quote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, als 't een breuk zou zijn heb je 2 losse helften. Zo te zien is dat nog niet het geval.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:12 schreef Oksel het volgende:
* Oksel gaat weer in de zon liggen.
Moeilijk lopend, met pijn overal. Tering, afzien.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:00 schreef Oksel het volgende:
Gefietst.Als je met de grote jongens mee wilt spelen, moet je af en toe pijn lijden.
Moet je ook op zaterdag doen, vandaag recupereren en morgen gewoon weer knallen. Zo is in ieder geval mijn planning. Ik kijk morgen wel eerst even het weer in Utrecht aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:00 schreef Oksel het volgende:
Gefietst.Als je met de grote jongens mee wilt spelen, moet je af en toe pijn lijden.
Geheime controle?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag de geheime controle in Luxemburg gedaan. Er was een groepje behoorlijk goed bezig, die kwam met 27 gemiddeld (inclusief stops) door op het 145km punt. Dat wordt nog vroeg bij de finish zijn als die jongens zo doorrijden. 3 rijders zijn inmiddels gestopt. Da's minder.
Een niet aangekondigde controle. Die staat niet op de stempelkaart, niet op de routebeschrijving en niet op je GPS track. Maar las je de route netjes volgt kom je 'm vanzelf tegen.quote:
Aha, zijn er zoveel mensen die afsnijden dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een niet aangekondigde controle. Die staat niet op de stempelkaart, niet op de routebeschrijving en niet op je GPS track. Maar las je de route netjes volgt kom je 'm vanzelf tegen.
Normaliter niet. Maar het af en toe houden van een geheime controle is een goede stok achter de deurquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aha, zijn er zoveel mensen die afsnijden dan?
Het gaat morgen regenen he? Dan zou ik maar gauw die oude bandjes erop leggen. Je zou niet de eerste zijn die onderuit gaat met nieuwe bandjes in de regen. Op de banden zit een soort conserveringslaagje waardoor je gaat schaatsen op een natte weg. Je hebt ongeveer 50-100km nodig om het eraf te rijden, en naar het schijnt kun je het ook verwijderen met azijn. N.B. beide op eigen risicoquote:Op zondag 12 juni 2011 18:06 schreef Marurk het volgende:
Toch maar nieuwe bandjes erop gelegd en hopen dat ik niet lek rijd. Misschien dat ik zo nog even een half uurtje ga testrijden om dat uit te sluiten.
Maak 'm nou niet bangquote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef eentwee het volgende:
Het gaat morgen regenen he? Dan zou ik maar gauw die oude bandjes erop leggen. Je zou niet de eerste zijn die onderuit gaat met nieuwe bandjes in de regen. Op de banden zit een soort conserveringslaagje waardoor je gaat schaatsen op een natte weg. Je hebt ongeveer 50-100km nodig om het eraf te rijden, en naar het schijnt kun je het ook verwijderen met azijn. N.B. beide op eigen risico
Heb inderdaad toch maar de oude (Conti's GP4000s) erop zitten nu, had ergens anders ook al gelezen dat het niet zo fijn is om met compleet nieuwe bandjes te rijden als het regent. Denk dat ik de buitenbandjes sowieso terugbreng, want zie nu ook dat ik het verkeerde type Ultremo heb meegekregen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het gaat morgen regenen he? Dan zou ik maar gauw die oude bandjes erop leggen. Je zou niet de eerste zijn die onderuit gaat met nieuwe bandjes in de regen. Op de banden zit een soort conserveringslaagje waardoor je gaat schaatsen op een natte weg. Je hebt ongeveer 50-100km nodig om het eraf te rijden, en naar het schijnt kun je het ook verwijderen met azijn. N.B. beide op eigen risico
Leugens. Er is geen ijs.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef Ensaf het volgende:
Zie vanuit m'n raam de Elfstedentocht.
Ik denk ik zeg het even.
Dat had ik ook wel door hoorquote:
Zwaai even naar mijn vaderquote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef Ensaf het volgende:
Zie vanuit m'n raam de Elfstedentocht.
Ik denk ik zeg het even.
Duur + intervaltraining + krachthonk uren makenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:03 schreef No-P het volgende:
Rondje Maas en Waal wordt het voor mij zo. Lekker wennen aan het opzet stuur en ondertussen wat power kweken. Mis nog veel kracht op het vlakke.
Ik wil 'm ook nog wel een keer rijden maar eigenlijk lijkt me er geen reet aan. Ik heb het sowieso niet zo op Friesland.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Freddeh het volgende:
Als m'n nieuwe woning doorgaat rijd ik volgend jaar ook de fietselfstedentocht
Vorig jaar gedaan, erg tof. Je moet er alleen niet heen gaan als je gemiddelde-geil bent. Wilde hem dit jaar ook doen, maar was te laat met inschrijven. Maar als ik het weer zo zie, vind ik het helemaal niet erg.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:07 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook nog wel een keer rijden maar eigenlijk lijkt me er geen reet aan. Ik heb het sowieso niet zo op Friesland.
Krachthonk schiet er bij in. Eens kijken of ik dat nog ergens kan toevoegen, kan toch gratis fitnessen. Conditie is verder goed. Veel progressie met hardlopen afgelopen jaar, maar de snelheid op de fiets blijft achter terwijl ik toch beduidend meer op de fiets heb gezeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duur + intervaltraining + krachthonk uren maken
Alsof het nog iets uitmaakt, dat had je beter 8 weken geleden geroepenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:27 schreef Pritt het volgende:
Pff geen zin in training maar over 10 dagen clubkampioenschappen dus moet wel.
Bij Schouten hebben ze die volgens mij, ik vind ze niet zo mooi die DMT'squote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef buzz1291 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je dus pas echt het mannetje! Want die zie je bijna niet in Nederland.
Die zijn inderdaad best lelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bij Schouten hebben ze die volgens mij, ik vind ze niet zo mooi die DMT's
En van die gekke sluitingen ben ik ook niet zo, die hebben ze ook bij Sidi's duurdere modellen.
En je weet toch dat Speedplay approved betekent dat er VIER ipv drie schoefgaten in de zool zitten, waardoor je de originele Speedplay plaatjes kunt monteren zonder adapters zodat de onderkant van je voet minstens 1 centimeter dichter op het hart van de pedaal as staat. Met alle voordelen van dien...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:26 schreef Freddeh het volgende:
Speedplay approvedMooie opmerking. Passen er wel eggbeater cleats op Sidi's eigenlijk? Even voor de zekerheid
gewicht is heilig, je wordt nog wel een echte wielrenner freddehquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Freddeh het volgende:
Eggbeaters op een racer inderdaad. Heb het wel meer gezien. Het is niet gebruikelijk, want het zijn eigenlijk off road pedalen (daarom de open constructie). Maar ondertussen wegen ze bijna 150gr minder dan de gemiddelde SPD-SL pedalen.
Ik: 95kgquote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
Man man man, als jullie mij toch eens zouden zien fietsen. Ik ben denk het tegenbeeld van soignee
87 hier, oude fiets, niet schoongemaakt, goedkope kleding, niet passende schoenen, giga zadeltas, geen bijpassende bidonhouder. Rare kleuren op mijn fiets.quote:
Waar moet ik dan mijn reserveband/plakset/troep/telefoon/geld voor de appelpunt met koffie stoppen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef kaasplankje het volgende:
Zadeltas van je fiets af slopen en ze een poetsbeurt geven en je bent al de helft verder, kost niks.
Die Eggbeaters wegen precies evenveel als een set Dura Ace PD7810, ofwel 278 gram per set. Speedplays wegen afhankelijk van het type 206 of 216 gram per set. En een goedkoop Shimano 105 setje van 4 tientjes weegt 330 gram. Dus met welke gemiddelde SPD-SL jij vergelijkt ontgaat me even.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Freddeh het volgende:
Eggbeaters op een racer inderdaad. Heb het wel meer gezien. Het is niet gebruikelijk, want het zijn eigenlijk off road pedalen (daarom de open constructie). Maar ondertussen wegen ze bijna 150gr minder dan de gemiddelde SPD-SL pedalen.
in je shirt. Plakset is onzin, wie gaat nou een band plakken onderweg? Daarvoor neem je 1 of 2 reservebandjes meequote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mijn reserveband/plakset/troep/telefoon/geld voor de appelpunt met koffie stoppen?
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef buzz1291 het volgende:
Die Eggbeaters wegen precies evenveel als een set Dura Ace PD7810, ofwel 278 gram per set. Speedplays wegen afhankelijk van het type 206 of 216 gram per set. En een goedkoop Shimano 105 setje van 4 tientjes weegt 330 gram. Dus met welke gemiddelde SPD-SL jij vergelijkt ontgaat me even.
Eén reserve binnenbandje, één CO2 patroon, en één tientje. Dat past gemakkelijk in één achterzak. Hou je er nog twee over voor je telefoon, koeken en een regenjack. Makkelijk hé?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mijn reserveband/plakset/troep/telefoon/geld voor de appelpunt met koffie stoppen?
Ik kan echt niet alles in mijn shirt meenemen. Genoeg eten+band+geld+sleutels+telefoon? Gaat nooit passen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
in je shirt. Plakset is onzin, wie gaat nou een band plakken onderweg? Daarvoor neem je 1 of 2 reservebandjes mee
Wat voor afstanden fiets jij wel niet dat je zoveel eten mee moet nemen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan echt niet alles in mijn shirt meenemen. Genoeg eten+band+geld+sleutels+telefoon? Gaat nooit passen.
Nobody cares, maar dan moet je niet zeggen dat die Eggbeaters 150 gram lichter zijn dan de gemiddelde SPD pedalen. Is gewoon niet waar.quote:
tot 150kmquote:Op maandag 13 juni 2011 19:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat voor afstanden fiets jij wel niet dat je zoveel eten mee moet nemen?
Zijn er ook CO2 patronen die je meteen op je band kan spuiten? Ik heb ze alleen gezien waarbij je nog een soort pistool nodig had.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Eén reserve binnenbandje, één CO2 patroon, en één tientje. Dat past gemakkelijk in één achterzak. Hou je er nog twee over voor je telefoon, koeken en een regenjack. Makkelijk hé?
Als ik een lange duurtraining ga doen neem ik een rugzakje mee, ik heb een hele kleine van Dakine, daar gaan dan mijn broodjes en reepjes in, geld, pompje, bandjes, regenjack en telefoonquote:Op maandag 13 juni 2011 19:30 schreef Yankee het volgende:
Wat voor afstanden fiets jij wel niet dat je zoveel eten mee moet nemen?
Mijn gemiddeldequote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Eggbeaters wegen precies evenveel als een set Dura Ace PD7810, ofwel 278 gram per set. Speedplays wegen afhankelijk van het type 206 of 216 gram per set. En een goedkoop Shimano 105 setje van 4 tientjes weegt 330 gram. Dus met welke gemiddelde SPD-SL jij vergelijkt ontgaat me even.
Slechte dag vandaag?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nobody cares, maar dan moet je niet zeggen dat die Eggbeaters 150 gram lichter zijn dan de gemiddelde SPD pedalen. Is gewoon niet waar.
Ja die CO2 patronen zijn er ook, met schroefdraad. Hoort een messing nippeltje bij dat je eerst op je ventiel schroeft en dan die CO2 patroon er indraaien. Wel handschoenen aanhouden anders kleven ze vast. En dit werkt net zo goed als al die dure exemplaren met houder. Die vind ik veels te groot om mee te nemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tot 150km
Neuh, ik heb gewoon niet zulke grote zakken. Als ik er een paar repen/koeken in doe zijn ze vol.
[..]
Zijn er ook CO2 patronen die je meteen op je band kan spuiten? Ik heb ze alleen gezien waarbij je nog een soort pistool nodig had.
En ik neem nooit een regenjas mee
Dus jij koopt eggbeaters voor minder dan 40 euro?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:37 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Mijn gemiddeldeDan nog, die Dura Ace pedalen zijn wel 4x zo duur.
[..]
Slechte dag vandaag?
WIe gaat er nou een band verwisselen, lopen is gezond!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
in je shirt. Plakset is onzin, wie gaat nou een band plakken onderweg? Daarvoor neem je 1 of 2 reservebandjes mee
Naja, je moet wel een beetje bijhouden en mijn laatste keer fietsen was alweer donderdag dus het mocht wel weer eens. Trouwens super zwaar weer vandaag, nogal drukkend weer.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alsof het nog iets uitmaakt, dat had je beter 8 weken geleden geroepen![]()
Dat heb je met die goedkope merkenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:42 schreef buzz1291 het volgende:
En ja het was een kutdag want ik had een slingerend buitenblad. Bleek speling op de cranks van mijn nieuwe SRAM Red te zijn. Maar uiteindelijk heb ik dat wel weer weten te verhelpen door alles los te maken, opnieuw in te vetten en weer te monteren.
oei 'zie mij sram red hebben'.....bling bling bitchesquote:Op maandag 13 juni 2011 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heb je met die goedkope merken
Ja, da's inderdaad best kut.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus jij koopt eggbeaters voor minder dan 40 euro?
En ja het was een kutdag want ik had een slingerend buitenblad. Bleek speling op de cranks van mijn nieuwe SRAM Red te zijn. Maar uiteindelijk heb ik dat wel weer weten te verhelpen door alles los te maken, opnieuw in te vetten en weer te monteren.
Tsja, was een keuze hé. Na jaren Campa Chorus gereden te hebben, vond ik de nieuwste uitgave gewoon niet mooi. En als je Campa gereden hebt, wil je (in vele gevallen) geen Shimano rijden, hoe goed dat ook is. Dus viel de keuze op Sram voor de groep toen ik een nieuwe fiets kocht. Ach eens in de 8 á 9 jaar een nieuwe fiets, dan valt het allemaal nog wel mee. Maar het grootste nadeel aan Sram tov Campa vind ik dat de voorderailleur niet te trimmen is. het is of binnenblad, of buitenblad, slechts 2 standen. En bij Campa kan je die derailleur trimmen zodat je op het binnenblad ook nog op wat kleinere tandjes achter kan rijden. Helaas.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heb je met die goedkope merken
Terug gaan naar de FM. Want ook als het een aanbieding was dan is dit gewoon een fabricage fout en wordt door een goede FM gewoon zonder eerst naar de importeur op te sturen direct vervangen. Eén serie 105 zijn ze bij Shimano helemaal gek van geworden hoeveel er terug kwamen met speling op de as tov de crank.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
Over kutcranks gesproken, ik heb op 1 van mijn werkfietsen een Truvativ carbonnen crankset & bracket gezet, het was een aanbieding bij de local bike shop en ik moest beide toch al vervangen. Nu zit er speling op, ik dacht eerst dat 't aan de montage lag, maar dat is niet zo; de crank beweegt een heel klein pietsie t.o.v. de arm. Wat een brol.
Ik hoef alleen wat woorden te verplaatsen en je hebt mijn rondje.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:33 schreef Blik het volgende:
gaat weer lekker hier
Gisteren rondje rondom Den Bosch gefietst, de route die ik gedownload had via gpsies viel me niet tegen. Langs de maas richting Nijmegen gefietst, bij ravenstein de Maas over en via een paar dorpjes (waar ook ergens kermis was) terug naar Den Bosch. Was precies 100 km.
vandaag 30 km uitgefietst, maar het waaide nog wel flink en ik voelde de 100 km ook nog wel in de benen zitten
Mooi is datquote:Op maandag 13 juni 2011 20:04 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik hoef alleen wat woorden te verplaatsen en je hebt mijn rondje.
Ik ben vanuit Nijmegen de Waal gaan volgen in de richting van Den Bosch tot ik bij de Maas kwam. Toen ben ik de Maas gaan volgen en kwam door allemaal kleine dorpjes, boven Ravenstein langs. Ook precies 100km (op 1 km na). Behoorlijke wind. Met GPSies getekend, viel me niet tegen. Moest wel over een hek klimmen bij een afgesloten gedeelte van een brug en had een stukje onverhard meegepakt.
Oh, oké geen tussenstapje op de voorderailleur? Ik moet zeggen dat ik met die 11speed de tussenstapjes echt nodig heb, anders gaat de kooi al heel snel tegen de ketting lopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef buzz1291 het volgende:
Tsja, was een keuze hé. Na jaren Campa Chorus gereden te hebben, vond ik de nieuwste uitgave gewoon niet mooi. En als je Campa gereden hebt, wil je (in vele gevallen) geen Shimano rijden, hoe goed dat ook is. Dus viel de keuze op Sram voor de groep toen ik een nieuwe fiets kocht. Ach eens in de 8 á 9 jaar een nieuwe fiets, dan valt het allemaal nog wel mee. Maar het grootste nadeel aan Sram tov Campa vind ik dat de voorderailleur niet te trimmen is. het is of binnenblad, of buitenblad, slechts 2 standen. En bij Campa kan je die derailleur trimmen zodat je op het binnenblad ook nog op wat kleinere tandjes achter kan rijden. Helaas.
Ben ook benieuwd, ben alvast een beetje aan het kijken naar een nieuwe fiets voor volgend jaarquote:
Heerlijk genoten en best gelachen zoals altijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef jpjedi het volgende:
@Ursel, mooie rit gehad? Nog foto's? Redoute zat er niet in dit jaar toch?
Iemand ervaring met speedplay pedalen?
Nee, een rugzakje, dat is soigné.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik een lange duurtraining ga doen neem ik een rugzakje mee, ik heb een hele kleine van Dakine, daar gaan dan mijn broodjes en reepjes in, geld, pompje, bandjes, regenjack en telefoon
Tja, nodig, nodig.... ik kan niet de hele dag in mijn fietskleren op het werk zitten, en heb niet altijd de mogelijkheid om alles van tevoren te plannen. Dan zit je al gauw met een rugzak vol kleren etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:58 schreef Freddeh het volgende:
Het is niet per sé nodig hoor. Kan ook de zakjes op m'n rug volproppen en m'n reservebidon en m'n zadeltasje (bottomkoffer) er weer op hangen, dan past het ook prima. Maar dan is een rugzakje net iets minder niet-soigné
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Gewoon op een fiets fietsen waar dat wel soignée is
Klopt, we hebben een paar douches met kleedruimten en kluisjes dus ik kan 90% hier laten. Ik ben hier met de auto heen gekomen en vanmiddag met de fiets naar huis, morgenochtend weer met de fiets hierheen. Gooi gewoon m'n fiets en zooi in de kofferbak dan 's ochtends. Kleding heb ik hier dus wel in m'n tas zitten nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, nodig, nodig.... ik kan niet de hele dag in mijn fietskleren op het werk zitten, en heb niet altijd de mogelijkheid om alles van tevoren te plannen. Dan zit je al gauw met een rugzak vol kleren etc.
13.000quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef thebakkert het volgende:
Allejezus wat een klote 11stedentocht was dat. Het begon al met m'n Garmin 305 die de geest gaf voordat ik uberhaupt op de fiets zat (kan ik nu wel weer mooi en met legitieme reden upgraden). Onnoemelijk veel regen gehad, van Holwerd tot aan Stavoren wind tegen gehad en er in totaal (met stops, 3 lekke banden
, het wachten op anderen etc.) 11:30 uur over gedaan. Was m'n 5e keer en ben er nu voorlopig wel even klaar mee. Allemaal van die mongolen die niet in groepen kunnen fietsen. Kom je er met een flink snelheidsverschil aan, zij fietsen 3 breed, besluit nét die persoon die jij wilt inhalen ook ineens zonder te kijken in te halen. En dan ook nog boos worden
![]()
Eigenlijk teveel frustratie voor helemaal niet zo'n bijzondere tocht. Overigens zaten we van de 13.000 deelnemers bij de eerste 2.500 die binnen waren. Best mooi als je bedenkt dat we in de middelste groep waren gestart (6:28)
Mijn man rijdt met dmt hij krijgt deze omdat het een sponsor is. Ik ben niet zo weg van die schoenen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef buzz1291 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je dus pas echt het mannetje! Want die zie je bijna niet in Nederland.
Serieus?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben er nog niet uit met die meet. Alles loopt een beetje door elkaar. Mijn man heeft wat rotzooi met sabotage aan zijn fiets tijdens wb wedstrijden enzo.
Mooi verslagje, Tommeke!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef Tommeke het volgende:
Dat is wel lelijk zeg...
Ik rij nu een paar weken zonder kilometerteller trouwens, best wel relaxed eigenlijk.
Gister had ik het DK weg, en ik had de afgelopen week zo gepland dat ik zondag en gister uitgerust was, echt een beetje er naartoe getraind.
Het leek niet z'n vruchten af te werpen want ik voelde me niet zo goed. Gelukkig werd er best laf gekoerst en ik probeerde een paar keer weg te komen. Helaas hadden we maar 2 man en zaten we opgescheept met twee blokken van 10 man. Ik had al een paar keer geprobeerd iets op te zetten, maar dat lukte niet, dus leek het me beter om mee te springen. Op een gegeven moment reed er een groep weg, dus ik ben daar naartoe gereden, viel het stil. Meteen daarna reed de beslissende groep weg en had ik geen power om er bij te komen. Na een tijdje nog geprobeerd maar ik kreeg steeds twee controleurs mee. Nog een keer afgestopt voor m'n teamgenoot maar hij kwam er ook niet bij. Toen ben ik maar wat gaan gallen achterin het peloton, maar niemand wou rijden.Dus besloot ik maar te wachten op wat er gebeurde en eventueel in de laatste km voor een top-10 proberen te gaan.
Ik had het geluk aan m'n zijde want op het moment dat ik liep te praten met wat lui van CSG (die er doorheen zat en vond dat ik er ook doorheen zat omdat ik een paar gaatjes liet valen) we werden ingehaald door de nieuwelingenkoers en een paar man Omega en CSG haakten aan, tot grote frustratie van hun scheldende ploeggenoten, die er wel doorheenzaten.
Ik kon op het nippertje nog meekomen (zat gelukkig weer een beetje voorin) en had besloten niets meer te doen tot de laatste ronde). Binnen no-time zaten we bij de kopgroep die nu uit 13 man bestond. Wederom een hoop gescheld en frustratie, maar ik zat er mooi wel. In de laatste ronde heb ik me zoveel mogelijk gespaard en in de laatste km ben ik vol aangegaan en kwam ik met iemand weg. Helaas bleek dat we nog een ronde moesten en hebben we ons maar weer terug laten zakken, al kwamen we amper weg.
In de laatste ronde wou ik precies hetzelfde doen, maar het ging daarvoor zo hard dat ik blij was dat ik er nog bij zat. Uiteindelijk 13e geworden, maar wel dik tevreden! M'n eerste koers die ik uitrij dit jaaren heb echt lekker mee kunnen doen, m'n ambitie om aanvallend en voorin te rijden dit jaar komt wel uit.
Elite damesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef Marurk het volgende:
@CyclingGirl: Welke categorie rijd jij nou eigenlijk?
Nicequote:
Wat Freddeh zegt. De Rennkompressor van SKS is de pomp der pompen: elk onderdeeltje is apart vervangbaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:49 schreef fetss het volgende:
Hoe brengen jullie de banden op spanning? Ik wil namenlijk een 12v compessortje kopen, iemand een idee welke winkel ik die kan halen?
Blijven proberenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nice
Ben zelf dit jaar begonnen, maar het wil nog niet echt. Langzamerhand gaat het wel wat beter.
Bij mij loopt het ook niet zo hoor, ik moet echt meer koersen rijden. Maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nice
Ben zelf dit jaar begonnen, maar het wil nog niet echt. Langzamerhand gaat het wel wat beter.
Normaal elke donderdagavond op de wielerbaan hier 20 km verderop. Maar vanwege competitie is die nu 3 weken dicht, na volgende week gaat ie weer open en kan ik weer op snelheid trainen. Dergelijke trainingen helpen echt goed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Blijven proberen
Waar woon je? Zijn er bij jou in de buurt ook trainingswedstrijden? In Grunn elke donderdagavond, ontzettend goed voor de je snelheid.
Ja, er is altijd wel wat, helaas. Dan heb je een valpartij gehad of een blessure, en als je daar dan van bent hersteld is er wel weer wat anders (studie ofzo).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:09 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Bij mij loopt het ook niet zo hoor, ik moet echt meer koersen rijden. Maar dat komt wel goed.
Volgend seizoen geen trouwerij of andere dingen en dan knallen en hopen dat ik niet val zodat ik ook door kan knallen. Het heeft tijd nodig.
owja hij werkt trouwens perfect!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef fetss het volgende:
Ik ben toch maar een mini compressor gaan halen bij de heuts (8,95).
Even een oude computervoeding op aangesloten en zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik zie helaas je foto niet, weet niet of ik de enige ben met die probleem..?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef fetss het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb het ook. Denk dat hij de band opgeblazen heeft en dat daardoor de foto ook kapot is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik zie helaas je foto niet, weet niet of ik de enige ben met die probleem..?
Dan ligt het iig niet aan mij.. M'n laptop wil ook nog weleens moeilijk doen namelijk..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ook. Denk dat hij de band opgeblazen heeft en dat daardoor de foto ook kapot is.
foto werkt dus niet, heb je er wel een metertje opzitten om de druk af te lezen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef fetss het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net een 2 uur gefietst, maar nu best wel honger.
Tips om nu te eten? of niks meer
Dan niks meer , probeer kilo of 5-6 eraf te krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef Freddeh het volgende:
Als ik kijk op de klok zegt mijn dieet-verstand "niets meer". Maar als ik kijk naar het feit dat je 2 uur gefietst hebt, zou ik kiezen voor een schaaltje havermout, of iets van pasta.
Voordeel is ook dat je hem in de auto kunt gooien en ergens ter plekken nog ff je bandjes kun bijpompen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Nu zie ik hem wel, wel geinig opzich..
En dat kan niet met een normale fietspomp?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat je hem in de auto kunt gooien en ergens ter plekken nog ff je bandjes kun bijpompen.
Als je écht honger hebt, een handje nootjes of rozijnen. (niet teveel, en geen borrelnootjes uiteraardquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dan niks meer , probeer kilo of 5-6 eraf te krijgen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
En dat kan niet met een normale fietspomp?![]()
Ik weet niet of je serieus bent, maar Cafca bedoelt uiteraard dat je die compressor niet even achterin kunt gooien en een bandje kunt oppompenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
En dat kan niet met een normale fietspomp?![]()
Als je de quote leest dan zie je dat hij reageert dat ik zeg dat ik dat compressordingetje wel geinig vind, hierin zegt hij dat je em makkelijk mee kunt nemen achter in de auto.. Lijkt mij persoonlijk juist makkelijker om een gewone pomp mee te nemen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent, maar Cafca bedoelt uiteraard dat je die compressor niet even achterin kunt gooien en een bandje kunt oppompen
Haha, mooi toch? Als je niet wil afzien moet je ook maar niet wielrennenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef ursel het volgende:
Was duidelijk te zien dat ik ut zwaar had.![]()
http://www.sportograf.com/en/shop/search/998/14364
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Nu zie ik hem wel, wel geinig opzich..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat je hem in de auto kunt gooien en ergens ter plekken nog ff je bandjes kun bijpompen.
Duidelijk, dan heb je Cafca denk ik niet begrepen. Cafca was sarcastisch... Hoe kun je namelijk je fietsband oppompen als je geen elektriciteit hebt...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Als je de quote leest dan zie je dat hij reageert dat ik zeg dat ik dat compressordingetje wel geinig vind, hierin zegt hij dat je em makkelijk mee kunt nemen achter in de auto.. Lijkt mij persoonlijk juist makkelijker om een gewone pomp mee te nemen..
Dus ja, ik ben serieus
Je moet mij ook niet altijd helemaal serieus nemen, zeker niet op dit soort tijdstippen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Duidelijk, dan heb je Cafca denk ik niet begrepen. Cafca was sarcastisch... Hoe kun je namelijk je fietsband oppompen als je geen elektriciteit hebt...
Nice, kapper op vakantie?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha, mooi toch? Als je niet wil afzien moet je ook maar niet wielrennen
Deze is van mij gister:
[ afbeelding ]
Helaas nog geen foto's van mij in de finale gezien, toen regende het. Geeft wel mooie beelden.
Zelf ook jaren last van een knieblessure blijven houden, is een rot plek...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef Marurk het volgende:
Ik heb weer eens last van m'n knie. En het ging allemaal zo goed.
En wat heb je eraan gedaan om het weg te krijgen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Zelf ook jaren last van een knieblessure blijven houden, is een rot plek...
Overigens niet opgelopen bij het wielrennen, maar dat terzijde
Kan je weinig aan doen, bij mij hadden mn binnenste kniebanden een flinke optater gehad.. Ik heb wel (toen handbalde ik nog) een hele tijd met zo'n elastische knieband gespeelt, dat verlichtte een hoop.. Na een tijdje zijn mn overige banden zo sterk geworden dat die deels de functie van de zwakkere band zijn over gaan nemen, aldus m'n huisarts..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
En wat heb je eraan gedaan om het weg te krijgen?
Ik heb er de afgelopen week helemaal geen last van gehad, en nu ineens komt het weer naar boven.
Ok. Ik ga ook gewoon door hoor zolang het nog gaat, heb ik vorige maand ook gedaan en ineens was het weg (ondanks dat ik niet minder had gefietst). Dus soms heb ik het, en soms niet, heel raar...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:31 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kan je weinig aan doen, bij mij hadden mn binnenste kniebanden een flinke optater gehad.. Ik heb wel (toen handbalde ik nog) een hele tijd met zo'n elastische knieband gespeelt, dat verlichtte een hoop.. Na een tijdje zijn mn overige banden zo sterk geworden dat die deels de functie van de zwakkere band zijn over gaan nemen, aldus m'n huisarts..
Dat ken ik inderdaad, soms speelde het op en soms tijdens niet.. Wellicht is het toch verstandig om er een keer door iemand naar te laten kijken, gewoon om te weten wát er nou precies is.. Eventueel kan je er iets gerichts voor doen om het sterker te maken oid..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ok. Ik ga ook gewoon door hoor zolang het nog gaat, heb ik vorige maand ook gedaan en ineens was het weg (ondanks dat ik niet minder had gefietst). Dus soms heb ik het, en soms niet, heel raar...
Ok, thanks.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat ken ik inderdaad, soms speelde het op en soms tijdens niet.. Wellicht is het toch verstandig om er een keer door iemand naar te laten kijken, gewoon om te weten wát er nou precies is.. Eventueel kan je er iets gerichts voor doen om het sterker te maken oid..
Geen probleem. Ben toen zelf naar de huisarts geweest en die constateerde dus bovenstaande, wellicht kan die je ook adviseren voor een bepaalde training om de knie sterker te makenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ok, thanks.Morgen maar even niet fietsen en kijken hoe het zich ontwikkelt. Dit weekend nog een wedstrijd, dus hoop wel dat het dan over is.
Waarschijnlijk is je knie een beetje overbelast met trainen. Dat voel je wel als je 's avonds de trap neemt. Gewoon beetje rusten en niet té enthousiast trainen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef Marurk het volgende:
Ok, thanks.Morgen maar even niet fietsen en kijken hoe het zich ontwikkelt. Dit weekend nog een wedstrijd, dus hoop wel dat het dan over is.
Jij spreekt ook uit ervaring?quote:Op woensdag 15 juni 2011 06:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je knie een beetje overbelast met trainen. Dat voel je wel als je 's avonds de trap neemt. Gewoon beetje rusten en niet té enthousiast trainen.
M'n kapper is op maandag en dinsdag goedkoper, maar dan kan ik steeds nietquote:
Je weet zeker dat ze niet gewoon een jaar sabbatical opgenomen heeft?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
M'n kapper is op maandag en dinsdag goedkoper, maar dan kan ik steeds niet
En anders knipt m'n moeke me wel, maar die is idd op vakantie
Zo schuin ga ik nou ook weer niet door de bocht...quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:08 schreef Freddeh het volgende:
Je weet zeker dat je niet per ongeluk een tramrailtje hebt aangetikt met je knie?
Hmm, ok, da's vervelend. Ik voel trouwens dat het niet echt m'n knie is maar het zit meer aan de buitenkant van m'n been bij zo'n botje wat bij de knie in de buurt zit zeg maar. Denk dat ik inderdaad iets te actief ben geweest, als ik rustig fiets voel ik er namelijk vrij weinig van. Had het met name als ik echt ga aanzetten op die pedalen. Weet eigenlijk ook niet of het het gewricht is, of dat het een pees of spiertje is waar ik last van heb.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De meeste artsen vinden dat soort smeersels niets, omdat het maar een milimeter diep de huid in gaat, en het probleem dieper zit...maar ik gebruik ze ook, het voelt ook gewoon goed, dat je iets actief doet om het te genezen...Heb trouwens ook 1 knie (ben vergeten welke, geloof rechts) waarvan de mediale band zo'n klap heeft gehad dat die opgerekt is, en niet meer is terug 'gekrompen'. Dus de bovenbeenspieren moeten de zaak overnemen, en als die te vermoeid/overtrained worden, doet het gewricht gelijk flink zeer. Daar zitten gewoon twee gradaties in, pijn maar als ik voorzichtig losfiets, gaat het weg, dat betekent dat ik gewoon kan trainen. Of het is pijn en het gaat niet weg, dus dan moet ik iets anders gaan doen. Best simpel.
Dit 'probleem' komt mij bekend voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
M'n kapper is op maandag en dinsdag goedkoper, maar dan kan ik steeds niet
En anders knipt m'n moeke me wel, maar die is idd op vakantie
oh ja, ik moet inderdaad mijn beentjes nodig weer eens scheren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef SuperWeber het volgende:
Haar op de benen is voor de echte kerels
Duh, iedereen weet dat je mij eruit fietstquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:43 schreef Oksel het volgende:
Omdat ik geen racefiets benen heb. Nog niet. Alhoewel 't aardig in de goede richting gaat. Scheren als je geen spieren hebt..![]()
![]()
Sowieso; alle mensen die ik er uit fiets met geschoren benen..Schapen in wolfskleren.
Uitsloverquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik scheer mijn benen ook en ik vind het bij mannen meer soignee.
Intervaltraining heet datquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:07 schreef Oksel het volgende:
Gisteren was 't weer eens raak. Niemand had zin. Resultaat: de ene keer 20km/h, volgende moment weer stampen en naar de 50 op 't vlakke. Dan weer 30. 20. 40. 20. 50. Beh.
Ik wilde hier een foute opmerking over maken, maar misschien beter van nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Met wat voor club fiets je dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:07 schreef Oksel het volgende:
Gisteren was 't weer eens raak. Niemand had zin. Resultaat: de ene keer 20km/h, volgende moment weer stampen en naar de 50 op 't vlakke. Dan weer 30. 20. 40. 20. 50. Beh.
Als dat nu eens de bedoeling zou zijn.. dat was 't dus nietquote:
De mietenclubquote:
Doe maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik wilde hier een foute opmerking over maken, maar misschien beter van niet
Is nou niet meer leuk natuurlijk...iets in de richting van 'scheer jij alleen je benen, de rest niet' maar het gaat niets worden, het spontane is weg. Nee, laat maar.quote:
Die zitquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:35 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Kek, jullie zijn lid van dezelfde club?
Daarom kon mij pa het dus volhouden, die ouwe.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:26 schreef Pritt het volgende:
Van wat ik heb begrepen is Elfstedentoch prima te doen omdat je zoveel stil staat bij checkpoints. Dus go for it!
Als ik 60km kan fietsen met kramp, kun jij de elfstedentocht best rijden hoor. Volgend jaar zie ik je aan de startquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daarom kon mij pa het dus volhouden, die ouwe.Maar goed, bedankt voor de info!
Dat werkt, Voltaren ook, =diclofenac. En ja ik spreek uit ervaring. Ik heb al knieproblemen gehad toen ik begon met wedstrijden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef Marurk het volgende:
Zo schuin ga ik nou ook weer niet door de bocht...
Zometeen maar eens Tantum halen ofzo, eens kijken of dat werkt.
Dat is je geraden zeg, vrouwen met harige benen; brrquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Wellesquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is je geraden zeg, vrouwen met harige benen; brr
[..]
Welles
Prima toch, rijje Fred!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Freddeh het volgende:
Voltaren is idd goed spul.
Denk dat Ivo het wel kan waarderen dat er een bagagedragertje achterop m'n racefiets komtWordt overigens een simpele constructie met 3 inbusjes die er binnen 1 minuut uit kunnen worden gedraaid en dan is het rekje eraf voor de recreatieve ritten
http://www.fietskortingen(...)sid=5&4dkn=promo5mobquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Freddeh het volgende:
Voltaren is idd goed spul.
Denk dat Ivo het wel kan waarderen dat er een bagagedragertje achterop m'n racefiets komtWordt overigens een simpele constructie met 3 inbusjes die er binnen 1 minuut uit kunnen worden gedraaid en dan is het rekje eraf voor de recreatieve ritten
Ibuprofen en diclofenac zijn beiden NSAID's en staan niet op de dopinglijst. Let op dat je met pijnstillers niet het probleem aanpakt. De ontstekingsremmende werking van de 2 doet dat mogelijk wel iets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:23 schreef Marurk het volgende:
Vandaag dus even ibuprofen (ontstekingsremmer) en Tantum gehaald, Voltaren emulgel heb ik hier nog liggen. Heb twee keer gesmeerd nu, maar heb al bijna nergens meer last van, dus die ibuprofen heb ik nu niet nodig denk ik. Is ibuprofen eigenlijk doping officieel, of niet?
Mooie Atlantisquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Er reed van 't weekend nog een mooie fiets mee op m'n brevet:
[ afbeelding ]
Oeh, die bewaar ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 06:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.fietskortingen(...)sid=5&4dkn=promo5mob
Diclofenac krijg ik altijd maagpijn van.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat werkt, Voltaren ook, =diclofenac. En ja ik spreek uit ervaring. Ik heb al knieproblemen gehad toen ik begon met wedstrijden.
nee ibuprofen mag je gewoon gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:23 schreef Marurk het volgende:
Vandaag dus even ibuprofen (ontstekingsremmer) en Tantum gehaald, Voltaren emulgel heb ik hier nog liggen. Heb twee keer gesmeerd nu, maar heb al bijna nergens meer last van, dus die ibuprofen heb ik nu niet nodig denk ik. Is ibuprofen eigenlijk doping officieel, of niet?
Voltaren moet je ook niet via de mond innemenquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Diclofenac krijg ik altijd maagpijn van.
Goed geredenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:04 schreef Superher0 het volgende:
Was wel grappig, tijdens de eerste beklimming hoor ik opeens superhero. ik draai mij verbaasd om, zit Wielracer in het wiel. Klein wereldjeWielracer, wat heb jij gedaan?
Ja, die gast mag wel eens een keer naar de kapper gaan. Geen gezichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef Tommeke het volgende:
Ik zag trouwens gister een wielrenner met een enorme mat in z'n nek. Op een Wilier. Erg soignee!
Mwah, het is hier inmiddels droog, volgens mij gaat de zon er zelfs doorkomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef Pritt het volgende:
Vanavond met de grote jongens meefietsen maar met dit weer weinig zin in.
Ik moest het eerste groepje waarin ik zat laten lopen, het ging net te hard met het klimmen, ook omdat het snel en dan weer langzaam ging telkens tussen de fietsers door. Ik ben toen een tandje lichter gaan fietsen om mijzelf niet te slopen. Weet niet of ik sneller had gekund, misschien als ik een compact gehad zou hebben, dat ik dan wat meer op souplesse had gefietst. Nu fietste ik met een dubbel, 39x25 als kleinste en dan worden de klimmetjes zwaar. Voor de rest veel in groepjes gereden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:10 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Goed gereden![]()
Ik reed hem in 7.51
In het begin was het nog nat en dan durf ik niet met 60+ op carbonnetjes naar beneden.
Daar heb ik het laten liggen, verder wel heerlijk gereden, alles in D2
Ik zag de kleding, die herkende ik en toen naar de fiets en dat was een Felt. Kan er maar 1 zijn dacht ik.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja, die gast mag wel eens een keer naar de kapper gaan. Geen gezicht
Beste kans is cyclewear.nl denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of er een webshop is met kleding als ik nu nog bestel dat ik het morgen in huis heb?
Wielerkledingdirectthuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of er een webshop is met kleding als ik nu nog bestel dat ik het morgen in huis heb?
Mooi!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:35 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Beste kans is cyclewear.nl denk ik.
De meet+bbq in Appelscha wordt misschien werkelijkheid. We gaan een eerste bod uitbrengen
Even gekeken op hun site:quote:
quote:V: Als ik iets bestel, hoe lang duurt het dan voordat ik het in huis heb?
A: Omdat wij alle producten op voorraad hebben kunnen wij u een zeer snelle levering garanderen. Onze gemiddelde levertijd bedraagt slechts 1 werkdag binnen Nederland en de rest van europa varieert van 2 tot 3 dagen.
Is het niet heel onhandig om telkens je wielen in en uit te moeten doen..?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
Nieuwe items gescoord;
- kettingen om fiets op te hangen, resultaat ->
[ afbeelding ]
- nieuw stuurlintje
besteld:
- ondershirtje
- bandana
- kniestukken
Na de elfstedentocht maandag weer zin om een trainingsrondje te doen, maar dit weer maakt het 't niet meteen gemakkelijker
De wielen d'r effe inzetten is zo gebeurd toch met de snelspanners? Dan gaan ze toch niet gelijk scheef als je ze d'r een keer uithaalt? Maar je hebt wel een punt; snel ff de fiets pakken wordt zo niet makkelijker; maar het pluspunt is dat het netjes opgeborgen isquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Is het niet heel onhandig om telkens je wielen in en uit te moeten doen..?
Aangezien je ook elke keer ervoor moet zorgen dat ze er recht inzitten enzo..
Die muur zal niet heel lang zo mooi wit blijven ben ik bang.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
Nieuwe items gescoord;
- kettingen om fiets op te hangen, resultaat ->
[ afbeelding ]
- nieuw stuurlintje
besteld:
- ondershirtje
- bandana
- kniestukken
Na de elfstedentocht maandag weer zin om een trainingsrondje te doen, maar dit weer maakt het 't niet meteen gemakkelijker
Erin en eruit is idd wel zo gebeurt met de snelspanners, maar je moet volgens mij wel altijd opletten dat je ze er recht insteekt.. Ff snel de fiets grijpen is er idd ook niet bij..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
[..]
De wielen d'r effe inzetten is zo gebeurd toch met de snelspanners? Dan gaan ze toch niet gelijk scheef als je ze d'r een keer uithaalt? Maar je hebt wel een punt; snel ff de fiets pakken wordt zo niet makkelijker; maar het pluspunt is dat het netjes opgeborgen is
Same here.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Netjes opgeborgen is het dan weer wel..Mijn fiets hangt gewoon aan de muur in de kelder trouwens, in 1 stuk en gewoon horizontaal
Nope, voor diefstal uit een afgesloten garage ben ik verzekerd, ook al staat de fiets zelf niet op slot. Er moeten dus wel sporen van braak aanwezig zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef cafca het volgende:
Same here, maar dan in de garage.
Hebben jullie trouwens je fiets nog op de een of andere manier met een slot beveiligd, in de kelder / schuur / garage?
Ik heb hem op mijn slaapkamer staan, knappe dief die hem dan nog durft te stelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef cafca het volgende:
Hebben jullie trouwens je fiets nog op de een of andere manier met een slot beveiligd, in de kelder / schuur / garage?
Ja, bij mij staat de garage nog wel es open. Op zich woon ik in een redelijk rustig dorp, waar nog wel redelijk wat sociale controle is, en ik heb vanuit huis ook wel zicht op de garagedeur, maar ik heb mijn fiets dus wel met een slot vasthangen aan de muur.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nope, voor diefstal uit een afgesloten garage ben ik verzekerd, ook al staat de fiets zelf niet op slot. Er moeten dus wel sporen van braak aanwezig zijn.
Nee, maar de kelder zit op slot en je moet ook eerst nog door een toegangsdeur waar je de sleutel voor nodig hebt..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef cafca het volgende:
Goede inbreker die door mijn achterdeur binnenkomt, zit een enorme ijzeren plaat in de deur en daar kom je echt niet zomaar doorheen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef cafca het volgende:
Ik krijg over een week een 2-daagse cursus dus dan kan ik het je vertellen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:49 schreef marcodej het volgende:
Wat is eigenlijk een handige manier om een achterwiel te steken? Ik hou het wiel altijd tussen mn benen, sjor de ketting er overheen en na wat duwen en trekken valt 'ie erin, maar dat moet handig er kunnen.
Ketting volledig aan de buitenkant leggen voor en achter. Dan eruit wippen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:49 schreef marcodej het volgende:
Wat is eigenlijk een handige manier om een achterwiel te steken? Ik hou het wiel altijd tussen mn benen, sjor de ketting er overheen en na wat duwen en trekken valt 'ie erin, maar dat moet handig er kunnen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef jpjedi het volgende:
Ketting volledig aan de buitenkant leggen voor en achter. Dan eruit wippen.
Erin is dan in dezelfde versnellingen de derailleur naar voor duwen en het kleinste tandwiel in de ketting leggen. Vervolgens wiel in de achtervork draaien. Met wat oefening is het een handeling van 3 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |