Chromequote:Op maandag 30 mei 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, regel es even bij die baas van jou dat zoekopdrachten nauwelijks werken.
En jullie eigen browser heeft niet eens een Google toolbar.
Toolbarsquote:Op maandag 30 mei 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, regel es even bij die baas van jou dat zoekopdrachten nauwelijks werken.
En jullie eigen browser heeft niet eens een Google toolbar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Exact hetzelfde?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toolbarsje logt volledig in, dan werkt alles en als je ergens anders inlogt, krijg je exact hetzelfde
Het is net ff anders, maar werkt veel beter dan een toolbar.
Talk/chat werkt ook al beter dan Skype, binnenkort komt er ook een bel functie bij (is al actief in de US). Ik houd echt wel van mijn Google Account en dat is niet omdat ik er werk. Heb wel veel geleerd hoe ik dingen beter kan laten werken, dus nu wordt het alleen nog maar mooier.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact hetzelfde?
En alle spanning van brakke internetcafeetjes in verre vieze landen missen zeker?
Die mail van jullie is goed, de zoekfunctie redelijk maar de rest sucks nogal. Niet zo erg als MS Imperium Exploitant dan...
Geen idee, Kobayashi Mozilla?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Talk/chat werkt ook al beter dan Skype, binnenkort komt er ook een bel functie bij (is al actief in de US). Ik houd echt wel van mijn Google Account en dat is niet omdat ik er werk. Heb wel veel geleerd hoe ik dingen beter kan laten werken, dus nu wordt het alleen nog maar mooier.
Overigens, check ff wie de eigenaar is van FF
Er zijn ook nadelen, maar die mag ik niet noemenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee, Kobayashi Mozilla?
Hehe, je hapt mooi. Nee, vind het best hoor.
Ik ga nu een email de deur uitdoen dat ze nog 1 dag hebben voor mijn aanbod. Duurt lang...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn ook nadelen, maar die mag ik niet noemenIk merk wel dat het de moeite waard is om je te verdiepen in de mogelijkheden, maakt online werken een stuk fijner
Ik ben aan het opruimen, ga naar huis.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
En hoppa weg. Wat heb ik het mooi verwoord![]()
Uiteraard. Maar zij moeten met een aanbod komen, niet ik. Ik push genoeg.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben aan het opruimen, ga naar huis.
Hoop dat ze reageren op je aanbod, voor Colombia that is neem ik aan?
Was het mooi weer vandaag dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Sexy singles![]()
Hoe gaat het met jullie? Beetje genoten van het mooie weer?
How come?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het mooi weer vandaag dan?Geen fuck van gemerkt. Ik moest werken enzo.
Eigenlijk voel ik mij nu even niet echt happy
The usual shit. Ik voel mij eenzaam. Negatieve gedachtenspiraal ergo kutgevoel.quote:
Proberen door een spiraaltje te komen...quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Gyrolion het volgende:
Ai dat is nie zo fijn. Probeer uit het spiraal te komen!
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Proberen door een spiraaltje te komen...
Superzaadquote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Proberen door een spiraaltje te komen...
Blij dat ik je kon opvrolijkenquote:
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Dank jequote:
Dat was ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Er scheen een kersengeur te hangen in de betreffende tuin.quote:
Gelukkig, geen chocoladewalm.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er scheen een kersengeur te hangen in de betreffende tuin.
Jij bent vooral benieuwd naar haar cherryquote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er scheen een kersengeur te hangen in de betreffende tuin.
Wat ben jij opeens vrolijk dan? Wat heb je gegeten dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Sexy singles![]()
Hoe gaat het met jullie? Beetje genoten van het mooie weer?
Maagdelijke kersen bevinden zich buiten mijn jachtgebied.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent vooral benieuwd naar haar cherry
wie nietquote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent vooral benieuwd naar haar cherry
Mijnes nietquote:Op maandag 30 mei 2011 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maagdelijke kersen bevinden zich buiten mijn jachtgebied.
Mijn jachtgebiedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef El_Matador het volgende:
Tijns jachtgebied.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Milfs vallen ook in mijn jachtgebied
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Niet gewoon lekkere dames in het algemeen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaMilfs vallen ook in mijn jachtgebied
Tijn gaat voor de lekkerste.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet gewoon lekkere dames in het algemeen?
Uiteraardquote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet gewoon lekkere dames in het algemeen?
in jouw geval: alles wat zich aanbied.quote:
Zeg nooit nooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in jouw geval: alles wat zich aanbied.
In de praktijk: niks dus.
Het is geen nooit, maar zie het niet snel gebeurenquote:
Ik hoop dat je het als grapje bedoeldquote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is geen nooit, maar zie het niet snel gebeuren
je hebt gemist hoe ik aan mn vriendin kom?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef xFriendx het volgende:
Aanbieden is ook nog wel wat anders dan er enigszins wat voor doen. Tis niet dat je uit werk komt en 5 min later een schone voor je deur staat en zich aanbied
De uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt gemist hoe ik aan mn vriendin kom?
Maarre Peu van waar die opmerking tegen mij?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt gemist hoe ik aan mn vriendin kom?
checkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd.
Omdat het waar is.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maarre Peu van waar die opmerking tegen mij?
Het is ook waar dat wij allebei zomaar volgende week 2 ledematen zouden kunnen kwijtraken...quote:
Wat voor een kutopmerking is dat? En heb je ook het lef omdat recht in mijn gezicht te zeggen? Dat laatste vast niet.quote:
Dan ken je mij duidelijk nietquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor een kutopmerking is dat? En heb je ook het lef omdat recht in mijn gezicht te zeggen? Dat laatste vast niet.
Ik wel en daar heb ik spijt van.quote:
quote:
Maar waarom dan onderbouw dat eens of zeg dan gewoon niets. Ik vond je aardig maar nu niet meer. Mensen die zulke opmerking maken daar kots ik op.quote:
Gast, je maakt regelmatig opmerkingen on my expense, dus je moet niet gaan janken om iets wat iedereen weet en gewoon zo is. Ik vind het heel kut voor je, maar dat veranderd niks aan de situatie.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waarom dan onderbouw dat eens of zeg dan gewoon niets. Ik vond je aardig maar nu niet meer. Mensen die zulke opmerking maken daar kots ik op.
Niet eens, te moe.quote:
En gelijk heb je. Iemand een vrouw misgunnen is echt laag kutgedrag.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waarom dan onderbouw dat eens of zeg dan gewoon niets. Ik vond je aardig maar nu niet meer. Mensen die zulke opmerking maken daar kots ik op.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Iemand een vrouw misgunnen is echt laag kutgedrag.
Tijn gaat dat wel lukken.Hoho, ik gun Tijn zeker wel een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
volgens mij gaat dat voor jou ook wel op. en ja, ik weet van dat wijf van je, dat kon niemand missen ookal post je wekenlang niet. kun je nagaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in jouw geval: alles wat zich aanbied.
In de praktijk: niks dus.
Al 3 dagen ononderbroken...quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat voor jou ook wel op. en ja, ik weet van dat wijf van je, dat kon niemand missen ookal post je wekenlang niet. kun je nagaan.
Nee manquote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al 3 dagen ononderbroken...
Is je jurkje al binnen?
True maar niet zo kut opmerking als dit. Gast doe normaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, je maakt regelmatig opmerkingen on my expense, dus je moet niet gaan janken om iets wat iedereen weet en gewoon zo is. Ik vind het heel kut voor je, maar dat veranderd niks aan de situatie.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Iemand een vrouw misgunnen is echt laag kutgedrag.
Tijn gaat dat wel lukken.Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt gelijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nah, dat valt wel mee, aangezien ik deze opmerking vaker naar gemaakt heb zien worden en jij ook naar jezelf. Anders staan we redelijk quite, aangezien ik je ook een aantal keer door de muur heb willen rossenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True maar niet zo kut opmerking als dit. Gast doe normaal.Ik kan mij nu tot jouw niveau verlagen en je verrot schelden maar daar heb ik niets aan.
Echt je bent een triest mannetje.
[..]
Dank jeje hebt gelijk
Hehe! Het is dan altijd nog Utrecht - Ondiepquote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
Peurac wint de beauty & charisma contest met een haarlengte van Tijn.
Almere City dat TOP Oss uitlacht.
ja ik ook. ik vind tijn het laatste jaar echt zwaar vooruit gegaan qua hoe hij post enzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat er in Tijns opmerkingen altijd een duidelijke vorm van humor zit.
Ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat er in Tijn zijn opmerkingen altijd een duidelijke vorm van humor zit.
Oke laten we het dan maar daarbij houden.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee, aangezien ik deze opmerking vaker naar gemaakt heb zien worden en jij ook naar jezelf. Anders staan we redelijk quite, aangezien ik je ook een aantal keer door de muur heb willen rossen
Dank je dat vind ik zelf ook. Helemaal vergeleken met 2 jaar terug in singlesquote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ik ook. ik vind tijn het laatste jaar echt zwaar vooruit gegaan qua hoe hij post enzo.
De hele dag alquote:
Jouw wijze van reageren legt wel de akelige waarheid van PeuRac's post bloot . . .quote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True maar niet zo kut opmerking als dit. Gast doe normaal.Ik kan mij nu tot jouw niveau verlagen en je verrot schelden maar daar heb ik niets aan.
Echt je bent een triest mannetje.
ja, toen was je een regelrechte ramp om mee te ouwehoeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
Dank je dat vind ik zelf ook. Helemaal vergeleken met 2 jaar terug in singles
en die is?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw wijze van reageren legt wel de akelige waarheid van PeuRac's post bloot . . .
Waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw wijze van reageren legt wel de akelige waarheid van PeuRac's post bloot . . .
Er is hier niemand om dat gat te vullen, hoorquote:
oh, das vervelend. heb je geen nepper bij de hand?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is hier niemand om dat gat te vullen, hoor
Liefde is voor jou als iemand bereid is langer dan 20 seconden naar die zooi onzin uit jouw mond, voorzien van een lekker knoflooksausje, te luisteren...quote:
Haha zo waarquote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, toen was je een regelrechte ramp om mee te ouwehoeren.
Je geagiteerde en zelfs boze reactie komt niet vanzelf, die komt pas als het je écht diep raakt. Dat kan alleen maar als je het herkent, de opmerking gaat dan niet langs je maar dringt echt binnen.quote:
Zolang mag ik nooit praten van haarquote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liefde is voor jou als iemand bereid is langer dan 20 seconden naar die zooi onzin uit jouw mond, voorzien van een lekker knoflooksausje, te luisteren...
Da's toch anders he...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, das vervelend. heb je geen nepper bij de hand?
gaat het irl ook al beter trouwens?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha zo waarIk ben echt blij dat ik die persoon niet meer ben
De intentie lijkt me duidelijk. Geef het maar op Tijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je geagiteerde en zelfs boze reactie komt niet vanzelf, die komt pas als het je écht diep raakt. Dat kan alleen maar als je het herkent, de opmerking gaat dan niet langs je maar dringt echt binnen.
Dat maakt de opmerking van Peu alleen maar kutter. Vooral omdat er nergens humor in verwerkt zat. Het was gewoon een regelrechte sneer en dat is niet tof.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je geagiteerde en zelfs boze reactie komt niet vanzelf, die komt pas als het je écht diep raakt. Dat kan alleen maar als je het herkent, de opmerking gaat dan niet langs je maar dringt echt binnen.
Klopt, ik wel wat gewend maar als mensen zulke dingen zeggen word ik boos. Ik ben al genoeg gepest.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ze in die onwelriekende grot van je wil gaan hangen met haar tong?quote:
Nou ja, vergelijk het als rukken ipv een goede beurt... Ongeveerquote:
Tijn, ga wat aan je uiterlijk doen en het komt helemaal goed man.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, ik wel wat gewend maar als mensen zulke dingen zeggen word ik boos. Ik ben al genoeg gepest.
Anders is er altijd nog chocola of ander lekkers.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is hier niemand om dat gat te vullen, hoor
Ze zorgt altijd dat ze zelf eerst veel knoflook ed gegeten heeftquote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ze in die onwelriekende grot van je wil gaan hangen met haar tong?
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vergelijk het als rukken ipv een goede beurt... Ongeveer
joh dit was geen pesten, pesten zou het zijn als ik het altijd er over zou hebben. Heb je ook vaak zat tips gegeven.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, ik wel wat gewend maar als mensen zulke dingen zeggen word ik boos. Ik ben al genoeg gepest.
True, true. Maar ook dat is andersquote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Anders is er altijd nog chocola of ander lekkers.
Het is een goede vergelijking en je weet hetquote:
Dat maskeert haar afgrijselijke tronie?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zorgt altijd dat ze zelf eerst veel knoflook ed gegeten heeft
Zow, over knoflook gesproken. Maat van me had laatst een-of-ander brouwsel om op stokbrood te kwakken. 15 molair knoflookconcentraat man. D'r zijn grenzen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zorgt altijd dat ze zelf eerst veel knoflook ed gegeten heeft
Lekker manquote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zow, over knoflook gesproken. Maat van me had laatst een-of-ander brouwsel om op stokbrood te kwakken. 15 molair knoflookconcentraat man. D'r zijn grenzen.
Hehequote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zow, over knoflook gesproken. Maat van me had laatst een-of-ander brouwsel om op stokbrood te kwakken. 15 molair knoflookconcentraat man. D'r zijn grenzen.
Arme Samzzquote:
Dat doet de zak al.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maskeert haar afgrijselijke tronie?
Jaquote:
ja ik durf wel mee te praten in groepen. Vreemde aanspreken dat durf ik nog niet. Zeker geen leuke jonge meisjes.quote:
Goed. Bijzonder goed zelfsquote:
goed zo. muziek is een makkelijke ijsbreker heh.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja ik durf wel mee te praten in groepen. Vreemde aanspreken dat durf ik nog niet. Zeker geen leuke jonge meisjes.
Vrijdag heb ik zo waar een gesprek gevoerd met iemand over muziek.
Vertel?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaGelukkig heb ik kleren besteld om het leed te verlichten
Zou je 2 jaar geen seks wisselen voor 2 jaar onbeperkt mogen shoppen? (je mag het daarna niet verkopen om zo voor een mil te kopen en even rijk te worden door het weer te verkopen).quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel braaf snijden hè, en niet door zo'n pers heen drukken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HeheIk gooi vaak knoflook ergens doorheen
maar wel met mate.
Praten over muziek met goed gezelschapquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. muziek is een makkelijke ijsbreker heh.
Like you care.quote:
Ik durf ook geen vreemden aan te spreken, dus daarin sta je niet alleenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja ik durf wel mee te praten in groepen. Vreemde aanspreken dat durf ik nog niet. Zeker geen leuke jonge meisjes.
Vrijdag heb ik zo waar een gesprek gevoerd met iemand over muziek.
Muziek verbindt mensen. Absoluut. Goeie keus tijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. muziek is een makkelijke ijsbreker heh.
Luister naar de masterquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Praten over muziek met goed gezelschap
Anders zo ik het toch niet vragen?quote:
geen hakken? want dan hoef ik het niet te weten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee jurkjes, een cognac kleurig jasje en oorbellenquote:
Wil je me vermoorden of zo?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou je 2 jaar geen seks wisselen voor 2 jaar onbeperkt mogen shoppen? (je mag het daarna niet verkopen om zo voor een mil te kopen en even rijk te worden door het weer te verkopen).
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf ook geen vreemden aan te spreken, dus daarin sta je niet alleen
En durf je het eens staren ze alleen maar naar je ogen...pfff..quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik al evenmin, dus dat zijn al twee medestanders...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij je andere motieven hebt.quote:
Er was iemand niet liev.quote:
Uiteraard, lekker fijne plakjes van snijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel braaf snijden hè, en niet door zo'n pers heen drukken.
Die ga ik nog bestellenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
geen hakken? want dan hoef ik het niet te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |