Chromequote:Op maandag 30 mei 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, regel es even bij die baas van jou dat zoekopdrachten nauwelijks werken.
En jullie eigen browser heeft niet eens een Google toolbar.
Toolbarsquote:Op maandag 30 mei 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, regel es even bij die baas van jou dat zoekopdrachten nauwelijks werken.
En jullie eigen browser heeft niet eens een Google toolbar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Exact hetzelfde?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toolbarsje logt volledig in, dan werkt alles en als je ergens anders inlogt, krijg je exact hetzelfde
Het is net ff anders, maar werkt veel beter dan een toolbar.
Talk/chat werkt ook al beter dan Skype, binnenkort komt er ook een bel functie bij (is al actief in de US). Ik houd echt wel van mijn Google Account en dat is niet omdat ik er werk. Heb wel veel geleerd hoe ik dingen beter kan laten werken, dus nu wordt het alleen nog maar mooier.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact hetzelfde?
En alle spanning van brakke internetcafeetjes in verre vieze landen missen zeker?
Die mail van jullie is goed, de zoekfunctie redelijk maar de rest sucks nogal. Niet zo erg als MS Imperium Exploitant dan...
Geen idee, Kobayashi Mozilla?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Talk/chat werkt ook al beter dan Skype, binnenkort komt er ook een bel functie bij (is al actief in de US). Ik houd echt wel van mijn Google Account en dat is niet omdat ik er werk. Heb wel veel geleerd hoe ik dingen beter kan laten werken, dus nu wordt het alleen nog maar mooier.
Overigens, check ff wie de eigenaar is van FF
Er zijn ook nadelen, maar die mag ik niet noemenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee, Kobayashi Mozilla?
Hehe, je hapt mooi. Nee, vind het best hoor.
Ik ga nu een email de deur uitdoen dat ze nog 1 dag hebben voor mijn aanbod. Duurt lang...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn ook nadelen, maar die mag ik niet noemenIk merk wel dat het de moeite waard is om je te verdiepen in de mogelijkheden, maakt online werken een stuk fijner
Ik ben aan het opruimen, ga naar huis.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
En hoppa weg. Wat heb ik het mooi verwoord![]()
Uiteraard. Maar zij moeten met een aanbod komen, niet ik. Ik push genoeg.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben aan het opruimen, ga naar huis.
Hoop dat ze reageren op je aanbod, voor Colombia that is neem ik aan?
Was het mooi weer vandaag dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Sexy singles![]()
Hoe gaat het met jullie? Beetje genoten van het mooie weer?
How come?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het mooi weer vandaag dan?Geen fuck van gemerkt. Ik moest werken enzo.
Eigenlijk voel ik mij nu even niet echt happy
The usual shit. Ik voel mij eenzaam. Negatieve gedachtenspiraal ergo kutgevoel.quote:
Proberen door een spiraaltje te komen...quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Gyrolion het volgende:
Ai dat is nie zo fijn. Probeer uit het spiraal te komen!
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Proberen door een spiraaltje te komen...
Superzaadquote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Proberen door een spiraaltje te komen...
Blij dat ik je kon opvrolijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |