abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98508231
Net zoals dat Jelle wel van buik naar rug kan in bed maar op de grond nog niet ;)

Maar jeuh voor het rollen!
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:23:57 #202
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98508285
Ik heb van de week op de weegschaal gestaan, toen was er al 7 kilo vanaf, nu vandaag, drie dagen later nog eens 2 kilo. Dus nog 3 kilo en dan ben ik op het gewicht van voor mijn zwangerschap. Ik hoop wel dat er de komende weken nog iets vanaf gaat. Voor mijn zwangerschap was ik eigenlijk een kilo of 5/7 te zwaar, dus als dat zou verdwijnen door BV, bewegen en goed op mijn eten blijven letten, zou ik heel gelukkig zijn.

Ik ben blij dat het nu loont dat ik tijdens mijn zwangerschap zo goed heb opgelet op mijn gewicht.
Mijn buik zal nog wel een poosje blubber blijven, ik had een flinke buik en de KS helpt niet bepaald bij het krijgen van een strakke buik... }:|

Huup, wat rot zeg, dat Elin ook reageerd op soja, je had zo gehoopt dat dat niet zo zou zijn. Petje af, want het zal niet altijd makkelijk zijn zoveel te moeten laten staan wat betreft je eigen voeding.
pi_98508620
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zit iets onder mijn gewicht van voordat ik zwanger raakte. En mijn buik is nog wat blubberig, maar ook weer terug op het formaat van voor die tijd...
En bartje is nog geen 3 weken...

Maar ik moet nu wel zoeken naar wat ik dan kan eten zonder aan te komen, ik wil nu eigenlijk wel op dit gewicht blijven hangen, tijdens de zwangerschap waren vooral mijn porties avondeten minder dan dat ze nu zijn...
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:32:00 #204
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98508639
Ik heb toen Nathan een maand of 3 was een keer hachee gemaakt met heel veel ui. Arm ventje :X . Daarna toch maar rustig aan gedaan met ui, dat ging wel goed.

Wat betreft borsten, Die zijn slapper dan voor de zwangerschap en hangen meer, maar ik ben wel weer terug naar mn C-cup. Jammer, bij mijn postuur zou D ook heel mooi staan. Hier gaat qua gewicht alles eraf behalve buik. Ik ben op het moment zo'n buik op pootjes (en dan zo'n jongetje op straat dat ook nog roept "papa, ik weet hoe die mevlouw heet, die mevlouw heet mevlouw dikzak". En bedankt }:| ).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98508964
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zit iets onder mijn gewicht van voordat ik zwanger raakte. En mijn buik is nog wat blubberig, maar ook weer terug op het formaat van voor die tijd...
En bartje is nog geen 3 weken...

Maar ik moet nu wel zoeken naar wat ik dan kan eten zonder aan te komen, ik wil nu eigenlijk wel op dit gewicht blijven hangen, tijdens de zwangerschap waren vooral mijn porties avondeten minder dan dat ze nu zijn...
Dat had ik ook...en dat is er allemaal bij gekomen, plus wat extra...
Ik had precies t zelfde, k at veel minder tijdens mn zwangerschap. Tel daar 5,5maand thuisblijven bij op et voila...

Maar ben nu weer ruim 6kg lichter *O*
En mn borsten worden er ook kleiner mee *O* móet zeggen dat k over mn hele lijf lichter wordt. Mn buik gaat ook goed *O*

Mn kind heeft vandaag zn pasfoto laten maken.
Volgens mij bij dezelfde fotograaf als huup (aan de kleuren té zien :') hij heeft opeens bruine ogen)
pi_98509076
Hoeveel was jij er voor kwijt Son, die pasfoto's?

Ik betaalde in Leidschenhage ¤14,99 }:| (kreeg wel 8 foto's)

Ik ben twee kilo lichter dan voor mijn zwangerschap maar het gaat er nergens af }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98509211
12,95, vond dat al veel. Voor 1euro had k 4 foto's extra, dat wel
Hier in t dorp hebben we geen fotograaf meer..dus maar even na t werk er naartoe

pi_98509226
Als ik straks weer kan gaan sporten dan zal het wel makkelijk zijn om op gewicht te blijven, aangezien ik altijd een redelijk fanatieke skater was..

Maarja, wanneer dat precies mag(en handig is met de knip) weet ik niet.. Verloskundige riep alleen maar lachend dat ik voorlopig maar niet moest gaan fietsen, maar wanneer ik dat dan wel weer mag doen weet ik ook niet..
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:49:41 #209
259886 pessie
pi_98509328
:X eerste keer fietsen na de bevalling :X
Ik kon ook niet lopen vanwege mn bekken, dus na een dag of 10 dacht ik ik fiets wel even naar de supermarkt. Ik ging zitten, ben weer afgestapt en heb de fiets teruggezet :X .

Son hoe doe je dat?! Vooral je buik! Wow zeg! Super!

Hangt er ook vanaf hoeveel foto's je krijgt. Ik kreeg 6 voor 9.95 meen ik.
pi_98509358
Wanneer t fijn voelt denk ik :)
Hier is nooit een limiet gezegd. Ging ook pas met 9maanden weer fietsen (met floris :D)
pi_98509397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef pessie het volgende:
:X eerste keer fietsen na de bevalling :X
Ik kon ook niet lopen vanwege mn bekken, dus na een dag of 10 dacht ik ik fiets wel even naar de supermarkt. Ik ging zitten, ben weer afgestapt en heb de fiets teruggezet :X .

Son hoe doe je dat?! Vooral je buik! Wow zeg! Super!

Hangt er ook vanaf hoeveel foto's je krijgt. Ik kreeg 6 voor 9.95 meen ik.
Ik val blijkbaar overal af, als k afval. Na mn zwangerschap was k echt dunnig :)
pi_98509448
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Als ik straks weer kan gaan sporten dan zal het wel makkelijk zijn om op gewicht te blijven, aangezien ik altijd een redelijk fanatieke skater was..

Maarja, wanneer dat precies mag(en handig is met de knip) weet ik niet.. Verloskundige riep alleen maar lachend dat ik voorlopig maar niet moest gaan fietsen, maar wanneer ik dat dan wel weer mag doen weet ik ook niet..
dat voel je vanzelf wel :')
ik ben bij allebei pas gaan fietsen toen de knip volledig genezen was. Duurde nogal een tijd dus ik was best lang toos fietsloos.

Son :D t zou zomaar dezelfde kunnen zijn ja.
:)
pi_98509764
Ik durfde pas na een half jaar te fietsen (totaal ruptuur) Gaat nu wel goed. Wel snel last van mijn bekken op de fiets.

Ik viel pas af toen ik stopte met bv en daarna weer verder toen ik weer ging werken. Nu ben ik lichter dan voor de zwangerschap. Heb alleen wel vaak dat ik duizelig ben of me gewoon flauw voel.
pi_98509771
Nebo ben k geweest
pi_98510054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nebo ben k geweest
:Y idem.
pi_98510408
De uitnodiging voor Floris zijn feestje is echt O+ O+ O+ :D!!
pi_98510450
O+
En hoe vind je zn pasfoto dan :P
pi_98511028
Geniaal!! :D Hij kijkt echt heel verdwaasd :D

Mijn jabba :') slechte foto, mijn tel kan niet zover inzoomen scherp..

Maar toen was ze 8 weken O+ en steeds vielen die oogjes maar dicht, en de fotograaf maar blijven bléren zodat ze af en toe zo verontwaardigd haar ogen open deed en hij de foto kon schieten!
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:35:58 #219
259886 pessie
pi_98511156
Die pasfoto van Floris is echt al dreumes-achtig!

Ik ben dol op fietsen. Is mijn "auto" als het ware.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging op een gegeven moment wel weer fietsen maar het is nog een hele tijd gevoelig geweest. Ik voel et soms nog steeds wel (beetje raar gehecht).

Sola, zo zie je maar dat echt iedereen anders is! Ik kan juist goed fietsen!
pi_98511195
O+
Die is ook zo leuk!
De foto was hier in 1 keer goed :) hij kijkt altijd verbaasd naar technische dingen *lol*
daarom heb k m amper lachen op de foto, meneer kijkt altijd van: he wat heb jij daar nou :D
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:46:16 #221
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98511620
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb van de week op de weegschaal gestaan, toen was er al 7 kilo vanaf, nu vandaag, drie dagen later nog eens 2 kilo. Dus nog 3 kilo en dan ben ik op het gewicht van voor mijn zwangerschap. Ik hoop wel dat er de komende weken nog iets vanaf gaat. Voor mijn zwangerschap was ik eigenlijk een kilo of 5/7 te zwaar, dus als dat zou verdwijnen door BV, bewegen en goed op mijn eten blijven letten, zou ik heel gelukkig zijn.

Ik ben blij dat het nu loont dat ik tijdens mijn zwangerschap zo goed heb opgelet op mijn gewicht.
Mijn buik zal nog wel een poosje blubber blijven, ik had een flinke buik en de KS helpt niet bepaald bij het krijgen van een strakke buik... }:|

Huup, wat rot zeg, dat Elin ook reageerd op soja, je had zo gehoopt dat dat niet zo zou zijn. Petje af, want het zal niet altijd makkelijk zijn zoveel te moeten laten staan wat betreft je eigen voeding.
Ik was zo rond de 3 weken na de bevalling inderdaad ook weer op gewicht van voor de zwangerschap van leyla.. alleen toen moest er nog 10 af.. Dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98511772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef pessie het volgende:
Die pasfoto van Floris is echt al dreumes-achtig!

Ik ben dol op fietsen. Is mijn "auto" als het ware.
SPOILER
Ik ging op een gegeven moment wel weer fietsen maar het is nog een hele tijd gevoelig geweest. Ik voel et soms nog steeds wel (beetje raar gehecht).

Sola, zo zie je maar dat echt iedereen anders is! Ik kan juist goed fietsen!
Hij is idd echt geen baby meer :)

En wat betreft fietsen, ik heb gewoon mijn eigen auto, dus voor lange(re) stukken had ik die en naar t dorp ging ik gewoon lopen.
Dus fietsen was niet noodzakelijk, dus vandaar dat ik zolang niet gefietst had :D
pi_98512096
ik heb geen eigen auto helaas, was t maar zo'n feest ;( en jongste mag voorlopig nog niet mee op de fiets. Het zou een hoop schelen als dat eenmaal kan, maakt me een stuk mobieler :)
pi_98512286
ik had m wel nodig toen ik naar dit gat verhuisde O-)
en avond- en nachtdiensten had
,moet zeggen dat ik nu ook niet zonder zou kunnen hoor. Dan zou ik niet kunnen tennsisen (althans niet waar ik nu tennis en al jaren tennis), niet kunnen werken waar ik nu werk. Nou ja lastig dus :)

En wat een ongelooflijk pestweer is t buiten zeg :o
Niet normaal!
pi_98512670
Hele leuke pasfoto van Floris! En die van Leia is epic :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')