Bureaucratie. Gelukkig geen 24 (!) pasfoto's nodig zoals bij het Egyptische visumquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef Weissman het volgende:
Nope, ik ken niemand. Veel succes alvast
Pro-tip: wees goed voorbereid, en vroeg aanwezig
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bureaucratie. Gelukkig geen 24 (!) pasfoto's nodig zoals bij het Egyptische visum.
Vraag me niet wat ze er allemaal mee doen, volgens mij gaat het daar allemaal nog met de hand en wordt alles in 24-voud gedaanquote:
Vandaar dat ze je zus even apart namen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag me niet wat ze er allemaal mee doen, volgens mij gaat het daar allemaal nog met de hand en wordt alles in 24-voud gedaan. Misschien houden ze de mooie foto's van blonde vrouwen wel voor zichzelf. Wie weet.
Ben je uren bezig, ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Weissman het volgende:
Zijn er hier mensen die hun dienstplicht moesten regelen op het consulaat ? die weten pas wat bureaucratie is
Ooo, Wik is samen genomen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je zus even apart namen.
Ayçaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je zus even apart namen.
Hoeveel moest je betalen voor je visum en hoeveel heb je betaald voor de pasfoto's?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag me niet wat ze er allemaal mee doen, volgens mij gaat het daar allemaal nog met de hand en wordt alles in 24-voud gedaan. Misschien houden ze de mooie foto's van blonde vrouwen wel voor zichzelf. Wie weet.
Ik weet niet, alleen mijn vader, moeder en zusje hebben een egyptisch (werk-)visum. Denk niet dat ze die zelf hebben moeten betalen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel moest je betalen voor je visum en hoeveel heb je betaald voor de pasfoto's?.
Turkse turkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn de mensen die bij het Turkse consulaat werken Turkse Turken of Nederturken (die dus gewoon Nederlands spreken)? Moet er binnenkort naartoe om mijn visum te regelen.
Uit de bergen van Ordu.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:11 schreef zarGon het volgende:
Laat me eens een kaartje inkleuren, dacht ik.
[ afbeelding ]
Vind het voor nu wel goed zo, de rest komt morgen wel.
In ieder geval:
Min-e sizler nereliydiniz?. (Min-e kwam uit het westen geloof ik, Izmir of iets dergelijks.)
[/small]
Klopt hemşo 80% is ısparta in Leerdam, alles op een hoopquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee nee, woon in den haag, maar ik heb begrepen, dat het vol zit met yalvaclilar in leerdam, vandaar mn vraag
AANDACHT AANDACHT AANDACHT AANDACHT AANDACHT 
AANDACHT AANDACHT AANDACHT AANDACHT AANDACHT 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |