abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98439346
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Dat háár!
Ik wil geloof ik ook zo'n kussen.
Ik ook voor op mijn eigen bed, lijkt me heerlijk :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 20 juni 2011 @ 23:01:54 #102
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98439417
Nee das allemaal Amelie :)
Elin heeft geen afplatting, zo plat als Amelie was (en is) zo rond is Elin :D das dan weer het voordeel van een buikslaper I guess...

En B. en ik waren ook jaloers hahaha, het zag er altijd zo comfi en knus uit O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98439517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Nee das allemaal Amelie :)Elin heeft geen afplatting, zo plat als Amelie was (en is) zo rond is Elin :D das dan weer het voordeel van een buikslaper I guess...

En B. en ik waren ook jaloers hahaha, het zag er altijd zo comfi en knus uit O+
Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!
  maandag 20 juni 2011 @ 23:08:40 #104
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98439784
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Serieus, die tweede foto vind ik echt een Elin... Alhoewel nu ik beter kijk, zie ik wel dat het Amelie is, maar zo op de eerste oogopslag.. Ze lijken toch best wel op elkaar dan!!
Het zijn echt zusjes, geen kopietjes, allebei hun eigen trekjes en gezichtjes maar wel heel duidelijk zusjes. Vind ik zelf dan ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98439847
Nou dat ben ik wel met je eens Huup :) Ze zijn leuk!!
  maandag 20 juni 2011 @ 23:09:56 #106
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_98439848
Zo goed nieuws van mijn kant ;)
Larissa haar eczeem trekt erg snel weg, of het nou ligt aan het feit dat ik gestopt ben met melk, of aan de zalfjes dat weet ik niet. Gelukkig ben ik vanwege mijn moeder haar melk allergie toch al gewend aan geitenyoghurt/kaas en sojamelk, dus die omschakeling was vrij makkelijk voor mij :P Woensdag hebben we alweer een afspraak bij de huisarts, dus ben benieuwd wat hij ervan zegt.

Gisteravond en vandaag was Larissa erg onrustig, misschien een regeldag, we weten het niet. Gisteren hebben we haar gewogen bij mijn ouders (met en zonder baby wegen), en we kwamen op *tromgeroffel*: 4,9kg :o
Ze woog bij haar geboorte 3625 gr en ze is nu dus 5 weken :D
Ze groeit goed in ieder geval O+

Leuke foto's allen O+
En dat bedje/kussen, geef mij maar een XXXXXL versie ervan, lijkt mij ook heeeerlijk
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_98441375
Fijn dat haar eczeem goed wegtrekt, en je hebt later nog tijd genoeg om erachter te komen waar het nou vandaan kwam toch! En inderdaad goed gegroeid!
pi_98449904
Fijn dat het eczeem snel verdwijnt the Tankgirl.

En dat kussen lijkt inderdaad heel comfotabel. En die foto's zijn echt O+ .

Misschien een overbodige tip, maar wat hier goed hielp om beter te slapen en/of bij onrust was masseren. Ik ben bij een haptonoom geweest die het mij heeft uitgelegd en het is echt heel makkelijk (als je weet wat je moet doen). Ik heb Yaro tot zeker zijn 4de maand elke dag op een vast tijdstip gemasseerd en dat heeft hem zo goed gedaan. Bij ons was het prettige tijdstip na de ochtendfles net voordat hij weer moe werd, door het masseren kon hij daarna heerlijk slapen. Dit was omdat hij 's nachts wel sliep, maar overdag een moeilijke slaper was. Hij werd er echt heerlijk ontspannen van en het contact met je baby, even helemaal met z'n tweeën was heerlijk.
Ik had de mazzel dat mijn man en oma ook mee masseerde, waardoor hij zeker 5x per week een massage kreeg.
pi_98450232
Oh dat klinkt heerlijk As! iets om te onthouden, Amy was ook een moeilijke slaper overdag. Nu is ze een moeilijke slaper in de avond en nacht :D Doorslapen is ook zo relatief.

De uitslag gister bij de KA was dat je zegt "we zijn nu nog niets wijzer". Uit het bloed kwam niets (maar zei de KA, dat zegt niets op deze leeftijd) Omdat ze zoveel beter is gaan eten toen we weer stopten met de gluten, houden we het voorlopig toch bij een glutenvrij dieet. Misschien gaat ze anders weer zo slecht eten. Over een paar weken gaan we de koemelk provoceren, hopelijk gaat dat helemaal goed. Dan zijn we in elk geval van 1 allergie af.

Verder:
8165 gram
71, 5 cm

[ Bericht 0% gewijzigd door Solagratia op 21-06-2011 11:44:22 ]
pi_98450760
Dubbel lijkt me dat Sola. Aan de ene kant fijn dat er niets uit komt, aan de andere kant weet je nu nog niets. Wel fijn dat ze nu zo goed eet en hopelijk blijft het goed gaan als je gaat provoceren.

Vervelend ook dat ze in de avond en nacht zo slecht slaapt. Wat dat betreft mogen we echt in onze handjes knijpen als ik al die verhalen hier soms zo lees. Maar überhaupt hoor. We hebben zo'n lekker mannetje die zo makkelijk overal mee naar toe gaat. Daar vallen zijn buien die hij soms heeft echt bij in het niet.
pi_98451157
Niks opgeschoten eigenlijk sola. Hopelijk kan ze straks weer tegen koemelk

Slaapt ean door maakt mij vriend mij vannacht wakker om te melden dat de kleinste maat luiers op zijn :? hij praat wel vaker in zijn slaap maar normaal reageer ik er niet echt op maar nu dacht ik dat ean wakker werd en echt lekker geslapen heb ik daarna niet meer
pi_98451363
Balen FR, dat praten van die mannen ook in hun slaap |:( . Wel fijn dat Ean door sliep.
pi_98451375
Ik vind het onvoorstelbaar dat zo'n kleintje kan doorslapen op het beetje melk wat nog maar in dat maagje past.

Bij ons lijkt het nu ook echt zo te zijn. Afgelopen week 1 nachtvoeding en 1x speen geplopt. Soms nog wel schandalig vroeg voor de voeding, maar dat is meer omdat 6 uur in het weekend nogal kut is. Doordeweeks zou ik dat ook doorslapen vinden, dus een voorzichtige *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98451393
*O* Vanyel, klinkt goed.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:02:55 #115
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98451645
Vanyel een doorslaper!

FR, kv is idd belastend voor de niertjes bij een grotere hoeveelheid, komt door de natrium die erin zit. Er zitten in bv en kv ongeveer evenveel calorieën. Bv is alleen lichter verteerbaar.

"Moeten" doorslapen in de kraamweek :o , das toch een risico bij wiegendood?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:05:02 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98451700
Ik snap het ook niet zo, babies van een paar dagen/weken oud die moeten doorslapen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98452020
Bij ons werd er gezegd 'als ze slaapt dan hoef je haar niet wakker te maken voor een fles'. Dus ook niet gedaan, maar Eva kwam gewoon heel netjes 1x per nacht. Op een enkele nacht na slaapt ze nu aardig door. Ze valt nog wat laat in slaap, meestal rond 00.30, maar slaapt dan tot ongeveer 07.30.

Tankgirl, bij jou zit er dus echt slagroom in hè!
Ik ben gisteren ook even gaan wegen, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ze is nu 6 weken en weegt 4630. Bijna 150 gr per week, dus helemaal super, maar als ik dan jou gewicht hoor :o (nou ja, die van Larissa dan).
Fijn ook dat het eczeem wegtrekt!

Vanyel *O* fijn joh! dat ze nu langere nachten maakt. En ja, 06.00 in het weekend is ruk, maar gelukkig is het voor doordeweeks juist positief!

Huup, stop es met die foto's van Amélie O+ Ik ga nu alweer rammelen, *zucht*
pi_98454200
Zo, nog niet bijgelezen...Marinde moet ook al weer bijna een fles, dus ga ik later even doen.
Maar wij zijn terug van het CB.
Marinde is nu 59 cm en weegt 4835 gram. De curves waren prima.
Ook weer prikken gehad en ik hoop net als de vorige keer op geen reactie ;-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:20:32 #119
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98454453
F_R ik moest heel fftjes lachen :@ dat je vriends onderbewuste (ofzo) bezig is met de luiers :D

Vanyel, dat zijn mooie tijden!!!

Nienna, dat zijn mooie specs van Marlinde :Y

Seth heeft na twee regeldagen vannacht van 12-5 geslapen. En nu denk ik dat zijn flessen dus wat voller moeten, even aan het groeistuipen vermoeden we. En kijken of er nog genoeg uit Mem&Mem komen :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98454670
Tankgirl wat een mooi gewicht!

Hier net ook bij cb geweest en dat er andere mensen behalve k zo positief over m kind kunnen zijn O+
Ze wilde dat ieder kindje als floris was, dan gingen alle bezoeken zo snel :D
Ook wat betreft babbelen enzo, ik zei dat hij daar relatief laat mee was. Toen zei ze: hij OS zo actief hij heeft geen tijd om te luisteren.
Prikken gingen ook super. Prik 1 geen kik, prik 2 even huilen, maar was meer omdat k m vast moest houden. Toen k m iets minder stevig vast hield was t alweer goed.
En alleen maar lachen he O+
Ik heb zo'n leuk kind.
Oh en de stats: 9890 en 71cm.
De arts had zoiets van oh dan zal ie later harder gaan groeien (t was allemaal prima, was nadat ze had gevraagd hoelang ik en R zijn)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:35:53 #121
259886 pessie
pi_98455042
Goede cb-bezoekjes *O*

Takkembah, als je de flessen ophoogt zal hij jou minder stimuleren he?
pi_98455526
Ik kom alleen even :W Morgen weer een dagje vrij dus dan lees ik bij! *nu weer verder met poep ruimen gaat, kind heeft een buikvirus }:| *
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_98456385
De laatste post nog niet bijgelezen. Maar hier zijn de traphekjes dus nu echt noodzakelijk. Ze liggen er al even, maar moeten er nog steeds op. Ik stond er direct achter hoor. Maar ik wilde weten wat hij ging doen. Na de derde tree vond ik het wel welletjes. Meneer overigens niet.
De kwaliteit is niet heel goed, maar dat is meer omdat ik nu niet om mijn gemak foto's ging maken.

pi_98456514
Regeldagen voor Seth, hopelijk zijn die voorbij. En goede cb bezoeken van Niena en Sonnetje.
Wat is Floris een "kleintje". Maar dat komt inderdaad vast wel weer ergens goed. En geen tijd om te luisteren hi hi, als hij dat later maar niet tegen je gaat gebruiken als hij geen zin heeft om zijn kamer op te ruimen :P

Sterkte met poep ruimen barba.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:17:17 #125
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98458958
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef -Nienna- het volgende:
Zo, nog niet bijgelezen...Marinde moet ook al weer bijna een fles, dus ga ik later even doen.
Maar wij zijn terug van het CB.
Marinde is nu 59 cm en weegt 4835 gram. De curves waren prima.
Ook weer prikken gehad en ik hoop net als de vorige keer op geen reactie ;-)
:o wat is Saar dan een speklap vergeleken bij je meisje :D. Die is twee weken ouder (maar 3 weken te vroeg) en ik vermoed dat ze vrijdag richting de 6500gr zal wegen bij ca. dezelfde lengte (laat het 60cm wezen). _O-

As, das oppassen geblazen met je klimgeitje :D O+!

Wat een fijne nacht Vanyel!
pi_98460930
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Vanyel, anders gooi je t ff in t babytopic ofzo?
Ik ben toch zooo braaf...

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Hi :W
Ik overweeg op aanraden van een niet nader te noemen fokker mijn mooie maar nog niet echt ingedragen bruine Zara mt 6 op reis te sturen. Zouden daar evt gegadigden voor zijn?
Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98460942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef As1981 het volgende:
De laatste post nog niet bijgelezen. Maar hier zijn de traphekjes dus nu echt noodzakelijk. Ze liggen er al even, maar moeten er nog steeds op. Ik stond er direct achter hoor. Maar ik wilde weten wat hij ging doen. Na de derde tree vond ik het wel welletjes. Meneer overigens niet.
De kwaliteit is niet heel goed, maar dat is meer omdat ik nu niet om mijn gemak foto's ging maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D Dat ziet eruit als een minibaby die zomaar kan traplopen O+
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:17:58 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98461413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ben toch zooo braaf...

[..]

Je dient er een goed doel mee, nl. Wickie in staat stellen 'm te proberen met haar slachtoffer dat pas in september beschikbaar is.
:D _O_

sluit aan sluit aan mensen!

As O+ skills!! wat knap!
en nu snel die hekjes dr op :P

Elin probeert dr beentjes onder zich te wurmen en zich op te drukken 0.o :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98463889
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:57:19 #130
259886 pessie
pi_98466311
As, ik heb een Ellevil Jade en die knoopt echt super! Zara is volgens mij vergelijkbaar maar dan andere weving meen ik. Op internet staan verschillende flimpjes hoe je een ruck knoopt. Anders even vragen in het draagtopic.
Eng zeg, zomaar de trap op! Wel heel knap dat ie dat al kan! Zie ik Nathan nog niet doen (scheelt dat wij geen trap in huis hebben).
pi_98466520
Dat scheelt dan wel Pessie. Ik haalde hem meestal weg, maar dacht nu laat ik eens kijken wat hij doet. Gewoon klimmen dus.

Als ik hem mag lenen/in dragen ga ik zeker op zoek naar goede manieren van knopen.
pi_98466655
As heeft een klimgeitje
goede cb bezoeken voor son en niena
Barba klaar met poepruimen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Vanyel een doorslaper!

FR, kv is idd belastend voor de niertjes bij een grotere hoeveelheid, komt door de natrium die erin zit. Er zitten in bv en kv ongeveer evenveel calorieën. Bv is alleen lichter verteerbaar.

"Moeten" doorslapen in de kraamweek :o , das toch een risico bij wiegendood?
Kraamweek? welke kraamweek?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:17:57 #133
259886 pessie
pi_98467431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
As heeft een klimgeitje
goede cb bezoeken voor son en niena
Barba klaar met poepruimen?

[..]

Kraamweek? welke kraamweek?
Die kraamweek waarin de kraamverzorgster bij je thuis komt. Die ene die jij helaas niet gehad hebt -O-
pi_98468823
Ik heb zelf een bruine Zara dus ik sla over :+

Yaro :o

TM wat een speklapje is Saar. Puck is 4,5 maand en woog 31 mei 6355gr.

Check dit :D

en weer weg

Er is een oordeel van het UWV. Ik ben op het moment arbeidsongeschikt. Mijn werkgever moet dus mijn loon gaan betalen. Halleluja _O_ Weer een extra rustpuntje in mijn hoofd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 21-06-2011 20:15:47 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98469676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef As1981 het volgende:
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
Ik plak je aanmelding ook ff in het opreistopic. Zelf denk ik dat het nu nog niet de makkelijkste doek is om mee te knopen, maar als je richting het eind aansluit heeft huup m vast wel enorm voor je ingedragen :+
pi_98469699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er is een oordeel van het UWV. Ik ben op het moment arbeidsongeschikt. Mijn werkgever moet dus mijn loon gaan betalen. Halleluja _O_ Weer een extra rustpuntje in mijn hoofd.
Uhmmzz.. gefeliciteerd? Niet leuk, maar toch ook wel fijn.

Heb ik nu al 10x gevraagd of jouw Zara nieuw was of denk ik die vraag steeds alleen maar?
pi_98469922
Ik denk dat je die vraag 1x in het draagdoek topic gesteld hebt gisteravond maar toen moest ik afsluiten, sorry.

Mijn zara was nieuw ja dus nog stugger dan de jouwe want ik gebruik hem minder.
The way you rock'n'roll
pi_98471156
Vanaf wanneer kunnen baby's dromen? Puck begint heel hard te gillen dus ik storm er naar toe en hij ligt gewoon te slapen :?
The way you rock'n'roll
pi_98471202
fijn! een uitkering dml! *O*

:') ik bedoel het niet zo maar ja je snapt hem!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98471307
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef bitterend het volgende:
fijn! een uitkering dml! *O*

:') ik bedoel het niet zo maar ja je snapt hem!
:')
:Y
Dank je :*

Nu kan ik rustig gaan werken met de fysio aan mijn herstel. En het zou me niks verbazen dat als de stress over verschillende dingen nu een beetje weg valt dat het opeens beter gaat.

OT: Sola wat vervelend dat je nu uiteindelijk nog net niks weet. Hopelijk groeit ze over haar KMA heen.

MP, wat een schattig filmpje van Sarah zag ik voorbij komen O+

Huup, is Elin inmiddels herstelt van de provocatie?

Beterschap voor bientje :*
The way you rock'n'roll
pi_98471369
inderdaad! een ding minder om je zorgen om te maken!!
ik ben ook benieuwd of baby's al zo vroeg kunnen dromen! mooi foto van puckie trouwens! lijkt ie op jou of op zijn papa?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98471439
Geen van beide :P
The way you rock'n'roll
pi_98471513
_O- De melkman zeker
pi_98471556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef bitterend het volgende:
_O- De melkman zeker
Ik denk dat Mr.DML me er wel af en toe van verdenkt :')

Maar als hij toch op geen van beide lijkt had hij ook wel in een mandje voor de deur gezet mogen worden i.p.v. 20 uur bevallen :+
The way you rock'n'roll
pi_98473816
In het boekje wat wij van het CB hebben, staat dat baby's tussen de 3 en 6 maanden beginnen met dromen.

Wat eng, dat traplopen!

Huup, het ziet er uit als een heerlijk kussen, alleen gaat het nu nog niet om verlichting maar echt haar schedeltje 'terugduwen' zeg maar.
pi_98474801
:o Yaro! :o
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:17:46 #147
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98474811
Nou ken ik mr_dml verder niet maar ik vind Puck, zeker op deze foto toch echt op je lijken hoor DML! :Y
Elin is nu een beetje hangerig weer, de afgelopen paar dagen gierende diarree -O- soja is ook een no-go dus, helaas helaas. Yay voor de uitkering!

Sola vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98475012
Oh Huup, óók geen soja, jemig zeg! Dat is een domper. En nu? Klinkt misschien raar, maar ik weet hier gewoon weinig vanaf, maar zouden producten van geitenmelk wel kunnen?

Wij hebben hier vanmiddag de baby fotoshoot gehad. Eerst de zwangerschapsreportage en nu deze erbij. Eva heeft het super gedaan. Helaas moeten we even wachten op de foto's, omdat ze eerst op vakantie gaat, maar hopelijk kan ik daarna nog even showen hier. Ik kan ze niet van haar site afhalen omdat ze dat beveiligd heeft, dus ik kan et pas laten zien nadat wij onze bestelling hebben gedaan.

Toppunt was wel dat Eva even lekker in haar blote billen in een doek lag voor een mooie pure foto en ze toen bedacht dat het fijn was om alles onder te plassen én poepen! :@ :X }:| _O-
Normaal heeft ze eens in de 3 dagen een poepluier, maar sinds afgelopen weekend lijkt ze daar dus vanaf gestapt te zijn!
Misschien de zeeuwse lucht van afgelopen zaterdag :?
pi_98475226
wat een leuke foto DML, en wat fijn van die uitkering en dat je nu met de fysio aan de slag kan.

Jeetje ook geen soja dus. Ik heb er ook weinig verstand van verder. Hopelijk blijft er nog wat over wat je wel kan geven. En de kans bestaat toch ook dat ze er over heen kan groeien?

Leuk Danic de fotoshoot. Misschien kan ik morgen even voor spieken als je hier bent. En geweldig toch dat ze daar poept en plast, zal vast niet de eerste keer zijn geweest.
Heerlijke zeeuwse lucht, en zondag ga je weer dus maak je borst maar nat voor volgende week. Dan poept ze ineens twee keer per dag.
pi_98475483
As, dat zou em wel zijn hè, ineens poepkoningin!

Helaas kan je morgen niet voorspieken. Ze gaat de foto's pas na haar vakantie bewerken en op de site plaatsen, dus we moeten even geduld hebben. Ik vind het jammer, maar het belangrijkste is dat de foto's gemaakt zijn nu ze nog zo lekker klein is O+
Heb sommige al wel even op haar camera gezien en dat zag er heeeeeel mooi uit, ben zo benieuwd!!
pi_98475593
Roep het maar niet te hard, straks krijg je er nog spijt van ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:36:44 #152
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98475662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef danic het volgende:
Oh Huup, óók geen soja, jemig zeg! Dat is een domper. En nu? Klinkt misschien raar, maar ik weet hier gewoon weinig vanaf, maar zouden producten van geitenmelk wel kunnen?

Wij hebben hier vanmiddag de baby fotoshoot gehad. Eerst de zwangerschapsreportage en nu deze erbij. Eva heeft het super gedaan. Helaas moeten we even wachten op de foto's, omdat ze eerst op vakantie gaat, maar hopelijk kan ik daarna nog even showen hier. Ik kan ze niet van haar site afhalen omdat ze dat beveiligd heeft, dus ik kan et pas laten zien nadat wij onze bestelling hebben gedaan.

Toppunt was wel dat Eva even lekker in haar blote billen in een doek lag voor een mooie pure foto en ze toen bedacht dat het fijn was om alles onder te plassen én poepen! :@ :X }:| _O-
Normaal heeft ze eens in de 3 dagen een poepluier, maar sinds afgelopen weekend lijkt ze daar dus vanaf gestapt te zijn!
Misschien de zeeuwse lucht van afgelopen zaterdag :?
geitenmelk (en geitenkaas) worden afgeraden als vervangers omdat de eiwit-structuur erg veel op koemelk lijkt.

Daarnaast, en veel belangrijker, vind ik geitenmelk uitermate smerig :') :D dus zelfs al mocht t, zou k nog bedanken ;)

Wat leuk zo'n shoot O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98475763
Ik lust het ook niet hoor, maar ik dacht eraan omdat ik pas ook ergens een reclame zag van een flesvoedingsmerk (welke :? ) die gemaakt was van geitenmelk i.p.v. koemelk.

Shoot was echt heel leuk. Voordeel was dan ook wel dat Eva heel goed meewerkte en het niet erg vond dat er een beetje met haar gezeuld werd.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:41:20 #154
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98475888
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef danic het volgende:
Ik lust het ook niet hoor, maar ik dacht eraan omdat ik pas ook ergens een reclame zag van een flesvoedingsmerk (welke :? ) die gemaakt was van geitenmelk i.p.v. koemelk.

Shoot was echt heel leuk. Voordeel was dan ook wel dat Eva heel goed meewerkte en het niet erg vond dat er een beetje met haar gezeuld werd.
Ja Nannycare is dat geloof ik. Maar tegenwoordig wordt geitenmelk afgeraden als vervangen voor koemelk omdat het dus op elkaar lijkt. En zelfde verhaal voor soja de eerste 9/10 maanden. Als er geen allergie voor soja is dan kan die wel uitgelokt worden door soja melk te gebruiken begreep ik. Door baby dan, ik weet niet hoe dat zit met moeders.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98476045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef huuphuup het volgende:
Elin is nu een beetje hangerig weer, de afgelopen paar dagen gierende diarree -O- soja is ook een no-go dus, helaas helaas.
:'(
:* erop, dat suckt echt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:47:00 #156
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98476224
Elin en huup :* pffff
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98476861
Zo, wij zijn weer terug van onze stedentrip naar Wenen. Was erg leuk, maar ik heb Anne ook wel érg gemist (die was bij opa & oma) en voorlopig doen we dat dus even niet meer ;)

Ik heb alles bijgelezen, maar 't is geen doen om op iedereen te reageren. Huup, vervelend dat Elin ook op soja reageert... en DML, 'fijn' dat je voorlopig even niet hoeft te werken en dat de osteopaat iets is voor Puck! En verder gewoon even een :* voor iedereen die het nodig heeft!
pi_98477311
Huup wat balen van de soja arme Elin zo ziek ervan
DML fijn dat er een uitspraak is en je nu aan je herstel kunt werken.
Fannetje lekker even bijgekomen op vakantie

Wij hebben net zo'n 45min gewandeld en nu is ze wakker en gaat ze zo in bad. Kijken of het luchtalarm weer af gaat.
pi_98492809
DML een uitkering! Fijn en nu eerst goed herstellen! (shit foto gemist van Puck, geloof ik)

Yaro, trapklimmende baby!

Arme Elin, je hebt al wat no go's zo in je jonge leventje..

Eva poepie ;) ben benieuwd naar de foto's, ga je er een paar hier paatsen Danic?

Hier werkende mama en ik moet zeggen dat ik me er steeds beter bij voel :) Sarah logeert nu met haar zus bij opa en oma. Hopelijk slaapt ze nu wel netjes uit, bij ons komt ze altijd rond acht uur en bij mijn ouders tot nu toe half zes :X
pi_98497246
Ik denk wel dat ik een paar foto's ga spammen ja, maar dat gaat wel even duren dus. Zal wel augustus worden ofzo (wij zijn ook nooit zo snel met bestellen en zo, hoewel het nu misschien anders gaat).
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:17:24 #161
259886 pessie
pi_98497555
Huup -O- Dat is echt balen!

DML fijn dat je weer een rustpunt hebt op deze manier. Ik hoop dat dit je herstel ten goede komt!
pi_98500260
Huup, wat balen zeg.
DML, lekker een beetje rust in je hoofd.
Danic, ik ben benieuwd naar de foto's.
MamaPurk, lekker weer aan het werk. Ik mis het ook wel een beetje, maar hoef pas in september weer te beginnen.

Marinde heeft behalve slaperigheid weer geen reactie op de prikken gehad. Tussen het slapen door was ze heerlijk vrolijk.
pi_98501435
Nienna, geniet nog maar even goed van je verlof hoor!!
Ik ben nu alweer even klaar met werken en nog even lekker met de kindjes bij mijn ouders!
Het schijnt dat Sarah er vannacht een potje van gemaakt heeft hier, maar het hele verhaal moet ik nog even horen, als het echt leuk is deel ik het misschien nog wel ;)
pi_98501843
Oh Huup ook geen soja. Pfff pittig zeg, wat balen -O- Ook zo sneu dat ze er direct heel veel last van heeft.
Fijn DML in elk geval weer een zorgpuntje van je lijstje!

Ja wij zijn niet echt verder gekomen met dit onderzoek, daar baal ik wel van. Ik had gehoopt op een duidelijk antwoord. Nu zit ik ook in dubio, want de logopediste wil heel graag dat we met brood beginnen. Moet ik nu aan de gluten- en koemelkvrij brood? Of alleen koemelkvrij of zou ik dat ook wel weer kunnen proberen. Dit wil trouwens niet zeggen dat ze glutenallergie heeft, het kan ook net zo goed niets zijn. Alleen we varen nu op de klachten van Amy.

Verder een *O* -dag vandaag. Vanochtend trof ik Amy zittend in bed aan (zelf gaan zitten dus) en zostraks was ze aan het knieschuifelen achter haar loopauto :+ en daarna zag ik haar vanuit buiklig op haar billen gaan zitten. Allemaal mijlpalen. Mag ook wel want ze ging pas om half 1 slapen vannacht. Op een gegeven moment was ze even stil en toen begon ze hard te krijsen en dat stopte niet meer, echt overstuur. Geen idee wat er was. Maar even getemperatuurd en toen had ze 36.0 graden, terwijl ze wel warm aanvoelde (van het krijsen denk ik).
pi_98502439
Dat zelf gaan zitten is helemaal niet zo leuk! Ze gaat nu niet meer slapen in bed, maar steeds zitten en daardoor kan ze niet meer slapen. Zelf gaan liggen heeft ze nog niet uitgevonden.
pi_98502755
Gheheh, herkenbaar Sola! Dat had Elise toen ze naar haar buik kon rollen en zich opdrukte. Dan lag ze in bed,draaide ze zich om, drukte ze zich op en *plop*... speen eruit. :')

Ze kan 'm tegenwoordig zelf terugstoppen. Wat een heerlijkheid!
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:57:53 #167
259886 pessie
pi_98502756
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef Solagratia het volgende:
Dat zelf gaan zitten is helemaal niet zo leuk! Ze gaat nu niet meer slapen in bed, maar steeds zitten en daardoor kan ze niet meer slapen. Zelf gaan liggen heeft ze nog niet uitgevonden.
Dat probleem hadden wij ook! Oplossing: Steeds heen gaan en weer neerleggen. Ik ga ervanuit dat ze het dan vanzelf leren.
Als ik jou was zou ik beginnen met glutenvrij en koemelkvrij brood. Dan kun je eerst kijken of ze brood wil eten, als dat goed gaat kun je altijd nog gewoon brood aanbieden.

Nathan viel net bij mij op schoot in slaap :o . Na een kwartier mekkeren had ik hem uit bed gehaald, broek weer aan, en even lekker op schoot en binnen 5 minuten sliep hij! Lekker in bed gelegd, vond het wel heel apart.
pi_98502858
Knap allemaal van je meisje sola

Ik ben terug geweest op controle bij de gyn. In augustus moet ik bloed laten prikken want ze gaan onderzoeken of er een kans op herhaling is.
pi_98502979
Kans op herhaling van wat FR?

Ik heb haar maar weer teruggelegd ja, meer kan ik niet doen :P Fijn he als ze zelf hun speen in kunnen doen Cantare! Amy kan dat ook, die geef ik de speen tegenwoordig aan. Ik heb ook ontdekt dat als je voor haar bedje staat en ze gaat hangen richting haar bedje, dan wil ze wel naar bed. Gaat ze jammeren dan kun je het beter niet proberen.

Nathan die op schoot in slaap valt! Dat is zo zeldzaam he als ze deze leeftijd hebben. Amy deed het voor het laatst met de kerst, daarna niet meer. Ik mis dat wel eens, want Amy is ook echt geen knuffelbaby. Nathan wel?
pi_98503179
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef Solagratia het volgende:
Kans op herhaling van wat FR?

Ik heb haar maar weer teruggelegd ja, meer kan ik niet doen :P Fijn he als ze zelf hun speen in kunnen doen Cantare! Amy kan dat ook, die geef ik de speen tegenwoordig aan. Ik heb ook ontdekt dat als je voor haar bedje staat en ze gaat hangen richting haar bedje, dan wil ze wel naar bed. Gaat ze jammeren dan kun je het beter niet proberen.

Nathan die op schoot in slaap valt! Dat is zo zeldzaam he als ze deze leeftijd hebben. Amy deed het voor het laatst met de kerst, daarna niet meer. Ik mis dat wel eens, want Amy is ook echt geen knuffelbaby. Nathan wel?
zwangerschapsvergiftiging
pi_98503256
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef Solagratia het volgende:
Handig dat ze het zo aangeeft! Hier merk ik ook snel of het slapen gaat lukken. Meestal gaat E makkelijk slapen, maar een enkele keer wil ze 's avonds Echt Niet. Dan gaat het luchtalarm aan zo gauw ze het matras raakt. Heel bijzonder, want ze huilt verder vrijwel nooit. Wat het dan is? Geen idee. Dan kan ze gewoon haar rust niet vinden, denk ik. De ervaring leert dat laten huilen (lees: krijsen) bij haar absoluut geen (gewenst) effect heeft. Dus haal ik haar er weer uit. Meestal speelt ze dan even en kan ik haar daarna zo weer op bed leggen.
quote:
Nou idd! Elise is ongeveer een maand geleden nog op schoot in slaap gevallen. Toen was ze zo moe dat ze bij haar fles wegzakte en toen de speen erin ging was ze vertrokken. Maar anders? Echt niet, veel te gezellig en veel te veel te zien en te pakken. Voor mij wel jammer, ik vond dat knuffelen zo fijn.
pi_98503868
o, wat leuk dat Amy zelf gaat zitten!!! Maar lijkt me ook vreselijk met naar bed gaan,haha,nog niet eerder over nagedacht.
Mex kronkelt al alle kanten op en kan z'n draai al niet vinden steeds.
Wij hebben een hele slechte week gehad met slapen. Meneer slaapt nu liever op z'n buik.
Ik heb een aerosleepdekje gehad van de buren, dus nu durf ik hem wel zo te laten liggen, maar als ie moe is en hij ligt in het donker weet ie soms niet meer hoe die moet gaan liggen en dan stoot ie z'n hoofdje tegen het bed.
Verder word ie midden in de nacht ook huilend wakker en wil dan alleen maar bij mij zijn...dus we leggen hem tussen ons in, maar dat slaapt voor mij toch niet helemaal lekekr, want hij pikt mijn plekje in.

Op schoot in slaap vallen doet ie trouwens nog elke dag bij het laatste flesje en soms ook overdag. Moet ik misschien wel een beetje gaan afleren, maar het is zo lief O+
pi_98504457
Huup, wat een bummer, zeg. Hoe zat dat nou met soja? Is dat ook een allergie waar ze overheen kan groeien?

DML, fijn nieuws! Ik hoop dat je zorgen gauw voorbij zijn. :* Nog fijner nieuws was hetgeen ik las over het sleutelbeen van Puck. Ik hoop dat de behandelingen zoden aan de dijk zetten zodat hij minder vaak huilt.

MP, je leven is dus weer normaal aan het worden? Ik mis je wel een beetje hier!

Sola, wat gaaf al die ontwikkelingen van Amy!

pessie, wat jij doet werkt hier nog steeds! Als Ivan in zijn slaapzak gaat staan in bed is de kans klein dat 'ie lekker gaat liggen slapen. We moeten dan echt teruglopen om hem neer te leggen. En hij kan natuurlijk allang zelf zitten. :+ Het is een vorm van onrust waar we hem bij kunnen helpen.

Cantare, wacht maar tot ze de speen tegen je gaat gebruiken. }:|

Vertrouw je het buikslapen nog niet, Troeta? Kan Mex goed rollen? We hebben er bij Ivan eigenlijk nooit zo bij stilgestaan. Toen hij oud genoeg was om naar zijn buik te rollen en het comfortabel vond om zo in slaap te vallen vonden we hem ook oud genoeg om zichzelf te 'redden' in bed.

Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was. :Y) Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug! :D Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan. :Y) Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98504974
De dag dat ik weer een normale spijkerbroek aan kon, was de dag die ik gedacht had nooit mee te maken :D Fijn Claudia! Helaas heb ik nog steeds een maat groter dan voor de zwangerschap qua schoenen. Haaruitval vond ik echt verschrikkelijk. Bij mij was het zo erg dat ik kale plekken kreeg. Mensen dachten dat ik ziek was, echt bizar. Nu heb ik ook heel veel korte nieuwe haartjes, moet allemaal weer aangroeien. Dat vond ik echt het ergste van ontzwangeren. Fijn hoor dat je de positiespijkerbroeken de deur uit kan doen. Ga je nieuwe kleding shoppen?

Cantare, het laten krijsen werkt hier ook niet, dus ook hier eruit en spelen. Alleen slaat dat wat door tegenwoordig waardoor ze zo tot half tien aan het spelen is beneden. Het werkt niet om er naast te gaan zitten bij het bed daar wordt ze heel actief van. Of juist heel boos en dan is niets goed. Lief dat E lekker nog bij je in slaap viel!

Mex kan ondertussen wel rollen en heeft een sterke nek? Amy ging ook ineens buikslapen, maar dat gaat prima zo op deze leeftijd. Wat een knuffeltje heb je toch, dat hij elke dag nog bij je in slaap valt.

FR, ik ben benieuwd wat eruit komt, want dat heeft zeker ook consequenties voor een volgende zwangerschap? Spannend wel hoor.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:09:07 #175
259886 pessie
pi_98505239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was. :Y) Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug! :D Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan. :Y) Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
Haar verliezen begon hier na een maand of 4, dus inderdaad wel wat laat, maar volgens mij heeft het met de hormonen te maken?
Tof dat je weer in een normale spijkerbroek past! Mijlpaal! En schoenen ook! Op de een of andere manier heb ik dat volgens mij niet gehad, dat mn schoenen niet meer pasten. Maar goed, zo richting het eind was het hittegolf en droeg ik slippers. Ik kon niet meer langs mn buik de gespjes van mn sandalen vastmaken :')

Nathan valt nooit meer in slaap op schoot. Wel 's ochtends tijdens het voeden maar niet overdag omdat hij even op schoot zit. Hij heeft zn knuffelige buien. Nu behoorlijk omdat zn voortanden boven op doorkomen staan. Ik vond het zo schattig! Maar goed, aangezien ik woensdag weer tentamen heb toch maar in bed gelegd en gaan studeren.

Nathan slaapt trouwens op zn buik. Ik leg hem tegenwoordig op zn rug in bed en binnen een halve tel ligt hij dan op zn buik.
pi_98505320
Vorige keer verloor ik pas na een maand of 7 haar, nu trek k dr nu alweer hele bossen uit ;(
maarr.... ik pas wel mn spijkerbroeken van voor zwangerschap van oudste weer O+ *O* dat maakt een hoop goed :D
nu nog de broeken van voor zwangerschap 1 :') 15 kilo geleden :X
:)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:15:45 #177
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_98505494
Oh, haar verliezen :'( na de zwangerschap van de middelste viel het er met bossen uit. Misschien ook omdat ik toen zo'n 20 kilo afgevallen was. Ik was echt bang om kale plekken te krijgen.

Nu, heb ik nog geen last van haaruitval. Mijn haar is juist nog steeds extra wijd. Wel ben ik sinds vorige week aan het lijnen, dus wanneer dat een beetje succes oplevert, begint het misschien alsnog. Ik hoop het niet natuurlijk.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_98505633
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef mignonne het volgende:
Vorige keer verloor ik pas na een maand of 7 haar, nu trek k dr nu alweer hele bossen uit ;(
maarr.... ik pas wel mn spijkerbroeken van voor zwangerschap van oudste weer O+ *O* dat maakt een hoop goed :D
nu nog de broeken van voor zwangerschap 1 :') 15 kilo geleden :X
Ja, had ik ergens gelezen! Waarschijnlijk op facebook tijdens het kolven op m'n werk. Hoera voor jou!

Ik heb nu maar een extra spijkerbroek gekocht. Eéntje, natuurlijk, want de verleiding moet niet te groot worden om in deze maat te blijven hangen. :+ Het streven is om voor mijn verjaardag in december op mijn gewicht van voor de zwangerschap van Ivan te zitten. Daarna mag er nog wel iets vanaf, maar dat is muggenziften.
pi_98505834
Misschien moet ik mijn haren eens op gaan sparen. Je kan er zo een pruik van maken volgens mij, zoveel vind ik er in bed elke morgen }:|

Ik pas wel mijn spijkerbroeken van voor de zwangerschap maar er mag best wat af O-)
The way you rock'n'roll
pi_98505893
Jij bent volgens mij reteslank, DML.
pi_98506040
quote:
18s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Jij bent volgens mij reteslank, DML.
:N

De bovenkant past prima in maatje M maar de onderkant is een ander verhaal hoor. Mijn heupen en kont zijn behoorlijk. Ik moet daarom een behoorlijk grote maat spijkerbroeken die vervolgens te wijd zitten aan de bovenkant. Reuze onhandig.

Ik heb gisteren net geshopt en ik ging bijna huilen van de maat broeken die ik nodig had. Ik hoop maar dat mijn heupen nog in standje baar staan en nog iets terug vormen.

Mr.DML voegde er gisteren nog even aan toe dat mijn buik ook wel wat dikker is dan voor de zwangerschap. Thanks ;(
The way you rock'n'roll
pi_98506139
9 maanden ontzwangeren DML, bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Mijn buik is ook nog steeds dikker. Het is ook logisch want mijn buik is zo enorm uitgerekt. So be it. Niet dat ik het vrolijk ga showen in een bikini, want daar moet ik dan zelf ook van huilen :P
pi_98506195
Ik kan ook wel janken als ik naar m'n buik en heupen kijk, en m'n borsten. Dat vind ik echt een nadeel aan borstvoeding geven, dat je er grotere borsten door krijgt. Daardoor voel ik me veel ronder dan ik wil zijn.

Ik hoop dat het goed komt bij je met het ontzwangeren. Bij mij is het echt spek, heb ik gemerkt. (Is ook niet zo moeilijk te merken. :') ) Ik weet van Twinkly die altijd een heel smal postuur had dat haar heupen breder bleven na de bevalling. Ik ben benieuwd of dat nog zo is.
pi_98506234
Wooh, dat is raar ineens Claudia, voelt zeker goed?? Een gewone spijkerbroek is wel ineens zo koud op je rug en buik zonder die heerlijke band, vond ik dan..
En mijne ene spijkerbroek die ik in maat heel groot heb gekocht zit eindelijk te ruim, dus dat weinig shoppen is een goed plan.

Mex is bijna 9 maanden...en dan moet ik ontzwangerd zijn?? hihi, gaat me nooit meer lukken!

Ik vind het idd nog een beetje een eng idee dat buikslapen, maar goed na 3 nachten bijna niet slapen heb ik me er over heen gezet en nu slaapt ie heerlijk.
En hij kan wel rollen, maar hij doet het niet zo soepel als ik bij andere kindjes zie, nekje is altijd sterk geweest...maar toch, moet me er even over heen zetten.
pi_98506587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:

MP, je leven is dus weer normaal aan het worden? Ik mis je wel een beetje hier!

Ja mijn leven word weer normaal en ik ben er eigenlijk wel erg blij mee! Ik voel me fris in mijn hoofd en het gaat gewoon lekker allemaal :D Ik ben gewoon heel gelukkig geloof ik op het moment! En ik probeer hier wel alles mee te lezen maar reageren lukt niet altijd meer, want de momentjes dan ik kan lezen is tussen de bedrijven door en reageren deed ik meestal 's avonds, maar aangezine ik veel voornamelijk avonddiensten werk zit dat vele reageren er gewoon even niet in, maar komt misschien wel weer!

Wat fijn Claudia dat ontzwangeren daardoor kom je volgens mij ook wel weer lekkerder in je lijf en word je lijf ook weer meer eigen of niet?? (ik merk dat ik echt nog vol hormonen zit en soms echt buiten proporties reageer :'( )

Ow en ik paste meteen na de bevalling alweer in mijn spijkerbroeken, alleen zat dat niet zo lekker ivm buikwond. Maar goed bij mij mogen er zowieso kilo's vanaf, alleen heb ik daar nog niet zo de motivatie voor..
Haar uitval nu nog niks, vorige keer wel enorm!
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:56:13 #186
259886 pessie
pi_98507111
Toen ik gisteren op de weegschaal stond stond daar 0.9 kg minder dan voor de zwangerschap *O* . Maar goed, ik heb nog wel een duidelijk dikkere buik dan voor de zwangerschap, alleen mn kont is langzaam aan het wegkwijnen.
Ik ga zo ontzettend wel in bikini wanneer we in Rome zijn! Bij die temperaturen is badpak voornamelijk zweten!

Ik vond die zwangerschapsbroeken heerlijk vanwege de ruimte die je buik heeft. Alleen pas ik ze niet meer omdat ze te breed zijn voor mn heupen.

Ow, maatje M heb ik nooit gepast, zal ik ook nooit passen by the way.
pi_98507240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan ook wel janken als ik naar m'n buik en heupen kijk, en m'n borsten. Dat vind ik echt een nadeel aan borstvoeding geven, dat je er grotere borsten door krijgt. Daardoor voel ik me veel ronder dan ik wil zijn.

Ik hoop dat het goed komt bij je met het ontzwangeren. Bij mij is het echt spek, heb ik gemerkt. (Is ook niet zo moeilijk te merken. :') ) Ik weet van Twinkly die altijd een heel smal postuur had dat haar heupen breder bleven na de bevalling. Ik ben benieuwd of dat nog zo is.
Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijk :'( :@
Ik had Silke net op m'n rug geknoopt en ik kan dan echt alleen maar kijken naar die massieve voorgevel. Ik voel me net zo'n Brunhilde. Blergh :{

Zo, dat lucht op.
pi_98507331
Way to go dames!! *O*

Hier nog steeds een 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht :') beetje fail achtig :P
pi_98507369
Ja, dat is heel treffend, een Brunhilde! Ik wou Nigella schrijven, maar Nigella ziet er juist geweldig uit.

pi_98507396
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Hier nog steeds een maar 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht
*O*
pi_98507397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Jore het volgende:

[..]

Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijk :'( :@
Ik had Silke net op m'n rug geknoopt en ik kan dan echt alleen maar kijken naar die massieve voorgevel. Ik voel me net zo'n Brunhilde. Blergh :{

Zo, dat lucht op.
Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HH :'( en er gaat gaan gram vanaf en inderdaad als ik muppet op mijn rug slinger dan ligt ze nadruk er nóg meer op (ik had ook een Cup F voor de zwangerschap..)

Maar ik troost me nu met de gedachte dat ze er op een dag af gaan :Y eerst klaar zijn met kindjes krijgen (want ik wil ze het liefst wel zelf voeden het eerste jaar) en daarna project Orea-lijf :Y)

Maar it sucks! :*
pi_98507439
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

*O*
Hahah voor de zwangerschap zat er ook al zo'n 7 kilo teveel naar mijn zin aan, dus maakt totaal 17 kilo.. das wat minder 'nog maar'... :P

En in combi met de tweeling, een redelijk massief geheel! :|W
pi_98507515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Orea het volgende:

[..]

Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HH :'( en er gaat gaan gram vanaf en inderdaad als ik muppet op mijn rug slinger dan ligt ze nadruk er nóg meer op (ik had ook een Cup F voor de zwangerschap..)

Maar ik troost me nu met de gedachte dat ze er op een dag af gaan :Y eerst klaar zijn met kindjes krijgen (want ik wil ze het liefst wel zelf voeden het eerste jaar) en daarna project Orea-lijf :Y) )

Maar it sucks! :*
Idem. Ik heb ontdekt dat borstgroei bij mij ook heel erg gerelateerd is aan hormonale veranderingen: zwanger worden, pil slikken, weer zwanger worden. Ik denk dat de enige manier om ze weer tot een fatsoenlijk formaat te doen slinken een operatie is :{
De herkenning is wel fijn! :Y
pi_98507629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat is heel treffend, een Brunhilde! Ik wou Nigella schrijven, maar Nigella ziet er juist geweldig uit.

[ afbeelding ]

Nigella wordt gewoon altijd vanuit haar allervoordeligste hoek gefilmd en gefotografeerd. Dr zit een beste trekhaak op dat mens hoor :D

kijk linksonder bij dr hand :D
aan de andere kant heeft ze wel weer een goed hoofd O+

Brunhilde check! shit dat had een betere nieuwe nick geweest _O-
ik herken het gevoel ook wat Jore beschrijft.
En dat je dan afvalt zeg maar, maar dan eerst altijd mn benen en mn billen en armen, waardoor mn buik nog kwabbiger lijkt en je borsten nog enormer :') en daarna pas die buik en als allerallerlaatste pas die cupmaat een keertje omlaag pffrt...
pi_98507638
Die operatie gaat er hier hoe dan ook komen ;) ben een aantal jaar geleden ook flink afgevallen (geen uitersten hoor maar van maat 40-42 naar maat 36-38) en de boobs bleven gewoon nog (hun destijds) cupje D-E. Ivf-je erboven op en huppa weer een cupmaat erbij.. zwangerschap + bv geven.. nog weer een cup, 2 cupmaten erbij... ook gerelateerd aan hormonen dus, i guess :{

Ik heb dan ook niet de illusie dat als ik stop met bv, dat mijn borsten zullen slinken...
pi_98507702
Wat balen van de soja huup!
En bedankt voor het hema kleed tip, ik heb er net eentje gehaald in de pauze :D fijn voor binnen en buiten lijkt me, zeker nu met rollend kind
pi_98507794
Silke blijft al niet meer op een kleedje liggen. Die speelt namelijk graag met de Duplo van haar broer ("Mij rails! Mij rails! Mama maken!").
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:13:56 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98507837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Way to go dames!! *O*

Hier nog steeds een 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht :') beetje fail achtig :P
Hier nog 3 kilo van streven :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98507883
Oja, de soja. Heftig hoor, maar wel fijn dat je het op zo'n manier kan provoceren lijkt me. Ik vraag me hierdoor wel af wat er van waar is dat kindjes geen krampjes zouden krijgen van bepaalde voedingsmiddelen (prei, ui, bonen e.d.).
pi_98508087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Jore het volgende:
Oja, de soja. Heftig hoor, maar wel fijn dat je het op zo'n manier kan provoceren lijkt me. Ik vraag me hierdoor wel af wat er van waar is dat kindjes geen krampjes zouden krijgen van bepaalde voedingsmiddelen (prei, ui, bonen e.d.).
Ik merkte bij oudste gewoon een enorm verschil in krampjes toen ik ui etc. weg liet.
Bij jongste ben ik daar uit voorzorg al matig mee geweest.
Het zal vast niet zo zijn dat ze er enorm gassy van worden en er komen natuurlijk geen hele voedingsmiddelen uit, maar ik merkte er zelf wel echt verschil in. :Y

Het nadeel van provoceren nu vind ik wel dat het toch allemaal niet heel duidelijk blijft. Een kindje op flesvoeding krijgt in principe enkel koemelk binnen, mijn kindje krijgt via mij zoveel andere dingen binnen dat het nooit 100% zeker zal zijn denk ik.
Maar goed, ze is nu weer rustig en haar lieve zelf en de reacties waren vrij duidelijk.

Ze rolde vanmorgen weer terug trouwens :o eerst van rug naar buik en toen weer terug! :o t was voorlopig wel een eenmalig aanbod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')