Van mijn fysio mag dat juist absoluut niet. Op de wc spelen met je spieren verpest volgens haar je reflexen daar met meer plasproblemen als gevolg. Ik ben wel na een dag of 4 op aanraden van de vk begonnen met aanspannen, maar niet op de wc. Brandt het ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Troeta het volgende:
De kraamhulp vertelde ook doodleuk dat ik al moest beginnen met plas ophouden op de wc enzo, maar uhh, het was echt een ravage, beurs en branden met het plassen.
Wie gaat die oefeningen dan braaf doen?
Mijn baby, die mocht ze vasthouden. Heb ik daarna wel weer mee terug genomen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:34 schreef danic het volgende:
Even een snelle vraag tussendoor: hebben jullie een kleinigheidje meegenomen naar de nacontrole bij de verloskundige. Voor de goede zorgen zeg maar?
haha, de mijne heeft ze niet eens vastgehoudenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn baby, die mocht ze vasthouden. Heb ik daarna wel weer mee terug genomen.
Oh ja, mn bevallingsverhaal. Vond ze leuk.
Verstandig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
En ik zie de weegschaal nu elke dag iets omhoog gaan.. Ik geloof dat ik maar even niet meer moet gaan wegen....
haha herkenbaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:21 schreef Solagratia het volgende:
Amy moppert. Gister heel de dag, vandaag is het nog erger. Ze tijgert al mopperend en huuhend over de grond alsof dit de ergste dag van haar leven is. Als ik haar dan op haar billen zet, want he, misschien wil ze gewoon zitten, dan moppert ze nog harder en kijkt me verontwaardigd aan. Ze is alleen stil als ze dingen doet die niet mogen, bijvoorbeeld aan de voeding van de laptop zitten of aan andere kabel.
Is het al 18:00?
10 dagen, 3 weken, 6 weken, 3 maanden, 6 maanden en sommige zeggen ook nog 9 maanden. Gewoon lekker blijven aanleggen. Dan ben je er het snelst vanaf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:23 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb net al rondjes door de woonkamer gereden, aangezien Bartje ligt te mopperen en niet in slaap viel... Ik las in het boekje van het cb dat je bij borstvoeding ook bij 3 weken regeldagen hebt(?), dus ik gooi het daar maar even op..
Dat helpt vaak ook wel idd, even eruitquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:47 schreef Solagratia het volgende:
@ Son. Haha ik ook ja, dan is die rust even zo heerlijk. Alleen jammer dat dat nu ook steeds moeizamer gaat. [i]Wij gaan vanmiddag maar shoppen denk ik[/i]
Blij te horen dat Amy niet de enige is die hele dagen moppert af en toe. Ik dacht al dat die van jullie zulke engeltjes waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |