Je hebt Turken die lijken op Japanners. Turken met blond haar en blauwe ogen. Je zou bijna zeggen dat je ze ook in het paars kan krijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Vandaar dat de Turken niet allemaal op elkaar lijken?
Maar toch zie ik aan iemand of hij/zij Turks is, of niet.
Koerden zien er vaak heel anders uit ja, vaak wat donkerder, en lelijker
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef Zolder het volgende:
Tiffany wat is je msn, stuur ff priveberichtje ofzo!
Neem het even over dan.quote:hoii
ma 13 juni 2011 00:46u door tiffanyy.
is `Tanem` een turkse naam trouwens?
x
Deze fag:quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je hebt Turken die lijken op Japanners. Turken met blond haar en blauwe ogen. Je zou bijna zeggen dat je ze ook in het paars kan krijgen
Dat is inderdaad een fucking fagquote:
Dat privebericht was voor jou, en niet om het hier te plaatsenquote:
Geen idee. Ben niet echt een Turk Turk, dus google het even zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:57 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Dat privebericht was voor jou, en niet om het hier te plaatsen
Maar bij deze dan; beantwoordt je nog mijn vraag?
Wat ben je dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Geen idee. Ben niet echt een Turk Turk, dus google het even zou ik zeggen.
Oh, verkaasde Turk dusquote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Nee wel beide ouders Turks maar ik weet heel weinig over Turken eigenlijk.
rare naamquote:Op maandag 13 juni 2011 01:01 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
http://www.isim.name/isim/7704/Tanem-isminin-anlami.html
Turkse naam voor vrouwen ja.
Haha, ik ken ook een Nalan.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Als kind kende ik een Nalan, haar bijnaam was dan ook Satandat is pas een rare naam
Anders?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Haha, ik ken ook een Nalan.
Satan klinkt inderdaad raar ja, maar de naam Tanem vindt ik opzich wel leuk klinken, alleen als mijn collega zegt dat ze tanem heet, dan reageren de Turken altijd heel anders.
Ja gewoon zo van; `Oh mooie naam` of juist `Kinderachtige naam`.quote:
Afkorting van birtanem ja. Liefje.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Ja gewoon zo van; `Oh mooie naam` of juist `Kinderachtige naam`.
Altijd hebben ze wel iets over te zeggen. Maar volgens mijn collega betekent het iets van `schatje, lieverd` ofzo, vandaar dat die mensen zo reageren.
Ik kan je alleen de zekerheid geven dat het geen koerd is...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Ebbao het volgende:
Dit is natuurlijk een veel belangrijkere vraag:
Is dit een koerd, turk, of marrokaan?
[ afbeelding ]
Oke, Grieken haat ze niet omdat ze jarenlang met een Griek heeft gehad. Koerden haat ze waarschijnlijk wel omdat ze met een Koerd heeft gehad...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:36 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nee, ze heeft jarenlang met een Griek gehad, hun haat ze niet.
[..]
Ik weet niet waarom ze Koerden haat, ook al heeft ze het nooit duidelijk gezegd (dat ze hun haat). Ze kijkt me alleen raar aan als ik over ze begin. Vindt het wel stom van haar, want vorig jaar had ze nog met een Koerdische man die wel Turks sprak. Zal wel daar aan liggen misschien.
Kan ook een Iraniër zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ik kan je alleen de zekerheid geven dat het geen koerd is...
Of w8, is een turk, en hij heet turan..
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ik kan je alleen de zekerheid geven dat het geen koerd is...
Of w8, is een turk, en hij heet turan..
quote:Waar komt je naam vandaan?
Seker is Turks en betekent suiker. Mijn voornaam is ook Turks. Dit, terwijl ik toch een Koerd ben. Maar wij mochten geen Koerdische naam kiezen. Het is in Turkije verboden een Koerdische naam te kiezen.
Bron: http://denhaag.sp.nl/verkiezingen/turan.stm.
Haha, leuk gevonden!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
In het Deens is Donald Duck, Anders And.
Eh nee, schat, ben wel slimmer als jijquote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke, Grieken haat ze niet omdat ze jarenlang met een Griek heeft gehad. Koerden haar ze waarschijnlijk wel omdat ze met een Koerd heeft gehad...Geweldige logica dit
![]()
![]()
Jij bent zeker wel best lekker? Of ben je echt alleen maar heel dom? Want dat is dan wel lullig voor je
Dan jij.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Eh nee, schat, ben wel slimmer als jij
Sorry, maar het is echt zo.
Nu ff serieus,
het komt idd niet logisch over, maar ze is close met Grieken, en ze heeft met een Griek gehad, hun haat ze niet, althans ik hoor haar nooit over Grieken klagen.
Maar ze had vorig jaar met een Koerd gehad, en het ging slecht tussen hun, ze hadden elke dag ruzie, en uiteindelijk had die man het uitgemaakt omdat ze te racistisch overkam als het om zijn afkomst ging ofzo. Dat was alles wat ik begrepen heb. Ik dacht dat ze ontmaagd was door hem, vandaar die haat. Maar volgens mij heeft die Griek dat al gedaan.
Dus ze had gelijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Afkorting van birtanem ja. Liefje.
Even.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nu ff serieus,
het komt idd niet logisch over, maar ze is close met Grieken, en ze heeft met een Griek gehad, hun haat ze niet, althans ik hoor haar nooit over Grieken klagen.
Maar ze had vorig jaar met een Koerd gehad, en het ging slecht tussen hun, ze hadden elke dag ruzie, en uiteindelijk had die man het uitgemaakt omdat ze te racistisch overkam als het om zijn afkomst ging ofzo. Dat was alles wat ik begrepen heb. Ik dacht dat ze ontmaagd was door hem, vandaar die haat. Maar volgens mij heeft die Griek dat al gedaan.
Hen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nu ff serieus,
Die griek wilde wel op zijn grieks maar die koerd niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nu ff serieus,
Hoe bedoel je het nou?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Die griek wilde wel op zijn grieks maar die koerd niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |