Goede keus wel. Net zoals Breaking Bad en Forbrydelsen bijv.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:53 schreef coban het volgende:
Ik wilde ook nog beginnen met dexter enzooveel andere series. Ga ik morgen doen
Hmhmm... Neyse heeft een geschiedenis!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef IHVK het volgende:
Neyse ik geef je maar het voordeel van de twijfel.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Neyse? En wat zou dat mogen betekenen?
Voelde me aangesproken omdat ik op andere fora vaak word aangezien voor een kloon en ging er daarom automatisch vanuit dat "Bilmiyorem" een andere user moet voorstellen.
En zo was Neyse geboren.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Neyse' betekent 'dikke bitch'.
Ah ok. Eerst moest ik glimlachen, daarna dacht ik na en bedacht ik mij dat jij me een neyse hebt genoemd. Dus indirect een dikke bitch. Ik praat niet meer met je zarGon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmhmm... Neyse heeft een geschiedenis!
[..]
[..]
[..]
En zo was Neyse geboren.
Jij begon!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ah ok. Eerst moest ik glimlachen, daarna dacht ik na en bedacht ik mij dat jij me een neyse hebt genoemd. Dus indirect een dikke bitch. Ik praat niet meer met je zarGon.
Wij hebben veel kennis van samenzweringstheorieën.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef coban het volgende:
Jullie spannen een complot tegen mij, he? Ik heb jullie wel door.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij hebben veel kennis van samenzweringstheorieën.
En is het gelukt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik overweeg te wachten tot 22:30, alvorens ik ga slapen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2011 16:22:21 ]
Waar?!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Rellen, rellen!!
Hallo Turkse vrienden! De boeven komen eraan!
Hoezo ben je er zo zeker van?! Wat voor incidenten verwacht je?!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat is altijd een verrassing, maar wees er zeker van dat ze komen.
Toch zeker wel wat hoofdwonden en besmeurde kledij na het gooien van uitgedroogde Turkse broden en broodjes kebab o.a.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo ben je er zo zeker van?! Wat voor incidenten verwacht je?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |