Die heb ik nu in huis, ik vond hem in het echt wat tegenvallen, op het plaatje vond ik het mooier... En daarbij wil mijn mannetje er niet mee lopen.. Qua dragen vind ik hem trouwens superrr!!! Echt heerlijk en ik ben ook niet slank TMquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben niet echt smal te noemen dus de Beco is geleuf ik niet wat voor mij. Ik neig nu naar een Hop-Tye Kapstaad, volgens mij geschikt voor mijn lijf en een lekker neutraal kleurtje, als ik een echte draagfan word dan komen er vast nog wel gekleurde doekkies (ik vind de Miami zo mooi!).
Ik vind de Bondolino Goa ook <3 .
Is er toevallig een Hop-Tye in omloop in het reiscircuit?
Dat zijn de bestequote:
Ik dacht zoiets als anderhalve week per persoon. Dus zou jij hem dan tussen woensdag en vrijdag weer door kunnen sturen naar Texelonia (zou jij je adres aan Kaatjejannie willen pmen?)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb de beco net opgehaald bij het postkantoor. Ik ben nu even bij mijn schoonouders. Ik heb het net even geprobeerd, en ik pas hem. Dat is al fijn. Ik ga hem later vandaag of morgen eens goed afstellen.
Wanneer moet hij weer verder?
niet in deze kleur!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Huup, jij hebt al!
Wickie, beetje uitstellen, veel mensen ronselen en je kunt achter aansluiten
Nee je moet. Ik moet er alleen om grinniken.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi dan niet hoor! dan la je em lekker stug
je lacht me uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee je moet. Ik moet er alleen om grinniken.
quote:
Jij bedoelt de Beco toch?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef WupWup het volgende:
Hebben er ook mensen interesse in een Indio natur met 40% linnen maat 6? Ik kom er maar niet aan toe om 'm in te dragen, dus als jullie dat voor ons willen doen...![]()
Swatch: http://www.didymos.de/bilder/muster-gr/205.jpg
Voor de statistieken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef As1981 het volgende:
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
Zo snel ben ik niet hoor!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef Twinkly het volgende:
Wup en Vanyel, ik wil ook wel meedoen
En komende 1,5 week kan ik heel veel dragen!
mag ik dan na jou, ook ivm kattenallergie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Asyniur het volgende:
Wup, ik wil wel meedoen!
mag ik hem wel wassen ivm kattenallergie?
Vanyel, fijn dat je het erbij zet. Dan moet hij bij mij eerst door de wasmachine. Anders red ik het nog niet tothet einde van de knoop
Iemand?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef Vanyel het volgende:
Verder voorkeuren qua plaatsing?
Wie doet mij ff een stoomcursusje reisdoeketiquette (wassen? waar past ie in qua verzenden? hoe lang duurt een logeerpartij)?
Volgens mij mag dat niet volgens Ellevill, dus liever niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef Asyniur het volgende:
Mag jouw doek in de droger of liever niet?
Mijn doek kwam in een eeeenig stoffen envelopjequote:Qua verzenden: heb je de originele doos nog? Dan kan ie daarin. Anders even een passende doos bij de supermarkt (ofzo) scoren.
Twee weken is prima hoor. Als iemand graag langer of anders wil moet ie maar ff roepen. En als huup hondallergisch is krijgt zij hem gewoon als eerste en mag ze voor jou wassenquote:Logeerpartij duurt meestal een week of 2 (toch dames?), maar goed jij wil hem graag zacht hebben dus misschien wil je hem langer onderweg hebben
Huup, ben jij ook allergisch voor honden? Want die heb ik wel eentje. Dan weet je dat alvast
Heel verschil wel denk ik met een 6. Ik vind de lange lijst geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:24 schreef Jeetjejom het volgende:
Jezus wat een interesse in de zara hier!
Maar aangezien de lijst van vanyel ondertussen behoorlijk lang is geworden, ik heb hier ook een zara liggen die ik van orea heb overgenomen en die ik amper gebruik omdat ik nog niet helemaal wegkom met korte doeken. Het is een maat 4 (toch orea?) en als mensen er interesse in hebben laat het maar weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |