quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
http://www.aroundtheglobe(...)egtickets-si566.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ZO goedkoop? Wow, hoe, wat, waar?
Ik wist dat het goedkoop kon, een vriendin van me betaalde geloof ik 600 euro voor AMS-Perth-AMS.
Ik ook, maar ik wil niet alleenquote:
Ja die heeft vliegangst, is altijd wagenziek en heeft last van heimwee.quote:
Je had eindelijk het plintenladdertje gevonden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet even delen dat na 2 jaar mijn hele appartement eindelijk voorzien is van plinten. Ik ben zo trots!!
Ga je zondag mee naar MEX?quote:
Ha, nog zo'n chaoot.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet even delen dat na 2 jaar mijn hele appartement eindelijk voorzien is van plinten. Ik ben zo trots!!
Met haar lengte is dat geen overbodige luxe, zo'n ding.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
Je had eindelijk het plintenladdertje gevonden?
nouhou, nu kan ik de neiging niet onderdrukken nog eens te melden dat mijn nieuwe bank en bed vrijdag worden gebrachtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ah dat heeft zij dus ook gedaan idd.quote:
Wanneer gaan we?quote:
Woei!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nouhou, nu kan ik de neiging niet onderdrukken nog eens te melden dat mijn nieuwe bank en bed vrijdag worden gebracht![]()
Ik heb ze in etappes gelegdquote:
Plannen maken zijn leuk, maar ik ga dit echt doen hoor. Samen met Peuter.. een maand op reis is leerzamer en waardevoller dan een jaar op school.quote:
Ja, ik krijg dat al niet voor elkaar, stomme leerplichtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Plannen maken zijn leuk, maar ik ga dit echt doen hoor. Samen met Peuter.. een maand op reis is leerzamer en waardevoller dan een jaar op school.
Moguh!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik krijg dat al niet voor elkaar, stomme leerplicht(ja in de schoolvakantie wel natuurlijk.. pff goedemorgen b..
)
quote:
En nu is je huis af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
* Spezza19 wil ook weer naar Engeland.... grensgebied van Wales en Engeland bekijken....quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef Lotusss het volgende:
Hopelijk begin augustus 2 weken road trip door Engeland heen
oeh tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef Lotusss het volgende:
Hopelijk begin augustus 2 weken road trip door Engeland heen
Mja, wel kijken of er geld voor is. We gaan langs mijn familie en vrienden die overal in Engeland verspreid zitten. Is vrij goedkoop, want kunnen bijna overal bij ze blijven overnachten.quote:
Cute!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
Even m'n kat spammen..... gek beest
[ afbeelding ]
Oh, hai!
Wat een lekker dierquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, hai!
Leena heeft daar ook een handje van. Die gaat voor me op de grond liggen als ik ergens sta... maar dan head first. Dus elke keer *Boink*... blijft grappigquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, hai!
Gewoon vanaf jullie huis met de auto naar Calais of Duinkerken.... bootovertocht kost dan tussen de 30 en 70 euro ofzo.... Dus dat valt wel mee...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, wel kijken of er geld voor is. We gaan langs mijn familie en vrienden die overal in Engeland verspreid zitten. Is vrij goedkoop, want kunnen bijna overal bij ze blijven overnachten.
Enige kosten zijn dan de (huur)auto, eten en de reis van en naar Engeland.
Ha! Kan nog steeds. Ticket is wel duur, de mijne 1500 euro.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef krengetje het volgende:
[..]cool!! Was graag met je meegegaan!
Is mooi daarquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 wil ook weer naar Engeland.... grensgebied van Wales en Engeland bekijken....
Denk dat het zoiets wordt ja. Of heen met de auto via IJmuiden naar Newcastle... is ook wel leuk zo'n lange boottocht (ben een zeemens). En dan terug via Calais ofzo ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon vanaf jullie huis met de auto naar Calais of Duinkerken.... bootovertocht kost dan tussen de 30 en 70 euro ofzo.... Dus dat valt wel mee...
Jofuquote:
Haaaai!quote:
Newcastle is een duur geintje hoor..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets wordt ja. Of heen met de auto via IJmuiden naar Newcastle... is ook wel leuk zo'n lange boottocht (ben een zeemens). En dan terug via Calais ofzo ja.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ha! Kan nog steeds. Ticket is wel duur, de mijne 1500 euro.
Hoest met kreng?
Die boottocht of Newcastle zelf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Newcastle is een duur geintje hoor..
Klopt.... Ik kijk altijd wel programma's op de BBC en laatst dus een programma gezien over fietsen in Engeland en ging het over dat gebied..... Wilde bijna meteen in de auto stappen....quote:
Als je dan recht door rijdt, nog een bootje pakt, kom je bij mij in de straat uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets wordt ja. Of heen met de auto via IJmuiden naar Newcastle... is ook wel leuk zo'n lange boottocht (ben een zeemens). En dan terug via Calais ofzo ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |