quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
http://www.aroundtheglobe(...)egtickets-si566.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ZO goedkoop? Wow, hoe, wat, waar?
Ik wist dat het goedkoop kon, een vriendin van me betaalde geloof ik 600 euro voor AMS-Perth-AMS.
Ik ook, maar ik wil niet alleenquote:
Ja die heeft vliegangst, is altijd wagenziek en heeft last van heimwee.quote:
Je had eindelijk het plintenladdertje gevonden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet even delen dat na 2 jaar mijn hele appartement eindelijk voorzien is van plinten. Ik ben zo trots!!
Ga je zondag mee naar MEX?quote:
Ha, nog zo'n chaoot.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet even delen dat na 2 jaar mijn hele appartement eindelijk voorzien is van plinten. Ik ben zo trots!!
Met haar lengte is dat geen overbodige luxe, zo'n ding.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
Je had eindelijk het plintenladdertje gevonden?
nouhou, nu kan ik de neiging niet onderdrukken nog eens te melden dat mijn nieuwe bank en bed vrijdag worden gebrachtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ah dat heeft zij dus ook gedaan idd.quote:
Wanneer gaan we?quote:
Woei!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nouhou, nu kan ik de neiging niet onderdrukken nog eens te melden dat mijn nieuwe bank en bed vrijdag worden gebracht![]()
Ik heb ze in etappes gelegdquote:
Plannen maken zijn leuk, maar ik ga dit echt doen hoor. Samen met Peuter.. een maand op reis is leerzamer en waardevoller dan een jaar op school.quote:
Ja, ik krijg dat al niet voor elkaar, stomme leerplichtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Plannen maken zijn leuk, maar ik ga dit echt doen hoor. Samen met Peuter.. een maand op reis is leerzamer en waardevoller dan een jaar op school.
Moguh!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik krijg dat al niet voor elkaar, stomme leerplicht(ja in de schoolvakantie wel natuurlijk.. pff goedemorgen b..
)
quote:
En nu is je huis af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
* Spezza19 wil ook weer naar Engeland.... grensgebied van Wales en Engeland bekijken....quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef Lotusss het volgende:
Hopelijk begin augustus 2 weken road trip door Engeland heen
oeh tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef Lotusss het volgende:
Hopelijk begin augustus 2 weken road trip door Engeland heen
Mja, wel kijken of er geld voor is. We gaan langs mijn familie en vrienden die overal in Engeland verspreid zitten. Is vrij goedkoop, want kunnen bijna overal bij ze blijven overnachten.quote:
Cute!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
Even m'n kat spammen..... gek beest
[ afbeelding ]
Oh, hai!
Wat een lekker dierquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, hai!
Leena heeft daar ook een handje van. Die gaat voor me op de grond liggen als ik ergens sta... maar dan head first. Dus elke keer *Boink*... blijft grappigquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, hai!
Gewoon vanaf jullie huis met de auto naar Calais of Duinkerken.... bootovertocht kost dan tussen de 30 en 70 euro ofzo.... Dus dat valt wel mee...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, wel kijken of er geld voor is. We gaan langs mijn familie en vrienden die overal in Engeland verspreid zitten. Is vrij goedkoop, want kunnen bijna overal bij ze blijven overnachten.
Enige kosten zijn dan de (huur)auto, eten en de reis van en naar Engeland.
Ha! Kan nog steeds. Ticket is wel duur, de mijne 1500 euro.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef krengetje het volgende:
[..]cool!! Was graag met je meegegaan!
Is mooi daarquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 wil ook weer naar Engeland.... grensgebied van Wales en Engeland bekijken....
Denk dat het zoiets wordt ja. Of heen met de auto via IJmuiden naar Newcastle... is ook wel leuk zo'n lange boottocht (ben een zeemens). En dan terug via Calais ofzo ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon vanaf jullie huis met de auto naar Calais of Duinkerken.... bootovertocht kost dan tussen de 30 en 70 euro ofzo.... Dus dat valt wel mee...
Jofuquote:
Haaaai!quote:
Newcastle is een duur geintje hoor..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets wordt ja. Of heen met de auto via IJmuiden naar Newcastle... is ook wel leuk zo'n lange boottocht (ben een zeemens). En dan terug via Calais ofzo ja.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ha! Kan nog steeds. Ticket is wel duur, de mijne 1500 euro.
Hoest met kreng?
Die boottocht of Newcastle zelf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Newcastle is een duur geintje hoor..
Klopt.... Ik kijk altijd wel programma's op de BBC en laatst dus een programma gezien over fietsen in Engeland en ging het over dat gebied..... Wilde bijna meteen in de auto stappen....quote:
Als je dan recht door rijdt, nog een bootje pakt, kom je bij mij in de straat uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets wordt ja. Of heen met de auto via IJmuiden naar Newcastle... is ook wel leuk zo'n lange boottocht (ben een zeemens). En dan terug via Calais ofzo ja.
Snap ik, ik ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef krengetje het volgende:
[..]ja dat geld heb ik niet.
Ja hier gaat alles goed hoor. En met jou?
Ik zou nog liever een beschimmelde Schotse hoer neuken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dan recht door rijdt, nog een bootje pakt, kom je bij mij in de straat uit
Oeh lekker!! Ik woon trouwens binnenkort weer bij je in de buurtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook niet
Ja, goed. Zo lekker tekenen. En lekker van mijn balkon genieten...
Valt mee hoor boottocht Newcastle.... die gasten verdienen vooral aan dingen die je op de boot doet en koopt.... Maar goed, je zit wel rond de 200 euro... in tegenstelling tot 50 euro bij Calais.quote:
Pfff, die boot overtochten zijn pas duur... van Engeland naar Ierland.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dan recht door rijdt, nog een bootje pakt, kom je bij mij in de straat uit
Dat is ook onaardig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou nog liever een beschimmelde Schotse hoer neuken.
Echt? Hoe dat zo? Zeeland bevalt toch niet meer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oeh lekker!! Ik woon trouwens binnenkort weer bij je in de buurt
Logisch wie wil dat nu?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Valt mee hoor boottocht Newcastle.... die gasten verdienen vooral aan dingen die je op de boot doet en koopt.... Maar goed, je zit wel rond de 200 euro... in tegenstelling tot 50 euro bij Calais.
[..]
Pfff, die boot overtochten zijn pas duur... van Engeland naar Ierland.....
Laat maar zitten danquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Valt mee hoor boottocht Newcastle.... die gasten verdienen vooral aan dingen die je op de boot doet en koopt.... Maar goed, je zit wel rond de 200 euro... in tegenstelling tot 50 euro bij Calais.
[..]
Ben ik aardig?quote:
Ach, niemand hier is het nog zo zat als mijn geblaat over ZMquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nouhou, nu kan ik de neiging niet onderdrukken nog eens te melden dat mijn nieuwe bank en bed vrijdag worden gebracht![]()
Valt mee, vanuit hier iig niet. Crisis enzo, drukt de prijzen lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ander werk + opleidingquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt? Hoe dat zo? Zeeland bevalt toch niet meer?
Moet je wel snel zijn, in september hoop ik weg te zijn
Veel plezier, neuk ik wel een lekkere roodharigequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou nog liever een beschimmelde Schotse hoer neuken.
Die krijg je niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier, neuk ik wel een lekkere roodharige
Oeh, wat leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ander werk + opleiding.
Hmzz.. dan lopen we elkaar net mis...
Mja, vanuit Dublin vlieg je ook strontgoedkoop naar New York....quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, niemand hier is het nog zo zat als mijn geblaat over ZM
[..]
Valt mee, vanuit hier iig niet. Crisis enzo, drukt de prijzen lekker
Oww! En de liefde?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ander werk + opleiding.
Hmzz.. dan lopen we elkaar net mis...
Klopt, anders krijg ik ruzie.quote:
Tickets boeken op een IE websitequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, vanuit Dublin vlieg je ook strontgoedkoop naar New York....maar dat was al jaren zo...
En misschien moet ik dan maar eens kijken voor een autovakantie naar Ierland dit jaar....
Mijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oww! En de liefde?
Hmm jammers. Maar dan moet je maar es langskomen als je bij pa en ma bent.
Zij is hier en jij daar. Dus zij hoeft het niet te weten.quote:
Klopt... toen ik nog een Ierse vriendin had boekte zij altijd de tickets...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tickets boeken op een IE websitescheelt met vliegtickets ook.
Ik moest even heel goed kijken of er stond wat ik dacht dat er stond idd..quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij is hier en jij daar. Dus zij hoeft het niet te weten.
Heeft geen haast, een reisvraagje. Nu op t werk en PM is zooo traag hier, dus komt morgen wel ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
PM staat altijd open hoor.
Moet je nu snel zijn want ben zo weer weg denk ik
Das goed! Heb alleen geen flauw idee wanneer dat gaat zijn..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oww! En de liefde?
Hmm jammers. Maar dan moet je maar es langskomen als je bij pa en ma bent.
Maar, je gaat ieder weekend van Limburg naar Zeeland? Respect... Flinke reis of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Das goed! Heb alleen geen flauw idee wanneer dat gaat zijn..
Je mag het ook hier stellen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft geen haast, een reisvraagje. Nu op t werk en PM is zooo traag hier, dus komt morgen wel ofzo.
Valt wel mee hoor, maar 2 uurtjes rijden. Ach.. ben het ondertussen al zo gewend om een paar uur in de auto te zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, je gaat ieder weekend van Limburg naar Zeeland? Respect... Flinke reis of niet?
Wat heb je Fok misdaanquote:
Oh, met de auto is dat wel te doen ja. Ik dacht dat je met de trein gingquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar 2 uurtjes rijden. Ach.. ben het ondertussen al zo gewend om een paar uur in de auto te zitten.
Air!quote:
Jullie met zn twee, en de rest ergens anders? Hoe moeten jullie dan mensen afzeiken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Air!![]()
Het niveau stijgt gelijk hier.
Zullen we een afsplitsing maken? Een singles voor ons (lees de leuke mensen) en eentje voor de pisvlekken, mbo'ers en junks?
Dan zitten we daar met z'n tweeën. Kunnen we net zo goed gaan MSN'en.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
Air!![]()
Zullen we een afsplitsing maken? Een singles voor ons (lees de leuke mensen) en eentje voor de pisvlekken, mbo'ers en junks?
Vooruit, ik ga alweer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij mag mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie met zn twee, en de rest ergens anders? Hoe moeten jullie dan mensen afzeiken?
Ik zeik nooit iemand af.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Jullie met zn twee, en de rest ergens anders? Hoe moeten jullie dan mensen afzeiken?
hmm, ben geen pisvlek, geen mbo'er en geen junk... ben ik dan... leuk?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Air!![]()
Dat kan ik me voorstellen met ons hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Als er teveel gebeurt hier raakt deze pc compleet van slag.
Ik mag mee! Met de Grote Jongens!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij mag mee.
Dus dan zijn we al met 3. MissMSX dat is al 4
duhquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij er nu woont
Meer dan welkom wat mij betreftquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, ben geen pisvlek, geen mbo'er en geen junk... ben ik dan... leuk?!
Ik ben ook geen van allen. Maar ik gok dat ik niet in het leuk vakje val.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
Nopes.. dan duurt het iets van 4 uur ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, met de auto is dat wel te doen ja. Ik dacht dat je met de trein ging
quote:
Het feit dat je dat onderkent, siert je.quote:
Moeten eens een keer langskomen bij je deze zomer! Maastrichtquote:
Ja, dat dacht ik al. Dat is echt niet te doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nopes.. dan duurt het iets van 4 uur ofzo
altijd welkomquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moeten eens een keer langskomen bij je deze zomer! Maastricht
Misschien ben je dan een leuk stel met Peuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij eens naar Maasmechelen Village geweest?quote:
Nee, jij gaat zeker mee naar de leuke mensen.quote:
Doodverwensing.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien ben je dan een leuk stel met Peu
Mijn katten gaan naar een boerderijquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Dat is echt niet te doen![]()
Wat ga je met je katten doen, though? Gaan die mee, blijven ze bij hem?
Je kan hem ook uitzetten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
teringtyfuskutversterker, laat dat linker kanaal niet voortdurend wegvallen verdullemes
Ik wil m'n belastingteruggave, kan ik er wat aan doen
sorry, moest ff
Oh, beterquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mijn katten gaan naar een boerderij. Buren van mijn vriend, dus kan ze nog altijd zien enzo. En daar zullen ze het nog beter hebben dan nu bij mij. Kunnen ze lekker naar buiten enzo
. Maar vind het wel kut dat ik ze niet mee kan nemen.
Ja, ik wacht ook op mijn belastingteruggave. Potverdorie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
teringtyfuskutversterker, laat dat linker kanaal niet voortdurend wegvallen verdullemes
sorry, moest ff
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien ben je dan een leuk stel met PeuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
nee wil ik wel binnenkort wel naartoe, is nog geen uurtje met de busquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij eens naar Maasmechelen Village geweest?
is dat een goede eigenschap? Ik probeer net te minderenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij gaat zeker mee naar de leuke mensen.Onschuldig uiterlijk, maar zodanig grofgebekt dat je een bouwvakker kan laten blozen.
Ja, daarom vroeg ik het me af. Ik ben nu op die site aan het kijken en het ziet er op zich wel leuk uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee wil ik wel binnenkort wel naartoe, is nog geen uurtje met de bus
Iemand houdt van mequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij mag mee.
Dus dan zijn we al met 3. MissMSX dat is al 4
en dan geen muziek luisteren zeker, wat denk je zelfquote:
JB vertoont menselijke trekjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
sorry, moest ff
Je moet echt mee hoor, naast jou lijk ik helemaal niet zo onhandig en klunzig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is dat een goede eigenschap? Ik probeer net te minderen
Akoestischquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan geen muziek luisteren zeker, wat denk je zelf
Yepz, allebei geholpen ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, beterZe zijn wel geholpen toch?
Wel fijn dat je ze dan nog regelmatig kunt zien
Die heb ik al gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook op mijn belastingteruggave. Potverdorie.
Je doet het niet 24/7 gelukkig. En het maakt je leuk gezelschap.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
is dat een goede eigenschap? Ik probeer net te minderen
mja bataviastad viel me ook tegen maarja maasmechelen heeft een MD outletquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het me af. Ik ben nu op die site aan het kijken en het ziet er op zich wel leuk uit.
ik zou willen dat ik het konquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet echt mee hoor, naast jou lijk ik helemaal niet zo onhandig en klunzig.
Perfect jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
Yepz, allebei geholpen ja.
Ja ben ook echt blij dat ik een goed huisje voor ze heb
Zelf zingen.quote:
Ik heb m pas twee weken geleden ingevuld. Ik krijg dat geld dus pas als ik het lang en breed vergeten ben. Denk je eens in hoe verrukt ik zal zijn!quote:
Dankjewel, kan ik er weer even tegenaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet het niet 24/7 gelukkig. En het maakt je leuk gezelschap.
Genoeg complimentjes zo?
Misschien nog een poging doen door hem door te solderen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
sorry, moest ff
Bataviastad hoor ik weinig goeds over. Maasmechelen ken ik helemaal niet verderquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja bataviastad viel me ook tegen maarja maasmechelen heeft een MD outlet![]()
huh wat? sinds wanneer ben ik niet menselijk?quote:
wanneer gaan we?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja bataviastad viel me ook tegen maarja maasmechelen heeft een MD outlet![]()
Ik zag je altijd als iemand die heel netjes was, maar je kunt vloekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
huh wat? sinds wanneer ben ik niet menselijk?
"raar" oke, maar "niet mensenlijk"?
Ach ik heb al een bestemming gevonden voor dat geldquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb m pas twee weken geleden ingevuld. Ik krijg dat geld dus pas als ik het lang en breed vergeten ben. Denk je eens in hoe verrukt ik zal zijn!
Ja. Heel beheerst ofzo, dat beeld heb ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag je altijd als iemand die heel netjes was, maar je kunt vloeken
Vind jou ook liefquote:
http://www.hiddendublinwalks.com/quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind jou ook lief![]()
trouwens, hier hebben ze geen spooktochten voor zover ik heb kunnen uitzoeken. De enige die er ist kost 28 euro pp en dan ga je 2u met een bus door de stad rijden
apparaat is een keer of 3 voor reparatie weggeweest, gebrek is nooit gevonden. Maar het feit dat het zowel bij de speakeruitgang als de hoofdtelefoonuitgang en iedere willekeurige bron gebeurd, betekend dat het wel altijd aan de versterker heeft gelegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien nog een poging doen door hem door te solderen?
Het enige wat leuk is daar is de Puma outlet. Maar om daar 1,5 uur voor te gaan rijden...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
Heul niks mis met Bataviastad ja!
Behalve dan dat het nog steeds takkeduur is allemaal
Combineer het een keer met een bezoekje aan mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het enige wat leuk is daar is de Puma outlet. Maar om daar 1,5 uur voor te gaan rijden...
Voor de gezelligheidquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het enige wat leuk is daar is de Puma outlet. Maar om daar 1,5 uur voor te gaan rijden...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.hiddendublinwalks.com/
?
en of ik kan vloekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag je altijd als iemand die heel netjes was, maar je kunt vloeken
Ik heb nooit zoveel moeite met godverdomme.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en of ik kan vloeken![]()
ik heb een hele harde g, doet het erg goed in de vloek die ik mezelf het liefst niet hoor zeggen
Mja.... het is nu al twijfelachtig of we wel op vakantie kunnen omdat de auto van ErwinRommel half naar de klote is... even kijken wat dat gaat kosten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Combineer het een keer met een bezoekje aan mij
Hmm. Kun je niet gewoon ergens op MP een gratis versterker opsnorren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
apparaat is een keer of 3 voor reparatie weggeweest, gebrek is nooit gevonden. Maar het feit dat het zowel bij de speakeruitgang als de hoofdtelefoonuitgang en iedere willekeurige bron gebeurd, betekend dat het wel altijd aan de versterker heeft gelegen.
klopt over het algemeen ook wel hoor, denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Heel beheerst ofzo, dat beeld heb ik ook.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij werkt bij Google? Als je 'ghost' 'walk' en 'dublin' intypt is het de eerste link.![]()
![]()
Over CD outlet gesproken.... Iemand leerde mij play.com kennen....quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat heeft hier iedereen toch met shoppen? Tenzij ze daar een CD-outlet hebben vind ik er geen reet aan
Dat had ik met de slijter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over CD outlet gesproken.... Iemand leerde mij play.com kennen....
Niet goed voor mijn portemonnee
Iets wat niet bestaat kan je ook niet verdommequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel moeite met godverdomme.
Waar ik werk doet er niet toe. Zet ik ook liever niet op Fok, dus zou t fijn vinden als je je post edit.quote:
Bedank CL maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van shoppen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat heeft hier iedereen toch met shoppen? Tenzij ze daar een CD-outlet hebben vind ik er geen reet aan
Waarom is dat zo'n groot geheim?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ik werk doet er niet toe. Zet ik ook liever niet op Fok, dus zou t fijn vinden als je je post edit.
Ik ga eens kijken daarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je werkgever heeft het al geďndexeerd. Helaas!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ik werk doet er niet toe. Zet ik ook liever niet op Fok, dus zou t fijn vinden als je je post edit.
Je hebt het hier zelf meerdere keren gepost.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij werkt bij Google? Als je 'ghost' 'walk' en 'dublin' intypt is het de eerste link.![]()
![]()
Ziel verkopen FTW!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je werkgever heeft het al geďndexeerd. Helaas!
Duivels bedrijf is het
koop een nieuwe zodra m'n belastingteruggave binnen is. deze leen ik ook maar van m'n ouders tot die tijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm. Kun je niet gewoon ergens op MP een gratis versterker opsnorren?
Heb daar nu 4 cd's besteld voor 24 euro die bij bol.com bij elkaar over de 50 euro zouden kostenquote:
Nope, niet een keer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt het hier zelf meerdere keren gepost.!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je werkgever heeft het al geďndexeerd. Helaas!
Duivels bedrijf is het
Ik wilde hem niet in koppen. Maar dat dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar waar waar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb daar nu 4 cd's besteld voor 24 euro die bij bol.com bij elkaar over de 50 euro zouden kosten
En dat ook nog eens jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Als jij daar echt werkt:quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch heb ik het echt niet hier gepost, aangezien ik nooit vertel waar ik exact werk.quote:
http://www.plutosport.nl/shop/female/productType/Schoenenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van shoppen.
1) ik heb er geen geld voor
2) ik heb er geen geduld voor.
Maar wil wel weer nieuwe Puma's. Eerst even op internet rondneuzen dus
zavvi.comquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vraag je je nog steeds af waarom ik wil afsplitsen?quote:
Je vergeet 'ik verdien nu twee keer zoveel als hiervoor'.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Godtje het volgende:
Ik wilde hem niet in koppen. Maar dat dus.
Ik ga bij google werken, ik ga bij google werken, ik heb 89723987932 sollicitatie rondes bij google.
PLAY.COMquote:
In het andere chatkanaal waar je stiekem met Godt en Air zit he? Ze liegen he?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch heb ik het echt niet hier gepost.
Maar... Hoe weet iedereen het dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch heb ik het echt niet hier gepost, aangezien ik nooit vertel waar ik exact werk.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch heb ik het echt niet hier gepost, aangezien ik nooit vertel waar ik exact werk.
FOK!search to the rescue!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor een time-share bedrijf, marketing & communicatie voor de Nederlandse doelgroep en de andere bij Google als Kwaliteits manager voor de Adwords afdeling
Kleren kopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van shoppen.
1) ik heb er geen geld voor
2) ik heb er geen geduld voor.
Maar wil wel weer nieuwe Puma's. Eerst even op internet rondneuzen dus
Twee keer niks is nog steeds niks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet 'ik verdien nu twee keer zoveel als hiervoor'.
quote:
Ik heb gepost waar ik sollicitaties had lopen, ooh, dus daar werk ik dan ook?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dublin, niet zo exotisch als ik had gehoopt, maar fuck it, als dat betekend dat ik voor Google werk... kijk over een jaar dan wel wat de mogelijkheden zijn.
Hoi Airquote:
ALS ik al kleding MOET kopen (omdat ik weer aangekomen benquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleren kopenwtf waarom gaan mensen al die winkels mij te veel gedoe
En zat te liegen tegen zijn collega.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, laten we niet vergeten dat Peu van de week ook z'n werkplek had gepost, nou ja, lounge room.... GOOGLE.com staat er om bekend dat ze die dingen in grote getalen hebben....
Meerdere keren. Why?quote:
Ik ben bang dat je je hier niet meer uit lult..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gepost waar ik sollicitaties had lopen, ooh, dus daar werk ik dan ook?
Ik lieg ook tegen collega's. Als dat al niet meer mag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En zat te liegen tegen zijn collega.
Bij de meeste bedrijven ook nog eens verboden om zonder toestemming foto's van binnenuit de openbaarheid in te slingeren. Zeker niet met collega's er op.
Maar misschien is google als peu zijn werkgever erg makkelijk.
Jaja, verklaar jezelf nader...quote:
Hier, een biertje, voor je hart overslaat!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik jou dat ooit nog zou horen zeggen...
Wat heb je nu weer uitgespookt?quote:
Thanx maar ik had er zelf al eentje gepakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier, een biertje, voor je hart overslaat!
Koester het moment, zou ik zeggen.quote:
Och, toen Miss wilde neuken en jij je hier zat te vermaken. Toen.quote:
Ik koop ook bijna nooit kleren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ALS ik al kleding MOET kopen (omdat ik weer aangekomen ben) dan is het max. 3 winkels. En niet langer dan 2 uur.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Talk/chat werkt ook al beter dan Skype, binnenkort komt er ook een bel functie bij (is al actief in de US). Ik houd echt wel van mijn Google Account en dat is niet omdat ik er werk. Heb wel veel geleerd hoe ik dingen beter kan laten werken, dus nu wordt het alleen nog maar mooier.
Overigens, check ff wie de eigenaar is van FF
Nou, barst los! Waar werk je? Foto?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Toch zijn jullie lang niet zo geinteresseerd in mijn werkplek als in die van Peu. Doet een beetje pijn hoor. ;'(
Gelukkig ken je ook het beleid van mijn werkgever en wat ik met collega's bespreek, knap van je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En zat te liegen tegen zijn collega.
Bij de meeste bedrijven ook nog eens verboden om zonder toestemming foto's van binnenuit de openbaarheid in te slingeren. Zeker niet met collega's er op.
Maar misschien is google als peu zijn werkgever erg makkelijk.
Jij doet er niet zo patserig over. Begin daar eens meequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Toch zijn jullie lang niet zo geinteresseerd in mijn werkplek als in die van Peu. Doet een beetje pijn hoor. ;'(
Jij doet iets met zieke mensen toch? Dan weet ik genoegquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Uhmmm het ligt iets anders. Pisvlek wil het elke 3 seconden met ons delen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Tja, ik wil bij http://www.hiddendublinwalks.com/ werken, dus dan moet je toch een beetje oefenen met spoken he.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ik wil bij http://www.hiddendublinwalks.com/ werken, dus dan moet je toch een beetje oefenen met spoken he.
Hoe heb je die gevondenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ik wil bij http://www.hiddendublinwalks.com/ werken, dus dan moet je toch een beetje oefenen met spoken he.
Dat heb ik op een later moment goedgemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Och, toen Miss wilde neuken en jij je hier zat te vermaken. Toen.
Ik vind jou wel een Arcam typje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
koop een nieuwe zodra m'n belastingteruggave binnen is. deze leen ik ook maar van m'n ouders tot die tijd.
Maar af en toe werkt het gigantisch op m'n zenuwen, vooral als het signaal 3x achter elkaar wegvalt. Zeker na het bijna 2 weken foutloos gedaan te hebben.
Van mij mag je kanker in je ogen krijgen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm het ligt iets anders. Pisvlek wil het elke 3 seconden met ons delen.
Het is pure kanker voor je ogen maar je komt er niet onderuit.
Feel the love!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij mag je kanker in je ogen krijgen hoor
Ik had ook niks anders verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik op een later moment goedgemaakt.
Met bing.comquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik op een later moment goedgemaakt.
Moet ik nou ook nog gaan zoeken waar jijzelf poste of ze vroeg of ze er op stond en dat je nee zei?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
en wat ik met collega's bespreek, knap van je.
Foto van jou in je verpleegstersoutfit.quote:
ik begin met cambridge audio.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Arcam typje.
Ik zeg toch la-ter.quote:
Ik heb nog wel een versterker staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
koop een nieuwe zodra m'n belastingteruggave binnen is. deze leen ik ook maar van m'n ouders tot die tijd.
Maar af en toe werkt het gigantisch op m'n zenuwen, vooral als het signaal 3x achter elkaar wegvalt. Zeker na het bijna 2 weken foutloos gedaan te hebben.
Oj, dat wens ik echt niemand toe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij mag je kanker in je ogen krijgen hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto van jou in je verpleegstersoutfit.
Leuke collega? Post es.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Godtje het volgende:
Moet ik nou ook nog gaan zoeken waar jijzelf poste of ze vroeg of ze er op stond en dat je nee zei?![]()
Denk je dat we stom zijn? Vergeetachtig?
Of ben jij echt zo ontiegelijk dom?
Waarom stel ik die vraag.![]()
Ik weet ook wel dat pisvlek niks kan en dus ook niks kan onthouden.
Airwin, kijk nou wat je doet met mijn zelfbeheersingquote:
Foto van jou zonder verpleegstersoutfit.quote:
Tsja en jij denkt dat ik op die vraag serieus heb gereageerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet ik nou ook nog gaan zoeken waar jijzelf poste of ze vroeg of ze er op stond en dat je nee zei?![]()
Denk je dat we stom zijn? Vergeetachtig?
Of ben jij echt zo ontiegelijk dom?
Waarom stel ik die vraag.![]()
Ik weet ook wel dat pisvlek niks kan en dus ook niks kan onthouden.
Vrijdag toch een sollicitatiegesprek?quote:
Dus op zeer korte termijn ga je het NOG een keer goedmaken?quote:
Die oerdriften heb je niet voor niks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef JoeBravo het volgende:
Airwin, kijk nou wat je doet met mijn zelfbeheersing
Ja. Ik ga voor een diep decolleté.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrijdag toch een sollicitatiegesprek?
Niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja en jij denkt dat ik op die vraag serieus heb gereageerd.
Ah, de 'nog een keer' bevestigt dat ik het wel degelijk heb goedgemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
Dus op zeer korte termijn ga je het NOG een keer goedmaken?
Hij maakte het ergerquote:
Ik zou ook voor Cambridge gaan boven Arcam....quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Prachtig!
Maar stiekem wil je hart Arcam, is het niet?
Dat ontken ik ook nergensquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de 'nog een keer' bevestigt dat ik het wel degelijk heb goedgemaakt.
Als dat je sterkste punten zijn zou ik dat zeker doenquote:
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij maakte het erger
Verder is hij wel lief hoor
Ik zou voor een XTZ gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou ook voor Cambridge gaan boven Arcam....
Blijkbaar een paar keer versproken, edits voor die posts zijn aangevraagd, incl de quote's.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet?
Maar serieus... Voor iemand die niet wil dat z'n werkgever op internet komt, heb je het er wel heel vaak over.
Hoe maakt je lichaam het?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is het belangrijkste
I envy you. I do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |