abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98505320
Vorige keer verloor ik pas na een maand of 7 haar, nu trek k dr nu alweer hele bossen uit ;(
maarr.... ik pas wel mn spijkerbroeken van voor zwangerschap van oudste weer O+ *O* dat maakt een hoop goed :D
nu nog de broeken van voor zwangerschap 1 :') 15 kilo geleden :X
:)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:15:45 #177
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_98505494
Oh, haar verliezen :'( na de zwangerschap van de middelste viel het er met bossen uit. Misschien ook omdat ik toen zo'n 20 kilo afgevallen was. Ik was echt bang om kale plekken te krijgen.

Nu, heb ik nog geen last van haaruitval. Mijn haar is juist nog steeds extra wijd. Wel ben ik sinds vorige week aan het lijnen, dus wanneer dat een beetje succes oplevert, begint het misschien alsnog. Ik hoop het niet natuurlijk.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_98505633
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef mignonne het volgende:
Vorige keer verloor ik pas na een maand of 7 haar, nu trek k dr nu alweer hele bossen uit ;(
maarr.... ik pas wel mn spijkerbroeken van voor zwangerschap van oudste weer O+ *O* dat maakt een hoop goed :D
nu nog de broeken van voor zwangerschap 1 :') 15 kilo geleden :X
Ja, had ik ergens gelezen! Waarschijnlijk op facebook tijdens het kolven op m'n werk. Hoera voor jou!

Ik heb nu maar een extra spijkerbroek gekocht. Eéntje, natuurlijk, want de verleiding moet niet te groot worden om in deze maat te blijven hangen. :+ Het streven is om voor mijn verjaardag in december op mijn gewicht van voor de zwangerschap van Ivan te zitten. Daarna mag er nog wel iets vanaf, maar dat is muggenziften.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98505834
Misschien moet ik mijn haren eens op gaan sparen. Je kan er zo een pruik van maken volgens mij, zoveel vind ik er in bed elke morgen }:|

Ik pas wel mijn spijkerbroeken van voor de zwangerschap maar er mag best wat af O-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98505893
Jij bent volgens mij reteslank, DML.
pi_98506040
quote:
18s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Jij bent volgens mij reteslank, DML.
:N

De bovenkant past prima in maatje M maar de onderkant is een ander verhaal hoor. Mijn heupen en kont zijn behoorlijk. Ik moet daarom een behoorlijk grote maat spijkerbroeken die vervolgens te wijd zitten aan de bovenkant. Reuze onhandig.

Ik heb gisteren net geshopt en ik ging bijna huilen van de maat broeken die ik nodig had. Ik hoop maar dat mijn heupen nog in standje baar staan en nog iets terug vormen.

Mr.DML voegde er gisteren nog even aan toe dat mijn buik ook wel wat dikker is dan voor de zwangerschap. Thanks ;(
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98506139
9 maanden ontzwangeren DML, bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Mijn buik is ook nog steeds dikker. Het is ook logisch want mijn buik is zo enorm uitgerekt. So be it. Niet dat ik het vrolijk ga showen in een bikini, want daar moet ik dan zelf ook van huilen :P
pi_98506195
Ik kan ook wel janken als ik naar m'n buik en heupen kijk, en m'n borsten. Dat vind ik echt een nadeel aan borstvoeding geven, dat je er grotere borsten door krijgt. Daardoor voel ik me veel ronder dan ik wil zijn.

Ik hoop dat het goed komt bij je met het ontzwangeren. Bij mij is het echt spek, heb ik gemerkt. (Is ook niet zo moeilijk te merken. :') ) Ik weet van Twinkly die altijd een heel smal postuur had dat haar heupen breder bleven na de bevalling. Ik ben benieuwd of dat nog zo is.
pi_98506234
Wooh, dat is raar ineens Claudia, voelt zeker goed?? Een gewone spijkerbroek is wel ineens zo koud op je rug en buik zonder die heerlijke band, vond ik dan..
En mijne ene spijkerbroek die ik in maat heel groot heb gekocht zit eindelijk te ruim, dus dat weinig shoppen is een goed plan.

Mex is bijna 9 maanden...en dan moet ik ontzwangerd zijn?? hihi, gaat me nooit meer lukken!

Ik vind het idd nog een beetje een eng idee dat buikslapen, maar goed na 3 nachten bijna niet slapen heb ik me er over heen gezet en nu slaapt ie heerlijk.
En hij kan wel rollen, maar hij doet het niet zo soepel als ik bij andere kindjes zie, nekje is altijd sterk geweest...maar toch, moet me er even over heen zetten.
pi_98506587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Claudia_x het volgende:

MP, je leven is dus weer normaal aan het worden? Ik mis je wel een beetje hier!

Ik heb ineens allerlei maffe ontzwangerdingen. Zo verlies ik momenteel plukken haar. Dat heb ik na de bevalling van Ivan niet gehad, misschien omdat ik zo snel weer zwanger was. :Y) Maar... ik heb bijvoorbeeld ook mijn oude schoenmaat terug! :D Ik wou pas 's ochtends even snel een paar pumps aantrekken en die zaten veel te groot. Waarschijnlijk heb ik ze met m'n poezelige vochtvoetjes tijdens de zwangerschap geweldig aangedaan. :Y) Daarop probeerde ik mijn oude laarzen aan te trekken en hoera, ze pasten! En vandaag heb ik zelfs een NORMALE SPIJKERBROEK aan! Oké, één maat groter dan ik eigenlijk wil, maar toch. Ik ga meteen die positiespijkerbroeken de deur uitdoen.
Ja mijn leven word weer normaal en ik ben er eigenlijk wel erg blij mee! Ik voel me fris in mijn hoofd en het gaat gewoon lekker allemaal :D Ik ben gewoon heel gelukkig geloof ik op het moment! En ik probeer hier wel alles mee te lezen maar reageren lukt niet altijd meer, want de momentjes dan ik kan lezen is tussen de bedrijven door en reageren deed ik meestal 's avonds, maar aangezine ik veel voornamelijk avonddiensten werk zit dat vele reageren er gewoon even niet in, maar komt misschien wel weer!

Wat fijn Claudia dat ontzwangeren daardoor kom je volgens mij ook wel weer lekkerder in je lijf en word je lijf ook weer meer eigen of niet?? (ik merk dat ik echt nog vol hormonen zit en soms echt buiten proporties reageer :'( )

Ow en ik paste meteen na de bevalling alweer in mijn spijkerbroeken, alleen zat dat niet zo lekker ivm buikwond. Maar goed bij mij mogen er zowieso kilo's vanaf, alleen heb ik daar nog niet zo de motivatie voor..
Haar uitval nu nog niks, vorige keer wel enorm!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:56:13 #186
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98507111
Toen ik gisteren op de weegschaal stond stond daar 0.9 kg minder dan voor de zwangerschap *O* . Maar goed, ik heb nog wel een duidelijk dikkere buik dan voor de zwangerschap, alleen mn kont is langzaam aan het wegkwijnen.
Ik ga zo ontzettend wel in bikini wanneer we in Rome zijn! Bij die temperaturen is badpak voornamelijk zweten!

Ik vond die zwangerschapsbroeken heerlijk vanwege de ruimte die je buik heeft. Alleen pas ik ze niet meer omdat ze te breed zijn voor mn heupen.

Ow, maatje M heb ik nooit gepast, zal ik ook nooit passen by the way.
pi_98507240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan ook wel janken als ik naar m'n buik en heupen kijk, en m'n borsten. Dat vind ik echt een nadeel aan borstvoeding geven, dat je er grotere borsten door krijgt. Daardoor voel ik me veel ronder dan ik wil zijn.

Ik hoop dat het goed komt bij je met het ontzwangeren. Bij mij is het echt spek, heb ik gemerkt. (Is ook niet zo moeilijk te merken. :') ) Ik weet van Twinkly die altijd een heel smal postuur had dat haar heupen breder bleven na de bevalling. Ik ben benieuwd of dat nog zo is.
Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijk :'( :@
Ik had Silke net op m'n rug geknoopt en ik kan dan echt alleen maar kijken naar die massieve voorgevel. Ik voel me net zo'n Brunhilde. Blergh :{

Zo, dat lucht op.
pi_98507331
Way to go dames!! *O*

Hier nog steeds een 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht :') beetje fail achtig :P
pi_98507369
Ja, dat is heel treffend, een Brunhilde! Ik wou Nigella schrijven, maar Nigella ziet er juist geweldig uit.

:'(
pi_98507396
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Hier nog steeds een maar 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht
*O*
pi_98507397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Jore het volgende:

[..]

Dit is echt mijn verhaal. En nou had ik al een flinke E/F cup, nu begint het einde van het alfabet helemaal in zicht te komen. Ik vind het vreselijk :'( :@
Ik had Silke net op m'n rug geknoopt en ik kan dan echt alleen maar kijken naar die massieve voorgevel. Ik voel me net zo'n Brunhilde. Blergh :{

Zo, dat lucht op.
Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HH :'( en er gaat gaan gram vanaf en inderdaad als ik muppet op mijn rug slinger dan ligt ze nadruk er nóg meer op (ik had ook een Cup F voor de zwangerschap..)

Maar ik troost me nu met de gedachte dat ze er op een dag af gaan :Y eerst klaar zijn met kindjes krijgen (want ik wil ze het liefst wel zelf voeden het eerste jaar) en daarna project Orea-lijf :Y)

Maar it sucks! :*
pi_98507439
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

*O*
Hahah voor de zwangerschap zat er ook al zo'n 7 kilo teveel naar mijn zin aan, dus maakt totaal 17 kilo.. das wat minder 'nog maar'... :P

En in combi met de tweeling, een redelijk massief geheel! :|W
pi_98507515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Orea het volgende:

[..]

Heel herkenbaar... ik zit inmiddels op cup HH :'( en er gaat gaan gram vanaf en inderdaad als ik muppet op mijn rug slinger dan ligt ze nadruk er nóg meer op (ik had ook een Cup F voor de zwangerschap..)

Maar ik troost me nu met de gedachte dat ze er op een dag af gaan :Y eerst klaar zijn met kindjes krijgen (want ik wil ze het liefst wel zelf voeden het eerste jaar) en daarna project Orea-lijf :Y) )

Maar it sucks! :*
Idem. Ik heb ontdekt dat borstgroei bij mij ook heel erg gerelateerd is aan hormonale veranderingen: zwanger worden, pil slikken, weer zwanger worden. Ik denk dat de enige manier om ze weer tot een fatsoenlijk formaat te doen slinken een operatie is :{
De herkenning is wel fijn! :Y
pi_98507629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat is heel treffend, een Brunhilde! Ik wou Nigella schrijven, maar Nigella ziet er juist geweldig uit.

[ afbeelding ]

:'(
Nigella wordt gewoon altijd vanuit haar allervoordeligste hoek gefilmd en gefotografeerd. Dr zit een beste trekhaak op dat mens hoor :D

kijk linksonder bij dr hand :D
aan de andere kant heeft ze wel weer een goed hoofd O+

Brunhilde check! shit dat had een betere nieuwe nick geweest _O-
ik herken het gevoel ook wat Jore beschrijft.
En dat je dan afvalt zeg maar, maar dan eerst altijd mn benen en mn billen en armen, waardoor mn buik nog kwabbiger lijkt en je borsten nog enormer :') en daarna pas die buik en als allerallerlaatste pas die cupmaat een keertje omlaag pffrt...
pi_98507638
Die operatie gaat er hier hoe dan ook komen ;) ben een aantal jaar geleden ook flink afgevallen (geen uitersten hoor maar van maat 40-42 naar maat 36-38) en de boobs bleven gewoon nog (hun destijds) cupje D-E. Ivf-je erboven op en huppa weer een cupmaat erbij.. zwangerschap + bv geven.. nog weer een cup, 2 cupmaten erbij... ook gerelateerd aan hormonen dus, i guess :{

Ik heb dan ook niet de illusie dat als ik stop met bv, dat mijn borsten zullen slinken...
pi_98507702
Wat balen van de soja huup!
En bedankt voor het hema kleed tip, ik heb er net eentje gehaald in de pauze :D fijn voor binnen en buiten lijkt me, zeker nu met rollend kind
pi_98507794
Silke blijft al niet meer op een kleedje liggen. Die speelt namelijk graag met de Duplo van haar broer ("Mij rails! Mij rails! Mama maken!").
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:13:56 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98507837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
Way to go dames!! *O*

Hier nog steeds een 10 kilo BOVEN mijn pre-zwangerschapsgewicht :') beetje fail achtig :P
Hier nog 3 kilo van streven :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98507883
Oja, de soja. Heftig hoor, maar wel fijn dat je het op zo'n manier kan provoceren lijkt me. Ik vraag me hierdoor wel af wat er van waar is dat kindjes geen krampjes zouden krijgen van bepaalde voedingsmiddelen (prei, ui, bonen e.d.).
pi_98508087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Jore het volgende:
Oja, de soja. Heftig hoor, maar wel fijn dat je het op zo'n manier kan provoceren lijkt me. Ik vraag me hierdoor wel af wat er van waar is dat kindjes geen krampjes zouden krijgen van bepaalde voedingsmiddelen (prei, ui, bonen e.d.).
Ik merkte bij oudste gewoon een enorm verschil in krampjes toen ik ui etc. weg liet.
Bij jongste ben ik daar uit voorzorg al matig mee geweest.
Het zal vast niet zo zijn dat ze er enorm gassy van worden en er komen natuurlijk geen hele voedingsmiddelen uit, maar ik merkte er zelf wel echt verschil in. :Y

Het nadeel van provoceren nu vind ik wel dat het toch allemaal niet heel duidelijk blijft. Een kindje op flesvoeding krijgt in principe enkel koemelk binnen, mijn kindje krijgt via mij zoveel andere dingen binnen dat het nooit 100% zeker zal zijn denk ik.
Maar goed, ze is nu weer rustig en haar lieve zelf en de reacties waren vrij duidelijk.

Ze rolde vanmorgen weer terug trouwens :o eerst van rug naar buik en toen weer terug! :o t was voorlopig wel een eenmalig aanbod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')