abonnement Unibet Coolblue
pi_98408539
Fijn dat er ze wat gevonden hebben dml en hopelijk is puck snel zichzelf want altijd pijn hebben is voor niemand fijn en zo'n kleintje kan het nog niet vertellen natuurlijk
pi_98408647
DML dat filmpje! O+
Goed dat er iets aan gedaan kan worden!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98408901
haha herkenbaar dml, wij hadden ook nog nooit van een osteo gehoord, en ook niet van draagdoeken bijvoorbeeld.

Wat enorm fijn zeg dat je in ieder geval een verhaal hebt! Een oorzaak. Het fijne daaraan is dat je gericht aan een oplossing komt werken, en ik hoop toch wel zo ontzettend van harte dat die oplossing de osteopaat is en dat Puck daarmee gewoon van zijn pijn afkomt en snel dat lieve vrolijke mannetje wordt dat hij soms laat zien O+ dat filmpje is te schetig O+
Dikke zoen voor jullie :* het is dan een dure grap, zo'n osteopaat, maar zo te horen iedere cent waard strakjes.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98408926
Ow DML wat fijn een beetje duidelijkheid! en wat een lief moppie zeg O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98409179
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Wij gaan op naar de KA. Krijgen vandaag de uitslag van de bloedtest voor allergie. Spannend wel. Voor de rest zal het allemaal wel goed zijn.
Succes! :* ik duim dat het alleszins mee zal vallen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juni 2011 @ 13:47:49 #31
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98409349
Succes Sola, ik duim voor jullie! :*

DML, fijn dat je toch een aanwijsbare reden hebt :* Hopelijk levert het werk van de osteopaat snel resultaat op voor je mannetje!
  maandag 20 juni 2011 @ 14:44:18 #32
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98412077
Bloed en zo...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98412125
oh TM blurgh -O-
en dat hoop ik ook voor de gyn :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juni 2011 @ 14:52:40 #34
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98412459
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef huuphuup het volgende:
oh TM blurgh -O-
en dat hoop ik ook voor de gyn :+
_O-
pi_98413267
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
Bloed en zo...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat had ik de eerste keer ook!
Maar kan ook aan de tampons gelegen hebben :')
hoewel ik tegenwoordig wel erger ongesteld ben dan vroeger, ik lek nu sneller door super, dan ik vroeger door normaal deed...Dus tja...
  maandag 20 juni 2011 @ 15:48:39 #36
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98414988
Even een update...
Gisteren voor het laatst kraamzorg gehad, nu nog een weekje lekker thuis met hulp van manlief. Blij dat hij twee weken thuis zou zijn, dat komt nu wel heel erg goed van pas. Ik zou me alleen al best redden wat betreft de zorg voor mezelf en Lientje, maar zijn hulp is nog wel heel welkom.
Lientje haar geboortegewicht was 3835, ze is afgevallen tot 3550 en woog gisteren alweer 3820.
Slagroom rules... :D

Ik lees vanaf vandaag weer mee, heb nu langzaam weer een beetje tijd om wat te computeren zo nu en dan. We hebben ook vanochtend voor het eerst een klein blokje om gelopen met de kinderwagen, dat was nog pittig wat betreft bekken en buik, maar wel lekker even buiten te zijn.

pi_98415064
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
Bloed en zo...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik de eerste keer ook, wordt steeds beter (al is het wel meer dan het voorheen was)
*poef* nu is het weg
pi_98415340
Schrikken is dat het tm
Ik had het hier ook. Ik vloeide nog na van de bevalling+ongesteld zo heftig had ik het nog nooit gehad. En dan viel het nog wel mee zo te lezen. Maar ik was altijd maar matig ongesteld. Ik moest er echt aan denken naar de wc te gaan want ik lekte toch nooit door.
pi_98415461
DML, fijn dat er een oorzaak is, nu kunnen jullie tenminste werken aan herstel.
Sola, succes.
Juud, prachtige foto en wat lekker dat je even buiten bent geweest.

Ik ben inmiddels al weer 2x ongesteld geweest, beide keren erg weinig. Ik prijs me gelukkig.

Ons doorslapertje had vannacht ineens ontzettend last van kramp, zo sneu. Ze heeft een kwartier de boel bij elkaar gekrijst...echt keihard...zijn we niet van haar gewend. Toen besloten om maar een fles te doen. Gister zat ze namelijk maar op 4 flessen.
Vandaag haalt ze wat slaap in van gister, maar tussen het slapen door is ze wel weer lekker vrolijk.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:43:38 #40
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98417621
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dat had ik de eerste keer ook!
Maar kan ook aan de tampons gelegen hebben :')
hoewel ik tegenwoordig wel erger ongesteld ben dan vroeger, ik lek nu sneller door super, dan ik vroeger door normaal deed...Dus tja...
Ik ben opeens langer ongesteld.. Echt gewoon 4 dagen en goed ziek ervan ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98418289
L'tiekje, FR en Twentemeisje *O* voor de goede nachten. Wat een heerlijk meisje heb je daar TM.

MamaP heeft ineens geen kleine baby meer, wat gaat ze hard zeg, nu al rollen.

Sola, hopelijk hebben jullie nu wat meer duidelijkheid van de ka gekregen.

DML, fijn dat jullie nu een oorzaak hebben gevonden. Hopelijk biedt de osteopaat snel verlichting.

Juud, lekker met z'n 3-tjes, geniet er van. Fijn dat je ook even buiten bent geweest. En wat is ze prachtig O+

Niena wat sneu dat ze zo last had vannacht. Hopelijk was het eenmalig en gaat ze vannacht weer lekker slapen.

Hier was Yaro vannacht ook even ontroostbaar wakker. Meestal gaan we er dan samen uit, maar ik ben echt beroerd dus lief heeft alleen voor hem gezorgd. Het leek of hij last had van zijn tanden. Vandaag is er niets aan de hand. Nou ja, dat hij niet meer wil slapen na 1 slaapje vanmorgen gedaan te hebben. Gelukkig is manlief nog thuis vandaag. Morgen ben ik ook nog ziek. Als het te zwaar is kan ik Yaro gelukkig bij opa brengen morgen.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:59:50 #42
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_98418434
1e keer kon ik het kraamverband weer uit de kast halen :{ 2e en 3e keer was weer redelijk normaal voor mijn doen en nu zijn alle sluizen weer open :{

Tico, langer ongesteld en 4 dagen :{w ik was altijd al 7 dagen ongesteld en dat is nu mooi 8-9 geworden :( Wel balen dat je er goed ziek van bent, ook wel herkenbaar hier helaas :{
En geen enkele regelmaat te bekennen, maar dat was te verwachten helaas.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_98425895
Oh ongesteld, dat jij dat al hebt gehad f_r!
Ik ben geloof ik nu eindelijk klaar met navloeien (pfff 6 hele weken!).
En Saffier, dat stemt me een beetje ongerust, ik heb net al mijn restant kraamverband aan mijn zusje meegegeven die over een paar weken uitgerekend is.

Heb al wel een receptje voor de pil en donderdag naar de verloskundige, dus dan even bespreken hoe we dat gaan doen; gelijk beginnen en dus 'kunstmatig' opwekken, of starten nadat ik uit mezelf voor het eerst ongesteld ben geworden.

As, nog steeds zo beroerd joh! Als je in de knoop komt met Yaro kan hij ook hierheen komen hè. We kunnen em komen halen ook dus dat is geen enkel probleem. (mocht opa ook andere plannen hebben deze week.....)
pi_98425950
ow juud, wat een schatje is het toch O+
pi_98426194
Oh vergeet ik het nog bijna:
DML, wat is Puck een schatje!! O+ Zo rustig en boelkloedig om zich heen aan het kijken!

En Juud ook al zo'n poppetje! Ik denk dat ze later juffie wordt, ze kan nu al heel streng kijken hihi.
pi_98426221
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef danic het volgende:
Oh ongesteld, dat jij dat al hebt gehad f_r!
Ik ben geloof ik nu eindelijk klaar met navloeien (pfff 6 hele weken!).
En Saffier, dat stemt me een beetje ongerust, ik heb net al mijn restant kraamverband aan mijn zusje meegegeven die over een paar weken uitgerekend is.

Heb al wel een receptje voor de pil en donderdag naar de verloskundige, dus dan even bespreken hoe we dat gaan doen; gelijk beginnen en dus 'kunstmatig' opwekken, of starten nadat ik uit mezelf voor het eerst ongesteld ben geworden.

As, nog steeds zo beroerd joh! Als je in de knoop komt met Yaro kan hij ook hierheen komen hè. We kunnen em komen halen ook dus dat is geen enkel probleem. (mocht opa ook andere plannen hebben deze week.....)
kunstmatig he ik ben weer begonnen met de pil ivm misselijkheid
pi_98426316
als ik het allemaal zo lees ga ik echt direct na de bevalling (als het kan dan) op cerazette...heerlijk 5 jaar zonder 1 keer ongesteld te zijn!

Juud je Lientje is een schatje! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98426725
Ah vandaar f_r, ik vond het al zo snel.
pi_98427018
Bedankt Danic voor het aanbod. Het gaat wel iets beter, maar het kost gewoon veel energie. Opa moest morgen toch al oppassen, dus dat gaat hij ook gewoon doen.
Ik ga er vanuit dat ik donderdag gewoon weer ga werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juni 2011 @ 20:28:28 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98428976
DML :*

Sola hoe is het gegaan?

Ik heb bijna niets bijgelezen, kom er gewoon niet aan toe zo hard gaat het :@ :@ ik ben vanmorgen met Jan bij de KA geweest, en wie mijn zorgen met Jan nog kent, weet hoe gefixeerd ik ben op de babyweegschaal :') Toen ik dus toch in 't ziekenhuis moest wezen, heb ik gelijk gevraagd of ik Geert ook even mocht wegen en meten :+ resultaat:


Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')