Vet! Heb je ook fitpics?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef icedtea het volgende:
Hierbij de beloofde foto's van mijn slim jims
Slim Jim Dry Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2,5+ jaar oud, 3 keer gewassen
Slim Jim Dry Organic Ecru Embo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 jaar oud, 0 keer gewassen
Zie nu net dat de Organic niet mooi hangt en je zo de fades van mijn telefoon niet kan zien, en ik lijk wel heel brede heupen te hebben! Maar dat komt omdat ie niet helemaal goed hangt
Mjaa ik heb ze gemiddeld 2 3 dagen per week aangehadquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef T_Fuff het volgende:
Gaat de goede kant op met die apc's. Is dat 6 maanden wear? Koppig broekje dan zeg.
Nice pics, al ben ik wel van mening dat je weinig wear hebt voor de tijd dat je ze gedragen hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef icedtea het volgende:
Hierbij de beloofde foto's van mijn slim jims
Slim Jim Dry Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2,5+ jaar oud, 3 keer gewassen
Slim Jim Dry Organic Ecru Embo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 jaar oud, 0 keer gewassen
Zie nu net dat de Organic niet mooi hangt en je zo de fades van mijn telefoon niet kan zien, en ik lijk wel heel brede heupen te hebben! Maar dat komt omdat ie niet helemaal goed hangt
Jep, 6 maanden bijna elke dag. Had liever ook meer fades gezienquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hiero
Gaat de goede kant op met die apc's. Is dat 6 maanden wear? Koppig broekje dan zeg.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef Cpt. het volgende:
Maar eens foto's van m'n APC gemaakt. Draag hem een half jaartje en is 1x gesoakt (in buitenwater).haha, deze post had ik even gemist. Je bent ongeveer net zo ver als ik. Ik wacht op de hitte, dan geef ik de mijne een soak. Dat kan alleen ook heel goed het einde van de broek betekenen omdat ie dan niet meer pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
quote:NFDENIM
Our "vision" is that with a longer inseam you the consumer have more choice. You can Roll, Stack, Cuff, or Hem.
We don't decide the fate of your jeans. Only you do, so feel free to do whatever you want to them. We're not trying to be some fancy "designer" brand with a vision. We just try to make the most amazing jeans we can at a fair price.
Ik had ook willen wachten met soaken. Alleen ben ik op een gegeven moment na een aantal alcoholische versnaperingen in een sloot vol bagger gesprongen, toen ben ik daarna maar in een meer gesprongen om alle crap er uit te krijgen. M'n eerste soak was dus iig wel spectaculairquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, deze post had ik even gemist. Je bent ongeveer net zo ver als ik. Ik wacht op de hitte, dan geef ik de mijne een soak. Dat kan alleen ook heel goed het einde van de broek betekenen omdat ie dan niet meer past
42 inch? Dat is echt madness...Dat betekent ongeveer een cuff van 15 cm als je een normale inseam van 36 hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef T_Fuff het volgende:
Daarom wordt mijn AD inseam ook 42" !
Epic cuff
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
[QUOTE=NFDENIM;4601816]
NFDENIM
Our "vision" is that with a longer inseam you the consumer have more choice. You can Roll, Stack, Cuff, or Hem.
We don't decide the fate of your jeans. Only you do, so feel free to do whatever you want to them. We're not trying to be some fancy "designer" brand with a vision. We just try to make the most amazing jeans we can at a fair price.
Haha denk niet eens dat Gun dat doet, maar het is te proberen hè. Ik hou het bij 36, en dan 3x cuffenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
42 inch? Dat is echt madness...Dat betekent ongeveer een cuff van 15 cm als je een normale inseam van 36 hebt..En 20 cm als je 34 hebt..
Pics zodra dat binnenkomt
Thanks, ik zal idd effe nog kijken naar een ander letterype, misschien iets strakker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef T_Fuff het volgende:
Looking nice bobr!
Lettertype is niet echt mijn ding, maar damn goed werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |