Nee, ze heeft jarenlang met een Griek gehad, hun haat ze niet. Maar ze zegt wel vaak dat de Griekse koffie, en de boze blauwe oog eigenlijk van origine Turks zijn, dus dat de Grieken alles na-apen van de turken.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Ze heeft geen antwoord voor jou. Ze is een dom wijf en heeft waarschijnlijk een haatopvoeding gehad. Wedden dat ze Grieken ook haat
Vrouwenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:36 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Nee, ze heeft jarenlang met een Griek gehad, hun haat ze niet. Maar ze zegt wel vaak dat de Griekse koffie, en de boze blauwe oog eigenlijk van origine Turks zijn, dus dat de Grieken alles na-apen van de turken.
Ik weet niet waarom ze Koerden haat, ook al heeft ze het nooit duidelijk gezegd (dat ze hun haat). Ze kijkt me alleen raar aan als ik over ze begin. Vindt het wel stom van haar, want vorig jaar had ze nog met een Koerdische man die wel Turks sprak. Zal wel daar aan liggen misschien.
Ja heb gelezen dat de Koerden een eigen land willen, een ook meteen een `stukje` van Turkije willen, het oost gedeelte. Maar Turken zeggen altijd;quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Stringer het volgende:
Ik denk niet dat hier ooit cultureel antropologisch onderzoek naar gedaan is in Nederland, maar ik vermoed dat Turken een hekel aan Koerden hebben omdat zij in Turkije worden gezien als een bedreiging van de soevereiniteit van de staat, oa. in de vorm van de PKK. En ze hebben een hekel aan Marokkanen omdat ze stinken. omdat deze allochtonen een slechte naam bezorgen.
Gelijk heeft Turkije. Stel je voor dat Limburgers hun eigen land gaan eisen. Een deel van Nederland en een deel van België. Achterlijk tochquote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Ja heb gelezen dat de Koerden een eigen land willen, een ook meteen een `stukje` van Turkije willen, het oost gedeelte. Maar Turken zeggen altijd;
`Die krijgen ze lekker niet!, Turkije blijft Turkije zoals het is, en het is ons land`.
Vindt het wel sneu allemaal.
Vindt Marokkanen ook niet altijd perfect hoor, hun bezorgen idd slechte naam voor de rest.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef rumiii het volgende:
Mensen die in hokjes denken![]()
Als Turk zijnde haat ik geen Koerden, wel mensen die voor fenerbahce zijn
Turkse vrouwen hebben vaak een blauw oog door hun man!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
VrouwenBlauwe oog is ook van Turken. Blanken met blauwe ogen waren eng en duivels. Dat oogje is ter bescherming van die boze blauwe oogjes van die arme blanke mensen.
OLOLOLOL jammer dat je de zin niet afmaaktequote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Turkse vrouwen hebben vaak een blauw
Beşiktaşquote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
fenerbahce de zondebok van alle voetbalclubs
Haha ja, dat had ze me verteld.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
VrouwenBlauwe oog is ook van Turken. Blanken met blauwe ogen waren eng en duivels. Dat oogje is ter bescherming van die boze blauwe oogjes van die arme blanke mensen.
Haha hersteld met edit, ging even mis..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
OLOLOLOL jammer dat je de zin niet afmaakte
LOL. Zou me niet verbazen als hij door zijn vrouw is gestuurd voor de eieren, maar hij er ook nog wat zeytin bij wilde. Maar vrouwlief zou natuurlijk pissed zijn als hij meer uitgaf dan zij had toegestaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef VisserHenk het volgende:
Laatst was er ook zo'n held. Turkse groente boer die moest gaan onderhandelen met een Marokkaan. Die mocro had een paar eieren en een bakje olijven. 2 euro was dat, mocro was het er niet mee eens. 1 euro zei hij. Ging hij uiteindelijk alleen met die eieren weg terwijl hij een pak papiergeld tevoorschijn haalde. Wat een sloeber zegDaarna had die Turk een neger wel korting gegeven
Vandaar dat de Turken niet allemaal op elkaar lijken?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef Levolution het volgende:
Weet je wat het is? Turkije heeft de Koerden dan ook keihard genaaid na de Eerste Wereldoorlog. Verdrag van Versailles, zoek maar op.
Punt is alleen dat dat 100 jaar geleden is en dat Turkije toch uit een mengelmoes van volkeren bestaat, met ieder hun eigen cultuur. Dus Turkije zou eigenlijk opgedeeld moeten worden in tig landen, maar gelukkig vindt bijna iedereen het wel best zo. Alleen de Koerden kunnen er niet mee omgaan.
Ben je Turks?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan koerden die anti-turk/pkk aanhanger zijn. Ik heb alleen een hekel aan marokkanen als ze doen alsof turken niks waard zijn.
Dit komt trouwens weinig voor.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL. Zou me niet verbazen als hij door zijn vrouw is gestuurd voor de eieren, maar hij er ook nog wat zeytin bij wilde. Maar vrouwlief zou natuurlijk pissed zijn als hij meer uitgaf dan zij had toegestaan.
Het zal je verbazen hoeveel vrouwen tegenwoordig de broek aan hebben, ook in die culturen.
Je hebt Turken die lijken op Japanners. Turken met blond haar en blauwe ogen. Je zou bijna zeggen dat je ze ook in het paars kan krijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef tiffanyy. het volgende:
[..]
Vandaar dat de Turken niet allemaal op elkaar lijken?
Maar toch zie ik aan iemand of hij/zij Turks is, of niet.
Koerden zien er vaak heel anders uit ja, vaak wat donkerder, en lelijker
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef Zolder het volgende:
Tiffany wat is je msn, stuur ff priveberichtje ofzo!
Neem het even over dan.quote:hoii
ma 13 juni 2011 00:46u door tiffanyy.
is `Tanem` een turkse naam trouwens?
x
Deze fag:quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je hebt Turken die lijken op Japanners. Turken met blond haar en blauwe ogen. Je zou bijna zeggen dat je ze ook in het paars kan krijgen
Dat is inderdaad een fucking fagquote:
Dat privebericht was voor jou, en niet om het hier te plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |