je hebt gemist hoe ik aan mn vriendin kom?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef xFriendx het volgende:
Aanbieden is ook nog wel wat anders dan er enigszins wat voor doen. Tis niet dat je uit werk komt en 5 min later een schone voor je deur staat en zich aanbied
De uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt gemist hoe ik aan mn vriendin kom?
Maarre Peu van waar die opmerking tegen mij?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt gemist hoe ik aan mn vriendin kom?
checkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd.
Omdat het waar is.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maarre Peu van waar die opmerking tegen mij?
Het is ook waar dat wij allebei zomaar volgende week 2 ledematen zouden kunnen kwijtraken...quote:
Wat voor een kutopmerking is dat? En heb je ook het lef omdat recht in mijn gezicht te zeggen? Dat laatste vast niet.quote:
Dan ken je mij duidelijk nietquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor een kutopmerking is dat? En heb je ook het lef omdat recht in mijn gezicht te zeggen? Dat laatste vast niet.
Ik wel en daar heb ik spijt van.quote:
quote:
Maar waarom dan onderbouw dat eens of zeg dan gewoon niets. Ik vond je aardig maar nu niet meer. Mensen die zulke opmerking maken daar kots ik op.quote:
Gast, je maakt regelmatig opmerkingen on my expense, dus je moet niet gaan janken om iets wat iedereen weet en gewoon zo is. Ik vind het heel kut voor je, maar dat veranderd niks aan de situatie.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waarom dan onderbouw dat eens of zeg dan gewoon niets. Ik vond je aardig maar nu niet meer. Mensen die zulke opmerking maken daar kots ik op.
Niet eens, te moe.quote:
En gelijk heb je. Iemand een vrouw misgunnen is echt laag kutgedrag.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waarom dan onderbouw dat eens of zeg dan gewoon niets. Ik vond je aardig maar nu niet meer. Mensen die zulke opmerking maken daar kots ik op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Iemand een vrouw misgunnen is echt laag kutgedrag.
Tijn gaat dat wel lukken.Hoho, ik gun Tijn zeker wel een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
volgens mij gaat dat voor jou ook wel op. en ja, ik weet van dat wijf van je, dat kon niemand missen ookal post je wekenlang niet. kun je nagaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in jouw geval: alles wat zich aanbied.
In de praktijk: niks dus.
Al 3 dagen ononderbroken...quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat voor jou ook wel op. en ja, ik weet van dat wijf van je, dat kon niemand missen ookal post je wekenlang niet. kun je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |