolang niet gefietst had :D
pi_98512096
ik heb geen eigen auto helaas, was t maar zo'n feest ;( en jongste mag voorlopig nog niet mee op de fiets. Het zou een hoop schelen als dat eenmaal kan, maakt me een stuk mobieler :)
pi_98512286
ik had m wel nodig toen ik naar dit gat verhuisde O-)
en avond- en nachtdiensten had
,moet zeggen dat ik nu ook niet zonder zou kunnen hoor. Dan zou ik niet kunnen tennsisen (althans niet waar ik nu tennis en al jaren tennis), niet kunnen werken waar ik nu werk. Nou ja lastig dus :)

En wat een ongelooflijk pestweer is t buiten zeg :o
Niet normaal!
pi_98512670
Hele leuke pasfoto van Floris! En die van Leia is epic :D
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:19:44 #226
259886 pessie
pi_98513136
Mignonne, Nathan ging vanaf 3 maanden achterop de fiets in een baby-mee. Werkte heel goed en had ik weer wat vrijheid! Op een gegeven moment werd het wel heel zwaar, toen mocht hij gelukkig in het voorzitje.

Wat betreft auto, we wonen in de stad, als ik echt van ander vervoer gebruik moet maken neem ik de bus (liever niet, heb een hekel aan het ov). Als ik ergens heen moet waar geen goede ov verbinding heen gaat gaat manlief een keertje met de trein, dan heb ik een auto.
pi_98513294
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik had m wel nodig toen ik naar dit gat verhuisde O-)
en avond- en nachtdiensten had
,moet zeggen dat ik nu ook niet zonder zou kunnen hoor. Dan zou ik niet kunnen tennsisen (althans niet waar ik nu tennis en al jaren tennis), niet kunnen werken waar ik nu werk. Nou ja lastig dus :)

En wat een ongelooflijk pestweer is t buiten zeg :o
Niet normaal!
Later als ik groot ben enzo dan komt er hier ook een eigen auto hoor :Y s ook wel nodig dan ook.

@Pessie wij hebben er nu geen en voor die paar maanden vind ik het wel prima, t is duur zat allemaal enzo. Over een paar maanden kan ze gewoon mee op het voorzitje, dan heb ik toch niks meer aan zo'n baby-mee.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:25:21 #228
259886 pessie
pi_98513407
Heb je in je omgeving niet iemand met een baby-mee, ik had hem geleend van freecell. Zij had em volgens mij van mp voor een tientje. Werkt perfect. Nieuw zijn ze inderdaad duur voor die paar maandjes.
pi_98514202
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:25 schreef pessie het volgende:
Heb je in je omgeving niet iemand met een baby-mee, ik had hem geleend van freecell. Zij had em volgens mij van mp voor een tientje. Werkt perfect. Nieuw zijn ze inderdaad duur voor die paar maandjes.
Nope niet dat ik weet. Maar ik moet echt zeggen dat ik het niet de moeite vind om zo'n ding te gaan zoeken :P dan moet ik die cosi ook meezeulen enzo, die kun je hier echt niet op de fiets laten staan. Nouja goed, teveel gedoe :P
pi_98514336
Kanonne wat een rare naam is dat toch!
pi_98514418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:46 schreef Vanyel het volgende:
Kanonne wat een rare naam is dat toch!
zelluf venjul!

ken ge geen frans ofzo dan?
pi_98515060
Ik ben net even wegen met Bartje..

vorige week was hij 3430 gram, zonet was hij 3740 gram....

Ik geef hem echt slagroom geloof ik...
pi_98515327
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben net even wegen met Bartje..

vorige week was hij 3430 gram, zonet was hij 3740 gram....

Ik geef hem echt slagroom geloof ik...
dat moet je niet doen hoor, dat mag echt nog niet :o

:+
wat goed zeg!! woehoe! kom maar door met die spekjes O+
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:18:25 #234
259886 pessie
pi_98515565
Laiv *O*

Mignonne begrijp ik wel, Vanyel niet :N
SPOILER
pi_98517246
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

zelluf venjul!

ken ge geen frans ofzo dan?
Ik vin fransen prima in fransland ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef pessie het volgende:
Laiv *O*

Mignonne begrijp ik wel, Vanyel niet :N
SPOILER
Is een naam, geen betekeniswoord.
pi_98517406
DML jij bent hartstikke slank hoor
Tico ik kan mij nog een lingerie?? foto van je herinneren waar zit dat vet?

Leuke pasfoto's kwamen er voorbij

Ik pas mijn spijkerbroeken van voor de zwangerschap ook weer eigenlijk direct al maar ik wilde laatst een andere broek aan en daar waren mijn heupen te breed voor geworden. Hopelijk gaan ze weer terug naar een oude stand en dat was al breed zeg maar.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:24:36 #237
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98517929
Ik kan niet wachten totdat ik weer mijn eigen spijkerbroek aan kan trekken, ik denk dat ie me bijna past, maar mijn buik en vooral de wond doen nog te zeer om er iets straks overheen aan te trekken. Ik draag nu mijn positiejeans voor de tijd die het nog duurt...
pi_98518041
Brede heupen ken ik niet. Zelfs na de bevalling had k niet t idee dat ze breder waren (paste toen zelfs een spijkerbroek een maat kleiner dan ervoor)

Oh ja zat k laatst nog over t eten van floris. T regelt zich nu al veel meer. Hij heeft vandaag 1 gewone fles, fruithap, 1boterham (op 3 stukjes na), 2mini rijstwafeltjes en zn avondeten net op. Wilde m na zn brood nog een fles geven (180/3), daar heeft ie 90cc van op.
En dan straks nog een fles voor t slapen. Gisteren ging de middagfles ook al lastiger.
pi_98523074
Las dat het ging over gewicht. Wat moet ik daar nou over zeggen. Hier is het echt drama. Er is pas 7 kg af na de bevalling, waarvan 3,5/4 direct na de geboorte. Ik snap er niets van. Eet op dezelfde manier als hiervoor (ben toen bijna 30 kg afgevallen), sport 3 keer per week (voor de zwangerschap 5), maar de kilo's willen er niet vanaf. Hierdoor erg geneigd minder "gezond" te eten omdat het toch niet werkt. Maar ja we houden vol.

Wat een grote knul is het al Sonnetje. Als je hem zo ziet is het inderdaad echt geen baby meer.

Wat betreft voeding heb ik ook het idee dat hij niet echt behoefte heeft aan zijn flesje na de boterham. Bied het vaak een uur later aan, en als hij hem dan eenmaal pakt, dan drinkt hij hem wel op. Maar als ik hem niet aan zou bieden is het volgens mij ook goed.
Waarom geef je 180/3 Sonnetje? Hier krijgt Yaro nog 3x 150/5. Alleen de laatste fles 180/6 als hij echt slecht gegeten heeft in de avond.
pi_98523314
Hij had pas later zn brood, dus klein flesje. En even wat extra vocht, hij wil niks anders drinken namelijk :) Althans de afgelopen week.
Meestal krijgt ie zn fles ook later op de middag, maar nu liep t even wat anders :)
Kan wel proberen 150/5 te geven overdag trouwens.
pi_98523394
oh, oke duidelijk. Yaro is verzot op ander drinken, maak niet uit wat. Meneer begint hier eerst met een flesje drinken en er gaat pas wat anders in als hij bijna op is.
pi_98523483
Ben hier 150/5 gaan geven toen hij meer brood ging eten (meer dan een halve boterham) en hij hierdoor een deel van het flesje liet staan. Nu lijkt hij het prima te vinden.
Vanavond heeft hij heel slecht gegeten (hij lijkt niet zo dol te zijn op spaghetti), dus een grote fles. Maar ik zag dat hij 30 had laten staan ofzo. Dus blijkbaar heeft hij echt niet de behoefte aan meer.
pi_98523896
Ik durf s avonds niet aan de flessen te sleutelen :') Hij slaapt er nu gewoon lekker op, dus heb ook zoiets van waarom zou ik minder gaan geven.
Nja als ie straks 1 is en ik gewone melk ga geven loopt t misschien ook anders. Ik zie t wel :)
Hij valt eigenlijk ook alleen in slaap s avonds met een fles. Zonder gaat ie dus echt niet slapen.
pi_98524552
De avondfles is hier ook de laatste die ik zou schrappen hoor. Maar hij liet hier steeds een hoop staan, dus dacht ik kan ik ook minder gaan maken. Daarom die laatste ook 150/5.
Hij krijgt hier de fles nog op zijn kamer, valt half in slaap en dan leggen we hem weg. Echt nog ons momentje samen. Alleen daarom al houden we die er voorlopig nog in.
pi_98525291
Ik heb net voor het eerst mijn buikspieren weer een beetje getraind auwa
pi_98525634
Toch niet met situps hoop ik?
pi_98525802
Dat mocht ik weer van de gyn. Maar goed meer dan 10x lukte ook niet
pi_98526131
Dat mag toch zelfs met een vaginale bevalling pas na 3 maanden ofzo?
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:59:00 #249
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98526161
Die pasfoto's O+
Alexa en Seth zijn lief
pi_98526342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat mocht ik weer van de gyn. Maar goed meer dan 10x lukte ook niet
:o
Ik dacht idd ook minimaal 3 maanden wachten.
pi_98526596
Patiënteninformatie
Fysiotherapie/ gynaecologie
Na een keizersnede
Inleiding
Voor een spoedig herstel na een keizersnede is het belangrijk om de buik- en
bekkenbodemspieren te trainen. Ook is het raadzaam om de doorbloeding in de benen te
bevorderen en oefeningen te doen voor de ademhaling en een juiste houding. In deze
folder vindt u tips, adviezen en oefeningen waarmee u zelf aan de slag kunt.

Ik bouw het ook wel rustig op. Ga zo eerst maar eens voelen of mijn rechte buikspieren weer op hun plaats zitten
pi_98526841
Maar staat er ook echt in dat je situps mag doen? Want bekkenbodemspieren trainen is een beetje je plas ophouden, dat is veel minder pittig als situps.
Ik denk eerder dat je gewoon weer een beetje je buikspieren moet gebruiken.
Wat ik wil zeggen....doe asjeblieft voorzichtig;)
pi_98526883
Ja dat trainen is idd hier ook het advies, maar van de fysio mag ik nog steeds geen situps doen na ruim 4 maanden, omdat mijn buikspieren nog niet terug zijn gekeerd waar ze horen. Ik begreep dat dat soms zelfs ook wel een maand of 6 kan duren.
Maar das vaginaal, niet met keizersnede.
pi_98527037
Ja, maar met keizersnede is het toch juist veel heftiger, worden die spieren ook echt doorgesneden enzo? Lijkt mij dat je dan juist langer moet wachten..

Ik bedoel het niet aanvallend hoor, tis gewoon verbazing :P
pi_98527540
Ik doe wel voorzichtig hoor ik wil vrijdag beginnen met hardlopen al hou ik het volgens mij maar 10m vol ofzo
pi_98528211
Waarom wil je zo snel?
pi_98528828
de pufclubjuf heeft bij de terugkomavond van de gym gekeken of de buikspier weer ok was. Dat was toen ik 6 weken geleden bevallen was. Toen was het al ok bij me.
*poef* nu is het weg
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:48:43 #258
259886 pessie
pi_98529506
10 keer sit-ups :o ik krijg mezelf niet eens 1 keer omhoog :')
Bekkenbodem is hier wel goed!
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:01:16 #259
100412 mefke79
komt goed!
pi_98530347
mijn buikspieren zijn nog helemaal kwijt, helaas. Maar: al gefietst (knip zit dicht en lang lopen is geen optie door bekken, fietsen ging tot week 38 prima, daarna zat buik in de weg en nu ging het ook al weer prima) en daar ben ik enorm blij mee. En in tegenstelling tot de vorige keer ben ik nu ook al bijna weer op gewicht, nog maar 2 kilo te veel mefke. Ik was voor de zwangerschap flink aan het afvallen geslagen door simpelweg beter op te letten met eten en door naar mijn werk te fietsen ipv de auto te pakken. Ik hoop dan ook zo snel mogelijk die 12 km per dag te gaan fietsen, voorlopig zijn het kleine stukjes en op de hometrainer oefenen. Eigenlijk ben ik dus heel tevreden met mezelf. Over een week of 4 mag ik terug naar de fysio en dan ga ik starten met een speciaal 'weer fit na de bevalling' programma, ik durf even niet zonder begeleiding te sporten tot mijn bekken weer 100% normaal is.

Tienus doet het zo zo. Hij ziet nog steeds een beetje geel, drinkt soms niet goed, lijkt last te hebben van zijn maag/slokdarm, maar lijkt wel goed te groeien. Omdat het bezoek van de wijk afgezegd is afgelopen dinsdag, hebben we nu maar een afspraak gemaakt bij de huisarts. Mijn man is namelijk geboren met een maagafwijking en wij vertrouwen het nu dus niet echt. Wel balen, maar we gaan er maar vanuit dat het meevalt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:02:21 #260
100412 mefke79
komt goed!
pi_98530421
Oja bekkenbodem: die is al wel heel goed hersteld! Ik ben echt zo enorm blij dat ik ondanks mijn enorm wankele bekken een bodem heb die zijn werk wel bleef doen. Of nou ja, dat ie niet beschadigd is zeg maar, want hij doet zijn werk te goed en dat is ook niet alles.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:04:56 #261
259886 pessie
pi_98530588
Och Mefke, heb jij ook al zoveel last gehad van je bekken! Wat ontzettend naar zeg! Ik heb tot 39+4 kunnen fietsen. Toen begonnen de voorweeën, dus ben ik maar gestopt. Lopen was ook bij mij inderdaad geen optie :') .
Ik hoop dat de HA er snel achter komt. Naar dat hij nog zo geel ziet.
pi_98531197
Fijn dat fietsen alweer gaat Mefke! Wat naar dat Tienus het zo zo doet. Succes bij de Ha, hopelijk valt het allemaal mee!

Ik had een hele wankele bekkenbodem na de bevalling, maar door de bekkenbodemfysio kan ik nu zonder zorgen springen :+ alleen niezen moet ik niet staande proberen. Ik kreeg de tip om dan mijn bovenlichaam te draaien, dan komt de klap ook niet op je bekkenbodem. Echt hulde voor de fysio, dacht dat het nooit meer goed zou komen.

Het enige wat ik aan buikspieroefeningen doe is ze aantrekken als ik iets zwaars til :P
pi_98531306
Hier nog 6 á 7 kg te gaan na de bevalling (zijn de kg die ik er zelf aangegeten heb denk ik), maar liefst nog 10 in totaal. Was voor de zwangerschap net begonnen met afvallen, maar verder dan 2,5 kg ben ik niet gekomen :+

En sit-ups, ik loop bij de bbfysio, en 1 van de oefeningen die ik moet doen zijn situps waarbij ik met mijn handen mijn horizontale buikspieren naar elkaar toe breng. Het bovenste setje zit nog steeds niet helemaal tegen elkaar aan zeg maar. Dus dan lijkt me dat dat kan met 6 weken. Maar goed, geen ks natuurlijk.

Sola, tip om het niesen staand op te vangen: leun tegen de muur alsof je je spieren aan het opwarmen bent. Dus 1 been naar achteren gestrekt en 1 been ontspannen. Je gezicht mag de muur gewoon raken, dus niet van je afduwen met gestrekte armen.
Tip die mijn moeder kreeg na de operatie van een verzakking. Heb het gebruikt net na mijn bevalling en was heel fijn.
pi_98532173
Laten we het niet over de bekkenbodem hebben. De mijne is goed verpest met alle gevolgen van dien. Ik heb niet alleen last tijdens niezen en springen zullen we maar zeggen }:| :X
The way you rock'n'roll
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:49:38 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_98533683
dml, komt vast weer goed, geef het tijd en oefening :*
pi_98534975
Ik vind het ook wel snel ferrari, geniet lekker van je meisje en de rest komt later wel toch!

Goede tips van het niezen,haha...ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet. Verder gaat het gelukkig wel goed.
In de kraamweek liep ik een keer naar de wc toe en liep het er zo uit, midden in de gang.
Was echt erg, want er belde net bezoek aan, dus m'n vriend gooide er snel een handdoek over en ik ben in de douche gesprongen. :@
Dus ik was best wel bang geworden dat het niet goed zou komen.
De kraamhulp vertelde ook doodleuk dat ik al moest beginnen met plas ophouden op de wc enzo, maar uhh, het was echt een ravage, beurs en branden met het plassen.
Wie gaat die oefeningen dan braaf doen?
pi_98535366
Haha Troeta, dan zou ik het ook met rust laten ja. Bij mij zeiden ze juist dat ik helemaal geen oefeningen moest doen, eerst maar eens laten genezen. Bij de controle met 6 weken ben ik ook gelijk doorgestuurd naar de bekkenbodemfysio.
pi_98536234
Heb morgenochtend mijn controle, maar loop al wel bij de bekkenbodemfysio. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen.
Bedenk me trouwens dat ik nog even een lijstje moet maken met de dingetjes die ik wil bespreken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 02:39:48 #269
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98541777
Wat rot allemaal die bekken(bodem) problemen. Ik heb over een week controle, ben benieuwd.

Ben er wel weer aan toe om te sporten, heb een hoop energie die ik kwijt moet. Ikzelf ben alweer op het gewicht van voor de zwangerschap met Seth, helaasch hing er toen al 10 kilo aan van na de zwangerschap van Alexa. Dus dat moet er nog af.

Oh en *O*, Seth heeft zojuist heerlijk geslapen... van 8.00-2.30, dus nu nog een shift schuiven ;).
Alexa en Seth zijn lief
pi_98542193
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Troeta het volgende:
De kraamhulp vertelde ook doodleuk dat ik al moest beginnen met plas ophouden op de wc enzo, maar uhh, het was echt een ravage, beurs en branden met het plassen.
Wie gaat die oefeningen dan braaf doen?
Van mijn fysio mag dat juist absoluut niet. Op de wc spelen met je spieren verpest volgens haar je reflexen daar met meer plasproblemen als gevolg. Ik ben wel na een dag of 4 op aanraden van de vk begonnen met aanspannen, maar niet op de wc. Brandt het ook niet ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 07:53:43 #271
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_98542553
Hier nog maar 2 kg te gaan, maar maak me er niet echt druk om ( ik mocht wel wat reserves hebben) mijn heupen zijn alleen nog breder dus mijn spijkerbroeken zitten niet heel lekker. Is het hopeloos om te denken dat dat nog goed gaat komen?

Espen staar nog niet in de lijst zie ik trouwens, maar ik kan niet om hulp roepen want post mobiel.
Dus als een modje het toevallig ziet; espen 14-4-2011

Dinsdag begint het normale leven weer, einde verlof :( wil er nog niet echt aan denken
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:34:18 #272
259886 pessie
pi_98542907
Op de wc aanspannen schijnt inderdaad niet heel goed te zijn. Wij hebben bij de zwangerschapscursus geleerd hoe je de bekkenbodem weer traint na de bevalling. Dat heb ik rustig gedaan, maar goed, ervan uitgaande dat je 3 treetjes zou hebben kwam ik in het begin amper op tree 1 :X . Maar als ik jullie zo hoor mag ik blij zijn dat het bij mij weer goed is gekomen!

DML ik hoop dat het met training goed komt! Ze hebben tegenwoordig ook andere goede behandelmethodes gelukkig. Dus als dat niet afdoende blijkt te zijn kom je daar misschien voor in aanmerking?

Danic, je bent nog maar net bevallen! Bij mij begon het echte afvallen pas na een half jaar!
pi_98542909
Even een snelle vraag tussendoor: hebben jullie een kleinigheidje meegenomen naar de nacontrole bij de verloskundige. Voor de goede zorgen zeg maar?
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:35:22 #274
259886 pessie
pi_98542921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:34 schreef danic het volgende:
Even een snelle vraag tussendoor: hebben jullie een kleinigheidje meegenomen naar de nacontrole bij de verloskundige. Voor de goede zorgen zeg maar?
Mijn baby, die mocht ze vasthouden. Heb ik daarna wel weer mee terug genomen.
Oh ja, mn bevallingsverhaal. Vond ze leuk.
pi_98542934
Tja, ik wilde eigenlijk deze week beginnen, maar er ligt nog teveel lekkers in de kast :+
Maar wil maandag wel beginnen hoor met Sonja, ik voel me er goed bij en ik vind het makkelijk vol te houden.

Oh haha, ja Eva gaat uiteraard mee.
pi_98542974
Oh, kan je nagaan, nog een slecht advies ook. Goed dat ik het niet gedaan heb,haha

En mijn verloskundige heeft geen goede zorgen geleverd, dus die kreeg helemaal niks.
Zag laatst wel op de site van mijn zorgverzekering dat ze 1600 euro ofzo hebben gekregen voor mijn bevalling.
Nu hoef ik het niet zelf te betalen, maar heb wel de neiging om ze op te bellen dat ze er helemaal niet bij was...ik vind het wat apart dat ze er zoveel voor krijgt.
pi_98543081
Volgens mij werkt dat met vaste bedragen, maar krijgen ze minder bij medische bevalling omdat ze er dan idd niet bij zijn.
Maar aantal manuren is natuurlijk ook niet niks met al die controles de hele tijd.
pi_98543762
Ik heb niets meegenomen naar de vk eigenlijk. Terwijl ik wel veel aan haar gehad heb tijdens de bevalling en ook toen ik alsnog naar het ziekenhuis moest. Ze ging pas weg toen ik naar OK moest.
pi_98543798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn baby, die mocht ze vasthouden. Heb ik daarna wel weer mee terug genomen.
Oh ja, mn bevallingsverhaal. Vond ze leuk.
haha, de mijne heeft ze niet eens vastgehouden :P Maar hij heeft lief gelachen enzo O+
Maar ze heeft mn bevalling ook niet gedaan, ze heeft alleen maar 2x getoucheerd en bij de eerste keer toucheren de vliezen doorgeprikt. Oh en t ziekenhuis gebeld :P nee maar anders had k denk ik ook niks meegenomen, ik ben geloof k niet zo attent :') heb een beetje de instelling, tis toch hun werk.
pi_98544066
Al die controles hadden aparte rekeningen.
iig, ik vond het belachelijk veel geld.
Nee, eigenlijk vond ik dat ze belachelijk weinig hadden gedaan voor dat vele geld:)
Bij een volgende keer laat ik niet steeds mijn afspraken zo afraffelen en wil ik dat ze gewoon doen wat ze moeten doen...maar goed, beetje frustratie van min kant dus. ;)

Maar buiten dat, een kadootje voor verloskundigen en juffen enzo doe ik toch al niet aan.
Het is idd hun werk en als je gewoon aardig voor ze bent zijn ze denk ik wel tevreden.
pi_98544332
Mijn verloskundigen hebben het kaartje nog niet eens, helemaal vergeten te geven... :@ En aangezien ze uiteindelijk de bevalling helemaal niet gedaan hebben(behalve ontsluiting checken, en nadat ik na 16 uur weeen nog maar op 3 cm zat stuurden ze mij door) hoeft het van mij niet zo nodig..

En ik zie de weegschaal nu elke dag iets omhoog gaan.. Ik geloof dat ik maar even niet meer moet gaan wegen....
pi_98544389
t geboortekaartje heb ik opgestuurd. Vond t ook wel leuk om te zien daar :D En bij de huisarts was ie ook.
Grappige was dat mn vader toen Floris net geboren was de tuin van mn zus aan t doen was en toen zn hand zowat spieste aan een wortel :X Hij ging toen naar onze HA, zei zn achternaam en toen feliciteerden ze m met Floris :D
(hebben een vrije aparte, niet veel voorkomende achternaam)
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:04:31 #283
259886 pessie
pi_98544433
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef laiveneertiekje het volgende:

En ik zie de weegschaal nu elke dag iets omhoog gaan.. Ik geloof dat ik maar even niet meer moet gaan wegen....
Verstandig.

Wij hebben wel een kaartje gestuurd maar verder niets gegeven, ondanks dat ze echt hard hebben gewerkt voor mij en me heel goed begeleid hebben.
pi_98544460
Oké, nou kaartje hebben ze, dus dan zit ik wel goed geloof ik. Zal ik ze eva ook nog even vast laten houden, moet het goed zijn toch.
moet ze wel even voor me in het kraambezoekboek schrijven, er is een blz voor de verloskundige, maar vergat het de eerste week steeds te vragen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:08:54 #285
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_98544528
Als ik het goed inschat, haten de vk's dat boek :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_98544546
Das dan pech voor ze :6
Ik wil het boek graag compleet ingevuld hebben, dus ze doet maar even d'r best. Is nog geen 5 minuten.
pi_98544557
mijn kraambezoekboek leek me leuk, behalve dat ik ongeveer al het bezoek vergat erin te schrijven :')
#fail
ik ben geloof ik niet zo gemaakt voor dat soort dingen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:20:16 #288
259886 pessie
pi_98544793
Toen Nathan er eenmaal was hadden we echt geen tijd om na te denken of kraambezoekboeken e.d. Vind ik nog steeds jammer. Bij een eventuele volgende hoop ik dat dat minder hectisch is (de volgende keer ga ik gewoon voor een vette 6ponder!)
pi_98544813
Amy moppert. Gister heel de dag, vandaag is het nog erger. Ze tijgert al mopperend en huuhend over de grond alsof dit de ergste dag van haar leven is. Als ik haar dan op haar billen zet, want he, misschien wil ze gewoon zitten, dan moppert ze nog harder en kijkt me verontwaardigd aan. Ze is alleen stil als ze dingen doet die niet mogen, bijvoorbeeld aan de voeding van de laptop zitten of aan andere kabel.

Is het al 18:00?
pi_98544866
Ik heb net al rondjes door de woonkamer gereden, aangezien Bartje ligt te mopperen en niet in slaap viel... Ik las in het boekje van het cb dat je bij borstvoeding ook bij 3 weken regeldagen hebt(?), dus ik gooi het daar maar even op..
pi_98545299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:21 schreef Solagratia het volgende:
Amy moppert. Gister heel de dag, vandaag is het nog erger. Ze tijgert al mopperend en huuhend over de grond alsof dit de ergste dag van haar leven is. Als ik haar dan op haar billen zet, want he, misschien wil ze gewoon zitten, dan moppert ze nog harder en kijkt me verontwaardigd aan. Ze is alleen stil als ze dingen doet die niet mogen, bijvoorbeeld aan de voeding van de laptop zitten of aan andere kabel.

Is het al 18:00?
haha herkenbaar :D Floris heeft ook van die dagen idd..
Vermoeiend is dat he. Dan ben ik altijd blij als ie op bed ligt :@
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:47:19 #292
259886 pessie
pi_98545420
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:23 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb net al rondjes door de woonkamer gereden, aangezien Bartje ligt te mopperen en niet in slaap viel... Ik las in het boekje van het cb dat je bij borstvoeding ook bij 3 weken regeldagen hebt(?), dus ik gooi het daar maar even op..
10 dagen, 3 weken, 6 weken, 3 maanden, 6 maanden en sommige zeggen ook nog 9 maanden. Gewoon lekker blijven aanleggen. Dan ben je er het snelst vanaf.

Sola, nare dagen zijn dat he! Die hebben we hier nu een week, ik wordt er soms een beetje simpel van. Maar hier heeft het o.a. te maken met dat zn tanden aan het doorkomen zijn.
pi_98545431
@ Son. Haha ik ook ja, dan is die rust even zo heerlijk. Alleen jammer dat dat nu ook steeds moeizamer gaat. Wij gaan vanmiddag maar shoppen denk ik ;)

Blij te horen dat Amy niet de enige is die hele dagen moppert af en toe. Ik dacht al dat die van jullie zulke engeltjes waren ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:51:27 #294
259886 pessie
pi_98545545
Whaha! Heb ik niet verteld dat Nathan afgelopen zondag mijn ovenschalen op de grond heeft gegooid zodat ik nu ovenschaal-loos ben? Bengeltje bedoel je zeker?

Weet je, dat mopperen kan door veel dingen komen. Bij ontwikkelingsneuropsychologie heb ik geleerd dat ontwikkeling in stappen gaat. Daar worden kinderen chagrijnig van. Oh ja, en de verklaring over het gedrag van pubers zou komen omdat dan een enorm aantal neuronen in megatempo verdwijnt. Daar zou iedereen chagrijnig van worden.
En aangezien ik vanmorgen heb gehoord dat ik het tentamen gehaald heb, vind ik dat ik dit even mag vertellen *O*
Of moet het onder een spoiler?
pi_98545858
Van pubers weet ik ondertussen ongeveer wel hoe ze werken, maar ik vind baby's toch lastiger :D Ik ben nog steeds op zoek naar die gebruiksaanwijzing.

Ik vond het nog best knap van Nathan dat het hem gelukt was om 2 ovenschalen te slopen :P Maar kan me goed voorstellen dat je dat niet zo leuk vond!

Wat ik ook lastig vind is dat Amy geen knuffelbaby is. Ze zit alleen rustig bij me als we in de wachtkamer zitten of als ze de fles drinkt. Voor de rest is het altijd wurmen en draaien enz. Maar als ze mopperig is of onrustig of boos dan is er bijna geen goede manier om haar weer lekker rustig te krijgen. Want ze wil niet lekker tegen me aan zitten met een speen o.i.d. Daar wordt ze dan echt kwaad van.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:02:37 #296
259886 pessie
pi_98545916
Knap is het zeker. Alhoewel, ik heb een hele kleine keuken (huurhuiskeuken) dus alles staan in elkaar en op elkaar. Tsja, aan 1 ding trekke zorgt dan dat de halve inhoud van het kastje naar buiten komt.
pi_98545931
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:47 schreef Solagratia het volgende:
@ Son. Haha ik ook ja, dan is die rust even zo heerlijk. Alleen jammer dat dat nu ook steeds moeizamer gaat. [i]Wij gaan vanmiddag maar shoppen denk ik ;)[/i]

Blij te horen dat Amy niet de enige is die hele dagen moppert af en toe. Ik dacht al dat die van jullie zulke engeltjes waren ;)
Dat helpt vaak ook wel idd, even eruit :)
ach hij is heel lief en schattig hoor maar af en toe niet :)

Sola dat heeft |Floris ook, die kan echt niet rustig bij je zitten. Heeeeel af en toe, zelfs fles drinken doet ie niet meer rustig.
Daarom ligt ie s avonds in zn bed als ie zn fles krijgt. En dan lees k m voor :D Dan ligt ie rustiger dan als ie bij mij ligt, dan gaat ie rechtop zitten enzo. Iig hij komt dan echt niet tot rust.
Nja tis niet anders :)
pi_98546136
Sola, vervelend dat Amy niet lekker in haar vel zit vandaag. Anne is ook geen knuffelbaby hoor. Volgens mijn zus zijn jongens veel knuffeliger dan meisjes. Zij heeft er van allebei 2, dus heeft wel wat ervaring ;)
Laiveneertiekje, succes met het geregel!
Ik heb bij mijn nacontrole bij de gyn ook niets meegenomen hoor (niet eens mijn baby!), maar die was ook niet eens bij mijn bevalling, dus dat was ook wel raar geweest :+

Wij zijn net weer bij het CB geweest en alles was weer goed! Goed gegroeid en verder deed ze het ook prima volgens de arts. Ze bekeek haar heupjes nog wel even extra goed, omdat haar bilplooi aan de achterkant niet helemaal recht was, maar verder zag alles er goed uit, dus niets aan de hand. En de stats:

8250 gram:

71 cm:
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:12:28 #299
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98546275
@Danic eerst dacht ik wel om iets mee te nemen, maar ik ben het later glad vergeten.
En onze baby sliep de hele tijd tijdens de nacontrole.

In de kraamweek toen zij een keer kwam controleren hebben we wel haar op de foto gezet met K, want dat vonden we erg leuk voor in het fotoboek.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:23:12 #300
259886 pessie
pi_98546562
Mooie curves fannetje!

Wat betreft rustig liggen drinken. Dat deed hij bij de middagvoeding echt al weken niet meer. Nu heb ik de middagvoeding maar geschrapt en krijgt hij fruit met thee. We hebben er alleen wel een ochtendvoeding bij gekregen nu :? maar die drinkt hij rustig, dus ik vind het prima.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:23:29 #301
259886 pessie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')