ah op die manier. Ja nouja ik vind Amelie nu wat te groot voor voorop. Nog steeds wel gezellig maar dan moet ik de hele tijd om haar heen proberen te kijken enzoquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Nou ikzelf sowieso niet, ik heb echt teveel last van dragen, maar vraag me überhaupt af wanneer een goed moment is voor de rug.
Owhh <3!! dat koppie!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hehe Elin kon ook zo in de Boba![]()
![]()
(dit was wel een beetje onhandig voorop trouwens, ik wil haar [nog] niet op mn rug)
[ afbeelding ]
Aankomend weekend ben ik erg druk, B. viert zijn verjaardag op zowel zaterdag als zondagmaar vrijdagavond kan ik wel, of zit je dan lastig met Mette's bedtijd? Nouja pm anders maar wat het handigst is.
Ik ben bij X begonnen met een jaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Nou ikzelf sowieso niet, ik heb echt teveel last van dragen, maar vraag me überhaupt af wanneer een goed moment is voor de rug.
Ik pm jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef huuphuup het volgende:
Pvoesss! Wanneer moet de boba terug? en wat is je adres? of moet ie nog naar iemand anders na mij?
Oja sorry, gatenkaas zeef die ik benquote:
Ik hoor wel eens dat de Beco vooral geschikt is voor smalle mama's (en papa's...) maar dat heb ik van horen zeggen, want ik heb geen Becoquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:07 schreef twentemeisje het volgende:
*Aanstaande draagmama meldt zich!*
Meiden, na Saar gisteren weer even lekker in een tricot-doek te hebben gedragen (ze raakte er zowat van in een coma, zo lekker vond ze het) wil ik toch wat meer gaan dragen. Kunnen jullie mij een advies geven?
Specs:
- Saar is nu 10,5 week en weegt 5,4 kilo
- We wandelen graag en het lijkt me leuk om haar dan te dragen
- Ik ben geen slanke den, moet ik dan nog rekening houden met bepaalde punten?
Mrien raadde me al eens een Bondolino aan of een lange doek. Een 'kant-en-klaar' exemplaar lijkt mij makkelijker dan een doek knopen.
Is de Beco Butterfly misschien ook iets voor mij? Die extra baby-inzet vind ik wel een fijn idee.
Thanks alvast!
Ik gebruik de Manduca voor Jelle en voor Lotte. Al heeft die wel als nadeel dat je hem af moet stellen, dus bij Lotte zit hij nu gewoon een stuk strakkerquote:Op maandag 30 mei 2011 08:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Dames, ik zou ook wel eens een ssc willen proberen. Het liefst een die ik voor zowel espen als jorja zou kunnen gebruiken. Bestaan die? Jorja is 83 cm en 10,5 kg.
Ben benieuwd naar de fotoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:
oh ja das waar ook, hij moet ook weer verder op reis![]()
![]()
ja s goed, mag ik het adres van KJ dan?
en zal ik een schriftje kopen en erbij doen?![]()
Ik ga Amélie niet proberen in de beco, hij ziet er niet zo Amélie-proof uit![]()
zo heel dik/zwaar is ze ook weer niet maar gewoon kweetnie. Elin hangt er momenteel lekker in bij B., zal zo ff foto maken
![]()
Nadeeltje van de beco vind ik dat het lijf geval om je bovenlichaam gaat en daarna kind en daarna het lijfje deel2. Dat is met voeden even tussendoor niet zo handig voor mij want dan moet dat hele ding los en af.
Maar ik had begrepen dat de nieuwere generatie beco's niet zo'n binnen-lijfje hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |