Ik ook voor op mijn eigen bed, lijkt me heerlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Dat háár!
Ik wil geloof ik ook zo'n kussen.
Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Nee das allemaal AmelieElin heeft geen afplatting, zo plat als Amelie was (en is) zo rond is Elin
das dan weer het voordeel van een buikslaper I guess...
En B. en ik waren ook jaloers hahaha, het zag er altijd zo comfi en knus uit
Het zijn echt zusjes, geen kopietjes, allebei hun eigen trekjes en gezichtjes maar wel heel duidelijk zusjes. Vind ik zelf danquote:Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef -Nienna- het volgende:
Zo, nog niet bijgelezen...Marinde moet ook al weer bijna een fles, dus ga ik later even doen.
Maar wij zijn terug van het CB.
Marinde is nu 59 cm en weegt 4835 gram. De curves waren prima.
Ook weer prikken gehad en ik hoop net als de vorige keer op geen reactie ;-)
Ik ben toch zooo braaf...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Vanyel, anders gooi je t ff in t babytopic ofzo?
Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Hi
Ik overweeg op aanraden van een niet nader te noemen fokker mijn mooie maar nog niet echt ingedragen bruine Zara mt 6 op reis te sturen. Zouden daar evt gegadigden voor zijn?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef As1981 het volgende:
De laatste post nog niet bijgelezen. Maar hier zijn de traphekjes dus nu echt noodzakelijk. Ze liggen er al even, maar moeten er nog steeds op. Ik stond er direct achter hoor. Maar ik wilde weten wat hij ging doen. Na de derde tree vond ik het wel welletjes. Meneer overigens niet.
De kwaliteit is niet heel goed, maar dat is meer omdat ik nu niet om mijn gemak foto's ging maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben toch zooo braaf...
[..]
Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.
Kraamweek? welke kraamweek?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Vanyel een doorslaper!
FR, kv is idd belastend voor de niertjes bij een grotere hoeveelheid, komt door de natrium die erin zit. Er zitten in bv en kv ongeveer evenveel calorieën. Bv is alleen lichter verteerbaar.
"Moeten" doorslapen in de kraamweek, das toch een risico bij wiegendood?
Die kraamweek waarin de kraamverzorgster bij je thuis komt. Die ene die jij helaas niet gehad hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
As heeft een klimgeitje
goede cb bezoeken voor son en niena
Barba klaar met poepruimen?
[..]
Kraamweek? welke kraamweek?
Ik plak je aanmelding ook ff in het opreistopic. Zelf denk ik dat het nu nog niet de makkelijkste doek is om mee te knopen, maar als je richting het eind aansluit heeft huup m vast wel enorm voor je ingedragenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef As1981 het volgende:
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
Uhmmzz.. gefeliciteerd? Niet leuk, maar toch ook wel fijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er is een oordeel van het UWV. Ik ben op het moment arbeidsongeschikt. Mijn werkgever moet dus mijn loon gaan betalen. HallelujaWeer een extra rustpuntje in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef bitterend het volgende:
fijn! een uitkering dml!
ik bedoel het niet zo maar ja je snapt hem!
Ik denk dat Mr.DML me er wel af en toe van verdenktquote:
geitenmelk (en geitenkaas) worden afgeraden als vervangers omdat de eiwit-structuur erg veel op koemelk lijkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef danic het volgende:
Oh Huup, óók geen soja, jemig zeg! Dat is een domper. En nu? Klinkt misschien raar, maar ik weet hier gewoon weinig vanaf, maar zouden producten van geitenmelk wel kunnen?
Wij hebben hier vanmiddag de baby fotoshoot gehad. Eerst de zwangerschapsreportage en nu deze erbij. Eva heeft het super gedaan. Helaas moeten we even wachten op de foto's, omdat ze eerst op vakantie gaat, maar hopelijk kan ik daarna nog even showen hier. Ik kan ze niet van haar site afhalen omdat ze dat beveiligd heeft, dus ik kan et pas laten zien nadat wij onze bestelling hebben gedaan.
Toppunt was wel dat Eva even lekker in haar blote billen in een doek lag voor een mooie pure foto en ze toen bedacht dat het fijn was om alles onder te plassen én poepen!![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal heeft ze eens in de 3 dagen een poepluier, maar sinds afgelopen weekend lijkt ze daar dus vanaf gestapt te zijn!
Misschien de zeeuwse lucht van afgelopen zaterdag
Ja Nannycare is dat geloof ik. Maar tegenwoordig wordt geitenmelk afgeraden als vervangen voor koemelk omdat het dus op elkaar lijkt. En zelfde verhaal voor soja de eerste 9/10 maanden. Als er geen allergie voor soja is dan kan die wel uitgelokt worden door soja melk te gebruiken begreep ik. Door baby dan, ik weet niet hoe dat zit met moeders.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef danic het volgende:
Ik lust het ook niet hoor, maar ik dacht eraan omdat ik pas ook ergens een reclame zag van een flesvoedingsmerk (welke) die gemaakt was van geitenmelk i.p.v. koemelk.
Shoot was echt heel leuk. Voordeel was dan ook wel dat Eva heel goed meewerkte en het niet erg vond dat er een beetje met haar gezeuld werd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef huuphuup het volgende:
Elin is nu een beetje hangerig weer, de afgelopen paar dagen gierende diarreesoja is ook een no-go dus, helaas helaas.
Dat probleem hadden wij ook! Oplossing: Steeds heen gaan en weer neerleggen. Ik ga ervanuit dat ze het dan vanzelf leren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef Solagratia het volgende:
Dat zelf gaan zitten is helemaal niet zo leuk! Ze gaat nu niet meer slapen in bed, maar steeds zitten en daardoor kan ze niet meer slapen. Zelf gaan liggen heeft ze nog niet uitgevonden.
zwangerschapsvergiftigingquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef Solagratia het volgende:
Kans op herhaling van wat FR?
Ik heb haar maar weer teruggelegd ja, meer kan ik niet doenFijn he als ze zelf hun speen in kunnen doen Cantare! Amy kan dat ook, die geef ik de speen tegenwoordig aan. Ik heb ook ontdekt dat als je voor haar bedje staat en ze gaat hangen richting haar bedje, dan wil ze wel naar bed. Gaat ze jammeren dan kun je het beter niet proberen.
Nathan die op schoot in slaap valt! Dat is zo zeldzaam he als ze deze leeftijd hebben. Amy deed het voor het laatst met de kerst, daarna niet meer. Ik mis dat wel eens, want Amy is ook echt geen knuffelbaby. Nathan wel?
Handig dat ze het zo aangeeft! Hier merk ik ook snel of het slapen gaat lukken. Meestal gaat E makkelijk slapen, maar een enkele keer wil ze 's avonds Echt Niet. Dan gaat het luchtalarm aan zo gauw ze het matras raakt. Heel bijzonder, want ze huilt verder vrijwel nooit. Wat het dan is? Geen idee. Dan kan ze gewoon haar rust niet vinden, denk ik. De ervaring leert dat laten huilen (lees: krijsen) bij haar absoluut geen (gewenst) effect heeft. Dus haal ik haar er weer uit. Meestal speelt ze dan even en kan ik haar daarna zo weer op bed leggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb haar maar weer teruggelegd ja, meer kan ik niet doenFijn he als ze zelf hun speen in kunnen doen Cantare! Amy kan dat ook, die geef ik de speen tegenwoordig aan. Ik heb ook ontdekt dat als je voor haar bedje staat en ze gaat hangen richting haar bedje, dan wil ze wel naar bed. Gaat ze jammeren dan kun je het beter niet proberen.
Nou idd! Elise is ongeveer een maand geleden nog op schoot in slaap gevallen. Toen was ze zo moe dat ze bij haar fles wegzakte en toen de speen erin ging was ze vertrokken. Maar anders? Echt niet, veel te gezellig en veel te veel te zien en te pakken. Voor mij wel jammer, ik vond dat knuffelen zo fijn.quote:Nathan die op schoot in slaap valt! Dat is zo zeldzaam he als ze deze leeftijd hebben. Amy deed het voor het laatst met de kerst, daarna niet meer. Ik mis dat wel eens, want Amy is ook echt geen knuffelbaby. Nathan wel?
Haar verliezen begon hier na een maand of 4, dus inderdaad wel wat laat, maar volgens mij heeft het met de hormonen te maken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was.Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug!
Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan.
Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
Ja, had ik ergens gelezen! Waarschijnlijk op facebook tijdens het kolven op m'n werk. Hoera voor jou!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef mignonne het volgende:
Vorige keer verloor ik pas na een maand of 7 haar, nu trek k dr nu alweer hele bossen uit
maarr.... ik pas wel mn spijkerbroeken van voor zwangerschap van oudste weer![]()
dat maakt een hoop goed
![]()
nu nog de broeken van voor zwangerschap 115 kilo geleden
quote:
Ja mijn leven word weer normaal en ik ben er eigenlijk wel erg blij mee! Ik voel me fris in mijn hoofd en het gaat gewoon lekker allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
MP, je leven is dus weer normaal aan het worden? Ik mis je wel een beetje hier!
Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was.Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug!
Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan.
Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan ook wel janken als ik naar m'n buik en heupen kijk, en m'n borsten. Dat vind ik echt een nadeel aan borstvoeding geven, dat je er grotere borsten door krijgt. Daardoor voel ik me veel ronder dan ik wil zijn.
Ik hoop dat het goed komt bij je met het ontzwangeren. Bij mij is het echt spek, heb ik gemerkt. (Is ook niet zo moeilijk te merken.) Ik weet van Twinkly die altijd een heel smal postuur had dat haar heupen breder bleven na de bevalling. Ik ben benieuwd of dat nog zo is.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Hier nog steeds een maar 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht
Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HHquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Jore het volgende:
[..]
Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijk![]()
![]()
Ik had Silke net op m'n rug geknoopt en ik kan dan echt alleen maar kijken naar die massieve voorgevel. Ik voel me net zo'n Brunhilde. Blergh![]()
Zo, dat lucht op.
Hahah voor de zwangerschap zat er ook al zo'n 7 kilo teveel naar mijn zin aan, dus maakt totaal 17 kilo.. das wat minder 'nog maar'...quote:
Idem. Ik heb ontdekt dat borstgroei bij mij ook heel erg gerelateerd is aan hormonale veranderingen: zwanger worden, pil slikken, weer zwanger worden. Ik denk dat de enige manier om ze weer tot een fatsoenlijk formaat te doen slinken een operatie isquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Orea het volgende:
[..]
Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HHen er gaat gaan gram vanaf en inderdaad als ik muppet op mijn rug slinger dan ligt ze nadruk er nóg meer op (ik had ook een Cup F voor de zwangerschap..)
Maar ik troost me nu met de gedachte dat ze er op een dag af gaaneerst klaar zijn met kindjes krijgen (want ik wil ze het liefst wel zelf voeden het eerste jaar) en daarna project Orea-lijf
)
Maar it sucks!
Nigella wordt gewoon altijd vanuit haar allervoordeligste hoek gefilmd en gefotografeerd. Dr zit een beste trekhaak op dat mens hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat is heel treffend, een Brunhilde! Ik wou Nigella schrijven, maar Nigella ziet er juist geweldig uit.
[ afbeelding ]
Hier nog 3 kilo van strevenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Way to go dames!!
Hier nog steeds een 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewichtbeetje fail achtig
Ik merkte bij oudste gewoon een enorm verschil in krampjes toen ik ui etc. weg liet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Jore het volgende:
Oja, de soja. Heftig hoor, maar wel fijn dat je het op zo'n manier kan provoceren lijkt me. Ik vraag me hierdoor wel af wat er van waar is dat kindjes geen krampjes zouden krijgen van bepaalde voedingsmiddelen (prei, ui, bonen e.d.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |