quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:27 schreef coban het volgende:
@ zarGon:
Ok. Ik heb je door troll.niet hoe lang maar hoelang.
en ik trapte erin.
Je ziet niet wat er mis is met "2.10 cm."?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:29 schreef coban het volgende:
Ja. Want hoelang is wat anders dan hoe lang. Dus wat was je vraag?
Blijkbaar wel, ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:31 schreef coban het volgende:
Maar alsnog heb jij je vraag verkeerd gesteld.
Jouw lengte is dus 2 cm en ietjes meer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:31 schreef coban het volgende:
oh dat. Nee, is er wat mis mee dan? Ik kan toch best 2.10 cm zijn?
Okok.
Misschieeen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw lengte is dus 2 cm en ietjes meer?
Niet boeiend.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:29 schreef zarGon het volgende:
Ayca, wat was je lange TT dan?
Trouwens, hoe heb jij een topic in de reeks kunnen openen? Heb je de mobiele lay-out uitgeschakeld?
"Niet boeiend" is niet lang hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet boeiend.
Nee, had zin in Dexter dus laptop erbij gepakt.
Doe ik zo, deal?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je stem opnemen terwijl je een stukje Nederlandse tekst leest. En als het kan, Turks ook..
Neh valt wel mee, ben bij S02E07.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Niet boeiend" is niet lang hoor..
Je gaat er wel snel doorheen..
Bij dezen schrijftelijk vastgelegd. Voldoe je niet aan de afspraken, kan het zo zijn dat ik een levenslange ban voor jou op FOK! niet kan voorkomen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:52 schreef Dhaha het volgende:
Meld het hier als je luilak gevierd ziet worden door jongeren.
Hier nog niks.
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.quote:
Waarachter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:45 schreef coban het volgende:
Oke. Ik doe het wel zo. Jullie kunnen er toch nooit achterkomen. Hah.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.
No, it isn't.quote:In de zuidelijker gelegen gebieden rond Delft en Gouda is het fenomeen Luilak weer beter bekend.
Ohja dat is vandaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.
Zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja, episodes van 50 minuten.. Dexter is tof!
Er was nooit in onze deal ter sprake gekomen dat ik het zou posten of het aan jullie zou laten luisteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je eventueel niet jouw eigen stem zal posten?
okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:52 schreef coban het volgende:
[..]
Er was nooit in onze deal ter sprake gekomen dat ik het zou posten of het aan jullie zou laten luisteren.Betere deals maken jij
Welke volg je nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:53 schreef coban het volgende:
Ik wilde ook nog beginnen met dexter enzooveel andere series. Ga ik morgen doen
Nu helemaal niks. Was bezig met supernatural, maar ben gestopt. Ik ga denk ik eerst dat afmakenquote:
Ook geen comedies?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:55 schreef coban het volgende:
[..]
Nu helemaal niks. Was bezig met supernatural, maar ben gestopt. Ik ga denk ik eerst dat afmakenheb toch vakantie
Nu je het zegt... Ik ga A Serbian Film downloaden en distribueren op BitTorrent als de recentste episode van een aantal comedyseries.quote:
HIMYM is leuk ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:02 schreef coban het volgende:
Nu gewoon wat op tv langskomt kriskras dus ook komedie enzo. Mr niks specifiek. Alhoewel ik how i met your mother echt nice vind (ga ik dus ook mee beginnen)![]()
Neyse, ik ga maar slapen ookal heb ik geen slaapiyi gecelerr!!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik ga A Serbian Film downloaden en distribueren op BitTorrent als de recentste episode van een aantal comedyseries.
Goede keus wel. Net zoals Breaking Bad en Forbrydelsen bijv.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:53 schreef coban het volgende:
Ik wilde ook nog beginnen met dexter enzooveel andere series. Ga ik morgen doen
Hmhmm... Neyse heeft een geschiedenis!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef IHVK het volgende:
Neyse ik geef je maar het voordeel van de twijfel.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Neyse? En wat zou dat mogen betekenen?
Voelde me aangesproken omdat ik op andere fora vaak word aangezien voor een kloon en ging er daarom automatisch vanuit dat "Bilmiyorem" een andere user moet voorstellen.
En zo was Neyse geboren.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Neyse' betekent 'dikke bitch'.
Ah ok. Eerst moest ik glimlachen, daarna dacht ik na en bedacht ik mij dat jij me een neyse hebt genoemd. Dus indirect een dikke bitch. Ik praat niet meer met je zarGon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmhmm... Neyse heeft een geschiedenis!
[..]
[..]
[..]
En zo was Neyse geboren.
Jij begon!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ah ok. Eerst moest ik glimlachen, daarna dacht ik na en bedacht ik mij dat jij me een neyse hebt genoemd. Dus indirect een dikke bitch. Ik praat niet meer met je zarGon.
Wij hebben veel kennis van samenzweringstheorieën.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef coban het volgende:
Jullie spannen een complot tegen mij, he? Ik heb jullie wel door.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij hebben veel kennis van samenzweringstheorieën.
En is het gelukt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik overweeg te wachten tot 22:30, alvorens ik ga slapen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2011 16:22:21 ]
Waar?!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Rellen, rellen!!
Hallo Turkse vrienden! De boeven komen eraan!
Hoezo ben je er zo zeker van?! Wat voor incidenten verwacht je?!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat is altijd een verrassing, maar wees er zeker van dat ze komen.
Toch zeker wel wat hoofdwonden en besmeurde kledij na het gooien van uitgedroogde Turkse broden en broodjes kebab o.a.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo ben je er zo zeker van?! Wat voor incidenten verwacht je?!!
Grijze wolvenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef zarGon het volgende:
24,9% geopend:
• AKP: 55,5%,
• CHP: 19,0%,
• MHP 12,2%..
Ik hoop stiekem dat MHP onder de 10% daalt..
Is altijd zo geweest. Turkije is geen coalitieland zoals Nederland dat is.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Waarom stemmen zoveel Turken op een partij is de rest meuk of zo?
Dat kan.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zelfs geen lichte neiging tot een glimlach.
Waarom hoop je dat?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef zarGon het volgende:
24,9% geopend:
• AKP: 55,5%,
• CHP: 19,0%,
• MHP 12,2%..
Ik hoop stiekem dat MHP onder de 10% daalt..
Doe eens even normaal.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Al was het een ander verhaal toen ik gister jouw kutje zag.
Ahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 18:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik gok dat hij niet zo veel houdt van biscuit.
Er geldt een kiesdrempel van 10% in Turkije. Zit een partij onder die 10% (al is het maar met 0,01%), heeft die partij 0 kamerleden. In 2002 had DYP 9,56% en MHP 8,35%, waardoor alleen AKP en CHP in de kamer zaten.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik gok dat hij niet zo veel houdt van biscuit.
AKP.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:33 schreef Absurditeit het volgende:
Op welke partij zou jij stemmen zarGon?
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
AKP.
Wist je dat na 34 jaar dit de eerste algemene verkiezing is die niet vervroegd gehouden is?
Dan weet je het nu! Spread the butter.quote:
Ik kan niet zeggen dat ik de Turkse politiek intensief volg.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan weet je het nu! Spread the butter.
[ afbeelding ]
327!.
.
.
Bij ons is het verdeeld tussen MHP en CHP, meeste MHP tho.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek eigenlijk een kiesdrempel van 10%, zo maken minderheden natuurlijk minder kans op vertegenwoordiging... zelfs als het van die malloten van de MHP zijn![]()
Rondje mail gedaan en demijn genendelers in Izmir stemmen massaal op de CHP, bij gebrek aan beter
Iğdır stemt best grappig. Of ironisch. Net maar hoe je het wil zien. In 2002 stemde Iğdır nog op DEHAP (pro-Koerdisch), in 2011 stemt het op MHP (nationalistisch).quote:Op zondag 12 juni 2011 19:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij ons is het verdeeld tussen MHP en CHP.
Waar zie je dat van 2002?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iğdır stemt best grappig. Of ironisch. Net maar hoe je het wil zien. In 2002 stemde Iğdır nog op DEHAP (pro-Koerdisch), in 2011 stemt het op MHP (nationalistisch)..
quote:
Thanks, geen idee eigenlijk hoe dat zo is veranderd.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: http://tr.wikipedia.org/w(...)genel_se%C3%A7imleri.
En verder onder andere op http://arsiv.ntvmsnbc.com(...)cim2002/detay_80.asp.
Volgens mij heeft hij op de een of andere manier toch zetels verloren!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:20 schreef coban het volgende:
Yoehoe erdogan heeft gewonnen (geen idee of dat al vermeldt is, geen zin om te scrollen)
Oh, dat weet ik niet. Ik weet wel dat overal op fb enzo iedereen yeaah erdogan en yeaah akp enzo schrijftquote:Op zondag 12 juni 2011 22:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij op de een of andere manier toch zetels verloren!
quote:Op zondag 12 juni 2011 @ 23:31 schreef Dauthi het volgende:
Zolang Turkije, een analfabetisme heeft van 50% kan het land zowiezo niet bij de EU. Dat moet toch wel een minimuum vereiste zijn dat een ruime meerderheid 95%+ van de samenleving in ieder geval zijn basisschool afmaakt. Anders is het toch gewoon een dictatuur van de geletterden??
Ahum... het is Igdir, niet Agriquote:Op maandag 13 juni 2011 05:11 schreef zarGon het volgende:
Laat me eens een kaartje inkleuren, dacht ik.
[ afbeelding ]
Vind het voor nu wel goed zo, de rest komt morgen wel.
In ieder geval:
- 01 ADANA: Bortecinem/Landysh, siddha;
- 03 AFYONKARAHISAR: xminator (moet nog ingekleurd worden);
- 06 ANKARA: Emel, saban/xaban06, Sipahi;
- 14 BOLU: zarGon;
- 26 ESKISEHIR: TheMagnificent;
- 40 KIRSEHIR: Bilmiyorem;
- 41 KOCAELI: ClioSporT (moet nog worden ingekleurd);
- 55 SAMSUN: Julis, PlayingWithFire/Squirel.D;
- 58 SIVAS: msnk, G.Fawkes/GoeRoe86;
- 61 TRABZON: coban;
- 66 YOZGAT: Gratau (moet nog worden ingekleurd);
- 68 AKSARAY: Burakius;
- 76 AGRI: Ayca, GenusButeo;
- 82 IRAN: AryaMehr.
- IHVK, kun je aangeven of je nou uit Kayseri, Yozgat of Erzurum komt?.
- Slayage, ACT-F, Devrim_, clumsy_clown, Min-e en Isermyfriendsonfire, sizler nereliydiniz?. (Min-e kwam uit het westen geloof ik, Izmir of iets dergelijks.)
- Triggershot en Weismann, jullie zijn niet afkomstig uit Turkije, toch? Zo ja, do tell.
- Ben ik je vergeten? Geef dat even aan!
Ik had - zoals altijd - Kırşehir en Nevşehir door elkaar gehaald..
Hoe kun je zulks een memorabel moment vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:32 schreef zarGon het volgende:
Hm, niet opgelet bij post #50.000.
Dit is #50.020, terugtellen en #50.000 opsporen.
Ja, ik wéét dat het Iğdır is (ik heb zelfs het juiste stuk land ingekleurd!), en heb het overal gewijzigd toen ik m'n fout zag, behalve op de enige zichtbare plek waar AGRI staat.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ahum... het is Igdir, niet Agri![]()
Isetmyfriendsonfire was ook Adana volgens mij.
Welcome back!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:06 schreef Weissman het volgende:
Ik kom van G.O.R.A.
turkije
sowieso Turk-menschen
P.S: nu er veel sukkels zijn verdwenen heb ik besloten om weer in dit topic te posten
Lolquote:Op maandag 13 juni 2011 12:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik wéét dat het Iğdır is (ik heb zelfs het juiste stuk land ingekleurd!), en heb het overal gewijzigd toen ik m'n fout zag, behalve op de enige zichtbare plek waar AGRI staat..
mwah valt best meequote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef Che_ het volgende:
CHP weer lekker veel stemmen in de badplaatsen![]()
Niet uit Turkije, dus. Waar dan wel? (Serieuze vraag.)quote:Op maandag 13 juni 2011 17:06 schreef Weissman het volgende:
Ik kom van G.O.R.A.
turkije
sowieso Turk-menschen
P.S: nu er veel sukkels zijn verdwenen heb ik besloten om weer in dit topic te posten
Kemal Sunal!quote:
Aaah, dit is tof om terug te zien. Ik kan me deze reclames nog goed herinneren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef zarGon het volgende:
Damn, het is nu alweer acht (8!) jaar geleden, deze reclames.
Eensquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kemal Sunal!. Blijft een baas, koning en held. Hij heerscht.
Toch wel jammer dat-ie niet gepost is in deze reeks.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:59 schreef zarGon het volgende:
Post #50.000:
[..]
Toch wel jammer dat-ie niet gepost is in deze reeks.
Post #49.999 is veel toffer!
[..]
.
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze post heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: AnnemBenimleGururDuyuyor.
Thanx brah.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet uit Turkije, dus. Waar dan wel? (Serieuze vraag.)
Welkom terug!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:37 schreef Landysh het volgende:
Check Ayca en Ali helemaal alleen in het Oosten.
http://zargon.nl/img/main(...)20&g2_serialNumber=3
Trouwens, best grappig dat Igdir de enige provincie is waar MHP de meerderheid heeft gehaald. Igdir MHP'ciler tussen al die Koerdische BDP'ciler.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:01 schreef Ayca het volgende:
[..]...
Waar komen de meeste Turken in Nederland eigenlijk vandaan?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:18 schreef Weissman het volgende:
Gardashim, memleket neresi ?
of
Vay birader, nerelesin ?
Om vervolgens de killer-question te horen: ICINDENMI ?
Clichévraag gesteld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Doler12 het volgende:
Kan iemand even testen of deze man een Turk is of een enorme trol!![]()
Haat op de Ak-partij :')
Dat wou ik nog vragen aan je!quote:
Sidda stond er in het eerste rijtje wel gewoon bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:11 schreef zarGon het volgende:
In ieder geval:
- 01 ADANA: Bortecinem/Landysh, siddha;
- 03 AFYONKARAHISAR: xminator (moet nog ingekleurd worden);
- 06 ANKARA: Emel, saban/xaban06, Sipahi;
- 14 BOLU: zarGon;
- 26 ESKISEHIR: TheMagnificent;
- 40 KIRSEHIR: Bilmiyorem;
- 41 KOCAELI: ClioSporT (moet nog worden ingekleurd);
- 55 SAMSUN: Julis, PlayingWithFire/Squirel.D;
- 58 SIVAS: msnk, G.Fawkes/GoeRoe86;
- 61 TRABZON: coban;
- 66 YOZGAT: Gratau (moet nog worden ingekleurd);
- 68 AKSARAY: Burakius;
- 76 IGDIR: Ayca, GenusButeo;
- 82 IRAN: AryaMehr.
Done!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sidda stond er in het eerste rijtje wel gewoon bij.
maakt niet uit: Bize her yer trabzonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:05 schreef Landysh het volgende:
Het valt mij nu pas op hoe klein Trabzon eigenlijk is.
Fixed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef Landysh het volgende:
Isetmyfriendsofire.
http://zargon.nl/img/main(...)34&g2_serialNumber=3
Druk gehad met?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Druk gehad en een beetje uitgekeken op dit forum.
Hemsho!quote:
Zeker Yalvaç alleen woon zelf niet in Leerdam, maar ken er wel genoeg mensen. Ben jij Leerdammerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hemsho!
Nerelisin zet geen yalvac en dat je ij leerdam woont aub
nee nee, woon in den haag, maar ik heb begrepen, dat het vol zit met yalvaclilar in leerdam, vandaar mn vraagquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:14 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Zeker Yalvaç alleen woon zelf niet in Leerdam, maar ken er wel genoeg mensen. Ben jij Leerdammerno way haha
Bureaucratie. Gelukkig geen 24 (!) pasfoto's nodig zoals bij het Egyptische visumquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef Weissman het volgende:
Nope, ik ken niemand. Veel succes alvast
Pro-tip: wees goed voorbereid, en vroeg aanwezig
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bureaucratie. Gelukkig geen 24 (!) pasfoto's nodig zoals bij het Egyptische visum.
Vraag me niet wat ze er allemaal mee doen, volgens mij gaat het daar allemaal nog met de hand en wordt alles in 24-voud gedaanquote:
Vandaar dat ze je zus even apart namen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag me niet wat ze er allemaal mee doen, volgens mij gaat het daar allemaal nog met de hand en wordt alles in 24-voud gedaan. Misschien houden ze de mooie foto's van blonde vrouwen wel voor zichzelf. Wie weet.
Ben je uren bezig, ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Weissman het volgende:
Zijn er hier mensen die hun dienstplicht moesten regelen op het consulaat ? die weten pas wat bureaucratie is
Ooo, Wik is samen genomen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je zus even apart namen.
Ayçaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je zus even apart namen.
Hoeveel moest je betalen voor je visum en hoeveel heb je betaald voor de pasfoto's?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag me niet wat ze er allemaal mee doen, volgens mij gaat het daar allemaal nog met de hand en wordt alles in 24-voud gedaan. Misschien houden ze de mooie foto's van blonde vrouwen wel voor zichzelf. Wie weet.
Ik weet niet, alleen mijn vader, moeder en zusje hebben een egyptisch (werk-)visum. Denk niet dat ze die zelf hebben moeten betalen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel moest je betalen voor je visum en hoeveel heb je betaald voor de pasfoto's?.
Turkse turkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn de mensen die bij het Turkse consulaat werken Turkse Turken of Nederturken (die dus gewoon Nederlands spreken)? Moet er binnenkort naartoe om mijn visum te regelen.
Uit de bergen van Ordu.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:11 schreef zarGon het volgende:
Laat me eens een kaartje inkleuren, dacht ik.
[ afbeelding ]
Vind het voor nu wel goed zo, de rest komt morgen wel.
In ieder geval:
Min-e sizler nereliydiniz?. (Min-e kwam uit het westen geloof ik, Izmir of iets dergelijks.)
[/small]
Klopt hemşo 80% is ısparta in Leerdam, alles op een hoopquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee nee, woon in den haag, maar ik heb begrepen, dat het vol zit met yalvaclilar in leerdam, vandaar mn vraag
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pics. Ik wil weten of ze do-able is.
Gefeliciteerd Julide! Veel succes op de universiteit!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]AANDACHT AANDACHT AANDACHT AANDACHT AANDACHT [ afbeelding ]
Julis is geslaagd, ze heeft haar vwo-diploma behaald!!
Gefeliciteerd Jülide!!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef zarGon het volgende:
Julis is geslaagd, ze heeft haar vwo-diploma behaald!!
Gefeliciteerd Jülide!!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef coban het volgende:
Ik heb pics van haar. Enjoy:
http://www.google.nl/m/se(...)vj%20bulent&sa=N#i=5
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef Julis het volgende:
Nouhou Yavuz Selim.
Aight. Bedankt iedereen!
*Blij blij blij*
Felicitaties!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Mijn zusje is ook geslaagd.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ehm ehm ehmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd!
Julis, weet je al wat je studieplannen zijn voor volgend jaar?
Haaaaaa.quote:
Alsof je ooit gaat werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Haaaaaa..
.
Ja ja, ik had liever iets met kunst willen doen, maar de kans op een vast (sowieso vast en kunst) baantje is minder
.
Pf, alsof jij dat gaat bepalen voor mijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof je ooit gaat werkenals je eenmaal uitgehuwelijkt ben, mag je koken, luiers wisselen,naar gun gaan, roddelen en dizi's kijken
Sowieso mensen die niet doen wat ze echt willen
sowieso monogame relatiesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Pf, alsof jij dat gaat bepalen voor mij. Maar jij weet al blijkbaar dat je toekomstige(?) vrouw in de keuken gaat leven, fijn voor je
.
Hahahaha, schattig ditquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
sowieso monogame relaties![]()
the horror !!
Hate op playersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijgezelle players met geharde lichamen, uit het Indiase sub-continent
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijgezelle players met geharde lichamen, uit het Indiase sub-continent
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:59 schreef zarGon het volgende:
Mensen die zich mengen in jouw gesprek met een derde, iets te veel zeggen (HET ZIJN NIET JOUW ZAKEN) en daarmee de sfeer tussen jou en de derde persoon verpesten..
Hodfr.
WRAAAGHH.
Jij was toch de grootste zelfbenoemde seculiere Turk hier, jong?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef zarGon het volgende:
Echt een graftakkenstreek gewoon. Echt gewoon onnodig te veel gezegd. WRAAGHH.
En fuck de Atatürk-aanbidders. Net zo erg als extreem gelovigen.
• Je haalt secularisme en nationalisme door elkaar. (Niet dat ik hier iets mee suggereer, maar je durft wel, 'mij' en 'seculier' in één adem noemen.)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij was toch de grootste zelfbenoemde seculiere Turk hier, jong?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
• Vind maar eens een post waarin ik mijzelf benoem tot "seculiere Turk" (inclusief de juiste context).
quote:
Ik seculier? Ik ga nog liever dood middels de chinese waterdruppel marteling.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:30 schreef Landysh het volgende:
Che__
Ben jij niet seculier? Zijn de meeste Koerden niet seculier?
Ben je een Sharia supporter?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik seculier? Ik ga nog liever dood middels de chinese waterdruppel marteling.
In Turkije is het meer laïcisme. In de praktijk zou dit de godsdienstvrijheid moeten waarborgen, maar het zorgt er onder andere voor dat vrouwelijke studenten hun hoofddoek verplicht moeten afzetten willen ze studeren. Het werkt tegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:08 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben wel seculier, elke religie gelijke behandeling en geen wetgeving gebaseerd op religieuze boeken.
Of moet veelwijverij terug en moet er een doodstraf komen op homoseksualiteit en
geloofsverlating en moet de bekentenis van een vrouw minder wegen in de rechtszaal.
Jullie zijn gewoon tegen het 'secularisme' van Inonu en zijn vriendjes wat betekent dat je geloof verbied en Koerden onderdrukt.
Geneeskundequote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm.
Ik heb er voor gekozen om me in te schrijven voor geneeskunde. Als ik word uitgeloot dan ga ik me inschrijven voor psychologie (met psychologie is het meestal het geval dat er nog plaatsen overblijven na de loting).
Niet dat ik weet, ik denk dat de alevi koerden wel behoorlijk seculier zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:30 schreef Landysh het volgende:
Che__
Zijn de meeste Koerden niet seculier?
Ja dat bedoel ik , dat je daar tegen bent betekent niet dat je niet seculier bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
In Turkije is het meer laïcisme. In de praktijk zou dit de godsdienstvrijheid moeten waarborgen, maar het zorgt er onder andere voor dat vrouwelijke studenten hun hoofddoek verplicht moeten afzetten willen ze studeren. Het werkt tegen.
Nope, helaas. Ik heb geen 8 gemiddeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geneeskunde. Dat wordt pittig, maar wel erg leuk. Word je niet automatisch ingeloot met een bepaald gemiddelde (of had je geen 8 gemiddeld
?).
Van plan naar de UTwente te gaan?
kom je zelf ook uit het oosten?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, helaas. Ik heb geen 8 gemiddeld..
Als het geneeskunde wordt dan ga ik naar Nijmegen. Als het psychologie wordt dan ben ik van plan naar de Universiteit van Twente te gaan ja.
nu moet je gaan loten ofzo toch?quote:
vooral dit iddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:08 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie zijn gewoon tegen het 'secularisme' van Inonu en zijn vriendjes wat betekent dat je geloof verbied en Koerden onderdrukt.
de sharia zegt dat ik moet bidden, de sharia zegt dat ik in ramazan moet vasten, dus uiteraard!quote:
moet je dan meteen in je eerste jaar in dode mensen gaan snijden?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, voor geneeskunde is er een loting. Dus dat wordt afwachten.
Hahahaha,quote:Op zondag 19 juni 2011 00:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet je dan meteen in je eerste jaar in dode mensen gaan snijden?
Lijkt me wel tof om met medestudenten spelletjes te spelen tijdens zoiets. Het hele lichaam eerst in kleinere stukjes hakken en dan gaan puzzelen. Of de stukjes verbergen in het gebouw en verstoppertje gaan spelen. Of een afgesneden hoofd meenemen om het vervolgens op het schoolplein van een basisschool achter te laten.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet je dan meteen in je eerste jaar in dode mensen gaan snijden?
quote:Al in het eerste jaar start je met praktisch onderwijs zoals EHBO en reanimatie. Voor een verdere oriëntatie op de praktijk doe je in het eerste jaar een verpleegstage van 4 weken en breng je een bezoek aan een huisarts.
[link]
Jij bent volgens mij de perfecte proefkonijn als Julis psychologie gaat doen!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om met medestudenten spelletjes te spelen tijdens zoiets. Het hele lichaam eerst in kleinere stukjes hakken en dan gaan puzzelen. Of de stukjes verbergen in het gebouw en verstoppertje gaan spelen. Of een afgesneden hoofd meenemen om het vervolgens op het schoolplein van een basisschool achter te laten.
Nijmegen is een hele leuke stad, dus dat zal je sowieso wel bevallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, helaas. Ik heb geen 8 gemiddeld..
Als het geneeskunde wordt dan ga ik naar Nijmegen. Als het psychologie wordt dan ben ik van plan naar de Universiteit van Twente te gaan ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |