Bij dezen schrijftelijk vastgelegd. Voldoe je niet aan de afspraken, kan het zo zijn dat ik een levenslange ban voor jou op FOK! niet kan voorkomen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:52 schreef Dhaha het volgende:
Meld het hier als je luilak gevierd ziet worden door jongeren.
Hier nog niks.
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.quote:
Waarachter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:45 schreef coban het volgende:
Oke. Ik doe het wel zo. Jullie kunnen er toch nooit achterkomen. Hah.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.
No, it isn't.quote:In de zuidelijker gelegen gebieden rond Delft en Gouda is het fenomeen Luilak weer beter bekend.
Ohja dat is vandaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wordt Luilak gevierd, Ayça.
Zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja, episodes van 50 minuten.. Dexter is tof!
Er was nooit in onze deal ter sprake gekomen dat ik het zou posten of het aan jullie zou laten luisteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je eventueel niet jouw eigen stem zal posten?
okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:52 schreef coban het volgende:
[..]
Er was nooit in onze deal ter sprake gekomen dat ik het zou posten of het aan jullie zou laten luisteren.Betere deals maken jij
Welke volg je nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:53 schreef coban het volgende:
Ik wilde ook nog beginnen met dexter enzooveel andere series. Ga ik morgen doen
Nu helemaal niks. Was bezig met supernatural, maar ben gestopt. Ik ga denk ik eerst dat afmakenquote:
Ook geen comedies?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:55 schreef coban het volgende:
[..]
Nu helemaal niks. Was bezig met supernatural, maar ben gestopt. Ik ga denk ik eerst dat afmakenheb toch vakantie
Nu je het zegt... Ik ga A Serbian Film downloaden en distribueren op BitTorrent als de recentste episode van een aantal comedyseries.quote:
HIMYM is leuk ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:02 schreef coban het volgende:
Nu gewoon wat op tv langskomt kriskras dus ook komedie enzo. Mr niks specifiek. Alhoewel ik how i met your mother echt nice vind (ga ik dus ook mee beginnen)![]()
Neyse, ik ga maar slapen ookal heb ik geen slaapiyi gecelerr!!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik ga A Serbian Film downloaden en distribueren op BitTorrent als de recentste episode van een aantal comedyseries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |