Ja dat is ook vet irritant, maar heeft volgens mij te maken met alle toegevoegde vitaminen enzo in KV, die moet je bij BV nog ernaast geven! En als ze van bepaalde vitamientjes te veel binnen krijgen is dat ook niet goed.... Maar in dit soort gevallen is KV wel k*t zeg maar...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat wij nu doen is 's avonds wat extra water toevoegen zodat ze wat meer vocht binnen krijgt.
Ik vind het zo raar dat je BV onbeperkt mag geven en FV niet. Bij BV kunnen ze toch ook heel veel drinken?
Ik dacht dat de max voor schepjes flesvoeding meer te maken had met de belasting voor de niertjes, bv is een lichaamseigen product wat heel makkelijk af te breken is voor het kindje, bij fv moeten die niertjes veel harder werken om het te verwerkenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat wij nu doen is 's avonds wat extra water toevoegen zodat ze wat meer vocht binnen krijgt.
Ik vind het zo raar dat je BV onbeperkt mag geven en FV niet. Bij BV kunnen ze toch ook heel veel drinken?
Dat mocht wel zolang ze het niet terug geeft vooral als het warm is kan wat extra vocht geen kwaadquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef -Nienna- het volgende:
Met extra water bedoel je meer water maar zelfde hoeveelheid schepjes voeding?
Mag dat wel zomaar dan....de samenstelling is dan toch verkeerd?
Ja deden wij ook op warme dagen, maar ja die dagen zijn alweer een tijdje geleden helaas...quote:
ow je had hem nog niet op FB gezienquote:
en dragen in een doek dan Nienna dan is ze ook heel dichtbij aan jou geplakt misschien vind ze dat wel heel lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ja! Dat bedoel ik....dat zou ik af en toe ook wel willen!
haha nu al een lekker eigen willetje en duimekindjes zijn ook heel lief!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef -Nienna- het volgende:
Nee. vindt ze ook niks. Het enige wat belangrijk is, is haar duim.
En die krijgt ze alleen nog maar plat liggend in haar mond.
Echt....raar duimkind...voor de fles, na de fles, tijdens verschonen, voor het slapen direct na te slapen, nou ja...eigenlijk gewoon altijd dus op het moment.
Die duim is zo belangrijk voor haar, dat het zijligkussen waar ze in slaapt om haar afplatting te bestrijden, totaal geen nut heeft. Ze heeft al helemaal door hoe ze moet bewegen om op haar rug terecht te komen en hoe hoog ze uit het kussen moet komen om haar hoofd weer de verkeerde kant op te draaien.
Donderdag komt de fysio weer, dus dat gaan we dan maar eens bespreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |