En plop ik zit weer op een eilandje visjes te kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:34 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh Leia![]()
doerak kecil
hihi wat een heerlijke donder zo <3
Ik schrik er dan weer een beetje van dat Elin bijvoorbeeld alweer zo groot wordt.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:34 schreef huuphuup het volgende:
Jellejemig mrien! Ik vind het echt een hele mijlpijl zo haha. Op de een of andere manier voelen de baby's vanaf Jelle 'net zo oud' als mijnes, als ik Jelle dan nu zo zie eten realiseer ik me weer dat wij ook moeten strakjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag weer naar CB dus dan gaan we het zien!
Niet alleen in jou gedachten en ik vind haar ook nog heel jong... Jaël draaide pas met 6 maand... Misschien was het een eendagsactiequote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Sarah aan de draai in mijn gedachte is ze nog heel jong
En tm voer je haar pokon? ben benieuwd naar haar curve
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Sarah aan de draai in mijn gedachte is ze nog heel jong
En tm voer je haar pokon? ben benieuwd naar haar curve
Die is van Dutch Design Bakery Takkembah. Maar niet van de 2011-collectie, hij is namelijk van mijn nichtje geweest en die zat er in 2009 inquote:Op maandag 20 juni 2011 12:40 schreef Takkembah het volgende:
TM je spekkie !!!
En wat een cute rompertje, waar is die van???
Succes!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Wij gaan op naar de KA. Krijgen vandaag de uitslag van de bloedtest voor allergie. Spannend wel. Voor de rest zal het allemaal wel goed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef huuphuup het volgende:
oh TM blurgh![]()
en dat hoop ik ook voor de gyn
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
Bloed en zo...dat had ik de eerste keer ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan ook aan de tampons gelegen hebben
hoewel ik tegenwoordig wel erger ongesteld ben dan vroeger, ik lek nu sneller door super, dan ik vroeger door normaal deed...Dus tja...
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
Bloed en zo...Had ik de eerste keer ook, wordt steeds beter (al is het wel meer dan het voorheen was)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Ik ben opeens langer ongesteld.. Echt gewoon 4 dagen en goed ziek ervan ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat had ik de eerste keer ook!
Maar kan ook aan de tampons gelegen hebben
hoewel ik tegenwoordig wel erger ongesteld ben dan vroeger, ik lek nu sneller door super, dan ik vroeger door normaal deed...Dus tja...
kunstmatig he ik ben weer begonnen met de pil ivm misselijkheidquote:Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef danic het volgende:
Oh ongesteld, dat jij dat al hebt gehad f_r!
Ik ben geloof ik nu eindelijk klaar met navloeien (pfff 6 hele weken!).
En Saffier, dat stemt me een beetje ongerust, ik heb net al mijn restant kraamverband aan mijn zusje meegegeven die over een paar weken uitgerekend is.
Heb al wel een receptje voor de pil en donderdag naar de verloskundige, dus dan even bespreken hoe we dat gaan doen; gelijk beginnen en dus 'kunstmatig' opwekken, of starten nadat ik uit mezelf voor het eerst ongesteld ben geworden.
As, nog steeds zo beroerd joh! Als je in de knoop komt met Yaro kan hij ook hierheen komen hè. We kunnen em komen halen ook dus dat is geen enkel probleem. (mocht opa ook andere plannen hebben deze week.....)
Ik ga uit van een dagje grootheidswaan gisterquote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef As1981 het volgende:
L'tiekje, FR en Twentemeisjevoor de goede nachten. Wat een heerlijk meisje heb je daar TM.
MamaP heeft ineens geen kleine baby meer, wat gaat ze hard zeg, nu al rollen.
Sola, hopelijk hebben jullie nu wat meer duidelijkheid van de ka gekregen.
DML, fijn dat jullie nu een oorzaak hebben gevonden. Hopelijk biedt de osteopaat snel verlichting.
Juud, lekker met z'n 3-tjes, geniet er van. Fijn dat je ook even buiten bent geweest. En wat is ze prachtig![]()
Niena wat sneu dat ze zo last had vannacht. Hopelijk was het eenmalig en gaat ze vannacht weer lekker slapen.
Hier was Yaro vannacht ook even ontroostbaar wakker. Meestal gaan we er dan samen uit, maar ik ben echt beroerd dus lief heeft alleen voor hem gezorgd. Het leek of hij last had van zijn tanden. Vandaag is er niets aan de hand. Nou ja, dat hij niet meer wil slapen na 1 slaapje vanmorgen gedaan te hebben. Gelukkig is manlief nog thuis vandaag. Morgen ben ik ook nog ziek. Als het te zwaar is kan ik Yaro gelukkig bij opa brengen morgen.
Slaapt ze 's nachts wel redelijk?? Dan is eht toch helemaal niet erg dat ze 's aovnds wakker is beter zo dan de hele nacht wakkerquote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat de dag zo goed was MP
Mooie curve djmo
As beterschap nog
Ik heb een heel wakker kind op mijn buik liggen. Echt he waarom is ze 's avonds zo wakker?
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef -Nienna- het volgende:
Mooie curve DJMO.
MamaP, wat heerlijk zo'n goede dag.
F-R, Marinde was in het begin ook vaak 's avonds wakker.
Sterker nog, ze ligt nu wel op bed, maar ik hoor door de babyfoon dat ze wakker is en duim ligt te zuigen.
Wij mogen morgenvroeg weer naar het CB trouwens, ik ben benieuwd...
Wisselend maar ze redt het echt niet van 12:00 tot 06:00 ze heeft dan ook echt honger.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Slaapt ze 's nachts wel redelijk?? Dan is eht toch helemaal niet erg dat ze 's aovnds wakker is beter zo dan de hele nacht wakker
Maar wat As zegt er komt vanzelf een ritme dat ze de avonden en nachten achter elkaar gaan slapen
Filmpje uploaden duurt lang
Sarah weigert ook 's avonds in haar bedje te slapen dus die ligt heir in de wagenbak te slapen, het lijkt wel of ze haar slaapkamertje te stil vind ofzo! Terwijl ze daar 's nachts wel gewoon heel goed slaapt, gek is dat he?!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze slaapt nu maar ik vrees als ik haar in haar eigen bedje legt ze wakker wordt en echt niet meer gaat slapen.
Ik snap dat niet helemaal hoor zit ze al helemaal op de max overdag? Ik weet natuurlijk ook niet hoe het werkt met te vroeg geboren kindjes.. Maar Sarah mag ook niet meer, maar wij geven overdag gewoon 2 of 3 keer een flesje met iets minder zodat we voor nood 's nachts iets kunnen geven, zij krijgt dus niet de max zeg maar.. Nou is Sarah ook wel een echt flink spekkie en een goed voldragen (overtijd zelfs) babietjequote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanuit het z-huis staat ze op 7 voedingen de laatste om 00:00 en dan weer om 06:00 maar dat redt ze dus niet. Ze mag weer niet teveel aankomen ineens en dat doet ze wel want honger is echt honger. Ik vind het het niet erg dat ze komt maar ben een beetje onzeker over d'r gewicht.
Mijn pas geboren neefje moet van de kraamhulp eigenlijk ook van 00:00 tot 06:00 doorslapen redt hij ook niet.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef As1981 het volgende:
FR probeer te genieten van het feit dat ze nu nog lekker bij je lig. Het kan soms lastig zijn. Ik heb dat in ieder geval zelf ook zo ervaren. Tot het moment dat Yaro dat niet meer ging doen. Toen baalde ik dat ik er niet meer van heb genoten.
Zaterdag bleef hij in mijn armen slapen, zo moe was hij. Vond het zo fijn, zo even samen 1 zijn.
Is toch eigenlijk alleen maar fijn dat ze zo goed groeit! Ze zet de voeding wel goed om in spekkies dus als ze aankomtquote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze mag eigenlijk maar 7x50cc en krijgt al zeker 7x60 a 65cc met minder neemt ze geen genoegen nu weegt ze al bijna 3000gram denk ik. Terwijl ze bij ontslag zeiden tot de terug kom afspraak heeft ze genoeg aan 7x50cc want dan is echt nog geen 3000gram. Dat gaat ze echt wel redden hoor.
mama is heel leuk!!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef As1981 het volgende:
Spelen is leuk, maar mama is nog veel leuker!!!
Wanneer moet je terug FR? Jullie hadden ook een babyweegschaal gekocht toch? Als ze 3 kg weeg, mag ze 450 cc. Met 7x60 = 420, dus zou ze in de avond 30 extra mogen volgens mij.
Ja dat is ook vet irritant, maar heeft volgens mij te maken met alle toegevoegde vitaminen enzo in KV, die moet je bij BV nog ernaast geven! En als ze van bepaalde vitamientjes te veel binnen krijgen is dat ook niet goed.... Maar in dit soort gevallen is KV wel k*t zeg maar...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat wij nu doen is 's avonds wat extra water toevoegen zodat ze wat meer vocht binnen krijgt.
Ik vind het zo raar dat je BV onbeperkt mag geven en FV niet. Bij BV kunnen ze toch ook heel veel drinken?
Ik dacht dat de max voor schepjes flesvoeding meer te maken had met de belasting voor de niertjes, bv is een lichaamseigen product wat heel makkelijk af te breken is voor het kindje, bij fv moeten die niertjes veel harder werken om het te verwerkenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat wij nu doen is 's avonds wat extra water toevoegen zodat ze wat meer vocht binnen krijgt.
Ik vind het zo raar dat je BV onbeperkt mag geven en FV niet. Bij BV kunnen ze toch ook heel veel drinken?
Dat mocht wel zolang ze het niet terug geeft vooral als het warm is kan wat extra vocht geen kwaadquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef -Nienna- het volgende:
Met extra water bedoel je meer water maar zelfde hoeveelheid schepjes voeding?
Mag dat wel zomaar dan....de samenstelling is dan toch verkeerd?
Ja deden wij ook op warme dagen, maar ja die dagen zijn alweer een tijdje geleden helaas...quote:
ow je had hem nog niet op FB gezienquote:
en dragen in een doek dan Nienna dan is ze ook heel dichtbij aan jou geplakt misschien vind ze dat wel heel lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ja! Dat bedoel ik....dat zou ik af en toe ook wel willen!
haha nu al een lekker eigen willetje en duimekindjes zijn ook heel lief!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef -Nienna- het volgende:
Nee. vindt ze ook niks. Het enige wat belangrijk is, is haar duim.
En die krijgt ze alleen nog maar plat liggend in haar mond.
Echt....raar duimkind...voor de fles, na de fles, tijdens verschonen, voor het slapen direct na te slapen, nou ja...eigenlijk gewoon altijd dus op het moment.
Die duim is zo belangrijk voor haar, dat het zijligkussen waar ze in slaapt om haar afplatting te bestrijden, totaal geen nut heeft. Ze heeft al helemaal door hoe ze moet bewegen om op haar rug terecht te komen en hoe hoog ze uit het kussen moet komen om haar hoofd weer de verkeerde kant op te draaien.
Donderdag komt de fysio weer, dus dat gaan we dan maar eens bespreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |