Je doet het niet 24/7 gelukkig. En het maakt je leuk gezelschap.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
is dat een goede eigenschap? Ik probeer net te minderen
mja bataviastad viel me ook tegen maarja maasmechelen heeft een MD outletquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het me af. Ik ben nu op die site aan het kijken en het ziet er op zich wel leuk uit.
ik zou willen dat ik het konquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet echt mee hoor, naast jou lijk ik helemaal niet zo onhandig en klunzig.
Perfect jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
Yepz, allebei geholpen ja.
Ja ben ook echt blij dat ik een goed huisje voor ze heb
Zelf zingen.quote:
Ik heb m pas twee weken geleden ingevuld. Ik krijg dat geld dus pas als ik het lang en breed vergeten ben. Denk je eens in hoe verrukt ik zal zijn!quote:
Dankjewel, kan ik er weer even tegenaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet het niet 24/7 gelukkig. En het maakt je leuk gezelschap.
Genoeg complimentjes zo?
Misschien nog een poging doen door hem door te solderen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
teringtyfuskutversterker, laat dat linker kanaal niet voortdurend wegvallen verdullemes
Ik wil m'n belastingteruggave, kan ik er wat aan doen
sorry, moest ff
Bataviastad hoor ik weinig goeds over. Maasmechelen ken ik helemaal niet verderquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja bataviastad viel me ook tegen maarja maasmechelen heeft een MD outlet![]()
huh wat? sinds wanneer ben ik niet menselijk?quote:
wanneer gaan we?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja bataviastad viel me ook tegen maarja maasmechelen heeft een MD outlet![]()
Ik zag je altijd als iemand die heel netjes was, maar je kunt vloekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
huh wat? sinds wanneer ben ik niet menselijk?
"raar" oke, maar "niet mensenlijk"?
Ach ik heb al een bestemming gevonden voor dat geldquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb m pas twee weken geleden ingevuld. Ik krijg dat geld dus pas als ik het lang en breed vergeten ben. Denk je eens in hoe verrukt ik zal zijn!
Ja. Heel beheerst ofzo, dat beeld heb ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag je altijd als iemand die heel netjes was, maar je kunt vloeken
Vind jou ook liefquote:
http://www.hiddendublinwalks.com/quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind jou ook lief![]()
trouwens, hier hebben ze geen spooktochten voor zover ik heb kunnen uitzoeken. De enige die er ist kost 28 euro pp en dan ga je 2u met een bus door de stad rijden
apparaat is een keer of 3 voor reparatie weggeweest, gebrek is nooit gevonden. Maar het feit dat het zowel bij de speakeruitgang als de hoofdtelefoonuitgang en iedere willekeurige bron gebeurd, betekend dat het wel altijd aan de versterker heeft gelegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien nog een poging doen door hem door te solderen?
Het enige wat leuk is daar is de Puma outlet. Maar om daar 1,5 uur voor te gaan rijden...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
Heul niks mis met Bataviastad ja!
Behalve dan dat het nog steeds takkeduur is allemaal
Combineer het een keer met een bezoekje aan mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het enige wat leuk is daar is de Puma outlet. Maar om daar 1,5 uur voor te gaan rijden...
Voor de gezelligheidquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het enige wat leuk is daar is de Puma outlet. Maar om daar 1,5 uur voor te gaan rijden...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.hiddendublinwalks.com/
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |