Later als ik groot ben enzo dan komt er hier ook een eigen auto hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik had m wel nodig toen ik naar dit gat verhuisde![]()
en avond- en nachtdiensten had
,moet zeggen dat ik nu ook niet zonder zou kunnen hoor. Dan zou ik niet kunnen tennsisen (althans niet waar ik nu tennis en al jaren tennis), niet kunnen werken waar ik nu werk. Nou ja lastig dus
En wat een ongelooflijk pestweer is t buiten zeg
Niet normaal!
Nope niet dat ik weet. Maar ik moet echt zeggen dat ik het niet de moeite vind om zo'n ding te gaan zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:25 schreef pessie het volgende:
Heb je in je omgeving niet iemand met een baby-mee, ik had hem geleend van freecell. Zij had em volgens mij van mp voor een tientje. Werkt perfect. Nieuw zijn ze inderdaad duur voor die paar maandjes.
dat moet je niet doen hoor, dat mag echt nog nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben net even wegen met Bartje..
vorige week was hij 3430 gram, zonet was hij 3740 gram....
Ik geef hem echt slagroom geloof ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vin fransen prima in fransland ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
zelluf venjul!
ken ge geen frans ofzo dan?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef pessie het volgende:
Laiv![]()
Mignonne begrijp ik wel, Vanyel niet
Is een naam, geen betekeniswoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat mocht ik weer van de gyn. Maar goed meer dan 10x lukte ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |