Waar was mijn moeder op TV dan vanmiddag?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo ongeveer vatte ik het ook op ja
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar was mijn moeder op TV dan vanmiddag?
Was er één die heimwee hadquote:
Slimme actie van zijn moeder...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was er één die heimwee had
Nou, verteld dat hij 24/7 zijn ouders mocht bellen via onze huistelefoon, dus ook gedaan.
Maar de volgende morgen nog steeds snikken enzo. Dus hij weer zijn moeder gebeld, zegt die moeder nog even dat zijn vogeltje is overledenGing-ie weer....
![]()
En lustte niks, wilde niks, kon geen lachje vanaf... bah.
Slimme moeder welquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, verteld dat hij 24/7 zijn ouders mocht bellen via onze huistelefoon, dus ook gedaan.
Maar de volgende morgen nog steeds snikken enzo. Dus hij weer zijn moeder gebeld, zegt die moeder nog even dat zijn vogeltje is overledenGing-ie weer....
![]()
quote:
Ja, vond ik ookquote:
Ze zijn nog steeds zo leuk als toen ik er was?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Ja, vond ik ook
Godzijdank konden ze de volgende twee nachten ergens anders terecht, dichterbij hun andere vriendjes. Wij waren toch al back-up gastouders, maar was eens te meer weer duidelijk dat we geen kindermensen zijn.
We hebben onze twee terroristjes
Jaaaaaaah!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds zo leuk als toen ik er was?
Kind was ziek van heimwee, lijkt wel. Is dan toch niet meteen een rotkind?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Oh, je was serieus? Je wil echt een betoog over waarom ik dol ben op mijn kind? Kan het me niet voorstellen..quote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Kind was ziek van heimwee, lijkt wel. Is dan toch niet meteen een rotkind?
Nee liever nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, je was serieus? Je wil echt een betoog over waarom ik dol ben op mijn kind? Kan het me niet voorstellen..
Kinderen zijn helemaal niet uberhaupt leuk. Het zijn net volwassenen: sommigen zijn leuk, de meesten niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee liever niethaha. Misschien een betoog dat waarom kinderen überhaupt leuk zijn
Dit is alles wat ik hoefde te wetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Kinderen zijn helemaal niet uberhaupt leuk. Het zijn net volwassenen: sommigen zijn leuk, de meesten niet.
Ik heb het geluk dat ik mijn kind zelf opvoed en dus grotendeels in de hand heb hoe hij opgroeit. En mijn liefde voor hem bestaat niet alleen uit het simpele feit dat hij mijn kind is en ik zijn moeder, ik vind hem ook oprecht een van de leukste mensen die ik ken. Als mensen het hebben over 'kinderen' besef ik vaak niet eens dat Peuter daar een van is. Hij is gewoon 1 van de mensen die mijn leven zo bloedmooi maakt.
Al een paar maanden hoorquote:
Ligt eraan of je suiker en/of melk erin wilquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga jij eens thee zetten voor 8 cent ofzo.
Veel suiker, dan wordt het 12 cent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan of je suiker en/of melk erin wil
Ik zeg ook niet dat het een rotkind is. Het is meer dat ik/wij er (nog) niet aan toe zijn om zulke dingen te willen meemaken en om de verantwoording en voor- en nadelen te nemen die er met kinderen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Kind was ziek van heimwee, lijkt wel. Is dan toch niet meteen een rotkind?
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een rotkind is. Het is meer dat ik/wij er (nog) niet aan toe zijn om zulke dingen te willen meemaken en om de verantwoording en voor- en nadelen te nemen die er met kinderen zijn.
Blust krengetje met waterquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef krengetje het volgende:
Sow... mn soep was een beetje pittig! Ik sta in de fik
Je hóeft je niet voort te planten he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik hoefde te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |