quote:Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef VisserHenk het volgende:
Ik heb niks tegen koerden. Altijd als ik een koerd tegenkwam kon ik er wel goed mee opschieten. Beste vrienden van mijn familie waren koerden. Marokkanen zijn in het algemeen minder beschaafd en respectvol tegenover anderen. Behalve als het om andere Marokkanen gaat en hun ouderen sociale dienst natuurlijk.
Nou geschiedenis heeft hier niets mee te maken hoor, als het aan geschiedenis lag dan moest ik nu ook een bloedhekel hebben aan alle duitsers en aan duitsland natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef squatt3r het volgende:
De klacht is dat je nooit hebt opgelet bij geschiedenis en je algemene omtwikkeling is zoals bij veel vrouwen..?
Wat wil je met iemand die zo'n usernaam verzint?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef squatt3r het volgende:
De klacht is dat je nooit hebt opgelet bij geschiedenis en je algemene omtwikkeling is zoals bij veel vrouwen..?
Strikvraag zeker hè? 't Is zeker een Italiaan of een Spanjaard zeker hè?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Ebbao het volgende:
Dit is natuurlijk een veel belangrijkere vraag:
Is dit een koerd, turk, of marrokaan?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nou geschiedenis heeft hier niets mee te maken hoor, als het aan geschiedenis lag dan moest ik nu ook een bloedhekel hebben aan alle duitsers en aan duitsland natuurlijk.
Zat mensen die dat daarom dus ook doenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nou geschiedenis heeft hier niets mee te maken hoor, als het aan geschiedenis lag dan moest ik nu ook een bloedhekel hebben aan alle duitsers en aan duitsland natuurlijk.
Bullshit, wat een voorbarige statement meteenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef FartHoven het volgende:
Noem een servier eens een bosnier, dan kun je lachen.
Marokkanen zijn inderdaad over het algemeen best stom. Maar wat ik me echt afvraag is waarom de Turkse meisjes zo een hekel hebben aan Koerden? Een turkse collega van mij heeft er een bloedhekel aan bijvoorbeeld. Altijd als ik erover begin kijkt ze me zuur aan, of ze luistert niet, of ze begint over iets anders. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het niet interessant vindt, maar ik denk eerder omdat ze Koerden haat.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef VisserHenk het volgende:
Ik heb niks tegen koerden. Altijd als ik een koerd tegenkwam kon ik er wel goed mee opschieten. Beste vrienden van mijn familie waren koerden. Marokkanen zijn in het algemeen minder beschaafd en respectvol tegenover anderen. Behalve als het om andere Marokkanen gaat en hun ouderen natuurlijk.
Hoezo zijn het eigenlijk geen serviers dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef FartHoven het volgende:
Noem een servier eens een bosnier, dan kun je lachen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Marokkanen zijn inderdaad over het algemeen best stom. Maar wat ik me echt afvraag is waarom de Turkse meisjes zo een hekel hebben aan Koerden? Een turkse collega van mij heeft er een bloedhekel aan bijvoorbeeld. Altijd als ik erover begin kijkt ze me zuur aan, of ze luistert niet, of ze begint over iets anders. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het niet interessant vindt, maar ik denk eerder omdat ze Koerden haat.
Omdat ze worden vermoord / verkracht / verbannen door hun familie als ze wat met een Koerd doenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Marokkanen zijn inderdaad over het algemeen best stom. Maar wat ik me echt afvraag is waarom de Turkse meisjes zo een hekel hebben aan Koerden? Een turkse collega van mij heeft er een bloedhekel aan bijvoorbeeld. Altijd als ik erover begin kijkt ze me zuur aan, of ze luistert niet, of ze begint over iets anders. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het niet interessant vindt, maar ik denk eerder omdat ze Koerden haat.
Bullshit wat hij zegt, niet gelovenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Hoezo zijn het eigenlijk geen serviers dan?
Wat heb jij met mijn username?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Wat wil je met iemand die zo'n usernaam verzint?
Als ze wat met een Koerd doen? Bedoel je zoiets als; naar bed gaan, bijvoorbeeld?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat ze worden vermoord / verkracht / verbannen door hun familie als ze wat met een Koerd doen
Iemand niet kunnen aanstaan = iemand kunnen uitstaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef tiffanyy. het volgende:
Waarom haten ze elkaar?
Nee dit wil ik echt weten, aangezien bijna iedere Turk waarmee ik omga meteen chagrijnig wordt zodra er een Koerd langsloopt.
En dan vooral de Turkse meiden, die kunnen de meeste Koerden niet aanstaan.
En dat precies met de Marokkanen, wel iets minder als bij de Koerden, maar toch worden hun ook gehaat, en ze haten zelf ook.
Waarom eigenlijk?
Wil ik echt weten.
Ik dacht alquote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Bullshit wat hij zegt, niet geloven
Wat praat jequote:Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Probeer je het stokje van HSG-BOMBER over te nemen?
Oh, stom stom stom!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef kadoter het volgende:
[..]
Iemand niet kunnen aanstaan = iemand kunnen uitstaan? [ afbeelding ]
Nee hoor, behalve dan dat het een naam is van iemand waarvan je kunt verwachten dat ze niet oplet (of op heeft gelet) bij geschiedenisles.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn username?
Het is gewoon mijn naam, niks mis mee toch?
Ze heeft geen antwoord voor jou. Ze is een dom wijf en heeft waarschijnlijk een haatopvoeding gehad. Wedden dat ze Grieken ook haatquote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Dat zit in de aard van de mensen, redenen genoeg zoals b.v. land, geloof, huidskleur, afgunst etc.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef tiffanyy. het volgende:
Waarom haten ze elkaar?
Nee dit wil ik echt weten, aangezien bijna iedere Turk waarmee ik omga meteen chagrijnig wordt zodra er een Koerd langsloopt.
En dan vooral de Turkse meiden, die kunnen de meeste Koerden niet aanstaan.
En dat precies met de Marokkanen, wel iets minder als bij de Koerden, maar toch worden hun ook gehaat, en ze haten zelf ook.
Waarom eigenlijk?
Wil ik echt weten.
Nee, ze heeft jarenlang met een Griek gehad, hun haat ze niet. Maar ze zegt wel vaak dat de Griekse koffie, en de boze blauwe oog eigenlijk van origine Turks zijn, dus dat de Grieken alles na-apen van de turken.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Ze heeft geen antwoord voor jou. Ze is een dom wijf en heeft waarschijnlijk een haatopvoeding gehad. Wedden dat ze Grieken ook haat
Vrouwenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:36 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nee, ze heeft jarenlang met een Griek gehad, hun haat ze niet. Maar ze zegt wel vaak dat de Griekse koffie, en de boze blauwe oog eigenlijk van origine Turks zijn, dus dat de Grieken alles na-apen van de turken.
Ik weet niet waarom ze Koerden haat, ook al heeft ze het nooit duidelijk gezegd (dat ze hun haat). Ze kijkt me alleen raar aan als ik over ze begin. Vindt het wel stom van haar, want vorig jaar had ze nog met een Koerdische man die wel Turks sprak. Zal wel daar aan liggen misschien.
Ja heb gelezen dat de Koerden een eigen land willen, een ook meteen een `stukje` van Turkije willen, het oost gedeelte. Maar Turken zeggen altijd;quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Stringer het volgende:
Ik denk niet dat hier ooit cultureel antropologisch onderzoek naar gedaan is in Nederland, maar ik vermoed dat Turken een hekel aan Koerden hebben omdat zij in Turkije worden gezien als een bedreiging van de soevereiniteit van de staat, oa. in de vorm van de PKK. En ze hebben een hekel aan Marokkanen omdat ze stinken. omdat deze allochtonen een slechte naam bezorgen.
Gelijk heeft Turkije. Stel je voor dat Limburgers hun eigen land gaan eisen. Een deel van Nederland en een deel van België. Achterlijk tochquote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Ja heb gelezen dat de Koerden een eigen land willen, een ook meteen een `stukje` van Turkije willen, het oost gedeelte. Maar Turken zeggen altijd;
`Die krijgen ze lekker niet!, Turkije blijft Turkije zoals het is, en het is ons land`.
Vindt het wel sneu allemaal.
Vindt Marokkanen ook niet altijd perfect hoor, hun bezorgen idd slechte naam voor de rest.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef rumiii het volgende:
Mensen die in hokjes denken![]()
Als Turk zijnde haat ik geen Koerden, wel mensen die voor fenerbahce zijn
Turkse vrouwen hebben vaak een blauw oog door hun man!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
VrouwenBlauwe oog is ook van Turken. Blanken met blauwe ogen waren eng en duivels. Dat oogje is ter bescherming van die boze blauwe oogjes van die arme blanke mensen.
OLOLOLOL jammer dat je de zin niet afmaaktequote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Turkse vrouwen hebben vaak een blauw
Beşiktaşquote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
fenerbahce de zondebok van alle voetbalclubs
Haha ja, dat had ze me verteld.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
VrouwenBlauwe oog is ook van Turken. Blanken met blauwe ogen waren eng en duivels. Dat oogje is ter bescherming van die boze blauwe oogjes van die arme blanke mensen.
Haha hersteld met edit, ging even mis..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
OLOLOLOL jammer dat je de zin niet afmaakte
LOL. Zou me niet verbazen als hij door zijn vrouw is gestuurd voor de eieren, maar hij er ook nog wat zeytin bij wilde. Maar vrouwlief zou natuurlijk pissed zijn als hij meer uitgaf dan zij had toegestaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef VisserHenk het volgende:
Laatst was er ook zo'n held. Turkse groente boer die moest gaan onderhandelen met een Marokkaan. Die mocro had een paar eieren en een bakje olijven. 2 euro was dat, mocro was het er niet mee eens. 1 euro zei hij. Ging hij uiteindelijk alleen met die eieren weg terwijl hij een pak papiergeld tevoorschijn haalde. Wat een sloeber zegDaarna had die Turk een neger wel korting gegeven
Vandaar dat de Turken niet allemaal op elkaar lijken?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef Levolution het volgende:
Weet je wat het is? Turkije heeft de Koerden dan ook keihard genaaid na de Eerste Wereldoorlog. Verdrag van Versailles, zoek maar op.
Punt is alleen dat dat 100 jaar geleden is en dat Turkije toch uit een mengelmoes van volkeren bestaat, met ieder hun eigen cultuur. Dus Turkije zou eigenlijk opgedeeld moeten worden in tig landen, maar gelukkig vindt bijna iedereen het wel best zo. Alleen de Koerden kunnen er niet mee omgaan.
Ben je Turks?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan koerden die anti-turk/pkk aanhanger zijn. Ik heb alleen een hekel aan marokkanen als ze doen alsof turken niks waard zijn.
Dit komt trouwens weinig voor.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL. Zou me niet verbazen als hij door zijn vrouw is gestuurd voor de eieren, maar hij er ook nog wat zeytin bij wilde. Maar vrouwlief zou natuurlijk pissed zijn als hij meer uitgaf dan zij had toegestaan.
Het zal je verbazen hoeveel vrouwen tegenwoordig de broek aan hebben, ook in die culturen.
Je hebt Turken die lijken op Japanners. Turken met blond haar en blauwe ogen. Je zou bijna zeggen dat je ze ook in het paars kan krijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Vandaar dat de Turken niet allemaal op elkaar lijken?
Maar toch zie ik aan iemand of hij/zij Turks is, of niet.
Koerden zien er vaak heel anders uit ja, vaak wat donkerder, en lelijker
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef Zolder het volgende:
Tiffany wat is je msn, stuur ff priveberichtje ofzo!
Neem het even over dan.quote:hoii
ma 13 juni 2011 00:46u door tiffanyy.
is `Tanem` een turkse naam trouwens?
x
Deze fag:quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je hebt Turken die lijken op Japanners. Turken met blond haar en blauwe ogen. Je zou bijna zeggen dat je ze ook in het paars kan krijgen
Dat is inderdaad een fucking fagquote:
Dat privebericht was voor jou, en niet om het hier te plaatsenquote:
Geen idee. Ben niet echt een Turk Turk, dus google het even zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:57 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Dat privebericht was voor jou, en niet om het hier te plaatsen
Maar bij deze dan; beantwoordt je nog mijn vraag?
Wat ben je dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Geen idee. Ben niet echt een Turk Turk, dus google het even zou ik zeggen.
Oh, verkaasde Turk dusquote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Nee wel beide ouders Turks maar ik weet heel weinig over Turken eigenlijk.
rare naamquote:Op maandag 13 juni 2011 01:01 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
http://www.isim.name/isim/7704/Tanem-isminin-anlami.html
Turkse naam voor vrouwen ja.
Haha, ik ken ook een Nalan.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Als kind kende ik een Nalan, haar bijnaam was dan ook Satandat is pas een rare naam
Anders?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Haha, ik ken ook een Nalan.
Satan klinkt inderdaad raar ja, maar de naam Tanem vindt ik opzich wel leuk klinken, alleen als mijn collega zegt dat ze tanem heet, dan reageren de Turken altijd heel anders.
Ja gewoon zo van; `Oh mooie naam` of juist `Kinderachtige naam`.quote:
Afkorting van birtanem ja. Liefje.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Ja gewoon zo van; `Oh mooie naam` of juist `Kinderachtige naam`.
Altijd hebben ze wel iets over te zeggen. Maar volgens mijn collega betekent het iets van `schatje, lieverd` ofzo, vandaar dat die mensen zo reageren.
Ik kan je alleen de zekerheid geven dat het geen koerd is...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Ebbao het volgende:
Dit is natuurlijk een veel belangrijkere vraag:
Is dit een koerd, turk, of marrokaan?
[ afbeelding ]
Oke, Grieken haat ze niet omdat ze jarenlang met een Griek heeft gehad. Koerden haat ze waarschijnlijk wel omdat ze met een Koerd heeft gehad...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:36 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nee, ze heeft jarenlang met een Griek gehad, hun haat ze niet.
[..]
Ik weet niet waarom ze Koerden haat, ook al heeft ze het nooit duidelijk gezegd (dat ze hun haat). Ze kijkt me alleen raar aan als ik over ze begin. Vindt het wel stom van haar, want vorig jaar had ze nog met een Koerdische man die wel Turks sprak. Zal wel daar aan liggen misschien.
Kan ook een Iraniër zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ik kan je alleen de zekerheid geven dat het geen koerd is...
Of w8, is een turk, en hij heet turan..
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ik kan je alleen de zekerheid geven dat het geen koerd is...
Of w8, is een turk, en hij heet turan..
quote:Waar komt je naam vandaan?
Seker is Turks en betekent suiker. Mijn voornaam is ook Turks. Dit, terwijl ik toch een Koerd ben. Maar wij mochten geen Koerdische naam kiezen. Het is in Turkije verboden een Koerdische naam te kiezen.
Bron: http://denhaag.sp.nl/verkiezingen/turan.stm.
Haha, leuk gevonden!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
In het Deens is Donald Duck, Anders And.
Eh nee, schat, ben wel slimmer als jijquote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke, Grieken haat ze niet omdat ze jarenlang met een Griek heeft gehad. Koerden haar ze waarschijnlijk wel omdat ze met een Koerd heeft gehad...Geweldige logica dit
![]()
![]()
Jij bent zeker wel best lekker? Of ben je echt alleen maar heel dom? Want dat is dan wel lullig voor je
Dan jij.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Eh nee, schat, ben wel slimmer als jij
Sorry, maar het is echt zo.
Nu ff serieus,
het komt idd niet logisch over, maar ze is close met Grieken, en ze heeft met een Griek gehad, hun haat ze niet, althans ik hoor haar nooit over Grieken klagen.
Maar ze had vorig jaar met een Koerd gehad, en het ging slecht tussen hun, ze hadden elke dag ruzie, en uiteindelijk had die man het uitgemaakt omdat ze te racistisch overkam als het om zijn afkomst ging ofzo. Dat was alles wat ik begrepen heb. Ik dacht dat ze ontmaagd was door hem, vandaar die haat. Maar volgens mij heeft die Griek dat al gedaan.
Dus ze had gelijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Afkorting van birtanem ja. Liefje.
Even.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nu ff serieus,
het komt idd niet logisch over, maar ze is close met Grieken, en ze heeft met een Griek gehad, hun haat ze niet, althans ik hoor haar nooit over Grieken klagen.
Maar ze had vorig jaar met een Koerd gehad, en het ging slecht tussen hun, ze hadden elke dag ruzie, en uiteindelijk had die man het uitgemaakt omdat ze te racistisch overkam als het om zijn afkomst ging ofzo. Dat was alles wat ik begrepen heb. Ik dacht dat ze ontmaagd was door hem, vandaar die haat. Maar volgens mij heeft die Griek dat al gedaan.
Hen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nu ff serieus,
Die griek wilde wel op zijn grieks maar die koerd niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nu ff serieus,
Hoe bedoel je het nou?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Die griek wilde wel op zijn grieks maar die koerd niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |