SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
waar woon je? kom ik even keihard muziek door je brievenbus spelen met mijn draadloze docking station dat heel hard kan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:55 schreef iBenny het volgende:
Gaat ook niet gebeuren. Anders staat er een emmer gelei -voor over hun hoofd- klaar
eBayquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:56 schreef Dalando het volgende:
Dhaha, ik heb een vraag waar je vast wel antwoord op hebt. Ik wil graag een schaap verkopen, waar kan ik dat?
En ik ben erbij, en deze boy plast in z'n voortuin.. ik kak nog in z'n dakgoot om het af te maken. jwz hoe we rollen Dhaha, jwz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:56 schreef Dhaha het volgende:
[..]
waar woon je? kom ik even keihard muziek door je brievenbus spelen met mijn draadloze docking station dat heel hard kan.
Hoi Dalando, ten eerste; leuk dat je in mijn topic post.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:56 schreef Dalando het volgende:
Dhaha, ik heb een vraag waar je vast wel antwoord op hebt. Ik wil graag een schaap verkopen, waar kan ik dat?
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:01 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Hoi Dalando, ten eerste; leuk dat je in mijn topic post.
Een schaap verkopen kan op meerdere manieren:
1. Plaats een advertentie op marktplaats met als titel: "SCHAAP TE KOOP GOEDKOPEN PRIJS". In de beschrijving beschrijf je het schaap (vandaar ook de benaming "beschrijving")
2. Ga naar de schapenmarkt. Deze stap is iets ingewikkelder. Eerst moet je een schapenmarkt vinden, dat kan via Google. Ga er vervolgens heen met het schaap in de achterbak van je auto. Eenmaal aangekomen pak je 5 A4'tjes en je plakt deze aan elkaar met doorzichtig plakband gekocht bij de Hema. Met een rode stift (Moet rood zijn!) schrijf je op de aan elkaar geplakte A4'tjes: "SCHAAP TE KOOP GOEDKOPEN PRIJS". Vervolgens ga je met het schaap op de markt staan en zorg je dat de tekst goed te lezen is voor voorbijgangers. Ook dien je met luide stem te roepen: "SCHAAP TE KOOP GOEDKOPEN PRIJS".
voetnoot 1: De prijs van het schaap dient rond de 1938 euro te liggen, indien van goede kwaliteit
voetnoot 2: zie voetnoot 3
voetnoot 3: zie voetnoot 2
Ik hoop je hiermee voldoende van dienst geweest te zijn.
Ik ben hier uiterst trots op, zie ik de resultaten nog terug in je FoBo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:07 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen![]()
Je state niet eens het obvious, maar met deze post kan ik je met trots vertellen :
Welcome to the list, you failed to state the obvious, but since you won the internet you've gained 110 Exp.
ah vandaar dat ik net rotjes e.d. hoorde.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:27 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ja, op dit moment begint het zo'n beetje.
Almerequote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:56 schreef Dhaha het volgende:
[..]
waar woon je? kom ik even keihard muziek door je brievenbus spelen met mijn draadloze docking station dat heel hard kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |