Jullie met zn twee, en de rest ergens anders? Hoe moeten jullie dan mensen afzeiken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Air!![]()
Het niveau stijgt gelijk hier.
Zullen we een afsplitsing maken? Een singles voor ons (lees de leuke mensen) en eentje voor de pisvlekken, mbo'ers en junks?
Dan zitten we daar met z'n tweeën. Kunnen we net zo goed gaan MSN'en.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
Air!![]()
Zullen we een afsplitsing maken? Een singles voor ons (lees de leuke mensen) en eentje voor de pisvlekken, mbo'ers en junks?
Vooruit, ik ga alweer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij mag mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie met zn twee, en de rest ergens anders? Hoe moeten jullie dan mensen afzeiken?
Ik zeik nooit iemand af.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Jullie met zn twee, en de rest ergens anders? Hoe moeten jullie dan mensen afzeiken?
hmm, ben geen pisvlek, geen mbo'er en geen junk... ben ik dan... leuk?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Air!![]()
Dat kan ik me voorstellen met ons hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Als er teveel gebeurt hier raakt deze pc compleet van slag.
Ik mag mee! Met de Grote Jongens!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij mag mee.
Dus dan zijn we al met 3. MissMSX dat is al 4
duhquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij er nu woont
Meer dan welkom wat mij betreftquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, ben geen pisvlek, geen mbo'er en geen junk... ben ik dan... leuk?!
Ik ben ook geen van allen. Maar ik gok dat ik niet in het leuk vakje val.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
Nopes.. dan duurt het iets van 4 uur ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, met de auto is dat wel te doen ja. Ik dacht dat je met de trein ging
quote:
Het feit dat je dat onderkent, siert je.quote:
Moeten eens een keer langskomen bij je deze zomer! Maastrichtquote:
Ja, dat dacht ik al. Dat is echt niet te doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nopes.. dan duurt het iets van 4 uur ofzo
altijd welkomquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moeten eens een keer langskomen bij je deze zomer! Maastricht
Misschien ben je dan een leuk stel met Peuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij eens naar Maasmechelen Village geweest?quote:
Nee, jij gaat zeker mee naar de leuke mensen.quote:
Doodverwensing.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien ben je dan een leuk stel met Peu
Mijn katten gaan naar een boerderijquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Dat is echt niet te doen![]()
Wat ga je met je katten doen, though? Gaan die mee, blijven ze bij hem?
Je kan hem ook uitzetten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
teringtyfuskutversterker, laat dat linker kanaal niet voortdurend wegvallen verdullemes
Ik wil m'n belastingteruggave, kan ik er wat aan doen
sorry, moest ff
Oh, beterquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mijn katten gaan naar een boerderij. Buren van mijn vriend, dus kan ze nog altijd zien enzo. En daar zullen ze het nog beter hebben dan nu bij mij. Kunnen ze lekker naar buiten enzo
. Maar vind het wel kut dat ik ze niet mee kan nemen.
Ja, ik wacht ook op mijn belastingteruggave. Potverdorie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
teringtyfuskutversterker, laat dat linker kanaal niet voortdurend wegvallen verdullemes
sorry, moest ff
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien ben je dan een leuk stel met PeuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
nee wil ik wel binnenkort wel naartoe, is nog geen uurtje met de busquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij eens naar Maasmechelen Village geweest?
is dat een goede eigenschap? Ik probeer net te minderenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij gaat zeker mee naar de leuke mensen.Onschuldig uiterlijk, maar zodanig grofgebekt dat je een bouwvakker kan laten blozen.
Ja, daarom vroeg ik het me af. Ik ben nu op die site aan het kijken en het ziet er op zich wel leuk uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee wil ik wel binnenkort wel naartoe, is nog geen uurtje met de bus
Iemand houdt van mequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij mag mee.
Dus dan zijn we al met 3. MissMSX dat is al 4
en dan geen muziek luisteren zeker, wat denk je zelfquote:
JB vertoont menselijke trekjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
sorry, moest ff
Je moet echt mee hoor, naast jou lijk ik helemaal niet zo onhandig en klunzig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is dat een goede eigenschap? Ik probeer net te minderen
Akoestischquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan geen muziek luisteren zeker, wat denk je zelf
Yepz, allebei geholpen ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, beterZe zijn wel geholpen toch?
Wel fijn dat je ze dan nog regelmatig kunt zien
Die heb ik al gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook op mijn belastingteruggave. Potverdorie.
Je doet het niet 24/7 gelukkig. En het maakt je leuk gezelschap.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
is dat een goede eigenschap? Ik probeer net te minderen
mja bataviastad viel me ook tegen maarja maasmechelen heeft een MD outletquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het me af. Ik ben nu op die site aan het kijken en het ziet er op zich wel leuk uit.
ik zou willen dat ik het konquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet echt mee hoor, naast jou lijk ik helemaal niet zo onhandig en klunzig.
Perfect jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
Yepz, allebei geholpen ja.
Ja ben ook echt blij dat ik een goed huisje voor ze heb
Zelf zingen.quote:
Ik heb m pas twee weken geleden ingevuld. Ik krijg dat geld dus pas als ik het lang en breed vergeten ben. Denk je eens in hoe verrukt ik zal zijn!quote:
Dankjewel, kan ik er weer even tegenaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet het niet 24/7 gelukkig. En het maakt je leuk gezelschap.
Genoeg complimentjes zo?
Misschien nog een poging doen door hem door te solderen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
sorry, moest ff
Bataviastad hoor ik weinig goeds over. Maasmechelen ken ik helemaal niet verderquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja bataviastad viel me ook tegen maarja maasmechelen heeft een MD outlet![]()
huh wat? sinds wanneer ben ik niet menselijk?quote:
wanneer gaan we?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja bataviastad viel me ook tegen maarja maasmechelen heeft een MD outlet![]()
Ik zag je altijd als iemand die heel netjes was, maar je kunt vloekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
huh wat? sinds wanneer ben ik niet menselijk?
"raar" oke, maar "niet mensenlijk"?
Ach ik heb al een bestemming gevonden voor dat geldquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb m pas twee weken geleden ingevuld. Ik krijg dat geld dus pas als ik het lang en breed vergeten ben. Denk je eens in hoe verrukt ik zal zijn!
Ja. Heel beheerst ofzo, dat beeld heb ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag je altijd als iemand die heel netjes was, maar je kunt vloeken
Vind jou ook liefquote:
http://www.hiddendublinwalks.com/quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind jou ook lief![]()
trouwens, hier hebben ze geen spooktochten voor zover ik heb kunnen uitzoeken. De enige die er ist kost 28 euro pp en dan ga je 2u met een bus door de stad rijden
apparaat is een keer of 3 voor reparatie weggeweest, gebrek is nooit gevonden. Maar het feit dat het zowel bij de speakeruitgang als de hoofdtelefoonuitgang en iedere willekeurige bron gebeurd, betekend dat het wel altijd aan de versterker heeft gelegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien nog een poging doen door hem door te solderen?
Het enige wat leuk is daar is de Puma outlet. Maar om daar 1,5 uur voor te gaan rijden...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
Heul niks mis met Bataviastad ja!
Behalve dan dat het nog steeds takkeduur is allemaal
Combineer het een keer met een bezoekje aan mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het enige wat leuk is daar is de Puma outlet. Maar om daar 1,5 uur voor te gaan rijden...
Voor de gezelligheidquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het enige wat leuk is daar is de Puma outlet. Maar om daar 1,5 uur voor te gaan rijden...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.hiddendublinwalks.com/
?
en of ik kan vloekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag je altijd als iemand die heel netjes was, maar je kunt vloeken
Ik heb nooit zoveel moeite met godverdomme.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en of ik kan vloeken![]()
ik heb een hele harde g, doet het erg goed in de vloek die ik mezelf het liefst niet hoor zeggen
Mja.... het is nu al twijfelachtig of we wel op vakantie kunnen omdat de auto van ErwinRommel half naar de klote is... even kijken wat dat gaat kosten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Combineer het een keer met een bezoekje aan mij
Hmm. Kun je niet gewoon ergens op MP een gratis versterker opsnorren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
apparaat is een keer of 3 voor reparatie weggeweest, gebrek is nooit gevonden. Maar het feit dat het zowel bij de speakeruitgang als de hoofdtelefoonuitgang en iedere willekeurige bron gebeurd, betekend dat het wel altijd aan de versterker heeft gelegen.
klopt over het algemeen ook wel hoor, denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Heel beheerst ofzo, dat beeld heb ik ook.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij werkt bij Google? Als je 'ghost' 'walk' en 'dublin' intypt is het de eerste link.![]()
![]()
Over CD outlet gesproken.... Iemand leerde mij play.com kennen....quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat heeft hier iedereen toch met shoppen? Tenzij ze daar een CD-outlet hebben vind ik er geen reet aan
Dat had ik met de slijter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over CD outlet gesproken.... Iemand leerde mij play.com kennen....
Niet goed voor mijn portemonnee
Iets wat niet bestaat kan je ook niet verdommequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel moeite met godverdomme.
Waar ik werk doet er niet toe. Zet ik ook liever niet op Fok, dus zou t fijn vinden als je je post edit.quote:
Bedank CL maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van shoppen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat heeft hier iedereen toch met shoppen? Tenzij ze daar een CD-outlet hebben vind ik er geen reet aan
Waarom is dat zo'n groot geheim?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ik werk doet er niet toe. Zet ik ook liever niet op Fok, dus zou t fijn vinden als je je post edit.
Ik ga eens kijken daarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je werkgever heeft het al geïndexeerd. Helaas!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ik werk doet er niet toe. Zet ik ook liever niet op Fok, dus zou t fijn vinden als je je post edit.
Je hebt het hier zelf meerdere keren gepost.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij werkt bij Google? Als je 'ghost' 'walk' en 'dublin' intypt is het de eerste link.![]()
![]()
Ziel verkopen FTW!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je werkgever heeft het al geïndexeerd. Helaas!
Duivels bedrijf is het
koop een nieuwe zodra m'n belastingteruggave binnen is. deze leen ik ook maar van m'n ouders tot die tijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm. Kun je niet gewoon ergens op MP een gratis versterker opsnorren?
Heb daar nu 4 cd's besteld voor 24 euro die bij bol.com bij elkaar over de 50 euro zouden kostenquote:
Nope, niet een keer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt het hier zelf meerdere keren gepost.!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je werkgever heeft het al geïndexeerd. Helaas!
Duivels bedrijf is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |