Ohja dat is vandaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.
Zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja, episodes van 50 minuten.. Dexter is tof!
Er was nooit in onze deal ter sprake gekomen dat ik het zou posten of het aan jullie zou laten luisteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je eventueel niet jouw eigen stem zal posten?
okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:52 schreef coban het volgende:
[..]
Er was nooit in onze deal ter sprake gekomen dat ik het zou posten of het aan jullie zou laten luisteren.Betere deals maken jij
Welke volg je nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:53 schreef coban het volgende:
Ik wilde ook nog beginnen met dexter enzooveel andere series. Ga ik morgen doen
Nu helemaal niks. Was bezig met supernatural, maar ben gestopt. Ik ga denk ik eerst dat afmakenquote:
Ook geen comedies?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:55 schreef coban het volgende:
[..]
Nu helemaal niks. Was bezig met supernatural, maar ben gestopt. Ik ga denk ik eerst dat afmakenheb toch vakantie
Nu je het zegt... Ik ga A Serbian Film downloaden en distribueren op BitTorrent als de recentste episode van een aantal comedyseries.quote:
HIMYM is leuk ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:02 schreef coban het volgende:
Nu gewoon wat op tv langskomt kriskras dus ook komedie enzo. Mr niks specifiek. Alhoewel ik how i met your mother echt nice vind (ga ik dus ook mee beginnen)![]()
Neyse, ik ga maar slapen ookal heb ik geen slaapiyi gecelerr!!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik ga A Serbian Film downloaden en distribueren op BitTorrent als de recentste episode van een aantal comedyseries.
Goede keus wel. Net zoals Breaking Bad en Forbrydelsen bijv.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:53 schreef coban het volgende:
Ik wilde ook nog beginnen met dexter enzooveel andere series. Ga ik morgen doen
Hmhmm... Neyse heeft een geschiedenis!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef IHVK het volgende:
Neyse ik geef je maar het voordeel van de twijfel.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Neyse? En wat zou dat mogen betekenen?
Voelde me aangesproken omdat ik op andere fora vaak word aangezien voor een kloon en ging er daarom automatisch vanuit dat "Bilmiyorem" een andere user moet voorstellen.
En zo was Neyse geboren.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Neyse' betekent 'dikke bitch'.
Ah ok. Eerst moest ik glimlachen, daarna dacht ik na en bedacht ik mij dat jij me een neyse hebt genoemd. Dus indirect een dikke bitch. Ik praat niet meer met je zarGon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmhmm... Neyse heeft een geschiedenis!
[..]
[..]
[..]
En zo was Neyse geboren.
Jij begon!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ah ok. Eerst moest ik glimlachen, daarna dacht ik na en bedacht ik mij dat jij me een neyse hebt genoemd. Dus indirect een dikke bitch. Ik praat niet meer met je zarGon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |