SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ook...en dat is er allemaal bij gekomen, plus wat extra...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zit iets onder mijn gewicht van voordat ik zwanger raakte. En mijn buik is nog wat blubberig, maar ook weer terug op het formaat van voor die tijd...
En bartje is nog geen 3 weken...
Maar ik moet nu wel zoeken naar wat ik dan kan eten zonder aan te komen, ik wil nu eigenlijk wel op dit gewicht blijven hangen, tijdens de zwangerschap waren vooral mijn porties avondeten minder dan dat ze nu zijn...
Ik val blijkbaar overal af, als k afval. Na mn zwangerschap was k echt dunnigquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef pessie het volgende:
eerste keer fietsen na de bevalling
![]()
Ik kon ook niet lopen vanwege mn bekken, dus na een dag of 10 dacht ik ik fiets wel even naar de supermarkt. Ik ging zitten, ben weer afgestapt en heb de fiets teruggezet.
Son hoe doe je dat?! Vooral je buik! Wow zeg! Super!
Hangt er ook vanaf hoeveel foto's je krijgt. Ik kreeg 6 voor 9.95 meen ik.
dat voel je vanzelf welquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Als ik straks weer kan gaan sporten dan zal het wel makkelijk zijn om op gewicht te blijven, aangezien ik altijd een redelijk fanatieke skater was..
Maarja, wanneer dat precies mag(en handig is met de knip) weet ik niet.. Verloskundige riep alleen maar lachend dat ik voorlopig maar niet moest gaan fietsen, maar wanneer ik dat dan wel weer mag doen weet ik ook niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging op een gegeven moment wel weer fietsen maar het is nog een hele tijd gevoelig geweest. Ik voel et soms nog steeds wel (beetje raar gehecht).
Sola, zo zie je maar dat echt iedereen anders is! Ik kan juist goed fietsen!
Ik was zo rond de 3 weken na de bevalling inderdaad ook weer op gewicht van voor de zwangerschap van leyla.. alleen toen moest er nog 10 af.. Dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb van de week op de weegschaal gestaan, toen was er al 7 kilo vanaf, nu vandaag, drie dagen later nog eens 2 kilo. Dus nog 3 kilo en dan ben ik op het gewicht van voor mijn zwangerschap. Ik hoop wel dat er de komende weken nog iets vanaf gaat. Voor mijn zwangerschap was ik eigenlijk een kilo of 5/7 te zwaar, dus als dat zou verdwijnen door BV, bewegen en goed op mijn eten blijven letten, zou ik heel gelukkig zijn.
Ik ben blij dat het nu loont dat ik tijdens mijn zwangerschap zo goed heb opgelet op mijn gewicht.
Mijn buik zal nog wel een poosje blubber blijven, ik had een flinke buik en de KS helpt niet bepaald bij het krijgen van een strakke buik...![]()
Huup, wat rot zeg, dat Elin ook reageerd op soja, je had zo gehoopt dat dat niet zo zou zijn. Petje af, want het zal niet altijd makkelijk zijn zoveel te moeten laten staan wat betreft je eigen voeding.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef pessie het volgende:
Die pasfoto van Floris is echt al dreumes-achtig!
Ik ben dol op fietsen. Is mijn "auto" als het ware.Hij is idd echt geen baby meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging op een gegeven moment wel weer fietsen maar het is nog een hele tijd gevoelig geweest. Ik voel et soms nog steeds wel (beetje raar gehecht).
Sola, zo zie je maar dat echt iedereen anders is! Ik kan juist goed fietsen!
En wat betreft fietsen, ik heb gewoon mijn eigen auto, dus voor lange(re) stukken had ik die en naar t dorp ging ik gewoon lopen.
Dus fietsen was niet noodzakelijk, dus vandaar dat ik zolang niet gefietst had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |