abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98460930
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Vanyel, anders gooi je t ff in t babytopic ofzo?
Ik ben toch zooo braaf...

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Hi :W
Ik overweeg op aanraden van een niet nader te noemen fokker mijn mooie maar nog niet echt ingedragen bruine Zara mt 6 op reis te sturen. Zouden daar evt gegadigden voor zijn?
Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98460942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef As1981 het volgende:
De laatste post nog niet bijgelezen. Maar hier zijn de traphekjes dus nu echt noodzakelijk. Ze liggen er al even, maar moeten er nog steeds op. Ik stond er direct achter hoor. Maar ik wilde weten wat hij ging doen. Na de derde tree vond ik het wel welletjes. Meneer overigens niet.
De kwaliteit is niet heel goed, maar dat is meer omdat ik nu niet om mijn gemak foto's ging maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D Dat ziet eruit als een minibaby die zomaar kan traplopen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:17:58 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98461413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ben toch zooo braaf...

[..]

Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.
:D _O_

sluit aan sluit aan mensen!

As O+ skills!! wat knap!
en nu snel die hekjes dr op :P

Elin probeert dr beentjes onder zich te wurmen en zich op te drukken 0.o :o
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98463889
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:57:19 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98466311
As, ik heb een Ellevil Jade en die knoopt echt super! Zara is volgens mij vergelijkbaar maar dan andere weving meen ik. Op internet staan verschillende flimpjes hoe je een ruck knoopt. Anders even vragen in het draagtopic.
Eng zeg, zomaar de trap op! Wel heel knap dat ie dat al kan! Zie ik Nathan nog niet doen (scheelt dat wij geen trap in huis hebben).
pi_98466520
Dat scheelt dan wel Pessie. Ik haalde hem meestal weg, maar dacht nu laat ik eens kijken wat hij doet. Gewoon klimmen dus.

Als ik hem mag lenen/in dragen ga ik zeker op zoek naar goede manieren van knopen.
pi_98466655
As heeft een klimgeitje
goede cb bezoeken voor son en niena
Barba klaar met poepruimen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Vanyel een doorslaper!

FR, kv is idd belastend voor de niertjes bij een grotere hoeveelheid, komt door de natrium die erin zit. Er zitten in bv en kv ongeveer evenveel calorieën. Bv is alleen lichter verteerbaar.

"Moeten" doorslapen in de kraamweek :o , das toch een risico bij wiegendood?
Kraamweek? welke kraamweek?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:17:57 #133
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98467431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
As heeft een klimgeitje
goede cb bezoeken voor son en niena
Barba klaar met poepruimen?

[..]

Kraamweek? welke kraamweek?
Die kraamweek waarin de kraamverzorgster bij je thuis komt. Die ene die jij helaas niet gehad hebt -O-
pi_98468823
Ik heb zelf een bruine Zara dus ik sla over :+

Yaro :o

TM wat een speklapje is Saar. Puck is 4,5 maand en woog 31 mei 6355gr.

Check dit :D

en weer weg

Er is een oordeel van het UWV. Ik ben op het moment arbeidsongeschikt. Mijn werkgever moet dus mijn loon gaan betalen. Halleluja _O_ Weer een extra rustpuntje in mijn hoofd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 21-06-2011 20:15:47 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98469676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef As1981 het volgende:
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
Ik plak je aanmelding ook ff in het opreistopic. Zelf denk ik dat het nu nog niet de makkelijkste doek is om mee te knopen, maar als je richting het eind aansluit heeft huup m vast wel enorm voor je ingedragen :+
pi_98469699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er is een oordeel van het UWV. Ik ben op het moment arbeidsongeschikt. Mijn werkgever moet dus mijn loon gaan betalen. Halleluja _O_ Weer een extra rustpuntje in mijn hoofd.
Uhmmzz.. gefeliciteerd? Niet leuk, maar toch ook wel fijn.

Heb ik nu al 10x gevraagd of jouw Zara nieuw was of denk ik die vraag steeds alleen maar?
pi_98469922
Ik denk dat je die vraag 1x in het draagdoek topic gesteld hebt gisteravond maar toen moest ik afsluiten, sorry.

Mijn zara was nieuw ja dus nog stugger dan de jouwe want ik gebruik hem minder.
The way you rock'n'roll
pi_98471156
Vanaf wanneer kunnen baby's dromen? Puck begint heel hard te gillen dus ik storm er naar toe en hij ligt gewoon te slapen :?
The way you rock'n'roll
pi_98471202
fijn! een uitkering dml! *O*

:') ik bedoel het niet zo maar ja je snapt hem!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98471307
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef bitterend het volgende:
fijn! een uitkering dml! *O*

:') ik bedoel het niet zo maar ja je snapt hem!
:')
:Y
Dank je :*

Nu kan ik rustig gaan werken met de fysio aan mijn herstel. En het zou me niks verbazen dat als de stress over verschillende dingen nu een beetje weg valt dat het opeens beter gaat.

OT: Sola wat vervelend dat je nu uiteindelijk nog net niks weet. Hopelijk groeit ze over haar KMA heen.

MP, wat een schattig filmpje van Sarah zag ik voorbij komen O+

Huup, is Elin inmiddels herstelt van de provocatie?

Beterschap voor bientje :*
The way you rock'n'roll
pi_98471369
inderdaad! een ding minder om je zorgen om te maken!!
ik ben ook benieuwd of baby's al zo vroeg kunnen dromen! mooi foto van puckie trouwens! lijkt ie op jou of op zijn papa?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98471439
Geen van beide :P
The way you rock'n'roll
pi_98471513
_O- De melkman zeker
pi_98471556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef bitterend het volgende:
_O- De melkman zeker
Ik denk dat Mr.DML me er wel af en toe van verdenkt :')

Maar als hij toch op geen van beide lijkt had hij ook wel in een mandje voor de deur gezet mogen worden i.p.v. 20 uur bevallen :+
The way you rock'n'roll
pi_98473816
In het boekje wat wij van het CB hebben, staat dat baby's tussen de 3 en 6 maanden beginnen met dromen.

Wat eng, dat traplopen!

Huup, het ziet er uit als een heerlijk kussen, alleen gaat het nu nog niet om verlichting maar echt haar schedeltje 'terugduwen' zeg maar.
pi_98474801
:o Yaro! :o
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:17:46 #147
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98474811
Nou ken ik mr_dml verder niet maar ik vind Puck, zeker op deze foto toch echt op je lijken hoor DML! :Y
Elin is nu een beetje hangerig weer, de afgelopen paar dagen gierende diarree -O- soja is ook een no-go dus, helaas helaas. Yay voor de uitkering!

Sola vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98475012
Oh Huup, óók geen soja, jemig zeg! Dat is een domper. En nu? Klinkt misschien raar, maar ik weet hier gewoon weinig vanaf, maar zouden producten van geitenmelk wel kunnen?

Wij hebben hier vanmiddag de baby fotoshoot gehad. Eerst de zwangerschapsreportage en nu deze erbij. Eva heeft het super gedaan. Helaas moeten we even wachten op de foto's, omdat ze eerst op vakantie gaat, maar hopelijk kan ik daarna nog even showen hier. Ik kan ze niet van haar site afhalen omdat ze dat beveiligd heeft, dus ik kan et pas laten zien nadat wij onze bestelling hebben gedaan.

Toppunt was wel dat Eva even lekker in haar blote billen in een doek lag voor een mooie pure foto en ze toen bedacht dat het fijn was om alles onder te plassen én poepen! :@ :X }:| _O-
Normaal heeft ze eens in de 3 dagen een poepluier, maar sinds afgelopen weekend lijkt ze daar dus vanaf gestapt te zijn!
Misschien de zeeuwse lucht van afgelopen zaterdag :?
pi_98475226
wat een leuke foto DML, en wat fijn van die uitkering en dat je nu met de fysio aan de slag kan.

Jeetje ook geen soja dus. Ik heb er ook weinig verstand van verder. Hopelijk blijft er nog wat over wat je wel kan geven. En de kans bestaat toch ook dat ze er over heen kan groeien?

Leuk Danic de fotoshoot. Misschien kan ik morgen even voor spieken als je hier bent. En geweldig toch dat ze daar poept en plast, zal vast niet de eerste keer zijn geweest.
Heerlijke zeeuwse lucht, en zondag ga je weer dus maak je borst maar nat voor volgende week. Dan poept ze ineens twee keer per dag.
pi_98475483
As, dat zou em wel zijn hè, ineens poepkoningin!

Helaas kan je morgen niet voorspieken. Ze gaat de foto's pas na haar vakantie bewerken en op de site plaatsen, dus we moeten even geduld hebben. Ik vind het jammer, maar het belangrijkste is dat de foto's gemaakt zijn nu ze nog zo lekker klein is O+
Heb sommige al wel even op haar camera gezien en dat zag er heeeeeel mooi uit, ben zo benieuwd!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')