Herrie is niet fijnquote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Atreidez het volgende:
Moet je ff hier in de herrie komen zitten.
Moet je effe hier komen zitten - je hoort de blaadjes in de bomenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Atreidez het volgende:
Moet je ff hier in de herrie komen zitten.
Keer weekje van huis ruilen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef GotC het volgende:
Moet je effe hier komen zitten - je hoort de blaadjes in de bomen
Nja, de boogaard is ook open, mag dus wel hopen dat de Hornbach ook open isquote:Op maandag 13 juni 2011 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier is ook alles rustig,...echt zondag
Strak maar ff plantjes kopen ofzo..... tenminste, als de hornbach open is maar dat zal vast wel.
+lunch/ontbijtquote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef YUR het volgende:
Wie heeft er zin om ergens een bak koffie te drinken?
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, maar we moeten ook lunchen/ontbijten
Als ik binnen 3 uur nix eet, zit er geen avondeten meer in voor mequote:Op maandag 13 juni 2011 12:56 schreef Atreidez het volgende:
Als avondeten misschien, maar lunch of iets anders binnen 3 uur ga ik echt nog niet trekken
Ja, maar dan is t nog wel gezelligquote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Waar komt die zin trouwens vandaag, jullie hebben toch ook regen en grauwigheid daar
Kijkduin?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Alles buiten een straal van 5km van me huis denk ik.
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef WheeleE het volgende:
Wah. Een nieuw topic. Zonder stats. Waar ik angstvallig hoog sta.
Ik twijfel of ik nog naar buiten zal gaan. Even een rondje fietsen zou wel goed zijn, maarja, die zin he...
Eerst maar eens de koffie en boterhammetjes verorberen.
Is t alleen de zin? De kans dat je een plensbui over je heen krijgt is mijn blokkadequote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef WheeleE het volgende:
Wah. Een nieuw topic. Zonder stats. Waar ik angstvallig hoog sta.
Ik twijfel of ik nog naar buiten zal gaan. Even een rondje fietsen zou wel goed zijn, maarja, die zin he...
Nee, maar dubbelglas aan de voorkant en ramen zijn dicht....dat scheeltquote:Op maandag 13 juni 2011 13:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoor jij die schuurmachine verkrachter ook?
Een paar spetters vind ik niet zo erg. Een plensbui hoeft inderdaad niet zo. Zit ik morgenochtend weer ineens op een nog kletsnat kussenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is t alleen de zin? De kans dat je een plensbui over je heen krijgt is mijn blokkade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |