• Je haalt secularisme en nationalisme door elkaar. (Niet dat ik hier iets mee suggereer, maar je durft wel, 'mij' en 'seculier' in één adem noemen.)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij was toch de grootste zelfbenoemde seculiere Turk hier, jong?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
• Vind maar eens een post waarin ik mijzelf benoem tot "seculiere Turk" (inclusief de juiste context).
quote:
Ik seculier? Ik ga nog liever dood middels de chinese waterdruppel marteling.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:30 schreef Landysh het volgende:
Che__
Ben jij niet seculier? Zijn de meeste Koerden niet seculier?
Ben je een Sharia supporter?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik seculier? Ik ga nog liever dood middels de chinese waterdruppel marteling.
In Turkije is het meer laïcisme. In de praktijk zou dit de godsdienstvrijheid moeten waarborgen, maar het zorgt er onder andere voor dat vrouwelijke studenten hun hoofddoek verplicht moeten afzetten willen ze studeren. Het werkt tegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:08 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben wel seculier, elke religie gelijke behandeling en geen wetgeving gebaseerd op religieuze boeken.
Of moet veelwijverij terug en moet er een doodstraf komen op homoseksualiteit en
geloofsverlating en moet de bekentenis van een vrouw minder wegen in de rechtszaal.
Jullie zijn gewoon tegen het 'secularisme' van Inonu en zijn vriendjes wat betekent dat je geloof verbied en Koerden onderdrukt.
Geneeskundequote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm.
Ik heb er voor gekozen om me in te schrijven voor geneeskunde. Als ik word uitgeloot dan ga ik me inschrijven voor psychologie (met psychologie is het meestal het geval dat er nog plaatsen overblijven na de loting).
Niet dat ik weet, ik denk dat de alevi koerden wel behoorlijk seculier zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:30 schreef Landysh het volgende:
Che__
Zijn de meeste Koerden niet seculier?
Ja dat bedoel ik , dat je daar tegen bent betekent niet dat je niet seculier bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
In Turkije is het meer laïcisme. In de praktijk zou dit de godsdienstvrijheid moeten waarborgen, maar het zorgt er onder andere voor dat vrouwelijke studenten hun hoofddoek verplicht moeten afzetten willen ze studeren. Het werkt tegen.
Nope, helaas. Ik heb geen 8 gemiddeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geneeskunde. Dat wordt pittig, maar wel erg leuk. Word je niet automatisch ingeloot met een bepaald gemiddelde (of had je geen 8 gemiddeld
?).
Van plan naar de UTwente te gaan?
kom je zelf ook uit het oosten?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, helaas. Ik heb geen 8 gemiddeld..
Als het geneeskunde wordt dan ga ik naar Nijmegen. Als het psychologie wordt dan ben ik van plan naar de Universiteit van Twente te gaan ja.
nu moet je gaan loten ofzo toch?quote:
vooral dit iddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:08 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie zijn gewoon tegen het 'secularisme' van Inonu en zijn vriendjes wat betekent dat je geloof verbied en Koerden onderdrukt.
de sharia zegt dat ik moet bidden, de sharia zegt dat ik in ramazan moet vasten, dus uiteraard!quote:
moet je dan meteen in je eerste jaar in dode mensen gaan snijden?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, voor geneeskunde is er een loting. Dus dat wordt afwachten.
Hahahaha,quote:Op zondag 19 juni 2011 00:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet je dan meteen in je eerste jaar in dode mensen gaan snijden?
Lijkt me wel tof om met medestudenten spelletjes te spelen tijdens zoiets. Het hele lichaam eerst in kleinere stukjes hakken en dan gaan puzzelen. Of de stukjes verbergen in het gebouw en verstoppertje gaan spelen. Of een afgesneden hoofd meenemen om het vervolgens op het schoolplein van een basisschool achter te laten.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet je dan meteen in je eerste jaar in dode mensen gaan snijden?
quote:Al in het eerste jaar start je met praktisch onderwijs zoals EHBO en reanimatie. Voor een verdere oriëntatie op de praktijk doe je in het eerste jaar een verpleegstage van 4 weken en breng je een bezoek aan een huisarts.
[link]
Jij bent volgens mij de perfecte proefkonijn als Julis psychologie gaat doen!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om met medestudenten spelletjes te spelen tijdens zoiets. Het hele lichaam eerst in kleinere stukjes hakken en dan gaan puzzelen. Of de stukjes verbergen in het gebouw en verstoppertje gaan spelen. Of een afgesneden hoofd meenemen om het vervolgens op het schoolplein van een basisschool achter te laten.
Nijmegen is een hele leuke stad, dus dat zal je sowieso wel bevallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, helaas. Ik heb geen 8 gemiddeld..
Als het geneeskunde wordt dan ga ik naar Nijmegen. Als het psychologie wordt dan ben ik van plan naar de Universiteit van Twente te gaan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |