Ja, had ik ergens gelezen! Waarschijnlijk op facebook tijdens het kolven op m'n werk. Hoera voor jou!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef mignonne het volgende:
Vorige keer verloor ik pas na een maand of 7 haar, nu trek k dr nu alweer hele bossen uit
maarr.... ik pas wel mn spijkerbroeken van voor zwangerschap van oudste weer![]()
dat maakt een hoop goed
![]()
nu nog de broeken van voor zwangerschap 115 kilo geleden
quote:
Ja mijn leven word weer normaal en ik ben er eigenlijk wel erg blij mee! Ik voel me fris in mijn hoofd en het gaat gewoon lekker allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
MP, je leven is dus weer normaal aan het worden? Ik mis je wel een beetje hier!
Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was.Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug!
Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan.
Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan ook wel janken als ik naar m'n buik en heupen kijk, en m'n borsten. Dat vind ik echt een nadeel aan borstvoeding geven, dat je er grotere borsten door krijgt. Daardoor voel ik me veel ronder dan ik wil zijn.
Ik hoop dat het goed komt bij je met het ontzwangeren. Bij mij is het echt spek, heb ik gemerkt. (Is ook niet zo moeilijk te merken.) Ik weet van Twinkly die altijd een heel smal postuur had dat haar heupen breder bleven na de bevalling. Ik ben benieuwd of dat nog zo is.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Hier nog steeds een maar 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht
Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HHquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Jore het volgende:
[..]
Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijk![]()
![]()
Ik had Silke net op m'n rug geknoopt en ik kan dan echt alleen maar kijken naar die massieve voorgevel. Ik voel me net zo'n Brunhilde. Blergh![]()
Zo, dat lucht op.
Hahah voor de zwangerschap zat er ook al zo'n 7 kilo teveel naar mijn zin aan, dus maakt totaal 17 kilo.. das wat minder 'nog maar'...quote:
Idem. Ik heb ontdekt dat borstgroei bij mij ook heel erg gerelateerd is aan hormonale veranderingen: zwanger worden, pil slikken, weer zwanger worden. Ik denk dat de enige manier om ze weer tot een fatsoenlijk formaat te doen slinken een operatie isquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Orea het volgende:
[..]
Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HHen er gaat gaan gram vanaf en inderdaad als ik muppet op mijn rug slinger dan ligt ze nadruk er nóg meer op (ik had ook een Cup F voor de zwangerschap..)
Maar ik troost me nu met de gedachte dat ze er op een dag af gaaneerst klaar zijn met kindjes krijgen (want ik wil ze het liefst wel zelf voeden het eerste jaar) en daarna project Orea-lijf
)
Maar it sucks!
Nigella wordt gewoon altijd vanuit haar allervoordeligste hoek gefilmd en gefotografeerd. Dr zit een beste trekhaak op dat mens hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat is heel treffend, een Brunhilde! Ik wou Nigella schrijven, maar Nigella ziet er juist geweldig uit.
[ afbeelding ]
Hier nog 3 kilo van strevenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Way to go dames!!
Hier nog steeds een 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewichtbeetje fail achtig
Ik merkte bij oudste gewoon een enorm verschil in krampjes toen ik ui etc. weg liet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Jore het volgende:
Oja, de soja. Heftig hoor, maar wel fijn dat je het op zo'n manier kan provoceren lijkt me. Ik vraag me hierdoor wel af wat er van waar is dat kindjes geen krampjes zouden krijgen van bepaalde voedingsmiddelen (prei, ui, bonen e.d.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |