quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:27 schreef coban het volgende:
@ zarGon:
Ok. Ik heb je door troll.niet hoe lang maar hoelang.
en ik trapte erin.
Je ziet niet wat er mis is met "2.10 cm."?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:29 schreef coban het volgende:
Ja. Want hoelang is wat anders dan hoe lang. Dus wat was je vraag?
Blijkbaar wel, ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:31 schreef coban het volgende:
Maar alsnog heb jij je vraag verkeerd gesteld.
Jouw lengte is dus 2 cm en ietjes meer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:31 schreef coban het volgende:
oh dat. Nee, is er wat mis mee dan? Ik kan toch best 2.10 cm zijn?
Okok.
Misschieeen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw lengte is dus 2 cm en ietjes meer?
Niet boeiend.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:29 schreef zarGon het volgende:
Ayca, wat was je lange TT dan?
Trouwens, hoe heb jij een topic in de reeks kunnen openen? Heb je de mobiele lay-out uitgeschakeld?
"Niet boeiend" is niet lang hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet boeiend.
Nee, had zin in Dexter dus laptop erbij gepakt.
Doe ik zo, deal?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je stem opnemen terwijl je een stukje Nederlandse tekst leest. En als het kan, Turks ook..
Neh valt wel mee, ben bij S02E07.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Niet boeiend" is niet lang hoor..
Je gaat er wel snel doorheen..
Bij dezen schrijftelijk vastgelegd. Voldoe je niet aan de afspraken, kan het zo zijn dat ik een levenslange ban voor jou op FOK! niet kan voorkomen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:52 schreef Dhaha het volgende:
Meld het hier als je luilak gevierd ziet worden door jongeren.
Hier nog niks.
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.quote:
Waarachter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:45 schreef coban het volgende:
Oke. Ik doe het wel zo. Jullie kunnen er toch nooit achterkomen. Hah.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.
No, it isn't.quote:In de zuidelijker gelegen gebieden rond Delft en Gouda is het fenomeen Luilak weer beter bekend.
Ohja dat is vandaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.
Zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja, episodes van 50 minuten.. Dexter is tof!
Er was nooit in onze deal ter sprake gekomen dat ik het zou posten of het aan jullie zou laten luisteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je eventueel niet jouw eigen stem zal posten?
okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:52 schreef coban het volgende:
[..]
Er was nooit in onze deal ter sprake gekomen dat ik het zou posten of het aan jullie zou laten luisteren.Betere deals maken jij
Welke volg je nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:53 schreef coban het volgende:
Ik wilde ook nog beginnen met dexter enzooveel andere series. Ga ik morgen doen
Nu helemaal niks. Was bezig met supernatural, maar ben gestopt. Ik ga denk ik eerst dat afmakenquote:
Ook geen comedies?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:55 schreef coban het volgende:
[..]
Nu helemaal niks. Was bezig met supernatural, maar ben gestopt. Ik ga denk ik eerst dat afmakenheb toch vakantie
Nu je het zegt... Ik ga A Serbian Film downloaden en distribueren op BitTorrent als de recentste episode van een aantal comedyseries.quote:
HIMYM is leuk ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:02 schreef coban het volgende:
Nu gewoon wat op tv langskomt kriskras dus ook komedie enzo. Mr niks specifiek. Alhoewel ik how i met your mother echt nice vind (ga ik dus ook mee beginnen)![]()
Neyse, ik ga maar slapen ookal heb ik geen slaapiyi gecelerr!!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik ga A Serbian Film downloaden en distribueren op BitTorrent als de recentste episode van een aantal comedyseries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |