Clichévraag gesteld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Doler12 het volgende:
Kan iemand even testen of deze man een Turk is of een enorme trol!![]()
Haat op de Ak-partij :')
Dat wou ik nog vragen aan je!quote:
Sidda stond er in het eerste rijtje wel gewoon bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:11 schreef zarGon het volgende:
In ieder geval:
- 01 ADANA: Bortecinem/Landysh, siddha;
- 03 AFYONKARAHISAR: xminator (moet nog ingekleurd worden);
- 06 ANKARA: Emel, saban/xaban06, Sipahi;
- 14 BOLU: zarGon;
- 26 ESKISEHIR: TheMagnificent;
- 40 KIRSEHIR: Bilmiyorem;
- 41 KOCAELI: ClioSporT (moet nog worden ingekleurd);
- 55 SAMSUN: Julis, PlayingWithFire/Squirel.D;
- 58 SIVAS: msnk, G.Fawkes/GoeRoe86;
- 61 TRABZON: coban;
- 66 YOZGAT: Gratau (moet nog worden ingekleurd);
- 68 AKSARAY: Burakius;
- 76 IGDIR: Ayca, GenusButeo;
- 82 IRAN: AryaMehr.
Done!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sidda stond er in het eerste rijtje wel gewoon bij.
maakt niet uit: Bize her yer trabzonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:05 schreef Landysh het volgende:
Het valt mij nu pas op hoe klein Trabzon eigenlijk is.
Fixed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef Landysh het volgende:
Isetmyfriendsofire.
http://zargon.nl/img/main(...)34&g2_serialNumber=3
Druk gehad met?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Druk gehad en een beetje uitgekeken op dit forum.
Hemsho!quote:
Zeker Yalvaç alleen woon zelf niet in Leerdam, maar ken er wel genoeg mensen. Ben jij Leerdammerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hemsho!
Nerelisin zet geen yalvac en dat je ij leerdam woont aub
nee nee, woon in den haag, maar ik heb begrepen, dat het vol zit met yalvaclilar in leerdam, vandaar mn vraagquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:14 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Zeker Yalvaç alleen woon zelf niet in Leerdam, maar ken er wel genoeg mensen. Ben jij Leerdammerno way haha
Bureaucratie. Gelukkig geen 24 (!) pasfoto's nodig zoals bij het Egyptische visumquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef Weissman het volgende:
Nope, ik ken niemand. Veel succes alvast
Pro-tip: wees goed voorbereid, en vroeg aanwezig
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bureaucratie. Gelukkig geen 24 (!) pasfoto's nodig zoals bij het Egyptische visum.
Vraag me niet wat ze er allemaal mee doen, volgens mij gaat het daar allemaal nog met de hand en wordt alles in 24-voud gedaanquote:
Vandaar dat ze je zus even apart namen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag me niet wat ze er allemaal mee doen, volgens mij gaat het daar allemaal nog met de hand en wordt alles in 24-voud gedaan. Misschien houden ze de mooie foto's van blonde vrouwen wel voor zichzelf. Wie weet.
Ben je uren bezig, ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Weissman het volgende:
Zijn er hier mensen die hun dienstplicht moesten regelen op het consulaat ? die weten pas wat bureaucratie is
Ooo, Wik is samen genomen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je zus even apart namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |