Hoi Airquote:
ALS ik al kleding MOET kopen (omdat ik weer aangekomen benquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleren kopenwtf waarom gaan mensen al die winkels mij te veel gedoe
En zat te liegen tegen zijn collega.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, laten we niet vergeten dat Peu van de week ook z'n werkplek had gepost, nou ja, lounge room.... GOOGLE.com staat er om bekend dat ze die dingen in grote getalen hebben....
Meerdere keren. Why?quote:
Ik ben bang dat je je hier niet meer uit lult..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gepost waar ik sollicitaties had lopen, ooh, dus daar werk ik dan ook?
Ik lieg ook tegen collega's. Als dat al niet meer mag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En zat te liegen tegen zijn collega.
Bij de meeste bedrijven ook nog eens verboden om zonder toestemming foto's van binnenuit de openbaarheid in te slingeren. Zeker niet met collega's er op.
Maar misschien is google als peu zijn werkgever erg makkelijk.
Jaja, verklaar jezelf nader...quote:
Hier, een biertje, voor je hart overslaat!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik jou dat ooit nog zou horen zeggen...
Wat heb je nu weer uitgespookt?quote:
Thanx maar ik had er zelf al eentje gepakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier, een biertje, voor je hart overslaat!
Koester het moment, zou ik zeggen.quote:
Och, toen Miss wilde neuken en jij je hier zat te vermaken. Toen.quote:
Ik koop ook bijna nooit kleren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ALS ik al kleding MOET kopen (omdat ik weer aangekomen ben) dan is het max. 3 winkels. En niet langer dan 2 uur.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Talk/chat werkt ook al beter dan Skype, binnenkort komt er ook een bel functie bij (is al actief in de US). Ik houd echt wel van mijn Google Account en dat is niet omdat ik er werk. Heb wel veel geleerd hoe ik dingen beter kan laten werken, dus nu wordt het alleen nog maar mooier.
Overigens, check ff wie de eigenaar is van FF
Nou, barst los! Waar werk je? Foto?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Toch zijn jullie lang niet zo geinteresseerd in mijn werkplek als in die van Peu. Doet een beetje pijn hoor. ;'(
Gelukkig ken je ook het beleid van mijn werkgever en wat ik met collega's bespreek, knap van je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En zat te liegen tegen zijn collega.
Bij de meeste bedrijven ook nog eens verboden om zonder toestemming foto's van binnenuit de openbaarheid in te slingeren. Zeker niet met collega's er op.
Maar misschien is google als peu zijn werkgever erg makkelijk.
Jij doet er niet zo patserig over. Begin daar eens meequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Toch zijn jullie lang niet zo geinteresseerd in mijn werkplek als in die van Peu. Doet een beetje pijn hoor. ;'(
Jij doet iets met zieke mensen toch? Dan weet ik genoegquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Uhmmm het ligt iets anders. Pisvlek wil het elke 3 seconden met ons delen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |