Daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Dank jequote:
Dat was ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Er scheen een kersengeur te hangen in de betreffende tuin.quote:
Gelukkig, geen chocoladewalm.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er scheen een kersengeur te hangen in de betreffende tuin.
Jij bent vooral benieuwd naar haar cherryquote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er scheen een kersengeur te hangen in de betreffende tuin.
Wat ben jij opeens vrolijk dan? Wat heb je gegeten dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Sexy singles![]()
Hoe gaat het met jullie? Beetje genoten van het mooie weer?
Maagdelijke kersen bevinden zich buiten mijn jachtgebied.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent vooral benieuwd naar haar cherry
wie nietquote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent vooral benieuwd naar haar cherry
Mijnes nietquote:Op maandag 30 mei 2011 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maagdelijke kersen bevinden zich buiten mijn jachtgebied.
Mijn jachtgebiedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef El_Matador het volgende:
Tijns jachtgebied.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Milfs vallen ook in mijn jachtgebied
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Niet gewoon lekkere dames in het algemeen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaMilfs vallen ook in mijn jachtgebied
Tijn gaat voor de lekkerste.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet gewoon lekkere dames in het algemeen?
Uiteraardquote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet gewoon lekkere dames in het algemeen?
in jouw geval: alles wat zich aanbied.quote:
Zeg nooit nooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in jouw geval: alles wat zich aanbied.
In de praktijk: niks dus.
Het is geen nooit, maar zie het niet snel gebeurenquote:
Ik hoop dat je het als grapje bedoeldquote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is geen nooit, maar zie het niet snel gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |