'Neyse' betekent 'dikke bitch'.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Neyse? En wat zou dat mogen betekenen?
Voelde me aangesproken omdat ik op andere fora vaak word aangezien voor een kloon en ging er daarom automatisch vanuit dat "Bilmiyorem" een andere user moet voorstellen.
Het is een zij.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:57 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Ik zou hem graag willen ontmoeten.
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Neyse' betekent 'dikke bitch'.
Dat was een zogenaamde "zie je wel dat ik haar niet ken" techniek.quote:
Nee, dit meen je niet! Verwelkomen jullie iedere nieuwe user op deze manier of moet ik blij zijn, om deze fantastische uitzondering?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Neyse' betekent 'dikke bitch'.
Jij gelooft meteen alles wat mensen zeggen?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:02 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Nee, dit meen je niet! Verwelkomen jullie iedere nieuwe user op deze manier of moet ik blij zijn, om deze fantastische uitzondering?
Ik snap het allemaal niet meer hoor, is IHVK de enige die die Bilmiyorem hier kent?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat was een zogenaamde "zie je wel dat ik haar niet ken" techniek.
Trusten allemaal : )
quote:
Wel als het in mijn voordeel is! Ik houd mezelf graag voor de gek, kun je mij van dit verschrikkelijke probleem afhelpen?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij gelooft meteen alles wat mensen zeggen?
Dag snotneus.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:03 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet meer hoor, is IHVK de enige die die Bilmiyorem hier kent?
Welterusten, jongeman.
Inderdaad. Je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanks.
Maar je moet je wel diep schamen, dat je een nieuwkomer zo aanhaalt!
Dag loser-loserquote:
Hepsi ayni .okquote:
Wat voor een grote loser moet je dan wel niet zijn als besiktas je grote liefde is en je voor galatasaray bent..quote:Op donderdag 31 december 2009 02:07 schreef Kadersa het volgende:
Op een dag was ik zo emo dat ik in mijn polsen sneed, stroomde er zwart-witbloed uit! Besiktas was mijn nieuwe liefde. Snel vergeten die Fenerbahce, jongeman. Ik ben wel voor Galatasaray.
Dat betekent dat ik gewoon heel bijzonder ben, doe het maar eens na: Besiktas als je grote liefde, maar toch voor Galatasaray zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat voor een grote loser moet je dan wel niet zijn als besiktas je grote liefde is en je voor galatasaray bent..
neyse..
Gewoon niet meer doen.quote:
Inderdaad! Word ik geband omdat ik zogenaamd op die Bilmiyorem lijk?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen.We zijn allemaal volwassen. Het is gewoon heel onnodig om iemand uit te maken voor dikke bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |