de pvv is een haat partijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kanker klote moslimextremistische haat-partij
En alle Christenen/joden/etc. willen doden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
de pvv is een haat partij
tevens is hij geen extremist het zijn alleen maar goede moslims die opkomen voor andere moslims
Hebben ze nooit gezegdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En alle Christenen/joden/etc. willen doden?
DIT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef lalelilolu het volgende:
Toen de seculieren aan de macht waren zo een 7 jaar geleden, was de corruptie zo hoog dat Turkije bijna bank roet was gegaan.
de inflatie was zo hoog dat je een brood moest afreken voor 1.5 miljoen lira.
De oude president die voor de ak partij aan de macht was heeft half turkije leeg geroofd voordat hij de benen nam.
nu de AK partij aa nde macht is gaat het ongekend goed met Turkije.
het heeft na Rusland, China en india een van de snel groeiende economien.
En dat allemaal doordat de Ak partij hervormingen heeft ingevoerd en heeft geprobeerd zoveel mogelijk corruptie uit te bannen.
Tegenwoordig kan je nu in Turkije een broodje kopen voor 1 lira en niet voor 1.5 miljoen lira dat is wel een heel grote verschil met 3 jaar geleden denk ik zo toch.
Lang leve Erdogan
Flikker op met die christenen/joden uit Turkije, Turkije mag toch Europa niet in? Wat doen christenen/joden dan in Turkije?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En alle Christenen/joden/etc. willen doden?
Let op het vraagteken!
nee nooit ze pleiten voor de wereldvrede zoals elke goede moslimquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar denk je dat ze dat willen? Zijn ze zulke moslims?
neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
Hebben ze op turkse fora's in Turkije ook hele discussies over de opkomst van de PVV?
Nou dan. Tevens seculier heeft de voorkeur, Nederland zou dat ook eens moeten doen.quote:
Dit die christenen/joden in turkije worden gehaat omdat ze doen alsof Turkije van hen isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Flikker op met die christenen/joden uit Turkije, Turkije mag toch Europa niet in? Wat doen christenen/joden dan in Turkije?
Het is aanpassen of oprotten
Klopt. Wilders is een haatzaaier, hij wil alle moslims dood.quote:
Seculier heeft een voorkeur omdat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:10 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nou dan. Tevens seculier heeft de voorkeur, Nederland zou dat ook eens moeten doen.
omdat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klopt. Wilders is een haatzaaier, hij wil alle moslims dood.
Maar de Ak-partij is ook kut.
Rot toch op! Wat doen moslims dan in Nederland?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Flikker op met die christenen/joden uit Turkije, Turkije mag toch Europa niet in? Wat doen christenen/joden dan in Turkije?
Het is aanpassen of oprotten
In Turkije kunnen ze niet eens op Youtube, want stel je voor dat een een enigszins Turkije-kritisch filmpje tegenkomt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
Hebben ze op turkse fora's in Turkije ook hele discussies over de opkomst van de PVV?
Sadness. Leer Nederlands te schrijven. Geen hoofddoekjes op de universiteit lijkt me juist prima.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Seculier heeft een voorkeur omdat?
je kent de 80 jarige geschiedenis van turkije niet waar alleen maar seculieren geregeerd hebben en nu mogen er geen hoofddoekjes in de universiteit en dat in een moslimland
optyfen man
Wereldvrede door alleen maar islam, overal?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
nee nooit ze pleiten voor de wereldvrede zoals elke goede moslim
nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik haat de AKP niet, ik vind het alleen jammer dat alleen een select groepje erop vooruit is gegaan...
Omdat ze religie en politiek mengen.quote:
Nee maar de islam werd gehaat voor de akpartij door de seculiere partij en nu is dat niet zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wereldvrede door alleen maar islam, overal?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze religie en politiek mengen.
Daarin zie wel echt de "verwestering" van turkije.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Nee maar de islam werd gehaat voor de akpartij door de seculiere partij en nu is dat niet zo
In turkije worden vrouwen die geen hoofddoek dragen niet gediscrimineerd nu ook niet maar de hoofddoekdragers wel
Ik streef naar vrijheid van geloofsuiting ieder z'n eigen dingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Sadness. Leer Nederlands te schrijven. Geen hoofddoekjes op de universiteit lijkt me juist prima. Geen geloof uitdragen in de publieke ruimte. Maar je streeft toch niet naar een theocratie?
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, je zult toch wel wat moeten inperken, Hoever kun je gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik streef naar vrijheid van geloofsuiting ieder z'n eigen ding
Turkije is een moslim land en heeft het westen niet nodig ook geen westerse cultuur wij willen toch ook niet dat jullie moslims wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Daarin zie wel echt de "verwestering" van turkije.
wat is ver?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, je zult toch wel wat moeten inperken, Hoever kun je gaan
daarmee. Kijk maar naar Wilders en zijn rechtszaak.
Ik wil Turkije ook niet bij de E.U. dus das mooi. Kijk eens naar Sharia for Holland, wat die mallotenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Turkije is een moslim land en heeft het westen niet nodig ook geen westerse cultuur wij willen toch ook niet dat jullie moslims worden
Jullie denken dat alle moslims voor de sharia zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik wil Turkije ook niet bij de E.U. dus das mooi. Kijk eens naar Sharia for Holland, wat die malloten
willen. Wij willen toch ook niet dat jij geen moslim bent.
Lekker conservatief, terug naar de Middeleeuwen. Volgens mij denk jij dat de wereld ergquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
wat is ver?
een hoofddoek? niemand wordt gediscrimineerd als hij/zij een pet draagt
jonge ik zweer het als ik op een discussieprogramma kom met deze kwestie weerleg ik elke argument want het westen hoeft zich niet te bemoeien met Turkije Turken zijn meestal moslims en zal ook zo blijven
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Jullie denken dat alle moslims voor de sharia zijn
in de kuran staat zelfs dat je moet integreren in een niet-moslim land wel met behoud van eigen cultuur en beperkingen van een moslim
jullie westerlingen zijn echt blind door de media
De wereld zit erg makkelijk in elkaar als jullie westerlingen zich niet met moslims bemoeienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Lekker conservatief, terug naar de Middeleeuwen. Volgens mij denk jij dat de wereld erg
makkelijk in elkaar zit. Je moet niet alleen kijken naar het manifeste maar ook de latente functie
van kleding en uitspraken.
Andersom, waarom open jij deze pareltjes dan op FOK!?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
De wereld zit erg makkelijk in elkaar als jullie westerlingen zich niet met moslims bemoeien
Jullie westerlingen? Jij woont toch ook hier?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Jullie denken dat alle moslims voor de sharia zijn
in de kuran staat zelfs dat je moet integreren in een niet-moslim land wel met behoud van eigen cultuur en beperkingen van een moslim
jullie westerlingen zijn echt blind door de media
Dit eveneens.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jullie westerlingen? Jij woont toch ook hier?
En denk jij nu echt dat alleen wij verblind worden door de media?
Wacht, dat er media vrijheid in Turkije is?
Ow we gaan inderdaad wel ver maar als je even kijkt hoe dat komt...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
De wereld zit erg makkelijk in elkaar als jullie westerlingen zich niet met moslims bemoeien
Daar hebben ze een heel subforum voor hier.quote:
ja er is vrijheid van media in turkije die journalisten die vastzitten schrijven ALLEEN MAAR LEUGENSquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jullie westerlingen? Jij woont toch ook hier?
En denk jij nu echt dat alleen wij verblind worden door de media?
Wacht, dat er media vrijheid in Turkije is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |