AKP.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:33 schreef Absurditeit het volgende:
Op welke partij zou jij stemmen zarGon?
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
AKP.
Wist je dat na 34 jaar dit de eerste algemene verkiezing is die niet vervroegd gehouden is?
Dan weet je het nu! Spread the butter.quote:
Ik kan niet zeggen dat ik de Turkse politiek intensief volg.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan weet je het nu! Spread the butter.
[ afbeelding ]
327!.
.
.
Bij ons is het verdeeld tussen MHP en CHP, meeste MHP tho.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek eigenlijk een kiesdrempel van 10%, zo maken minderheden natuurlijk minder kans op vertegenwoordiging... zelfs als het van die malloten van de MHP zijn![]()
Rondje mail gedaan en demijn genendelers in Izmir stemmen massaal op de CHP, bij gebrek aan beter
Iğdır stemt best grappig. Of ironisch. Net maar hoe je het wil zien. In 2002 stemde Iğdır nog op DEHAP (pro-Koerdisch), in 2011 stemt het op MHP (nationalistisch).quote:Op zondag 12 juni 2011 19:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij ons is het verdeeld tussen MHP en CHP.
Waar zie je dat van 2002?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iğdır stemt best grappig. Of ironisch. Net maar hoe je het wil zien. In 2002 stemde Iğdır nog op DEHAP (pro-Koerdisch), in 2011 stemt het op MHP (nationalistisch)..
quote:
Thanks, geen idee eigenlijk hoe dat zo is veranderd.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: http://tr.wikipedia.org/w(...)genel_se%C3%A7imleri.
En verder onder andere op http://arsiv.ntvmsnbc.com(...)cim2002/detay_80.asp.
Volgens mij heeft hij op de een of andere manier toch zetels verloren!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:20 schreef coban het volgende:
Yoehoe erdogan heeft gewonnen (geen idee of dat al vermeldt is, geen zin om te scrollen)
Oh, dat weet ik niet. Ik weet wel dat overal op fb enzo iedereen yeaah erdogan en yeaah akp enzo schrijftquote:Op zondag 12 juni 2011 22:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij op de een of andere manier toch zetels verloren!
quote:Op zondag 12 juni 2011 @ 23:31 schreef Dauthi het volgende:
Zolang Turkije, een analfabetisme heeft van 50% kan het land zowiezo niet bij de EU. Dat moet toch wel een minimuum vereiste zijn dat een ruime meerderheid 95%+ van de samenleving in ieder geval zijn basisschool afmaakt. Anders is het toch gewoon een dictatuur van de geletterden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |