gehersenspoelde ...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Daar hebben ze een heel subforum voor hier.
Als je die troep geloofd -->
Hoewel de AKP in haar eerste regeringsperiode (2002-2007) voortvarend hervormingen doorvoerde, moet er op het gebied van minderheden- en mensenrechten nog veel gebeuren. De Europese Commissie dringt er in haar jongste voortgangsrapport over Turkije (5 november 2008) ten enen male op aan meer aandacht te besteden aan de uitwerking en implementatie van de wettelijke hervormingen, evenals het vergroten van het bewustzijn onder Turken van het bestaan en de rol van diverse mensenrechtenorganisaties.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ja er is vrijheid van media in turkije die journalisten die vastzitten schrijven ALLEEN MAAR LEUGENS
Ja jullie zien alleen maar negatieve beelden over moslimsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jullie westerlingen? Jij woont toch ook hier?
En denk jij nu echt dat alleen wij verblind worden door de media?
Wacht, dat er media vrijheid in Turkije is?
Zo zie je maar, xenofobische mongolen die zich verschuilen achter democratie kunnen alle kleuren en nationaliteiten hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:10 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Dit die christenen/joden in turkije worden gehaat omdat ze doen alsof Turkije van hen is
terwijl het merendeel moslim is
De Ak gaat religie niet oplossenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]geen kennis hebben van iets
het is een probleem wat opgelost moet worden en dat is de taak van de politiek
Voor mij is het een paradijs veel beter dan hier in Nederland en ja geen enkele land is perfect maar waarom leid je af van het oorspronkelijke onderwerp? ja niks meer te zeggen he?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hoewel de AKP in haar eerste regeringsperiode (2002-2007) voortvarend hervormingen doorvoerde, moet er op het gebied van minderheden- en mensenrechten nog veel gebeuren. De Europese Commissie dringt er in haar jongste voortgangsrapport over Turkije (5 november 2008) ten enen male op aan meer aandacht te besteden aan de uitwerking en implementatie van de wettelijke hervormingen, evenals het vergroten van het bewustzijn onder Turken van het bestaan en de rol van diverse mensenrechtenorganisaties.
bron: http://www.turkije-instituut.nl/Mensenrechten--284/
Nu niet lopen doen alsof Turkijke een paradijs is.
Dat lieg je!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ja jullie zien alleen maar negatieve beelden over moslims![]()
En dat weet jij als sbs-6 kijker?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Ak gaat religie niet oplossen
Je wou dus eigenlijk gewoon een PVV bash topic openen. Alsof alle Nederlanders denkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ja jullie zien alleen maar negatieve beelden over moslims
ik zeg jullie omdat ik me niet meer betrokken voel met jullie wij worden ook alleen maar turken of vieze moslims genoemd
ikzelf bid niet en ben helemaal geen goede moslim maar om de domme uitspraken die nederlanders maken over de islam word ik schijtziek
Je liegt weer!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
En dat weet jij als sbs-6 kijker?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Voor mij is het een paradijs veel beter dan hier in Nederland en ja geen enkele land is perfect maar waarom leid je af van het oorspronkelijke onderwerp? ja niks meer te zeggen he?
ik heb echt de schijt aan de PVV maar als mensen gaan roepen dat AKP haat zaait dan geef ik ze een voorbeeld uit eigen landquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:30 schreef TrippleDistilled het volgende
[..]
je wou dus eigenlijk gewoon een PVV bash topic openen. Alsof alle Nederlanders denken
dat Moslims dom zijn en de Islam verachten. Tevens als jij je hier zo loopt te uiten als een ultranationalistische turk dan
roep je natuurlijk ook niet de liefde over je heen.
Je snapt de interwebz gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik heb echt de schijt aan de PVV maar als mensen gaan roepen dat AKP haat zaait dan geef ik ze een voorbeeld uit eigen land
en ik zie heel veel reacties als moslimsturken
daarom denk ik zo
ik ben minderjarig en als ik mijn diploma haal ben ik weg in de staat waar alles zo goed geregeld isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad helemaal klaar met jou. De perfecte staat(svorm) is een utopie maar als het
daar zo veel beter is waarom ben je hier dan nog?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik ben minderjarig en als ik mijn diploma haal ben ik weg in de staat waar alles zo goed geregeld is52% belasting
mijn vader heeft afgelopen jaar 20000 euro belasting betaald en dan zie ik op Fok! kkrturken die alleen maar van een uitkering levenik ben helemaal klaar met jullie domme meelopers
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik ben minderjarig en als ik mijn diploma haal ben ik weg in de staat waar alles zo goed geregeld is52% belasting
mijn vader heeft afgelopen jaar 20000 euro belasting betaald en dan zie ik op Fok! kkrturken die alleen maar van een uitkering levenik ben helemaal klaar met jullie domme meelopers
Hij kan daar zijn vrouw beter mishandelen.quote:
ook IRL maak ik het meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je snapt de interwebz gewoon niet.
weer een domme vooroordeelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan daar zijn vrouw beter mishandelen.
Hey TS is wens je veel succes met je mbo diploma schoonmaak in Turkije, lekker cashen enzo. Turkse vlag in de tuin.quote:
Ik doe Havoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hey TS is wens je veel succes met je mbo diploma schoonmaak in Turkije, lekker cashen enzo. Turkse vlag in de tuin.
Nog meer centjes. Want zoals ik begrijp uit je OP vind je economische welvaart veel belangrijker dan sociale welvaart.quote:
zie jij economische vooruitgang niet als een voordeel? dan ben je te dom dat ik niet meer ga reageren op je postsquote:
Sociale welvaart is er in turkije meer dan hier het is alleen de media in Turkije die dat beeld verpestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nog meer centjes. Want zoals ik begrijp uit je OP vind je economische welvaart veel belangrijker dan sociale welvaart.
Jij beweert indirect dat alle andere partijen voor economische achteruitgang zorgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
zie jij economische vooruitgang niet als een voordeel? dan ben je te dom dat ik niet meer ga reageren op je posts
of wil je dat Turkije net als griekenland werd? (retorische vraag)
Sociale welvaart in de zin van mediavrijheid, gelijkheid mannen en vrouwen in recht enz? Geloof erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Sociale welvaart is er in turkije meer dan hier het is alleen de media in Turkije die dat beeld verpest
Dat is een FEIT kijk maar naar het verleden van Turkije ze bakken er niks vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef coban het volgende:
[..]
Jij beweert indirect dat alle andere partijen voor economische achteruitgang zorgen.
Mensen die altijd meteen roepen dat het een feit is zonder een bron of enkele onderbouwing.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Dat is een FEIT kijk maar naar het verleden van Turkije ze bakken er niks van
Hollanders die denken dat Nederland superieur is 52% belasting heffen en dan zeggen dat er teveel uitkeringen worden getrokkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Sociale welvaart in de zin van mediavrijheid, gelijkheid mannen en vrouwen in recht enz? Geloof er
niks van. Heb wel het boekje gelezen 'Het zijn net mensen'.
Daarom hebben we nou een rechts kabinet die het sociale stelsel wil inperkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Hollanders die denken dat Nederland superieur is 52% belasting heffen en dan zeggen dat er teveel uitkeringen worden getrokken
Ik dacht dat ik zoiets niet moest onderbouwen omdat je je voordoet alsof je turkije heel goed kentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mensen die altijd meteen roepen dat het een feit is zonder een bron of enkele onderbouwing.
Ja klopt mang ik heb tantoe vele kennis over Turkijke,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zoiets niet moest onderbouwen omdat je je voordoet alsof je turkije heel goed kent
zoek maar op google wat er in de 80jarige geschiedenis van turkije is gebeurd los van de laatste 9 jaar
dat doet iedereenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Daarom hebben we nou een rechts kabinet die het sociale stelsel wil inperken, alsof turken geen uitkering trekken.
dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef menszonderwens het volgende:
Klote CHP'ers, zelfs als je met kei harde bewijzen aankomt willen ze niet veranderen. Wat zien ze in CHP eigenlijk? Kielot zakken
Dat is nog eens sociaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
dat doet iedereen
en als ik turken zie die dat onnodig doen dan praat ik nooit meer tegen ze
als je wacht wil ik bewijzen voor je uitzoeken wordt dagelijks herhaald door erdogan met bronnen en bewijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ja klopt mang ik heb tantoe vele kennis over Turkijke,post-doctoraal scriptie ging der over.
Maar Ik zie nog steeds geen onderbouwing of argumentatie. Jij bent meer het typ van als A het
niet is dan is het B!
Heb ook het idee dat je een slechte kloon bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:49 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
als je wacht wil ik bewijzen voor je uitzoeken wordt dagelijks herhaald door erdogan met bronnen en bewijzen
Denken dat een Alpha mannetje staat voor dom geweld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:50 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ben een harde jongenduld geen tegenspraak of andere meningen
dus een echte leider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |