Herrie is niet fijnquote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Atreidez het volgende:
Moet je ff hier in de herrie komen zitten.
Moet je effe hier komen zitten - je hoort de blaadjes in de bomenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Atreidez het volgende:
Moet je ff hier in de herrie komen zitten.
Keer weekje van huis ruilen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef GotC het volgende:
Moet je effe hier komen zitten - je hoort de blaadjes in de bomen
Nja, de boogaard is ook open, mag dus wel hopen dat de Hornbach ook open isquote:Op maandag 13 juni 2011 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier is ook alles rustig,...echt zondag
Strak maar ff plantjes kopen ofzo..... tenminste, als de hornbach open is maar dat zal vast wel.
+lunch/ontbijtquote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef YUR het volgende:
Wie heeft er zin om ergens een bak koffie te drinken?
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, maar we moeten ook lunchen/ontbijten
Als ik binnen 3 uur nix eet, zit er geen avondeten meer in voor mequote:Op maandag 13 juni 2011 12:56 schreef Atreidez het volgende:
Als avondeten misschien, maar lunch of iets anders binnen 3 uur ga ik echt nog niet trekken
Ja, maar dan is t nog wel gezelligquote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Waar komt die zin trouwens vandaag, jullie hebben toch ook regen en grauwigheid daar
Kijkduin?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Alles buiten een straal van 5km van me huis denk ik.
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef WheeleE het volgende:
Wah. Een nieuw topic. Zonder stats. Waar ik angstvallig hoog sta.
Ik twijfel of ik nog naar buiten zal gaan. Even een rondje fietsen zou wel goed zijn, maarja, die zin he...
Eerst maar eens de koffie en boterhammetjes verorberen.
Is t alleen de zin? De kans dat je een plensbui over je heen krijgt is mijn blokkadequote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef WheeleE het volgende:
Wah. Een nieuw topic. Zonder stats. Waar ik angstvallig hoog sta.
Ik twijfel of ik nog naar buiten zal gaan. Even een rondje fietsen zou wel goed zijn, maarja, die zin he...
Nee, maar dubbelglas aan de voorkant en ramen zijn dicht....dat scheeltquote:Op maandag 13 juni 2011 13:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoor jij die schuurmachine verkrachter ook?
Een paar spetters vind ik niet zo erg. Een plensbui hoeft inderdaad niet zo. Zit ik morgenochtend weer ineens op een nog kletsnat kussenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is t alleen de zin? De kans dat je een plensbui over je heen krijgt is mijn blokkade
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Sgoed!
Nog meer liefhebbers?Wie durft er nog meer?
quote:
Als het over sport gaat jaquote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef GotC het volgende:
Ik denk dat ik in dit geval de ongemakkelijke benDeze 2 mannen hebben teveel te bespreken qua sport vanavond
Die gaat mijn eten klaarmakenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:25 schreef Atreidez het volgende:
Maar dan nog is t wel handiger met een even getal.. Wat gaat Diaan doen vanavond?
Hard wrijvenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En hoe komen mijn broodjes knakworst dan klaar?
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan jij niet langskomen dan om te helpen?Stuur ik diaan wel naar yur en at
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2011 13:55 schreef Atreidez het volgende:
Het regent. Toch maar goed dat je niet bent gaan fietsen he![]()
En als diner heb ik wat anders als knakworst in gedachten trouwens
Vrijdagavond moest jij toch werken als wij langskomen?quote:
Werken op vrijdagavond is voor plebsquote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was even knakkies aan het halen in de AHen van mij mag Diaan hoor
dus vraag het maar
[..]
Vrijdagavond moest jij toch werken als wij langskomen?
Of jullie komen allebei gewoon vanavondquote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was even knakkies aan het halen in de AHen van mij mag Diaan hoor
dus vraag het maar
[..]
Vrijdagavond moest jij toch werken als wij langskomen?
Nou, succes in dat gevalquote:Op maandag 13 juni 2011 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als we mini A_A () ergens kwijt kunnen wel ja
Lowwwwwwwwwwwlands!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:25 schreef YUR het volgende:
Pinkpop staat hier aan als achtergrondmuziek..heb spontaan vreselijk veel zin in Lowlands
Ik ben zoooooo verschrikkelijk anoniem. Doe de koffieshirts maarquote:Op maandag 13 juni 2011 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Lowwwwwwwwwwwlands!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]7
[ afbeelding ]
En natuurlijk alle foto's die op m'n FB staan(wil er wel een paar hier neerzetten, maar dan ben je niet meer anoniem liefje
)
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben zoooooo verschrikkelijk anoniem. Doe de koffieshirts maar
Wat nouquote:
Jij niet dan?quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 13 juni 2011 17:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Ik verveel me niet echt, maar echt heel veel nuttigs heb ik niet te doen. Of liever gezegd, geen zin in
Dat klopt. Ik heb nog 1 werkdag (woensdag), daarna hoef ik pas 11 juli weerquote:Op maandag 13 juni 2011 18:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar lange werkweken zijn ook niet tof
[..]
Ook lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kheb 2 films die ik straks aanzet dus dan lekker hangen op de bank, Levi is nu aan het eten en straks naar bed en dan...... rust
Maar idd vandaag is een verveeldag, 2 zondagen achter elkaar
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb nog 1 werkdag (woensdag), daarna hoef ik pas 11 juli weer
van 10 tot 22 augustus nog een keertje voor mijquote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat feest is voor mij pas 27 juli tot 22 augustus
[..]
je bent op een soort van werkvakantie ofzo ?!?!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef tuintegel het volgende:
Wow , vandaag hoefden we niet naar kantoor! Dus op de fiets door Denemarken geweest , dat was echt heel leuk!
Ik mis wel mijn kleine mini!
Heerlijke filmquote:Op maandag 13 juni 2011 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dinner with the smucks (ofzo) en die andere moet ik de titel even van opzoeken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:05 schreef WheeleE het volgende:
Pfft. Het moet niet gekker worden. Daarnet met 3 mannelijke collega's bijna een hele koffiepauze over afwassen, schoonmaken en de was zitten ouwehoeren.
Waar is het misgegaan?
Weet je hoe eng dat is, als je je dat ineens realiseerdquote:
Waar niet?quote:
Mijn lijf 2, Air's lijf 1, Mini's lijf gelukkig geen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van
Hoe, wat, waar, waarom etc?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn lijf 2, Air's lijf 1, Mini's lijf gelukkig geen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Ja, ik ben in het bos geweest. Ook in dichte begroeiing.
Ik vrees dat ik er eentje voor Air heb meegenomen daarvandaan
Ik vind ze op zich niet erg, maar wel de enge ziektes die ze je kunnen gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt, ik vind de meeste beestjes niet zo erg..maar teken.. Zoals ze zich helemaal volzuigen..!
Dat is nog t ergste jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ze op zich niet erg, maar wel de enge ziektes die ze je kunnen geven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:04 schreef tuintegel het volgende:
Deense mensen en amerikanen kunnenbeteR drinken als ons... En dan heb ik morgen nog 1 training hihi.
Zo erg ... Nu wakker en weten dat je de halve dag op je tandvees door moet... Nou ik ga mijzelf naar de douche slepen en het ontbijt en dan training!quote:
Flink vet ontbijtenquote:Op woensdag 15 juni 2011 06:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zo erg ... Nu wakker en weten dat je de halve dag op je tandvees door moet... Nou ik ga mijzelf naar de douche slepen en het ontbijt en dan training!
Welkom terugquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:58 schreef Lovechild het volgende:
Stadsgenoten!![]()
Heb me een tijdje afzijdig gehouden, omdat ik me effe niet zo thuisvoelde in het forum. Maar ik mis jullie. Kan er niet meer van maken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:58 schreef Lovechild het volgende:
Stadsgenoten!![]()
Heb me een tijdje afzijdig gehouden, omdat ik me effe niet zo thuisvoelde in het forum. Maar ik mis jullie. Kan er niet meer van maken.
Niet alleen dit momentquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Men is hier collectief bang voor teken op dit moment
Ja, die teken kunnen nare dingen veroorzaken. Maar middenin de stad ben ik niet zo bang voor die beestjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Men is hier collectief bang voor teken op dit moment
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, die teken kunnen nare dingen veroorzaken. Maar middenin de stad ben ik niet zo bang voor die beestjes.
Moet je deur nog gebeuren? Ik heb M al een paar keer horen mompelen dat hij misschien eens moest kijken of hij het zondag kan doen.
He Meissie!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:58 schreef Lovechild het volgende:
Stadsgenoten!![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:58 schreef Lovechild het volgende:
Stadsgenoten!![]()
Oh ja, vaderdag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]! Ja inderdaad! Zondagmiddag kan wel ja, tot een uurtje of 5. Vaderdagbezoek enzo
.
Hee, wat lief dat je daarnaar vraagt!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
He Meissie!
welkom terug!
af en toe even afkicken kan goed zijn voor de zin !
hoe is het met de kids op de nieuwe scholen??
Haha, prima hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh ja, vaderdag.
Nou ja, gelukkig is hij zelf de vader en kan hij zelf beslissen wat hij kan doenIk zal eens zeggen dat hij contact moet leggen met je.
DAN is vaderdag leuk.. daarna is het een commercieel verhaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Haha, prima hoor
Ik heb na 5en vaderdagverplichtingen bij mijn eigen paps, vandaar.
Moet nog wel een presentje halen voor zondag bedenk ik me. Zou ie nog blij worden van een zelfgeknutselde asbak? Of een macaronitekening?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Haha, prima hoor
Ik heb na 5en vaderdagverplichtingen bij mijn eigen paps, vandaar.
Moet nog wel een presentje halen voor zondag bedenk ik me. Zou ie nog blij worden van een zelfgeknutselde asbak? Of een macaronitekening?
Vakantie ís dan ook erg lekker natuurlijk! Ga je weg ook?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:30 schreef YUR het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg om te werken, maar het feit dat ik nu begin aan 3 en een halve week vakantie is toch wel érg lekker
Welkom terug LC![]()
Hoe staat het met solliciteren?
Ah, coolquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Vakantie ís dan ook erg lekker natuurlijk! Ga je weg ook?
Sollicitatie is goed verlopen. Heb morgen m'n eerste werkdag
Brabant? Heeft dat weer een positief reisadvies tegenwoordig? *zoekt spatiebalk op mobiel om naar de volgende alinea te kunnen gaan*quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah, cool
Wat ga je doen?
Ik ga eerst nog een paar dagen aan de studie (want uitstel veroorzaakt alleen maar meer uitstel), en volgende week vertrekken we met z'n tweetjes lekker naar de camping. Paspoort is verlengd, inentingen zijn binnen, Brabant here we come!
Voelde mij echt best goed!!! Vet ontbijten werkt echt! En veel koffie! Dus niks eigen schuld dikke bult , hihi .ik stop meestal op tijd met drinken en zeker met collega'squote:Op woensdag 15 juni 2011 09:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gadver ik ben echt bang voor teken ... waarom weet ik eigenlijk niet maar dit heb ik altijd gehad. Overigens nog nooit een teek gehad (voor zover ik weet natuurlijk).
TT eigen schuld dikke bultmoet je maar niet zuipen.
Veel plezier (en werkze) de laatste dag!!
Bikkel!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Voelde mij echt best goed!!! Vet ontbijten werkt echt! En veel koffie! Dus niks eigen schuld dikke bult , hihi .ik stop meestal op tijd met drinken en zeker met collega's.
Alleen slechts drie en half uur slaap is zelfs voor mij iets te kort.
Maar het zit er weer op , op naar de volgende reis
Vet ontbijten werkt het bestequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Voelde mij echt best goed!!! Vet ontbijten werkt echt! En veel koffie! Dus niks eigen schuld dikke bult , hihi .ik stop meestal op tijd met drinken en zeker met collega's.
Alleen slechts drie en half uur slaap is zelfs voor mij iets te kort.
Maar het zit er weer op , op naar de volgende reis
Altijd fijn als je naar een top concert bent geweest ! Ja heel grappig !quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:34 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben weer thuisGaaf concert was t van Portishead
![]()
Welkom terug tt, ook Denemarken weer overleeft.. Grappig taaltje he
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:36 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Gaat er nog iemand naar The Hague Jazz t weekend?
Nope.. ben dit weekend volleyballen op Duinrellquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:36 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Gaat er nog iemand naar The Hague Jazz t weekend?
Beachvolleybal dan maar? Zand genoeg, water genoeg, het enige wat nog ontbreekt zijn de bikini'squote:Op donderdag 16 juni 2011 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope.. ben dit weekend volleyballen op Duinrell
het zal een natte bedoening worden!
sowieso is het buiten jahquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Beachvolleybal dan maar? Zand genoeg, water genoeg, het enige wat nog ontbreekt zijn de bikini's
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef Atreidez het volgende:
Was het verstoppertje of een BHV oefening?Je leeft iig nog zo te zien!
Ik baal dat ik een Nederlandse wieleroverwinning heb gemist. Yur, jij het wel gezien?
Ik denk niet dat ik ga...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Atreidez het volgende:
Lucky you
Goed weer trouwens toch, veel plezier op de Grote Markt!
Is toch bijna hetzelfde ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef Atreidez het volgende:
Was het verstoppertje of een BHV oefening?Je leeft iig nog zo te zien!
Gelukkig zie je er niet uit als een kanariepietquote:
En jij ookquote:
Aaahquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
WB LC
Dat staat wat karig he? Overnieuw:
Welcome back Lovechild
Barretje en Chepter: Succes met de aftelzenuwen![]()
![]()
Die is aan de hoestdrank. Kucht al wat minder en gisteren was ze een beetje warm (bang voor koorts) maar dat was vandaag weer over....dus denk dat ze er vanaf komt met lichte vorm van kennelhoest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Owh en Jill, hoe is het met het hondje?
heel heel erg blijquote:
ga je ook voor de drie uur slaapquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oeps, zie nu hoe laat het isik ga me bedje in
aangezien om 0400 me wekker weer gaat en ik om 0530 weer aan het werk ben
Vragen? Lekker boeiend! "Is ie geslaagd?" - "Nee, te weinig geleerd, eigen schuld dikke bult." Klaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
OMG![]()
![]()
Ik heb dus een collega die van de week juichend op de afdeling stond omdat haar zoon was geslaagd. Nu blijkt ze gewoon glashard te hebben gelogen, immers zoonlief was helemaal niet geslaagd. Het faken was omdat ze dan geen vragen zou krijgen.....hoe erg
Wat een faal dat inmiddels iedereen weet dat ze heeft gelogen. Als ze gewoon had gezegd dat hij was gezakt had niemand er aandacht aan besteedtquote:
Moet inderdaad erg leuk geweest zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:01 schreef WheeleE het volgende:
Ohja, vanmorgen op de weg van de Boogaard naar de A4 nog een leuk tafereel gezien. Ik reed een stuk voor een lflinke vrachtauto. Ik ging linksaf de A4 op, hij wilde rechtsaf. Komt er ineens een agent op een scooter (!) om de vrachtwagen heen, gaat voor dat gevaarte rijden en wenkt de bestuurder mee rechtdoor. Heel apart gezicht, zo'n bijna-motoragent vlak voor zo'n enorm voertuig
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef tuintegel het volgende:
Nu een ander vreemd gezicht ... ik ben mijn haar aan het ontkleuren , en duimen draaien dat het goed komt!
Wat voor kleur gaat het worden? Of zou het moeten worden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef tuintegel het volgende:
@ wheelee , dat moet een vreemd gezicht zijn geweest ja !
Nu een ander vreemd gezicht ... ik ben mijn haar aan het ontkleuren , en duimen draaien dat het goed komt!
En als het dan blond is wil je weer naar donker denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:23 schreef tuintegel het volgende:
Ik wil stap voor stap terug naar mijn eigen kleur blond. Nu is het dus koper bruin . Volgende maand verder want anders is het slecht voor mijn haar. Wel stuk lichter op facebook staat een foto.
Zou zomaar kunnen inderdaad!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En als het dan blond is wil je weer naar donker denk ik
Maar goed de laatste keer dat ik blond ben geweest was acht jaar geleden, dus het kan wel net zo lang duren voordat ik weer donker gaquote:
Ik denk dat jij weer eerder naar donker gaat dan dat je mij aan het planken krijgtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Maar goed de laatste keer dat ik blond ben geweest was acht jaar geleden, dus het kan wel net zo lang duren voordat ik weer donker ga
Die twee staan los van elkaar , maar inderdaad jij moet maar niet plankenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij weer eerder naar donker gaat dan dat je mij aan het planken krijgt
Geen suiker idd.....ze is al hyper genoegquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Zomerjurkje het volgende:
Pluis aan de thijmsiroop zonder suiker?
Beterschap voor d'r.
Tsja, dat is met recht een echte liefhebberquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Over dozen gesproken:
http://www.telegraaf.nl/p(...)pgepakt__.html?p=3,2
De zoon van een andere collega zit in dezelfde klasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
@RB Wat een doos! Hoe is het uitgekomen?
Over dozen gesproken:
http://www.telegraaf.nl/p(...)pgepakt__.html?p=3,2
leuk!!! kinecten bij jou binnenkort? ik wil er ook 1 , maar ben zo bang dat hij na een paar keer niet meer gebruikt wordtquote:
*grin* Waarom? Om meer te bewegen?quote:
Dat is dan echt uberdom!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De zoon van een andere collega zit in dezelfde klas
opnieuw aan het verven .. of hopen dat het snel weer koninginnedag is...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef WheeleE het volgende:
Ligt iedereen nog uit te kateren, staat men langs een winderig voetbalveld, of blijft men collectief in bed vanwege het slechte weer?
Waar ben je bang voor, dat hij bijt, of zij?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:48 schreef YUR het volgende:
Maar ik durf d'r eigenlijk niet te droppen bij AirwiN
Dat airwin niet van dr af kan blijven natuurlijk en terecht!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor, dat hij bijt, of zij?
Of Air is in the lovequote:
Ik was inderdaad nog in bed. Was er vandaag 5 keer uit voor mijn zieke meisje, dus had ff wat moeite met opstaan vandaagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef WheeleE het volgende:
Ligt iedereen nog uit te kateren, staat men langs een winderig voetbalveld, of blijft men collectief in bed vanwege het slechte weer?
Hee wat lief dat je daarnaar vraagt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:22 schreef tuintegel het volgende:
LC ik ben benieuwd naar je eerste werkdag , wat zijn je taken en hoe beviel het?
Hmm... nu moet AA zijn naam wijzigenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:08 schreef Misstique het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Dat is waarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:13 schreef tuintegel het volgende:
Dat is fijn . Misschien is het juist goed dat ze je nu meer laten schoonmaken , zo weet je snel waar alles ligt , hoor je ondertussen veel gesprekken hoe het er daar aan toegaat. Zo pik je onbewust veel mee voor taken straks terwijl je toch bezig bent .
punttang? steekt er nog een stukje uit? een beetje sterke lijm op het deel van de sleutel die je nog hebt , ertegenaan drukken , even wachten en eruit trekken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef WheeleE het volgende:
Argh
Sleutel afgebroken in mijn voordeurslot. Gelukkig wel toen de deur al open was, dus ik ben al binnen.
Woningbouw zegt niks te kunnen doen, dat het vor eigen rekening komt.
Prutsen met een ijzerdraadje helpt ook niet. Iemand hier een tip voor een oplossing of een betaalbare slotenmaker?
Er steekt echt niks meer uit, ik ben bang als ik lijm gebruik dat de sleutel dan helemaal vast komt te zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
punttang? steekt er nog een stukje uit? een beetje sterke lijm op het deel van de sleutel die je nog hebt , ertegenaan drukken , even wachten en eruit trekken?
oh mijn pa roept dat contactspray de sleutel wat soepeler uit het slot kan laten komen . en nog wat geblabla , maar je paps komt er al aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er steekt echt niks meer uit, ik ben bang als ik lijm gebruik dat de sleutel dan helemaal vast komt te zitten. Nog verder van huis.
Mijn geweldige vader is nu onderweg met extra gereedschap, dus ik heb nog hoop
Hoe erg je ook met je handen in je haar zit, ouders weten altijd raad. "Mam, het eten is helemaal in verpest, help!" - "Ach schat, kom maar, dan doe je even dit en dat en dan is het nog prima te eten."quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:52 schreef tuintegel het volgende:
[..]
oh mijn pa roept dat contactspray de sleutel wat soepeler uit het slot kan laten komen . en nog wat geblabla , maar je paps komt er al aan. Ouders , ze kunnen zo geweldig zijn
Ik wil net vragen: hoezo dan? Is het zo slecht weet daar. Begint het hier even fucking hard te regenenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef YUR het volgende:
Volgens mij ben ik toch blij dat ik heb besloten niet naar de Grote Markt te gaan vanavond
Preciesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil net vragen: hoezo dan? Is het zo slecht weet daar. Begint het hier even fucking hard te regenen
Ja, lijkt me heerlijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je zal nu maar in een tentje slapen
Snel naar de Grote Marktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef YUR het volgende:
En nu ziet de lucht er ineens weer prima uit
Wel ok...ik hoop morgen nog veel meer te kunnen doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Snel naar de Grote Markt
Hoe is het leren gegaan?
Aww. Beterschap!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben mijn bed nog niet uitgeweest , dankzij hoofdpijn
lol de verflucht is naar mijn hoofd gestegen ! Nee op zich is dat prima gegaan , het is niet blond blond, maar dat had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 19 juni 2011 14:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Aww. Beterschap!
How come? Is het ontkleuren misgegaan?![]()
Dus je kan niet weg...of moet als je weggaat de deur open laten staan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef WheeleE het volgende:
Handige Harries zijn ok
Mijn binnendeur is eindelijk ingekort en hangt weer
De voordeur heeft nog steeds een afgebroken sleutel
Oh well, voortgang nonetheles!
Mja, de cilinder is dermate speciaal dat het niet bij de standaard Gamma is te krijgen. De ene kant is langer dan de andere, kennelij kheel speciaal.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
lol de verflucht is naar mijn hoofd gestegen ! Nee op zich is dat prima gegaan , het is niet blond blond, maar dat had ik ook niet verwacht. Tenslotte had ik drie weken terug mijn haar nog geverfd in een bijna zwarte kleur. Ik laat het lekker zo en dan ga ik verder met highlights
.
Goed van je deur! jammer van je voordeur. Wat heb je allemaal geprobeerd? Kan je het cilinder er niet uithalen en er even een ander slot indoen?
kun je het slot dan niet inspuiten met een contactspray (zodat het slot en sleutel allemaal wat soepeler glijden zeg maar) en hem er dan uittrekken met een punttang?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:24 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mja, de cilinder is dermate speciaal dat het niet bij de standaard Gamma is te krijgen. De ene kant is langer dan de andere, kennelij kheel speciaal.
De afgebroken sleutel zit aan de buitenkant, maar met het stompje kan ik het slot nog wel draaien. Ik kan dus wel de deur uit (en weer binnen komen). Lastig is het wel. Zometeen naar paps voor vaderdag, dus dan kan ik de woningbouw ook niet langs laten komen. Ach ja, ik zie wel
.
Nee, want het afgebroken stuk zit er echt helemaal in, niks om vast te pakken. Vanalles geprobeerd, maar helaas.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef tuintegel het volgende:
[..]
kun je het slot dan niet inspuiten met een contactspray (zodat het slot en sleutel allemaal wat soepeler glijden zeg maar) en hem er dan uittrekken met een punttang?
that sucksquote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, want het afgebroken stuk zit er echt helemaal in, niks om vast te pakken. Vanalles geprobeerd, maar helaas.
Precies , toen ik de brief las en bij dat gedeelte was aangekomen , ging ik wel even stuiteren . Toen ik eenmaal las dat ik mijn geld toch terugkreeg, nam ik "de zogenaamde coulance" van de Gemeentelijke Belastingdienst voor lief .quote:Op zondag 19 juni 2011 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat is mooi om te horen TT. Wel een beetje vage brief: nee we kunnen het niet in behandeling, maar je krijgt toch je geld.....logica.
Dogpop was erg leuk. Alleen echt jammer van de regen, de demonstraties buiten vielen daardoor echt in eht water. Maar de twee kleine pluisjes vonden het geweldig....nieuwe geuren, snoepjes, andere honden - die konden hun lol niet op
Misschien iemand die slechte ervaringen heeft met Ikeaquote:Op zondag 19 juni 2011 17:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben blij dat ik gisteren naar Ikea Delft ben gegaan
Heb je niet aan Handige Harrie gevraagd of hij er wat mee kon?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef WheeleE het volgende:
Handige Harries zijn ok
Mijn binnendeur is eindelijk ingekort en hangt weer
De voordeur heeft nog steeds een afgebroken sleutel
Oh well, voortgang nonetheles!
Bij de Hotdogkraam mag ook niemand meer komenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Misschien iemand die slechte ervaringen heeft met Ikea. Er zal een lange rij bij die hotdogkraam staan als 600 bezoekers niet bij hun auto kunnen
Nee, niet aan gedacht eigenlijk. Maar de opties heb ik allemaal denk ik al geprobeerd met mn pa.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heb je niet aan Handige Harrie gevraagd of hij er wat mee kon?
Heb hem graag aan je uitgeleend hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, niet aan gedacht eigenlijk. Maar de opties heb ik allemaal denk ik al geprobeerd met mn pa.
Heel erg bedankt voor het uitlenen van Harrie trouwens
Huh? Is er wat aan de hand bij Ikea? Weer een bomdreiging? Gaat lekker daar.
Jups...iemand is waarschijnlijk zn Billy kast deel 1 vergeten mee te nemenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef WheeleE het volgende:
Huh? Is er wat aan de hand bij Ikea? Weer een bomdreiging? Gaat lekker daar.
Miss je herkent mijn "zondag avond na anderhalfe week niet op kantoor geweest te zijn " gevoel?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef MissMSX het volgende:
Wheelee wat kut zeg
LC: Idd nog even geduld met een oordeel vellen over de baan
tt: Je zou ze wat die ambtenaren. Allemaal!![]()
Ik ben al anderhalf jaar niet op kantoor geweestquote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Miss je herkent mijn "zondag avond na anderhalfe week niet op kantoor geweest te zijn " gevoel?.
dat zou ik helemaal niet in een week willen proppen !quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf jaar niet op kantoor geweest
Dat is wel een hele goeie tip! Ga ik morgen op mijn gemak uitproberen. Ik kan gelukkig met het stompje nog wel de deur open doen, dus ik ga nu even niet de goden verzoeken en het risico lopen dat ik morgenochtend niet weg kanquote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wheelie, je kan het proberen met een puntsoldeertang. Zo is het mij eens gelukt< beetje soldeertin tussen de tang en sleutel, af laten koelen en dan is ie zo eruit te trekken
welke bruiloft??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |