Ik ook voor op mijn eigen bed, lijkt me heerlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Dat háár!
Ik wil geloof ik ook zo'n kussen.
Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Nee das allemaal AmelieElin heeft geen afplatting, zo plat als Amelie was (en is) zo rond is Elin
das dan weer het voordeel van een buikslaper I guess...
En B. en ik waren ook jaloers hahaha, het zag er altijd zo comfi en knus uit
Het zijn echt zusjes, geen kopietjes, allebei hun eigen trekjes en gezichtjes maar wel heel duidelijk zusjes. Vind ik zelf danquote:Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef -Nienna- het volgende:
Zo, nog niet bijgelezen...Marinde moet ook al weer bijna een fles, dus ga ik later even doen.
Maar wij zijn terug van het CB.
Marinde is nu 59 cm en weegt 4835 gram. De curves waren prima.
Ook weer prikken gehad en ik hoop net als de vorige keer op geen reactie ;-)
Ik ben toch zooo braaf...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Vanyel, anders gooi je t ff in t babytopic ofzo?
Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Hi
Ik overweeg op aanraden van een niet nader te noemen fokker mijn mooie maar nog niet echt ingedragen bruine Zara mt 6 op reis te sturen. Zouden daar evt gegadigden voor zijn?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef As1981 het volgende:
De laatste post nog niet bijgelezen. Maar hier zijn de traphekjes dus nu echt noodzakelijk. Ze liggen er al even, maar moeten er nog steeds op. Ik stond er direct achter hoor. Maar ik wilde weten wat hij ging doen. Na de derde tree vond ik het wel welletjes. Meneer overigens niet.
De kwaliteit is niet heel goed, maar dat is meer omdat ik nu niet om mijn gemak foto's ging maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben toch zooo braaf...
[..]
Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.
Kraamweek? welke kraamweek?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Vanyel een doorslaper!
FR, kv is idd belastend voor de niertjes bij een grotere hoeveelheid, komt door de natrium die erin zit. Er zitten in bv en kv ongeveer evenveel calorieën. Bv is alleen lichter verteerbaar.
"Moeten" doorslapen in de kraamweek, das toch een risico bij wiegendood?
Die kraamweek waarin de kraamverzorgster bij je thuis komt. Die ene die jij helaas niet gehad hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
As heeft een klimgeitje
goede cb bezoeken voor son en niena
Barba klaar met poepruimen?
[..]
Kraamweek? welke kraamweek?
Ik plak je aanmelding ook ff in het opreistopic. Zelf denk ik dat het nu nog niet de makkelijkste doek is om mee te knopen, maar als je richting het eind aansluit heeft huup m vast wel enorm voor je ingedragenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef As1981 het volgende:
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
Uhmmzz.. gefeliciteerd? Niet leuk, maar toch ook wel fijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er is een oordeel van het UWV. Ik ben op het moment arbeidsongeschikt. Mijn werkgever moet dus mijn loon gaan betalen. HallelujaWeer een extra rustpuntje in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef bitterend het volgende:
fijn! een uitkering dml!
ik bedoel het niet zo maar ja je snapt hem!
Ik denk dat Mr.DML me er wel af en toe van verdenktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |