Klopt, anders krijg ik ruzie.quote:
Tickets boeken op een IE websitequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, vanuit Dublin vlieg je ook strontgoedkoop naar New York....maar dat was al jaren zo...
En misschien moet ik dan maar eens kijken voor een autovakantie naar Ierland dit jaar....
Mijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oww! En de liefde?
Hmm jammers. Maar dan moet je maar es langskomen als je bij pa en ma bent.
Zij is hier en jij daar. Dus zij hoeft het niet te weten.quote:
Klopt... toen ik nog een Ierse vriendin had boekte zij altijd de tickets...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tickets boeken op een IE websitescheelt met vliegtickets ook.
Ik moest even heel goed kijken of er stond wat ik dacht dat er stond idd..quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij is hier en jij daar. Dus zij hoeft het niet te weten.
Heeft geen haast, een reisvraagje. Nu op t werk en PM is zooo traag hier, dus komt morgen wel ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
PM staat altijd open hoor.
Moet je nu snel zijn want ben zo weer weg denk ik
Das goed! Heb alleen geen flauw idee wanneer dat gaat zijn..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oww! En de liefde?
Hmm jammers. Maar dan moet je maar es langskomen als je bij pa en ma bent.
Maar, je gaat ieder weekend van Limburg naar Zeeland? Respect... Flinke reis of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Das goed! Heb alleen geen flauw idee wanneer dat gaat zijn..
Je mag het ook hier stellen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft geen haast, een reisvraagje. Nu op t werk en PM is zooo traag hier, dus komt morgen wel ofzo.
Valt wel mee hoor, maar 2 uurtjes rijden. Ach.. ben het ondertussen al zo gewend om een paar uur in de auto te zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, je gaat ieder weekend van Limburg naar Zeeland? Respect... Flinke reis of niet?
Wat heb je Fok misdaanquote:
Oh, met de auto is dat wel te doen ja. Ik dacht dat je met de trein gingquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar 2 uurtjes rijden. Ach.. ben het ondertussen al zo gewend om een paar uur in de auto te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |